×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون 65 اینچ سونی مدل 65X8000G

0 تومان بدون مالیات
مدل:65X8000G
سیستم عامل : ANDROID
توان خروجی صدا :20 وات
سال ساخت :2019 میلادی
کیفیت صفحه نمایش : 4K ULTRA HD
پورت ها:4 پورت HDMI و 3 پورت USB و پورت LAN

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
ناموجود
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

تلویزیون 65 اینچ فورکی اسمارت سونی مدل 65X8000G

توضیحات و ویژگی های تلویزیون 65 اینچ فورکی اسمارت سونی مدل 65X8000G

تلویزیون 65 اینچ فورکی اسمارت سونی مدل 65X8000G یک تلویزیون بالارده در اندازه ی بزرگ از کمپانی سونی SONY می باشد که یکی از بهترین تلویزیون های 65 اینچ بالارده سال 2019 میلادی می باشد و با قیمت مناسب و کارایی و کیفیت فوق العادای که دارد می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد .

با به روز شدن تکنولوژی و کنسول های بازی و همچنین فیلم های باکیفیت باعث شده است تا کاربران خواه ناخواه برای تماشای تصاویر باکیفیت تر تلویزیون های خود را ارتقا دهند. اگر شما هم به فکر خرید تلویزیون با فناوری های روز دنیا هستید، تلویزیون 2021 میلادی در این دسته تلویزیون ها قرار می گیرند. تلویزیون سونی 65X85J از جمله مدل های شرکت سونی می باشد که از تمام فناوری های روز دنیا بهره مند می باشد.

 تلویزیون سونی مدل 65X8000G دارای ویژگی ها و فناوری های پیشرفته و هوشمند می باشد و از کیفیت تصویری و سیستم صوتی قدرتمند بهره می برد این تلویزیون با داشتن بهترین فناوری ها و بالاترین کیفیت یکی از برترین تلویزیون های موجود در بازار می باشد و با داشتن اندازه ی 65 اینچ برای استفاده در سالن های متوسط و بزرگ می تواند بسیار عالی باشد .

تلویزیون سونی مدل 65X8000G دارای صفحه نمایش تخت از نوع LCD می باشد که نوع روشنایی آن Direct LED می باشد ، وجود Direct LED به معنایی بهره مندی از لامپ های کوچک led در داخل پنل می باشد که برای روشنایی کریستال مایع از این لامپ ها استفاده می شود با داشتن این ویژگی عالی تصویری با روشنایی و وضوح بالا را در اختیار شما قرار می دهد . کیفیت صفحه نمایش 4k Ultra HD تصاویر را با بالاترین سطح کیفیت به نمایش می گذارد ، فورکی بالاترین کیفیت صفحه نمایش موجود می باشد که با خلق واقعی ترین تصاویر و پخش آن ها لذت تماشای تلویزیون را برای شما به ارمغان می آورد .

فناوری HDR و  فناوری Frame Dimming در تلویزیون سونی مدل 65X8000G تصاویری با کنتراست بالا و وضوح و روشنای عالی را به نمایش می گذارند و همواره طبیعی ترین تصاویر را به نمایش در می آورند . نوع صفحه نمایش TRILUMINOS در تلویزیون 65 اینچ سونی مدل 65X8000G کیفیت رنگ ها را تا 50 درصد افزایش می دهد و طیف گسترده ای از رنگ ها را در اختیار شما قرار می دهد . فناوری Dynamic Contrast Enhancer کنتراست تصاویر را بالا می برد و تصویری واقعی تر با عمق عالی را به نمایش می گذارد .

 تلویزیون سونی مدل 65X8000G با داشتن فناوری X-Motion Clarity امکان پخش سریع ترین و هیجان انگیزترین صحنه ها را با ریزترین جزئیات و بالاترین کیفیت برای شما مهیا می سازد . با تکنولوژی X-Reality PRO در تلویزیون 65 اینچ سونی 65X8000G دیگر نگران کیفیت محتویات پخش شده نباشید چرا که این فناوری عالی قادر است تا کیفیت تصاویر پایین تر از فورکی 4k را ارتقاء دهد و آنها را بازسازی و با کیفیت فورکی به نمایش بگذارد .

کمپانی سونی در کنار کیفیت فوق العاده برای تلویزیون سونی مدل 65X8000G سیستم صوتی عالی و قدرتمندی را نیز تعبیه کرده است تا این دو ویژگی عالی مکمل یکدیگر باشند و لذت تماشای برنامه های مورد علاقه ی شما را چند برابر کنند . سیستم صوتی این تلویزیون به صورت دوکاناله بوده که پخش صدا را همه جانبه و یکنواخت می کند و متشکل از دو اسپیکر که هر کدام 10 وات توان خروجی صدا را دارند می باشد و در مجموع توان خروجی صدای تلویزیون سونی مدل 65X8000G را به 20 وات می رساند.

 فناوری S-Force Front Surround در تلویزیون سونی مدل 65X8000G با افزایش صدای مجازی و پخش آن به صورت یکنواخت و همه جانبه صدای واضحی را به گوش مخاطب می رساند . تلویزیون سونی مدل 65X8000G دارای فناوری پاک سازی صدا +ClearAudio می باشد این فناوری با تفکیک صدای اصلی از صدای پس زمینه صداهای اضافه و نویز های موجود در صدا را حذف می کند و همواره صدایی با واضح ترین شکل ممکن و به صورت واقعی در اتاق طنین انداز خواهد کرد .

با پشتیبانی این تلویزیون از فناوری های دالبی امکان پخش صدا با بالاترین کیفیت و به صورت همه جانبه و فراگیر را برای شما مهیا می سازد و شما را در صدای پخش شده غرق می کند . تلویزیون 65 اینچ فورکی اسمارت سونی مدل 65X8000G یک تلویزیون هوشمند می باشد که با پشتیبانی از برنامه های هوشمند تلویزیون کارایی فراوانی را در اختیار کاربر قرار می دهد و با اتصال شما به اینترنت می تونید وارد دنیای مجازی شوید و هر آنچه را که می خواهید از فیلم های هالیودی و بالیوود گرفته تا انواع سرگرمی و موزیک را در تلویزیون خود پخش کنید.

سیستم عامل تلویزیون سونی مدل 65X8000G سیستم عامل قدرتمند و غنی اندروید android می باشد این سیستم عامل دسترسی گسترده ای از برنامه های هوشمند را برای شما مهیا می سازد ، می توانید با اتصال به اینترنت از قابلیت مرورگر وب تلویزیون بهره ببرید و وب گردی خود را آغاز کنید و هر چیزی را که می خواهید به راحتی جستجو کنید و برروی تلویزیون خود به نمایش بگذارید . شما می وانید از شبکه های محبوب یوتیوب و نتفلیکس نیز استفاده کند که هر کدام دارای میلیون ها ساعت سرگرمی می باشند .

ویژگی های پیشرفته ی این تلویزیون مانند 16 گیگابایت حافظه داخلی, Chromecast built-in, DVB-T, DVB-T2, EPG, Video & TV SideView (iOS/Android), تایمر خاموش/روشن, جستجوی صوتی, فروشگاه محتوای Google Play این تلویزیون را بسیار کاربردی کرده است .

کمپانی سونی برای تلویزیون 65 اینچ مدل 65X8000G درگاه های ورودی و خروجی متنوعی را قرار داده است تا دسترسی را به صورت نا محدودی برای کاربر ایجاد کنند. این درگاه ها شامل 4 پورت LAN و 3 پورت USB ، ورودی کامپوزیت و کامپوننت و ورودی تیونر ، پورت LAN و شبکه ی بی سیم WIFI ، خروجی VIDEO ، خروجی Audio و هدفون و چند درگاه دیگر می باشد . تلویزیون سونی مدل 65X8000G با ویژگی های فوق العاده یک تلویزیون بالارده عالی می باشد که بهترین انتخاب برای شما خواهد بود . 

قیمت و خرید تلویزیون 65 اینچ فورکی اسمارت سونی مدل 65X8000G

ویژگی های صفحه نمایش و تصویر تلویزیون سونی مدل 65X8000G 

تلویزیون سونی مدل 65X8000G دارای صفحه نمایش 65 اینچی بوده که برای استفاده در سالن های بزرگ و نسبتا متوسط بسیار عالی می باشد . تلویزیون سونی مدل 65X8000G دارای صفحه نمایش تخت از نوع LCD می باشد که نوع روشنایی آن Direct LED می باشد ، وجود Direct LED به معنایی بهره مندی از لامپ های کوچک led در داخل پنل می باشد که برای روشنایی کریستال مایع از این لامپ ها استفاده می شود با داشتن این ویژگی عالی تصویری با روشنایی و وضوح بالا را در اختیار شما قرار می دهد.

تلویزیون 65 اینچ سونی مدل 65X8000G دارای کیفیت صفحه نمایش 4k Ultra HD می باشد ، در کیفیت 4k Ultra HD رزولوشن تصویر 3840*2160 پیکسل می باشد ، در واقع کیفیت فورکی هر تصویر را با بیش از 8 میلیون پیکسل به نمایش می گذارد که باعث می شود تصویر با ریزترین جزئیات و با بالاترین کیفیت ایجاد شود . کمپانی سونی SONY در تلویزیون 65 اینچ مدل 65X8000G ویژگی ها و فناوری های عالی تصویری گنجانده است که به کمک آن ها  تصاویری واقعی با کیفیت عالی ، وضوح و شفافیت بالا را ایجاد می کند و لذت تماشای برنامه ها را چند برابر می کند.

نمایشگر TRILUMINOS نمایشگر اختصاصی کمپانی سونی می باشد که در اکثر تلویزیون های خود به کار می برد ، تلویزیون سونی مدل 65X8000G نیز از این نمایشگر بهره می برد ، نمایشگر TRILUMINOS از طیف گسترده ای از رنگ ها برای تصویر استفاده می کند که این قابلیت تصاویر طبیعی تر و واقعی تر را ایجاد می کند و رنگ های تصویر را تا 50 درصد افزایش می دهد. در کنار نمایشگر TRILUMINOS تکنولوژی Live Colour نیز که طیف گسترده ای از رنگ ها را پشتیبانی می کند وجود دارد که این دو قابلیت عالی تصاویری واقعی را به نمایش در خواهند آورد و بیننده را در تصویر و کیفیت آن غرق خواهند کرد.

  فناوری Dynamic Contrast Enhancer کنتراست تصاویر را بالا می برد و تصویری واقعی تر با عمق عالی را به نمایش می گذارد ، در واقع این فناوری اختلاف بین رنگ های روشن و تیره را به بالاترین حد امکان می رساند که همین موجب خلق تصویر واقعی تر و با عمق بهتر می شود . قابلیت HDR در تلویزیون سونی مدل 65X8000G وجود دارد ، این قابلیت با تجزیه و تحلیل کامل رنگ ها در تصاویر طیف گسترده ای از رنگ را ایجاد می کند و تصاویر را با نزدیک ترین حالت به واقعی نمایش می دهد.

پشتیبانی از فرمت های HDR10 و HLG در تلویزیون سونی مدل 65X8000G نیز در ایجاد تصاویر با روشنایی و وضوح عالی بثیار تاثیر گذار می باشد . تلویزیون سونی مدل 65X8000G با داشتن فناوری X-Motion Clarity امکان پخش سریع ترین و هیجان انگیزترین صحنه ها را با ریزترین جزئیات و بالاترین کیفیت برای شما مهیا می سازد.

فناوری X-Motion Clarity با بازسازی فریم های از دست رفته صحنه های سریع را با تمام جزئیات و با وضوح کامل به نمایش می گذارد. این ویژگی را می توانید در هنگام فیلم های اکشن و یا در هنگام بازی با دستگاه های کنسول برروی تلویزیون خود تجربه کنید.

با توجه به این که هنوز بسیاری از شبکه ها به کیفیت فورکی نرسیده اند کمپانی سونی فناوری X-Reality PRO را در تلویزیون سونی مدل 65X8000G گنجانده است ، فناوری X-Reality PRO می تواند کیفیت تصاویر پایین تر از فورکی را ارتقاء دهد و این تصاویر را با کیفیت 4K به نمایش بگذارید. زاویه دید 178 درجه تلویزیون سونی مدل 65X8000G به شما زاویه دید گسترده ای را می بخشد و شما می توانید در هر کجای سالن که نشستید تصویر را به صورت کامل و با کیفیت عالی ببینید .

در تلویزیون 65 اینچ سونی مدل 65X8000G نسبت تصویر 16:9 می باشد که این نسبت تصویر تصاویر را با بهترین تناسب اجرا خواهد کرد و مانع پهن و باریک و یا کشیده جلوه دادن تصویر می شود و تصویر را به بهترین شکل برروی صفحه نمایش به اجرا در خواهد آورد . حالت های عریض تصویر در این تلویزیون شامل Full/Normal/Wide Zoom/Zoom می باشند که بسته به استفاده ی شما قابل تغییر می باشند.

سیستم های رنگی تلویزیون سونی مدل 65X8000G عبارتند از PAL / SECAM / NTSC‎ که بهترین رنگ ها را ایجاد می کنند . این تلویزیون از فرمت های ویدئوی 2160/24p, 2160/25p, 2160/30p, 2160/50p, 2160/60p نیز پشتیبانی می کند و می توانید فیلم ها را با اکثر فرمت ها برروی تلویزیون سونی مدل 65X8000G پخش کنید.

یکی دیگر از ویژگی های قابل توجه تلویزیون سونی مدل 65X8000G داشتن حالت های مختلف تصویر می باشد. حالت های Vivid, Standard, Custom, Photo-Vivid, Photo-Standard, Photo-Custom, Cinema, Game, Graphics, Sports که هر کدام مختص محتوای می باشد که شما با داشتن این حالت های تصویر مختلف می توانید حالت تصویر را مطابق با آنچه که پخش می کنید تنظیم کنید و محتویات خود را هماهنگ با حالت تصویر پخش کنید.

مثلا هنگام نصب کنسول بازی و اجرای آن برروی تلویزیون می توانید حالت تصویر را روی حالت Game تنظیم کنید و علاوه بر لذت از بازی از هماهنگی و تناسب حالت تصویر با بازی لذت ببرید . در مجموع تلویزیون 65 اینچ فورکی اسمارت سونی مدل 65X8000G با داشتن بالاترین سطح کیفیت و ویژگی های بینظیر صفحه نمایش و تصویر یکی از بهترین صفحه نمایش ها را در بین تلویزیون های 65 اینچ دارد و می تواند بهترین انتخاب برای خانه و سالن شما باشد .

قیمت و خرید تلویزیون 65 اینچ فورکی اسمارت سونی مدل 65X8000G

ویژگی های سیستم صوتی و صدا تلویزیون سونی مدل 65X8000G 

کمپانی سونی SONY در تلویزیون 65 اینچ سونی مدل 65X8000G در کنار صفحه نمایش خارق العاده یک سیستم صوتی بینظیر و عالی را نیز تعبیه کرده است که این دو ویژگی عالی مکمل یکدیگر می باشند و همواره لذت تماشا و شنیدن صحنه ها را برای مخاطبین مهیا می سازد. تلویزیون سونی مدل 65X8000G دارای سیستم صوتی دوکاناله(2Ch Speaker System) بوده که صدا را به صورت یک نواخت و همه جانبه در سطح اتاق پخش می کند.

این سیستم صوتی دارای دو اسپیکر Bass Reflex بوده و توان خروجی صدای هرکدام به 10 وات می رسد که در مجموع توان خروجی صدای تلویزیون را به 20 وات می رسانند ، اسپیکر های Bass Reflex علاوه بر داشتن تقویت صدا و قدرت عالی صدای بسیار واضح را در سرتاسر سالن پخش می کند . تلویزیون سونی مدل 65X8000G دارای فناوری S-Force Front Surround می باشد ، این فناوری صدای فراگیر و همه جانبه ای را در سرتاسر سالن پخش می کند و شما در هر کجای سالن باشید صدا را به صورت واضح و همه جانبه خواهید شنید.

تلویزیون سونی مدل 65X8000G از فرمت های دالبی Dolby پشتیبانی می کند ، این فرمت ها با تجزیه و تفکیک کامل موج های صدا صدایی که باید پخش شود را به اسپیکر ها انتقال می دهد و همین امر موجب پخش صدا به بهترین شکل و وضوح عالی و به صورت یکنواخت و همه جانبه در محیط می شود. فناوری های دالبی Dolby™ Audio, Dolby™ Digital, Dolby™ Digital Plus در کنار هم باعث می شوند که صدا به صورت همه جانبه پخش شود و مخاطب را در صدا غرق کند به طوری که به شما حس حضور در صحنه ی در حال پخش را خواهد داد، این ویژگی عالی لذت برنامه های چون فوتبال و فیلم های اکشن و حتی بازی کردن را چند برابر می کند.

 فناوری پاک سازی صدا +ClearAudio در تلویزیون سونی مدل 65X8000G وجود دارد ، این فناوری بینظیر با تفکیک و تجزیه ی صدای اصلی از صدای پس زمینه تمام صدا های اضافه و نویز های موجد را حذف می کند و صدای شفاف و واضحی را در سرتاسر محیط پخش می کند در واقع شما صدای صاف و بدون هیچ گونه نویز را خواهید شنید .

سه حالت صدای بهینه ساز (Off, Wall-Mount Type, Stand Type) در تقویت و کیفیت صدا نقش بسیاری را در سیستم صوتی تلویزیون سونی مدل 65X8000G دارند . این تلویزیون همانند حالت های مختلف برای تصویر دارای حالت های گوناگون برای صدا نیز می باشد که شما می توانید حالت صدا  را نیز با توجه به محتویات پخش شده تنظیم کنید.

حالت های صدا عبارتند از Standard, News, Music, Cinema, Sport, Game که به شما امکان تطبیق دادن صدا با محتویات پخش شده را می دهد ، و می توانید محتویات پخش شده را با حالت تصویر و حالت صدای مخصوص به خود پخش کنید . تلویزیون سونی مدل 65X8000G با داشتن ویژگی های سیستم صوتی و صدای عالی در کنار کیفیت تصویر بینظیر یک ترکیب عالی را ایجاد کرده و جزء بهترین تلویزیون های بالارده 65 اینچ سال 2019 می باشد . 

قیمت و خرید تلویزیون 65 اینچ فورکی اسمارت سونی مدل 65X8000G

درگاه های ورودی و خروجی تلویزیون سونی مدل 65X8000G 

کمپانی سونی SONY برای تلویزیون 65 اینچ سونی مدل 65X8000G ورودی ها و خروجی های فراوانی تعبیه کرده که دسترسی فوق العاده ای را برای شما  به ارمغان می آورد و تقریبا می توانید به تمام پخش کننده ها و وسایل قابل اتصال به تلویزیون دسترسی داشته باشید . این تلویزیون دارای 4 پورت HDMI برای اتصال به پخش کننده هایی مانند گیرنده ها ، دی وی دی پلیر ها ، کنسول های بازی و ... می باشد که می توانید از طریق آن به میلیون ها شبکه و فیلم و موزیک و تصاویر دسترسی داشته باشید و یا با اتصال به کنسول های بازی اوقات سرگرمی برای خود و خانواده ایجاد کنید و می توانید به صورت همزمان از 3 پورت HDMI استفاده کنید .

تلویزیون سونی مدل 65X8000G دارای 3 پورت USB نیز می باشد که برای اتصال به حافظه های خارجی مانند فلش مموری ها و هارد ها و ... به کار می رود و شما می توانید محتویات داخل آنها را با کیفیت فورکی برروی تلویزیون خود به نمایش بگذارید . داشتن ورودی های کامپوزیت و کامپوننت به شما امکان اتصال به پخش کننده های نسبتا قدیمی را نیز می دهند

. همچنین با بهره مندی از ورودی های تیونر شما می توانید به تمامی گیرنده های دیجیتالی وصل شوید و شبکه های دیجیتال محلی را با کیفیت فورکی تماشا کنید البته بسیاری از شبکه های دیجیتال محلی هنوز به کیفیت فورکی نرسیده اند که تلویزیون سونی مدل 65X8000G با قابلیت X-Reality PRO کیفیت آن ها را به سطح فورکی ارتقاء می دهد و همواره تماشای آنها را باکیفیت فورکی برای شما مهیا می سازد.

همچنین با داشتن ورودی LAN و اتصال بی سیم شبکه WIFI قابلیت اتصال تلویزیون هوشمند شما را به اینترنت مهیا می سازد . داشتن ورودی ها و خروجی های مختلف دیگر مانند خروجی VIDEO ، خروجی Audio ، خروجی هدفون و ورودی RF و چند مورد دیگر دسترسی  شما را چند برابر می کند.

همچنین اتصال با  بلوتوث یکی دیگر از درگاه های این تلویزیون می باشد ک می توانید از طریق آن محتوای تلفن خود مانند موزیک ها را به تلویزیون انتقال دهید و آنها را به بهترین شکل در محیط پخش کنید . تلویزیون سونی مدل 65X8000G با ورودی ها و خروجی های بسیار متنوع و عالی دسترسی نامحدودی را برای شما ایجاد می کند . 

قیمت و خرید تلویزیون 65 اینچ فورکی اسمارت سونی مدل 65X8000G

هوشمند بودن و قابلیت اسمارت تلویزیون سونی مدل 65X8000G

باتوجه به پیشرفت تکنولوژی و هوشمند شدن وسایل و ابزار ها کمپانی سونی SONY نیز خود را از این قائده مستثنا نکرده است و بسیاری از محصولات خود را به صورت هوشمند تولید و عرضه می کند . تلویزیون 65 اینچ فورکی اسمارت سونی مدل 65X8000G به صورت کاملا هوشمند طراحی و تولید شده است و با بهره مندی از سیستم عامل قدرتمند و غنی ANDROID و اتصال به اینترنت می توانید وارد دنیای برنامه های کاربردی و سرگرمی هوشمند دنیای مجازی شوید و به صورت نامحدود به هر آنچه که می خواهید دسترسی داشته باشید.

سیستم عامل اندروید Android یک سیستم عامل بسیار عالی و قدرتمند بوده که با پشتیبانی از برنامه های هوشمند و کاربردی امکانات فراوانی را در اختیار کاربر قرار می دهد ، کمپانی سونی در تلویزیون های بالارده خود از سیستم عامل اندروید Android استفاده می کند. قابلیتChromecast built-in و برنامه ی Video & TV SideView در تلویزیون سونی مدل 65X8000G امکان اتصال به موبایل هوشمند شما را مهیا می سازد و می توانید هر آنچه که در موبایل شما وجود دارد را به صفحه ی تلویزیون انتقال دهید و ویدئو ها ، عکس ها و موزیک های داخل گوشی را با کیفیت تصویر 4K و صدای عالی برروی تلویزیون سونی مدل 65X8000G پخش کنید.

این تلویزیون با پشتیبانی مرورگر وب امکان جستجوی هر چه را که مد نظر دارید تنها با یک سرچ ساده مهیا می سازد و می توانید پس از پیدا کردن آن به صورت فورکی برروی صفحه نمایش تلویزیون خود به نمایش در آورید. پس از اتصال به اینترنت شما می توانید به کمک ریموت کنترل وارد شبکه های محبوب YouTube و NETFLIX شوید و می توانید از میلیون ها محتوای آنها استفاده کنید و بهترین فیلم ها و موزیک های این دو برنامه ی محبوب را با کیفیت 4K برروی تلویزیون سونی مدل 65X8000G پخش کنید و همراه با خانواده و دوستان به تماشای آنها بنشینید.

از دیگر امکانات ویژه ی هوشمند تلویزیون 65 اینچ فورکی اسمارت سونی مدل 65X8000G می توان به 16 گیگابایت حافظه داخلی, Chromecast built-in, DVB-T, DVB-T2, EPG, Video & TV SideView (iOS/Android), تایمر خاموش/روشن, جستجوی صوتی, فروشگاه محتوای Google Play اشاره کرد که کارایی عالی تلویزیون را چند برابر می کنند . تلویزیون 65 اینچ فورکی اسمارت سونی مدل 65X8000G با داشتن قابلیت اسمارت و ویژگی های کیفیت صدای عالی و کیفیت 4K و طراحی بینظیر یک تلویزیون بالارده عالی موجد در بازار می باشد که می تواند بهترین انتخاب برای شما عزیزان باشد .

قیمت و خرید تلویزیون 65 اینچ فورکی اسمارت سونی مدل 65X8000G

طراحی شیک و عالی تلویزیون سونی مدل 65X8000G 

تلویزیون 65 اینچ فورکی اسمارت سونی مدل 65X8000G علاوه بر ویژگی ها و فناوری های عالی دارای طراحی ظریف و بسیار شیک می باشد . قاب باریک و مشکی رنگ تلویزیون سونی مدل 65X8000G زیبای خاصی را به تلویزیون بخشیده است. این تلویزیون به راحتی در دکوراسیون شما خود را جای می دهد و به دکوراسیون شما روح تازه ای می بخشد، با طراحی زیبایی که دارد چه در هنگام روشن بودن و چه در هنگام خاموش بودن همچون یک قاب هنری می تواند سالن شما را خاص و شیک نگه دارد.

 تلویزیون سونی مدل 65X8000G را می توانید به کمک پایه های که دارد روی میز تلویزیون قرار دهید همچنین این تلویزیون دارای قابلیت اتصال به دیوار می باشد که می توانید به کمک براکت و پایه ی مخصوص آن را به دیوار نصب کنید در کل این تلویزیون در هر حالتی می تواند با دکوراسیون شما ترکیب شود و زیبایی چشم نوازی را به سالن و محیط شما ببخشد . با تلویزیون سونی مدل 65X8000G خاص بودن و ظرافت دکوراسیون خود را تجربه کنید

قیمت و خرید تلویزیون 65 اینچ فورکی اسمارت سونی مدل 65X8000G

جمع بندی

یکی از تلویزیون های بسیار عالی و پرفروش سونی که در سال 2019 میلادی تولید کرده مدل 65 اینچ 65X8000G می باشد که با داشتن کیفیت فوق العاده بالای تصاویر و سیستم صوتی قدرتمند ، امکانات نرم افزاری هوشمند با سیستم عامل اندروید ، طراحی بسیار شیک و مدرن و ... توانسته رضایت استفاده کننده ها را کسب کند .

تلویزیون های بالارده سونی دارای سیستم عامل اندروید می باشند، مدل 65X8000G با سیستم عامل اندروید رابط کاربری حرفه ای و بسیار جذاب را برای کاربر مهیا می سازد و با پشتیبانی از نرم افزار های فراوان کارای تلویزیون را تا سطح بالای افزایش می دهد.

تلویزیون 65 اینچ سونی مدل 65X8000G با کیفیت صفحه نمایش 4K ULTRA HD تصاویری با کیفیت خیره کننده و بسیار عالی پخش می کند و لذت تماشای تلویزیون را چند برابر می کند . تلویزیون 65 اینچ سونی مدل 65X8000G را می توانید با اطمینان خاطر تهیه کنید و از آن به بهترین شکل استفاده کنید . 


اگر به دنبال خرید محصولی با کیفیت و زیبا هستید میتوانید با خرید 
تلویزیون سونی 50W660F که یکی از خاص ترین مدلهای سونی میباشد، تجربه خریدی رضایت بخش را داشته باشید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
65X8000G

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
65 اینچ
اقلام همراه
کابل برق، ریموت کنترل، دو عدد باتری، دفترچه راهنما
وزن
وزن با پایه : 22وزن بدون پایه : 20.9وزن بسته بندی : 31
نوع صفحه نمایش
تخت
قطر نمایشگر (cm)
165 سانتی متر
سرعت رفرش تصویر/ MCI
200 هرتز
توان مصرف برق
100 ~ 240V 50/60Hz
رزولوشن فیلم
4K
کیفیت صفحه نمایش
4k Ultra HD
نسبت تصویر
16:9
رزولوشن تصویر
3840*2160 پیکسل
نوع باند و اسپیکر
2Ch Speaker System
توان خروجی صدا
20 وات
ویژگی های صدا
قابلیت Clear Phase - نوع بلندگوها Full Range)Bass Reflex) - فناوری پاک سازی صدا +ClearAudio - تکنولوژی بازیابی صدا DSEEDolby™ Audio, ClearAudio+, Dolby™ Digital, Dolby™ Digital Plus, DTS Digital Surround, S-Force Front Surround
سیستم عامل
اندروید
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارذ
تعداد ورودی HDMI
4 پورت
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
3 پورت
ورودی Component
دارد
پورت LAN
دارد
ورودی تیونر
دارد
خروجی هدفون
دارد
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
توضیحات صفحه نمایش
Frame Dimming, HDR10, HLG, Live Colour™ Technology, TRILUMINOS™ Display, تقویت کننده کنتراست پویا ( Dynamic Contrast Enhancer )فناوری Dynamic Contrast Enhancer،، نمایشگر TRILUMINOS
LED
تایمر خاموش
دارد
تله تکست
دارد
فرمان صوتی
دارد
مشخصات تیونر
آنالوگ_دیجیتال
قابلیت DVB-T
دارد
سال ساخت
2019 میلادی
اندازه قاب تلویزیون
قاب باریک
ریموت کنترل
دارد
زاویه دید افقی
178 درجه
سری
G
نوع پنل
IPS
تعداد بلندگو
2 بلندگو
صدا بهینه ساز
3 حالت (Off, Wall-Mount Type, Stand Type)
تعداد ورودی Component
1 پورت
ورودی ویدئو Composite
دارد
تعداد وروردی ویدئو Composite
1 پورت
خروجی VIDEO
دارد
خروجی Audio
دارد
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
نرم افزار تلویزیون هوشمند
دارد
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
دارد
4K Upscaler
دارد
ورودی RF
دارذ
بلوتوث
دارد
قابلیت پخش USB
دارد
سیستم های رنگ
PAL / SECAM / NTSC‎
حالت عریض تصویر
Full/Normal/Wide Zoom/Zoom
رنگ
مشکی
حالت فیلم
Frame Dimming, HDR10, HLG, Live Colour™ Technology, TRILUMINOS™ Display, تقویت کننده کنتراست پویا ( Dynamic Contrast Enhancer )
حالت صدا
6 حالت مختلف (Standard, News, Music, Cinema, Sport, Game)
رنگ تقویت پویا
دارد
تنظیمات حالت صدا
Standard/Music/Cinema/Game/Sports
سیستم های صوتی
Dolby Digital
OSD Language
دارد
Local Dimming
دارد
زبان و منوی فارسی
دارد
ابعاد خالص(سانتی متر)
ابعاد با پایه : 146.3×90.9×33.6ابعاد بدون پایه : 146.3×84.5×8.0
ابعاد بسته (سانتی متر)
ابعاد بسته بندی : 157.1×95.9×18.8
بلندگوی دیجیتال
دارد
نسبت کنتراست
مگا کنتراست Mega ∞
امکانات ویژه
16 گیگابایت حافظه داخلی, Chromecast built-in, DVB-T, DVB-T2, EPG, Video & TV SideView (iOS/Android), تایمر خاموش/روشن, جستجوی صوتی, فروشگاه محتوای Google Play
زمان پاسخ دهی
سریع
کلید روشن/خاموش
دارد
کنترل نور پس زمینه پویا
دارد
منبع تغذیه
100V ~ 240V, 50/60Hz
فرمت های ورودی ویدئو
2160/24p, 2160/25p, 2160/30p, 2160/50p, 2160/60p
حالت تصویر
Vivid, Standard, Custom, Photo-Vivid, Photo-Standard, Photo-Custom, Cinema, Game, Graphics, Sports
حافظه داخلی
16 گیگابایت
عملکرد سازگار با براویا
دارد
شناسه کالا
2900681100946

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سونی
سونی
150,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
116,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...

فهرست