×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون 55 اینچ سامسونگ مدل 55RU8000

مدل:55RU8000
سری :8
سیستم عامل : تایزن
نوع صفحه نمایش : LED
توان خروجی صدا : 20 وات
سال ساخت : 2019 میلادی
قابلیت HDR : دارای HDR 10
کیفیت صفحه نمایش : 4K Ultra HD
سیستم های صوتی : Dolby Digital Plus

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

تلویزیون 55 اینچ فورکی اسمارت سامسونگ مدل 55RU8000

مشخصات و ویژگی های تلویزیون 55 اینچ فورکی اسمارت سامسونگ مدل 55RU8000

 

تلویزیون سامسونگ 55ru8000 یکی از بهترین مدل های این کمپانی است که با سایز 55 اینچ زیبایی خاصی به محیط خانه شما میبخشد سایز 55 اینچ برای سالن های متوسط و بزرگ مناسب می باشد. سیستم عامل تلویزیون سامسونگ 55ru8000 مثل همیشه تایزن TIZEN است و سیستم عامل تایزن فقط مخصوص سامسونگ است و سامسونگ این نام سیستم عامل را به خودش اختصاص داده است که دارای کارایی بسیار اسان و راحت است.

فناوری های اشتراک گذاری از موبایل به تلویزیون Mobile to TV و از تلویزیون به موبایل TV to Mobile مرورگر وب، برنامه TVPLUS و SmartThings قابلیت Universal Guide از ویژگی های هوشمند تلویزیون سامسونگ 55ru8000 است. تلویزیون سامسونگ 55ru8000 همراه با کیفیت تصویر فورکی تولید شده که روی هم رفته با میزان 8 میلیون پیکسل آن می توانید در وضوح و رزولوشن خیره کننده غرق شوید.

داشتن یک تلویزیون با قابلیت های روز دنیا باعث شده تلویزیون 2021 میلادی در کانون توجه خریداران قرار بگیرند. این تلویزیون ها دارای سیستم کاربری آسان، کیفیت تصویرفورکی، اتصال به اینترنت و طراحی زیبا و ...می باشندتلویزیون سامسونگ 50AU8000 یکی دیگر از مدل های اقتصادی و مقرون به صرفه بازار که در سال 2021 در لیست پرفروش ترین تلویزیون های بازار قرار دارد.

تعداد پیکسل های 2160×3840  که بر روی نمایشگر تلویزیون سامسونگ در حال خلق تصاویری واقعی هستند، که موجب می شوند تا کاربر از دیدن هر برنامه های لذت ببرد. موتور تصویر تلویزیون 55ru8000 برای پردازش داده‌های تصویری در این تلویزیون به خدمت گرفته شده است. این پردازنده بر روی تمامی پیکسل‌ها عملیات پردازش موفقی را انجام می‌دهد تا تصاویر پخش شده از تلویزیون کیفیت مناسبی داشته باشند. با این تفاسیر خرید تلویزیون سامسونگ میتواند بهترین گزینه ممکن باشد.

به وسیله نرخ رفرش ریت یعنی240 هرتز دیگر نگران صحنه های از دست رفته نباشید سرعت 240 هرتز یعنی در یک ثانیه 240 تصویر پشت سر هم قرار می گیرند این قابلیت برای مسابقات ورزشی و فیلم های اکشن طراحی شده است تا شما صحنه های پر سرعت را مهار کنید. برای مشاهده فیلم ها و گوش دادن به موسیقی ها، در کنار تصویر زیبا، نیاز هست صدا نیز با کیفیت و پر قدرت باشد.

سامسونگ برای این تلویزیون از اسپیکر دو کاناله با حداکثر توان خروجی صوتی 20 وات بهره گرفته است؛ این میزان توان برای تلویزیون 55 اینچی مناسب و معقول است. سامسونگ سعی کرده است برای اینکه صدا با کیفیت خوبی ارائه شود تکنولوژی های صوتی از جمله دالبی دیجینتال پلاس Dolby Digital Plus را بر روی تلویزیونش قرار دهد. البته شما می توانید سینمای خانگی را نیز به تلویزیون متصل کنید تا صدای پر قدرت تری را دریافت کنید.

55ru8000

طراحی زیبا و منحصر به فرد تلویزیون 55 اینچ سامسونگ مدل 55RU8000

این تلویزیون با سایز 55 اینچی اش و قاب باریک مشکی رنگ  به اتاق نشیمن زیبایی خاصی می دهد. علاوه بر این سامسونگ بر روی تک تک بخش های این تلویزیون کار کرده تا ظاهری امروزی و جذاب به آن بدهد. در ظاهر تلویزیون اندازه ی قاب و طراحی پایه های از اهمیت زیادی بهره می برد به همین دلیل سامسونگ به خوبی بر روی این دو بخش کار کرده.

هرچه اندازه ی قاب اطراف صفحه نمایش کمتر باشد، زیبایی تلویزیون نیز دو چندان می شود. پایه پلاستیکی است و به خوبی از تلویزیون پشتیبانی می کند این دو پایه هر کدام در یک طرف تلویزیون می باشند. می توان این تلویزیون را به دیوار وصل کرد یا روی دو پایه اش روی میز یا زمین قرار داد که در هر صورت بسیار زیبا و مدرن به نظر می رسد. شاید از طرفین کمی ضخیم به نظر برسد ولی وقتی به دیوار وصل شود باریک تر به چشم می آید.

بر روی بدنه این تلویزیون ورودی و خروجی های متنوعی جهت استفاده شما تعبیه شده است. این تلویزیون دارای 4 پورت HDMI می باشد که به وسیله آن ها می توان صوت و تصویر را با کیفیت و سرعت بالا انتقال داد و دارای 2 پورت USB جهت اتصال هارد و فلش می باشد.

55ru8000

کیفیت بسیار زیبا و بالای تصاویر در تلویزیون فورکی اسمارت سامسونگ مدل 55RU8000

کیفیت تصویر فورکی با رزولوشن 2160×3840 خبر از به کار گیری حدود 8.2 میلیون پیکسل بر روی صفحه نمایش شماست که نتیجه آن دیدن تصاویر واقعی تر خواهد بود.‌ موتور پردازشگر تصاویر موتوری بسیار قوی که دید خارق‌العاده‌ای را به وجود می‌آورد این موتور سریعتر از قبل شده است، و با تجزیه و تحلیل محتوا، تصویری با بهترین کیفیت را برایتان عرضه می‌کند.

با فناوری HDR در این تلویزیون تمام جزئیاتی را که در سایه‌ های تاریک پنهان هستند یا در روشنایی زیاد به رنگ سفید در می‌ ایند به بهترین نحو قابل تشخیصه ببینید. با فرمت های تصویرHLG و HDR10+ صحنه های فیلم زنده و طبیعی  نشان داده می شود و خود را در زمان حال فیلم احساس خواهید کرد. قابلیت  Auto Motion Plus نرخ حرکات تصاویر را افزایش می دهد تا شما از تصاویر های پرسرعت یا فیلم های اکشن یا مسابقات ورزشی را با درستی ببینید.

فناوری UHD Dimming همه ی پیکسل های روی صفحه نمایش را با تنظیمات دقیق و کنتراست های بالا تشکیل می دهد تا تصاویر دقیق و رنگ ها دقیق تر باشند.  فناوری Digital Clean View نویز و بافت های اضافی صدا را حذف می کند و تصاویر را برای شما بهینه سازی می کند

55ru8000

امکانات هوشمندی تلویزیون 55RU8000

تلویزیون سامسونگ 55ru8000 دارای سیستم عامل تایزن است این سیستم عامل قابلیت اتصال به اینترنت را برای شما فراهم می کند و دسترسی آسانی را به تنظینات تلویزیون برای شما فراهم می کند. برنامه ی smart thing تمامی دستگاه های هوشمند خانه شما را به همدیگر وصل می کند و شما به راحتی می توانید آن ها را از طریق ریموت کنترل، کنترل کنید البته ناگفته نماند باید تمامی وسایل دیگر خانه یتان هوشمند باشد و از این برنامه پشتیبانی کنند. 

این تلویزیون بسیار هوشمند است و از فناوری هایی مانند  bixby و Airplay 2 و Google Accistantپشتیبانی می کند.  فناوری آمازون الکسا و گوگل اسیستنت این امکان را فراهم آورده است که از طریق دستگاه کوچک تعبیه شده ی الکسا بتوانید سوالات حرفه ای بپرسید و سریع جواب سوال خود را بگیرید. با استفاده از فناوری اشتراک گذاری بی سیم wifi direct هر نوع دستگاه ی را بدون اینترنت می توانید به هم وصل کنید.

فناوری های اشتراک گذاری دیگر مانند mirroring و dlna می توانید محتوا های روی تلویزیون را به گوشی و از گوشی به تلویزیونتان بدون نیاز به سیم منتقل کنید. امروزه اکثر محصولات تولیدی از قابلیت هوشمند برخوردار هستند. یکی از این مدل های خاص این شرکت تلویزیون کیولد سامسونگ 65Q70R میباشد.

55ru8000

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
55RU8000

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
55 اینچ
اقلام همراه
پایه رومیزی - ریموت کنترل - دفترچه راهنما - کابل برق - باتری
نوع صفحه نمایش
تخت
قطر نمایشگر (cm)
139 سانتی متر
سرعت رفرش تصویر/ MCI
240 هرتز
توان مصرف برق
مصرف برق آماده به کار 0.4
رزولوشن فیلم
4K
کیفیت صفحه نمایش
4K ULTRA HD
نسبت تصویر
16:9
رزولوشن تصویر
3840*2160 پیکسل
نوع باند و اسپیکر
2 کاناله
توان خروجی صدا
20 وات
ویژگی های صدا
DTS Decoder - کانال بازگشت صوتی - تقویت صدا با Dialog Enhancement - توزیع صدا در هر نقطه با Multiroom Link
سیستم عامل
تایزن
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
4 پورت
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
2 پورت
ورودی Component
دارد
پورت LAN
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
اشتراک گزاری هوشمند
YES
توضیحات صفحه نمایش
LED
زاویه دید گسترده - فناوری UHD Dimming - قابلیت Auto Motion Plus - پشتیبانی از استاندارد تصویر +HDR10 - کاهش نویز تصویر با Digital Clean View - نمایش رنگ های کریستالی با Dynamic Crystal Color
تایمر خاموش
دارد
تله تکست
دارد
فرمان صوتی
Google Assistant, Bixby و Alexa
قابلیت DVB-s
NO
قابلیت DVB-T
دارد
صرفه جویی در انرژی
دارد
سال ساخت
2019 میلادی
اندازه قاب تلویزیون
قاب باریک
ریموت کنترل
دارد
زاویه دید افقی
178 درجه
سری
8
نوع پنل
VA
تعداد بلندگو
2 بلندگو
سری پردازنده
4 هسته ای
تعداد ورودی Component
1 پورت
ورودی ویدئو Composite
دارد
تعداد وروردی ویدئو Composite
1 پورت
اپتیکال
دارد
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
نرم افزار تلویزیون هوشمند
دارد
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
دارد
4K Upscaler
دارد
ورودی RF
دارد
DLNA
دارد
بلوتوث
دارد
قابلیت پخش USB
دارد
سیستم های رنگ
PAL-SECAM-NTSC‎
حالت عریض تصویر
Full-Normal-Wide Zoom-Zoom
HEVC Codec
دارد
رنگ
مشکی
حالت صدا
6 حالت مختلف (Standard, News, Music, Cinema, Sport, Game)
تنظیمات حالت صدا
Standard/Music/Cinema/Game/Sports
سیستم های صوتی
Dolby Digital Plus
OSD Language
دارد
سیستم ECO
دارد
امکانات ویژه
صفحه Smart Hub - برنامه هوشمند SmartThings - ریموت کنترل چند منظوره (One Remote) - قابلیت اتصال به موبایل از طریق Mirroring - فروشگاه محتوا App Store - قابلیت اتصال به موبایل از طریق Wi-Fi Direct
پورت RS-232C
دارد
تقویت کننده کنتراست پیشرفته (ACE) تصویر
دارد
منبع تغذیه
AC 220 - 240 V, 50/60Hz
فرمت های ورودی ویدئو
2160/24p, 2160/25p, 2160/30p, 2160/50p, 2160/60p
حالت تصویر
Vivid, Standard, Custom, Photo-Vivid, Photo-Standard, Photo-Custom, Cinema, Game, Graphics, Sports
حافظه داخلی
دارد
HDR10
دارد
HLG
دارد
سایر ویژگی و امکانات
VP9 Decoder - حالت بازی - پشتیبانی از حالت طبیعی فیلم - کنترل دستگاه های سازگار با (Anynet+ (HDMI-CEC - کنترل دستگاه های سازگار با USB از طریق ConnectShare

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سونی
سونی
150,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
116,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...

فهرست