×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون 65 اینچ سونی مدل 65X9500G

0 تومان بدون مالیات
مدل:65X9500G
صفحه‌ نمایش :65 اینچ
سیستم‌عامل : Android
توان خروجی صدا :20 وات
رزولوشن :3840×2160 پیکسلی و از نوع 4K Ultra HD
پورت ها:4 پورت LAN ، تعداد 3 پورت USB ، خروجی هدفون

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
ناموجود
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

تلویزیون 65 اینچ فورکی اسمارت سونی مدل 65X9500G

ویژگی ها و توضیحات تلویزیون 65 اینچ فورکی اسمارت سونی مدل 65X9500G

تلویزیون سونی مدل 65X9500G از کمپانی سونی SONY یک تلویزیون بالارده می باشد که در سال 2019 میلاده تولید و عرضه شد . کمپانی سونی برای تلویزیون 65 اینچ سونی مدل 65X9500G سنگ تمام گذاشته و بهترین فناوری ها و تکنولوژی های روز دنیا را در آن گنجانده است و این تلویزیون با داشتن کیفیت تصویر و کیفیت صدای فوق العاده همراه با قابلیت های هوشمند یکی از بهترین تلویزیون های 65 اینچ تولید شده تا به امروز است و قطعا یکی از خاص ترین تلویزیون ها می باشد.

اگر قصد خرید تلویزیون جدید را دارید و هنوز موفق به انتخاب مدل و برند خود نشدید باید این نکته توجه کنید که محصول انتخابی شما مجهز به تکنولوژی و فناوری های روز دنیا باشد. این تکنولوژی ها معمولا در اکثر تلویزیون 2021 میلادی به کار رفته است. این تلویزیون های هوشمند می توانند محیط اطراف را درک کنند و باتوجه به محتوا نمایشی نیز بهترین کیفیت تصویر را ارائه دهند. تلویزیون کیولد سامسونگ 65Q70A از جمله تلویزیون های هوشمندی می باشد که در بین خریداران دارای محبوبیت زیاد می باشد.

تلویزیون سونی مدل 65X9500G در اندازه 65 اینچ بوده و مناسب برای سالن های بزرگ و نسبتا متوسط می باشد . صفحه نمایش تخت تلویزیون سونی مدل 65X9500G از نوع LCD می باشد که برای روشنایی آن از Direct LED استفاده می شود و لامپ های کوچک LED در اطراف پنل روشنایی آن را تامین می کنند. تلویزیون سونی مدل 65X9500G دارای کیفیت صفحه نمایش 4k Ultra HD می باشد. کیفیت 4k Ultra HD بالاترین سطح کیفیت می باشد که تصاویری خیال انگیز را ایجاد می کند و همواره صحنه ها را به طبیعی ترین شکل ممکن پخش می کند.

این تلویزیون دارای رزولوشن 3840*2160 پیکسل می باشد این تعداد رزولوشن نمایانگر اجرای بیش از 8 میلیون پیکسل برای ایجاد هر تصویر می باشند که این تعداد پیکسل یعنی تصویری با ریزترین جزئیات و دقیق ترین رنگ ها که تصاویر واقعی را برای بیننده به نمایش می گذارد.

در کنار کیفیت فورکی تلویزیون سونی مدل 65X9500G کمپانی سونی فناوری ها و تکنولوژی های فراوان و پیشرفته ای را در این تلویزیون جایی داده است. قابلیت ها و فناوری های که باعث افزایش کنتراست ، عمق بالا ، وضوح عالی ، شفافیت بالا ، طیف گسترده ای از رنگ ها ، تصاویر زنده و طبیعی و ... می شوند و در کنار هم تصویری را ایجاد می کنند که بیننده را در دل آن غرق می کنند و تجربه ای جدید از تماشای تلویزیون را به بیننده القاء می کنند.

فناوری ها و تکنولوژی های به کار رفته در صفحه نمایش تلویزیون سونی مدل 65X9500G عبارتند از نمایشگر TRILUMINOS ، تکنولوژی Live Colour ، موتور پردازنده تصویر X1™ Ultimate ، تکنولوژی X-Wide Angle ، فناوری X-Motion Clarity ، فناوری X-tended Dynamic Range™ PRO ، فناوری Full Array Local Dimming ، فناوری 4K X-Reality ™ PRO ، فناوری Super bit mapping ، فرمت های HDR و ... که وجود این فناوری ها بالاترین کیفیت تصاویر و صحنه ها را ایجاد خواهند کرد و تصویری طبیعی و زنده را به رخ می کشند.

تلویزیون سونی مدل 65X9500G در کنار فناوری های عالی و کیفیت فوق العاده ی تصویر قطعا به یک سیستم صوتی عالی و قدرتمند نیز نیاز دارد از این رو کمپانی سونی از این ویژگی دریغ نکرده و سیستم صوتی عالی با فناوری های پیشرفته را در آن گنجانده است. تلویزیون سونی مدل 65X9500G دارای سیستم صوتی دو کاناله می باشد که متشکل از دو اسپیکر از نوع Bass Reflex بوده و توان خروجی صدی هرکدام 10 وات می باشند که در مجموع توان خروجی صدای تلویزیون را به 20 وات می رسانن.

شاید توان خروجی صدای 20 وات برای سالن های بزرگ کم بنظر بیاید ولی با داشتن فناوری های عالی کیفیت و قدرت صدای سیستم صوتی ارتقاء می یابد علاوه بر آن با وجود پورت و ورودی اپتیکال قابلیت انتقال صدای تلویزیون با همان کیفیت به سیستم صوتی های جانبی مانند سینما خانگی و سندبار را مهیا می سازد و می توانید قدرت صدا را افزایش دهید بدون افت کیفیت آن.

تلویزیون 65 اینچ سونی مدل 65X9500G دارای فناوری ها و قابلیت های می باشد که برای ارتقاء صدا ، کیفیت ، وضوح و پخش آن به صورت همه جانبه و فراگیر و کاملا یک نواخت در محیط می شود. این فناوری ها شامل فناوری صوتی Acoustic - فناوری Sound-from-Picture Reality - نوع بلندگوها Acoustic Multi-Audio - پشتیبانی از فرمت صوتی DTS Digital Surround - اسپیکرAcoustic Multi-Audio، فناوریDTS Digital Surround، فرمت صوتی DOLBY AUDIO ، فناوری Dolby Vision ™ ، فناوری S-Force Front Surround و ... می باشند که این فناوری ها در کنار هم صدای صاف و واضح را به صورت کاملا واقعی ایجاد می کنند و با پخش آن به صورت همه جانبه و یکنواخت مخاطب را در صدای صحنه ها غرق می کند.

کمپانی سونی برای تلویزیون سونی مدل 65X9500G درگاه های ورودی و خروجی متنوعی را قرار داده تا دسترسی نامحدودی را در اختیار کاربر قرار دهد و شما بتوانید اکثر وسایل هوشمند قابل اتصال به تلویزیون را به تلویزیون خود وصل کنید و از محتوا و کارایی آن ها بهره مند شوید.

درگاه های ورودی و خروجی تلویزیون سونی مدل 65X9500G شامل 4 پورت HDMI و 3 پورت USB، ورودی کامپوننت و ورودی کامپوزیت، خروجی هدفون و اپتیکال، ورودی تیونر و ورودی RF ، پورت LAN و شبکه ی بی سیم WIFI و درگاه بلوتوث می باشد که با وجود این درگاه های متنوع و بسیار کاربردی دسترسی تقریبا نامحدودی برای اتصال به دستگاه ها در اختیار کاربر قرار می گیرد.

تلویزیون سونی مدل 65X9500G با قابلیت اسمارت و به صورت کاملا هوشمند طراحی شده است که همین امر استفاده از آن را لذت بخش تر و بسیار کاربردی تر کرده است. کمپانی سونی در تلویزیون های بالارده ی خود از سیستم عامل قدرتمند و غنی ANDROID استفاده می کند. سیستم عامل ANDROID یکی از بهترین، قدرتمند ترین و غنی ترین سیستم عامل های جهان می باشد که با قرار دادن آن در تلویزیون های بالارده ی سونی امکانات فوق العاده ای را در اختیار کاربر قرار می دهد.

تلویزیون سونی مدل 65X9500G نیز دارای سیستم عامل اندروید می باشد که یک ویژگی عالی برای این تلویزیون بالاردهی سونی می باشد. با اتصال به اینترنت کاربر می تواند به شبکه های چون یوتیوب و Netflix به صورت کامل دسترسی داشته و با محتوای آن ها ساعت ها سرگرمی را برای خود و خانواده مهیا سازد. قابلیت پشتیبانی از مرورگر وب امکان جستجو و وبگردی را به کاربر می دهد و می تواند هرآنچه را که می خواهد به راحتی پیدا کند و حتی با داشتن قابلیت فرمان صوتی این تلویزیون می توانید هرچه را که می خواهید با یک فرمان صوتی سرچ کنید.

 فناوری های اشتراک گذاری بی سیم Miracast و Chromecast built-in و Video & TV SideView در تلویزیون سونی مدل 65X9500G امکان اتصال به تلفن های هوشمند را مهیا می سازد و می توانید محتویات گوشی را به تلویزیون انتقال دهید و حتی می توانید تلویزیون را با گوشی خود کنترل کنید و تمام محتوا را با کیفیت فورکی برروی تلویزیون خود به نمایش بگذارید.

از ویژگی ها و امکانات ویژه ی تلویزیون سونی مدل 65X9500G می توان به جستجوی صوتی - تایمر خواب - مدیریت کابل ها - اشتراک گذاری از طریق Chromecast ، فروشگاه Google Play، حافطه داخلی 16GB، فناوری Chromecast built-in، فناوری Video & TV SideView و کلی امکانات دیگر اشاره کرد.

تلویزیون سونی مدل 65X9500G با داشتن ویژگی ها و امکانات فوق العاده در کنار کیفیت تصویر و صدای عالی یکی از بهترین تلویزیون های 65 اینچ بالارده ی موجود در بازار جهان می باشد و می تواند بهترین کارایی را برای کاربر داشته باشد. 

قیمت و خرید تلویزیون 65 اینچ فورکی اسمارت سونی مدل 65X9500G

ویژگی های صفحه نمایش و تصویر تلویزیون X9500G

تلویزیون سونی مدل 65X9500G در اندازه 65 اینچ با قاب باریک می باشد که می تواند برای استفاده در سالن های بزرگ و نسبتا متوسط مناسب باشد. کمپانی سونی تلویزیون بالارده ی 65X9500G را با بالاترین سطح کیفیت و فناوری های ویژه ی بهتر سازی تصاویر ساخته که باعث می شود این تلویزیون صحنه های فوق العاده را به نمایش بگذارد.

 صفحه نمایش تخت تلویزیون سونی مدل 65X9500G از نوع LCD می باشد که برای روشنایی آن از Direct LED استفاده می شود و لامپ های کوچک LED در اطراف پنل روشنایی آن را تامین می کنند. تلویزیون سونی مدل 65X9500G دارای کیفیت صفحه نمایش 4k Ultra HD می باشد. کیفیت 4k Ultra HD بالاترین سطح کیفیت می باشد که تصاویری خیال انگیز را ایجاد می کند و همواره صحنه ها را به طبیعی ترین شکل ممکن پخش می کند.

این تلویزیون دارای رزولوشن 3840*2160 پیکسل می باشد این تعداد رزولوشن نمایانگر اجرای بیش از 8 میلیون پیکسل برای ایجاد هر تصویر می باشند که این تعداد پیکسل یعنی تصویری با ریزترین جزئیات و دقیق ترین رنگ ها که تصاویر واقعی را برای بیننده به نمایش می گذارد.

در کنار کیفیت فورکی تلویزیون سونی مدل 65X9500G کمپانی سونی فناوری ها و تکنولوژی های فراوان و پیشرفته ای را در این تلویزیون جایی داده است. قابلیت ها و فناوری های که باعث افزایش کنتراست، عمق بالا، وضوح عالی، شفافیت بالا، طیف گسترده ای از رنگ ها، تصاویر زنده و طبیعی و ... می شوند و در کنار هم تصویری را ایجاد می کنند که بیننده را در دل آن غرق می کنند و تجربه ای جدید از تماشای تلویزیون را به بیننده القاء می کنند.

تلویزیون سونی مدل 65X9500G دارای نمایشگر TRILUMINOS می باشد، نمایشگر TRILUMINOS با طیف گسترده ای از رنگ ها که دارد در ایجاد تصاویر بهترین رنگ های متناسب با تصویر را به کار می برد با رنگ های غنی که دارد تصاویر با ریزترین جزئیات رنگی به نمایش در خواهند آمد و این یعنی ایجاد تصاویری طبیعی و با کیفیت بالا برروی صفحه نمایش تلویزیون.

در کنار نمایشگر TRILUMINOS تلویزیون سونی مدل 65X9500G دارای تکنولوژی Live Colour می باشد، تکنولوژی Live Colour رنگ های زنده و غنی را ایجاد می کند و با ایجاد رنگ های زنده و طبیعی در کنار نمایشگر TRILUMINOS تصاویر طبیعی و بسیار عالی را به نمایش در خواهند آورد و با نمایش تصاویر طبیعی هر بیننده ای را غرق در صحنه ها و تصاویر پخش شده می کنند.

 موتور پردازنده تصویر X1™ Ultimate در تلویزیون سونی مدل 65X9500G قرار گرفته شده که یک ویژگی عالی به حساب می آید، موتور پردازنده تصویر X1™ Ultimate با تجزیه و تحلیل هر پیکسل به صورت جداگانه و افزایش و ارتقاء وضوح و کیفیت آن ریزترین جزئیات تصویر را با تمام ویژگی ها به نمایش خواهد گذاشت که باعث ایجاد تصویری طبیعی تر با عمق عالی می شود و تصاویر پخش شده را با بیشترین حد وضوح به نمایش در می آورد.

یکی دیگر از فناوری های عالی تلویزیون سونی مدل 65X9500G تکنولوژی X-Wide Angle می باشد، تکنولوژی X-Wide Angle امکان دیدن تصاویر با رنگ های واقعی و طبیعی و با همان کیفیت را از هر زاویه ای ایجاد می کند و شما در هر قسمت سالن و با هر زاویه ای نسبت به تلویزیون بنشینید می توانید تصاویر را به صورت واقعی و با همان کیفیت مشاهد کنید.

فناوری X-Motion Clarity نیز در تلویزیون سونی مدل 65X9500G گنجانده شده است. فناوری X-Motion Clarity جزئیات تصاویر را به صورت دقیق کنترل می کند و تصاویر صاف و با وضوح بالا را ایجاد می کند و مانع تاری تصویر بر اثر سرعت بالای صحنه می شود.

یکی دیگر از تکنولوژی های عالی تلویزیون سونی مدل 65X9500G فناوری X-tended Dynamic Range™ PRO می باشد این فناوری عالی کنتراست تصویر را چند برابر افزایش می دهد. فناوری X-tended Dynamic Range™ PRO باعث می شود که صحنه های روشن با درخشان ترین رنگ ها و صحنه های تاریک با تیره ترین رنگ ها نمایش داده شوند و یک تصویر که این دوحالت را دارد می تواند با بهترین و بالاترین کنتراست پخش شود و عمق عالی به تصویر ببخش. افزایش کنتراست به کمک این فناوری در خلق بهترین و طبیعی ترین تصاویر نقش مهمی را دارد.

 فناوری Full Array Local Dimming در تلویزیون سونی مدل 65X9500G به کار رفته است. فناوری Full Array Local Dimming به دقیق کردن نور خروجی از تمام صفحه نمایش می پردازد و با کنترل نور هر پیکسل عمق سایه های هر تصویر را به حداکثر می رساند و تصویری با کنتراست بالا را ایجاد می کند.

یکی دیگر از فناوری های عالی به  کار گرفته شده در تلویزیون سونی مدل 65X9500G فناوری 4K X-Reality ™ PRO می باشد ، این فناوری عالی با تجزیه و تحلیل کامل تصاویر کیفیت آنها را بهبود می بخشد و بالا می برد در واقع فناوری 4K X-Reality ™ PRO کیفیت تصاویر زیر 4K را ارتقاء داده و کیفیت آن ها را به سطح فورکی می رساند و شما می توانید محتویاتی با کیفیت  پایین تر از فورکی را به کیفیت فورکی تماشا کنید.

این ویژگی عالی می تواند بسیار کاربردی باشد چراکه هنوز بسیاری از شبکه ها کیفیت فورکی را ندارند اما شما می توانید با وجود فناوری 4K X-Reality ™ PRO آنها را با کیفیت 4K به نمایش بگذارید و از دیدن آنها با سطح کیفیت بالا لذت ببرید.

 فناوری Super bit mapping نیز در تلویزیون SONY مدل 65X9500G به کار رفته است، فناوری Super bit mapping باعث افزایش و گسترده کردن طیف رنگی تصاویر می شود و تصاویری خیال برانگیز را به اجرا در خواهد آورد این فناوری به پردازش سیگنال های 14 بیتی می پردازد و حتی سیگنال های 8 و 10 بیتی را پردازش کرده و آنها را ارتقاء می دهد.

تلویزیون سونی مدل 65X9500G از فرمت های HDR نیز پشتیبانی می کنند و این فرمت ها افزایش طیف رنگ ها و افزایش کنتراست تصاویر را انجام می دهند و با تجزیه ی رنگ ها کیفیت تصاویر را بالا می برد و تصاویر روشن را بسیار روشن و تصاویر تاریک را بسیار تیره جلوه می دهند. تمام این فناوری های بکارگیری در تلویزیون سونی مدل 65X9500G در کنار هم تصاویری را خلق می کنند که هر بیننده ای را مجذوب آن می کنند و در دل صحنه غرق می شوند.

نسبت تصاویر در این تلویزیون 16:9 می باشد که این نسبت بهترین تناسب برای پخش تصاویر می باشد زیرا مانع پهن ، باریک و یا کشیده جلوه دادن تصویر می شود و هر تصویر را با بهترین تناسب می توانید به نمایش بگذارید. تلویزیون سونی مدل 65X9500G دارای حالت های مختلف تصویر می باشد و می توانید بنا به محتویات پخش شده آنها را تغییر دهید.

این حالت ها شامل Vivid, Standard, Custom, Photo-Vivid, Photo-Standard, Photo-Custom, Cinema, Game, Graphics, Sports می باشد که به شما امکان می دهد که هر محتوا را با حالت مخصوص به خود به اجرا بگذارید که لذت تماشایی تصاویر را چند برابر می کند، مثلا هنگام پخش بازی از طریق اتصال کنسول های بازی می توانید حالت تصویر را برروی حالت Game قرار دهید و هماهنگی تصویر و صحنه را به اوج برسانید.

 تلویزیون 65 اینچ فورکی اسمارت سونی مدل 65X9500G با داشتن ویژگی های فوق العاده صفحه نمایش و تصویر یکی از بهترین تلویزیون ها از نظر کیفیت تصاویر در بازار می باشد و می تواند برای انتخاب تلویزیون 65 اینچ شما بهترین گزینه باشد . 

قیمت و خرید تلویزیون 65 اینچ فورکی اسمارت سونی مدل 65X9500G

ویژگی های سیستم صوتی و صدای تلویزیون سونی مدل 65X9500G 

کمپانی سونی SONY در تلویزیون 65 اینچ مدل 65X9500G خود همانند کیفیت تصویر عالی یک سیستم صوتی قدرتمند با فناوری های پیشرفته را نیز قرار داده که این دو ویژگی در کنار هم بهترین تجربه ی تماشای تلویزیون را برای شما به ارمغان می آورند.

 تلویزیون سونی مدل 65X9500G دارای سیستم صوتی دو کاناله می باشد که متشکل از دو اسپیکر از نوع Bass Reflex بوده و توان خروجی صدی هرکدام 10 وات می باشند که در مجموع توان خروجی صدای تلویزیون را به 20 وات می رسانند، شاید توان خروجی صدای 20 وات برای سالن های بزرگ کم بنظر بیاید ولی با داشتن فناوری های عالی کیفیت و قدرت صدای سیستم صوتی ارتقاء می یابد.

علاوه بر آن با وجود پورت و ورودی اپتیکال قابلیت انتقال صدای تلویزیون با همان کیفیت به سیستم صوتی های جانبی مانند سینما خانگی و سندبار را مهیا می سازد و می توانید قدرت صدا را افزایش دهید بدون افت کیفیت آن.

تلویزیون 65 اینچ سونی مدل 65X9500G دارای فناوری ها و قابلیت های می باشد که برای ارتقاء صدا ، کیفیت ، وضوح و پخش آن به صورت همه جانبه و فراگیر و کاملا یک نواخت در محیط می شود. تلویزیون سونی مدل 65X9500G دارای اسپیکرهای Acoustic Multi-Audio می باشد که صدای قدرتمند و همه جانبه را ایجاد می کنند و صدا را به صورت یکنواخت در کل محیط پخش می کنند.

 فناوری Sound-from-Picture Reality یکی از فناوری های عالی در سیستم صوتی تلویزیون سونی مدل 65X9500G می باشد ، فناوری Sound-from-Picture Reality باعث ایجاد بالاترین حد هماهنگی در صدا ئ تصویر می شود در واقع این فناوری  مانع عقب ماندن صدا از تصویر می شود و کلا ناهماهنگی بین صدا و تصویر را از بین می برد و صحنه های پخش شده را با اوج هماهنگی صدا و تصویر به نمایش می گذارد.

تلویزیون سونی مدل 65X9500G دارای فناوریDTS Digital Surround نیز می باشد ، این فناوری عالی  یک فناوری جدید می باشد که با تجزیه و تحلیل فرکانس های صدا آن ها را به صورت همه جانبه و فراگیر در محیط پخش خواهد کرد و صدا به تمام قسمت های سالن به صورت یکنواخت خواهد رسید . یکی دیگر از فناوری های به کار رفته در تلویزیون سونی مدل 65X9500G فناوری S-Force Front Surround می باشد. فناوری S-Force Front Surround صدا را ارتقاء می دهد و بدون افت کیفیت صدای قدرتمند را ایجاد می کند.

با پشتیبانی سیستم صوتی تلویزیون سونی مدل 65X9500G از فرمت های صوتی دالبی Dolby صدای همه جانبه و واضح را پخش می کنند. فرمت های دالبی شامل  Dolby™ Digital، Dolby™ Digital Plus و Dolby™ Pulse می باشند که با ارتقاء صدا و همچنین پخش صدا به صورت یکنواخت و همه جانبه به مخاطب حس حضور در صحنه را القاء می کند.

6 حالت مختلف صدا (Standard, News, Music, Cinema, Sport, Game) در تلویزیون سونی مدل 65X9500G وجود دارند که به شما امکان تنظیم حالت صدا مطابق با حالت تصویر را می دهد و می توانید حالت صدا را با محتویات پخش شده هماهنگ سازید. ویژگی های صدای عالی تلویزیون سونی مدل 65X9500G در کنار صفحه نمایش فورکی یک ترکیب عالی بوده و ساعت ها سرگرمی را برای شما و خانواده تان فراهم می سازد.

قیمت و خرید تلویزیون 65 اینچ فورکی اسمارت سونی مدل 65X9500G

درگاه های ورودی و خروجی تلویزیون سونی مدل X9500G 

کمپانی سونی برای تلویزیون سونی مدل 65X9500G درگاه های ورودی و خروجی مختلفی تعبیه کرده است که کارایی تلویزیون را چند برابر کرده است و به اکثر وسایل هوشمند قابل اتصال به تلویزیون دسترسی خواهد داشت.

این تلویزیون دارای 4 پورت HDMI می باشد که به کمک آنها می توان اتصال به پخش کننده ها ، کنسول بازی ، دی وی دی پلیر و ... را مهیا سازید و محتویات آنها مانند فیلم ، موسیقی ، انیمیشن ، بازی و ... را با کیفیت 4K برروی تلویزیون به نمایش گذاشت. از دیگر ورودی قابل توجه این تلویزیون می توان به 3 پورت USB اشاره کرد که به کمک آنها می توان فایل های موجود در حافظه های خارجی مانند فلش مموری ها و هارد اکسترال ها را برروی تلویزیون سونی مدل 65X9500G به نمایش بگذارید.

 تلویزیون سونی مدل 65X9500G با ورودی تیونر اتصال به گیرنده های دیجیتالی مانند DVB-s ، DVB-T ، DVB-T2 DVB-c را مهیا می سازد و دسترسی شما را به شبکه های دیجیتالی محلی ایجاد می کند و لذت تماشای آنها را با کیفیت 4K به شما می دهد. درگاه کامپوزیت امکان اتصال شما به گیرنده های قدیمی را فراهم می کند. برای اتصال به اینترنت نیز تلویزیون سونی مدل 65X9500G دو روش را در اختیار شما قرار داده تا به آسان ترین شیوه ی ممکن به اینترنت وصل شوید.

این روش ها عبارتند از اتصال از طریق درگاه LAN و یا اتصال به صورت شبکه ی بی سیم WiFi که به کمک این دو روش می توانید به اینترنت وصل شوید . ورودی اپتیکال در این تلویزیون امکان اتصال سیستم صوتی های جانبی مانند سینماخانگی و سندبار را فراهم می کند و صدا را با همان کیفیت اصلی به آنها انتقال می دهد.

علاوه بر این درگاه ها ورودی ها و خروجی های فراوان دیگری از جمله خروجی هدفون ، ورودی RF، و بلوتوث و ... را دارد که بسیار بر کارایی تلویزیون افزوده اند. شما می توانید به کمک این ورودی ها و خروجی ها دسترسی به میلیون ها فایل رسانه ای و موزیک ها را داشته باشید و آنها را با کیفیت فورکی به نمایش بگذارید. 

قیمت و خرید تلویزیون 65 اینچ فورکی اسمارت سونی مدل 65X9500G

قابلیت اسمارت و هوشمند بودن تلویزیون سونی مدل 65X9500G 

کمپانی سونی SONY امروزه اکثر محصولات خود را به صورت کاملا هوشمند تولید می کند و تلویزیون های با قابلیت اسمارت را طراحی می کند که کارایی های فراوانی را در اختیار کاربر قرار می دهد.

شرکت سونی تلویزیون 65 اینچ فورکی اسمارت سونی مدل 65X9500G را نیز کاملا هوشمند طراحی و تولید کرده است و با بهره مندی از سیستم عامل قدرتمند و غنی ANDROID و اتصال به اینترنت می توانید وارد دنیای برنامه های کاربردی و سرگرمی هوشمند دنیای مجازی شوید و به صورت نامحدود به هر آنچه که می خواهید دسترسی داشته باشید.

سیستم عامل اندروید Android یک سیستم عامل بسیار عالی و قدرتمند بوده که با پشتیبانی از برنامه های هوشمند و کاربردی امکانات فراوانی را در اختیار کاربر قرار می دهد. کمپانی سونی SONY در تلویزیون های بالارده خود از سیستم عامل اندروید Android استفاده می کند. 

قابلیت Chromecast built-in در تلویزیون سونی مدل 65X9500G امکان ارتباط و اشتراک گذاری بی سیم را مابین دستگاه های هوشمند دیگر مانند موبایل ، لپ تاپ و ... را فراهم می کند و محتویات را با سرعت بالا بدون هیچ گونه افت کیفیت صدا و تصویر انتقال می دهد و شما می توانید محتوای صوتی و تصویری خود را با کیفیت فورکی با سرعت و بدون افت به تلویزیون انتقال دهید.

یکی دیگر از راه های ارتباط بی سیم بین تلویزیون و وسایل هوشمند قابلیت (Video & TV SideView (iOS/Android می باشد که شما می توانید به کمک آن هر محتوای را از گوشی هوشمند خود به تلویزیون انتقال دهید. حتی بسیاری از نرم افزار های اندرویدی را نیز از گوشی هوشمند خود به تلویزیون انتقال دارد. این قابلیت حتی امکان اتصال سیستم عامل IOS را به تلویزیون مهیا می سازد.

تلویزیون سونی مدل 65X9500G با قابلیت پشتیبانی از مرورگر وب و اتصال به اینترنت امکان جستجوی هر آنچه را که می خواهید به شما می دهد و حتی می توانید از طریق کنترل به صورت صوتی جستجو را انجام دهید، قابلیت فرمان صوتی به شما امکان کنترل تلویزیون را به صورت صوتی می دهد. با اتصال به اینترنت شما می توانید به شبکه های محبوب  یوتیوب و Netflix دسترسی داشته باشید و میلیون ها محتوای آنها را با کیفیت فورکی برروی تلویزیون خود به اجرا در آورید.

از ویژگی های عالی تلویزیون 65 اینچ فورکی اسمارت سونی مدل 65X9500G می توان به جستجوی صوتی - تایمر خواب - مدیریت کابل ها - اشتراک گذاری از طریق Chromecast فروشگاه Google Play، حافطه داخلی 16GB، فناوری Chromecast built-in، فناوری Video & TV SideViewاشاره کرد که کارایی فوق العاده ای را در اختیار شما قرار می دهد.

در کل تلویزیون 65 اینچ فورکی اسمارت سونی مدل 65X9500G با طراحی عالی و ویژگی ها و فناوری های صوتی و تصویری بینظیری که دارد یکی از بهترین تلویزیون های بالارده موجود در بازار می باشد و می تواند بهترین انتخاب برای خرید شما باشد .

قیمت و خرید تلویزیون 65 اینچ فورکی اسمارت سونی مدل 65X9500G

مدرن بودن با طراحی ظریف و شیک تلویزیون سونی مدل 65X9500G 

تلویزیون 65 اینچ سونی مدل 65X9500G علاوه بر ویژگی های فوق العاده و کاربردی دارای طراحی بسیار شیک و ظریف می باشد . قاب باریک مشکی رنگ این تلویزیون خاص بودن را به آن می بخشد و با تلویزیون سونی مدل 65X9500G زیبای خاصی به اتاق و سالن خود بدهید. تلویزیون سونی مدل 65X9500G به طوری طراحی شده که در دکوراسیون شما همانند یک قطعه ی هنری چشم نواز باشد و چه در هنگام روشن بودن و چه در هنگام خاموش بودن زیبایی خود را در اوج حفظ کند.

با داشتن قابلیت اتصال به دیوار این تلویزیون را می توانید به دیوار وصل کنید و یا می توانید آن را با استفاده از پایه های L شکل برروی میز تلویزیون قرار دهید در هر حالت تلویزیون سونی مدل 65X9500G به بهترین شکل با دکوراسیون شما ترکیب می شود و زیبای چشم نوازی را به محیط شما خواهد بخشید و شما می توانید همیشه بااین تلویزیون دکوراسیون خود را مدرن و زیبا نگه دارید.

قیمت و خرید تلویزیون 65 اینچ فورکی اسمارت سونی مدل 65X9500G

جمع بندی

تلویزیون 65 اینچ مدل 65X9500G جزء مدل های بالارده سونی در سال 2019 میلادی می  باشد که امکانات فوق العاده بالا و کیفیت تصویر بینظیر را دارد و سونی این مدل خود را با بالاترین سطح امکانات تولید کرده تا بار دیگر قدرت تلویزیون های خود را به رخ بکشد. تلویزیون 65X9500G با داشتن کیفیت تصویر 4K ULTRA HD تصاویری با بالاترین سطح کیفیت را پخش می کند و علاوه بر آن فناوری های نوآورانه و هوشمند دیگری را نیز برای ارتقاء سطح کیفیت تصاویر استفاده کرده تا تصاویری با کیفیتی خیره کننده را خلق کند.

سیستم صوتی تلویزیون 65X9500G سونی نیز بسیار قدرتمند بوده و با فناوری های عالی که دارد صدایی شفاف ، واضح و بدون نویز را به صورت یکنواخت در کل سالن پخش می کند . سونی در تلویزیون های بالارده خود از سیستم عامل اندروید استفاده می کند از این رو مدل 65X9500G نیز مجهز به سیستم عامل قدرتمند و غنی Android می باشد که علاوه بر رابط کاربری فوق العاده جذاب و عالی امکانات نرم افزاری هوشمند فراوانی را نیز در اختیار کاربر قرار می دهد .

تلویزیون 75 اینچ سونی مدل 75X8500F نیز قطعا یکی از بهترین و با کیفیت ترین مدل های موجود در بازار می باشد .

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
65X9500G

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
65 اینچ
اقلام همراه
کابل برق، دو عدد باتری، ریموت کنترل، دفترچه راهنما
وزن
وزن با پایه : 24.9 کیلوگرموزن بدون پایه : 23.5 کیلوگرموزن بسته بندی : 29 کیلوگرم
نوع صفحه نمایش
تخت
قطر نمایشگر (cm)
165 سانتی متر
رزولوشن فیلم
4K
کیفیت صفحه نمایش
4k Ultra HD
نسبت تصویر
16:9
رزولوشن تصویر
3840*2160 پیکسل
نوع باند و اسپیکر
2.0 کاناله
توان خروجی صدا
20 وات
ویژگی های صدا
فناوری صوتی Acoustic - فناوری Sound-from-Picture Reality - نوع بلندگوها Acoustic Multi-Audio - پشتیبانی از فرمت صوتی DTS Digital Surround - اسپیکرAcoustic Multi-Audio، فناوریDTS Digital Surround، فرمت صوتی DOLBY AUDIO
سیستم عامل
اندروید
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
4 پورت
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
3 پورت
ورودی Component
دارد
پورت LAN
دارد
ورودی تیونر
دارد
خروجی هدفون
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
توضیحات صفحه نمایش
LED
نمایشگر TRILUMINOS، تکنولوژی Live Colour، فناوری Dynamic Contrast Enhancer، قابلیتX-Motion Clarity
تایمر خاموش
دارد
تله تکست
دارد
فرمان صوتی
دارد
مشخصات تیونر
آنالوگ -دیجیتال
قابلیت DVB-T
دارد
سال ساخت
2019 میلادی
اندازه قاب تلویزیون
قاب باریک
ریموت کنترل
دارد
زاویه دید افقی
178 درجه
سری
G
نوع پنل
IPS
تعداد بلندگو
2 بلندگو
صدا بهینه ساز
3 حالت (Off, Wall-Mount Type, Stand Type)
تعداد ورودی Component
1 پورت
ورودی ویدئو Composite
دارد
تعداد وروردی ویدئو Composite
1 پورت
اپتیکال
دارد
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
نرم افزار تلویزیون هوشمند
برنامه های کاربردی
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
دارد
4K Upscaler
دارد
ورودی RF
دارد
بلوتوث
دارد
قابلیت پخش USB
دارد
رنگ
مشکی
حالت صدا
6 حالت مختلف (Standard, News, Music, Cinema, Sport, Game)
رنگ تقویت پویا
دارد
تنظیمات حالت صدا
Standard/Music/Cinema/Game/Sports
Local Dimming
دارد
کنترل والدین
دارد
زبان و منوی فارسی
دارد
ابعاد خالص(سانتی متر)
ابعاد با پایه : 144.7×90.2×33.3ابعاد بدون پایه : 144.7×83.2×6.9
ابعاد بسته (سانتی متر)
ابعاد بسته بندی : 155.5×95.8×19.3
امکانات ویژه
فروشگاه Google Play، حافطه داخلی 16GB، فناوری Chromecast built-in، فناوری Video & TV SideView
زمان پاسخ دهی
سریع
منبع تغذیه
100~240Vac 50-60Hz
حسگر روشنایی
دارد
فرمت های ورودی ویدئو
2160/24p, 2160/25p, 2160/30p, 2160/50p, 2160/60p
حالت تصویر
Vivid, Standard, Custom, Photo-Vivid, Photo-Standard, Photo-Custom, Cinema, Game, Graphics, Sports
حافظه داخلی
16 گیگابایت
عملکرد سازگار با براویا
دارد

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سونی
سونی
150,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
116,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
107,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN85B کیفیت تصویر : 4Kخروجی صدا :  60 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : تایزن 7.0سیستم عامل : 2.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیپردازنده تصویر : Neo Quantum 4Kفناوری...

فهرست