×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون 65 اینچ سونی مدل 65X9000G

0 تومان بدون مالیات
مدل:65X9000G
صفحه‌ نمایش :65 اینچ
سیستم‌عامل :Android
توان خروجی صدا : 20 وات
رزولوشن :3840×2160 پیکسلی و از نوع 4K Ultra HD
درگاه ها :4 پورت LAN ، تعداد 3 پورت USB ، شبکه ی بی سیم وای فای

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
ناموجود
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

تلویزیون 65 اینچ فورکی اسمارت سونی مدل 65X9000G

مشخصات و ویژگی های تلویزیون 65 اینچ فورکی اسمارت سونی مدل 65X9000G

تلویزیون سونی 65x9000g امکانات یک تلویزیون حرفه ای را دارد. قیمت تلویزیون سونی در برابر کیفیت و کارآیی که دارد واقعا مناسب میباشد. تکنولوژی نمایشگر این تلویزیون ال سی دی lcd است و روشنایی نور پس زمینه هم از نوع direct led است یعنی  چراغ های ال ای دی به طور مستقیم به پنل ال سی دی تابیده می شود.

کیفیت تصویر فورکی با رزولوشن تصویر 2160×3840 پیکسل تصاویر طبیعی و زنده را بر روی نمایشگر ظاهر می کند. قابلیت افزایش دهنده ی وضوح تصویر 4K X-Reality™ PRO همه و همه عملکردی بسیار ایده آل و بی نقص داشته اند تا جایی که کیفیت نهایی تصویر در این تلویزیون را به حد قابل ملاحظه ای ارتقا داده اند و تجربه ی متفاوتی از تماشا را به چشمان شما هدیه می بخشند.

در واقع با به روز شدن تکنولوژی و کنسول های بازی و همچنین فیلم های باکیفیت باعث شده است تا کاربران خواه ناخواه برای تماشای تصاویر باکیفیت تر تلویزیون های خود را ارتقا دهند. اگر شما هم به فکر خرید تلویزیون با فناوری های روز دنیا هستید، تلویزیون 2021 میلادی در این دسته تلویزیون ها قرار می گیرند. این تلویزیون ها مدرن، نازک و در تمام اندازه ها موجود هستند. تلویزیون کیولد سامسونگ 55Q60A از جمله این مدل ها است که از تمام فناوری های روز دنیا بهره مند می باشد.

سیستم صوتی به کار رفته در تلویزیون سونی 2 کاناله بوده و قدرت خروجی 20 وات را دارد. پشتیبانی از فرمتهای رایج صوتی مانند دالبی دیجیتال و DTS DIGITAL کارآیی تلویزیون را بالا برده و می توان انواع فرمتهای صوتی را بوسیله ی آن پخش نمود. فناوری پاک سازی صدا ClearAudio نویز و صدا های اضافی صدا را حذف می کند و باعث می شود تا صدای اصلی از صدای پس زمینه تقویت گردد.

تلویزیون سونی یک تلویزیون اسمارت است که دارای سیستم عامل اندروید Android است که دسترسی آسان به منو ها و تنظیمات تلویزیون به شما می دهد. مرورگر وب این امکان را برای شما فراهم می آوزد تا شما به راحتی بتوانید در اینترنت گشت و گذار کنید و انواع محتوا و اسناد را برای شما فراهم می آورد.

در برنامه Google Play هر نوع برنامه و بازی و... را که خواستید می توانید دانلود نمایید و بر روی تلویزیون نصب کنید.  تلتکست TELETEXT، زیر نویس و همچنین سرچ صوتی Voice Search از امکاناتی است که بواسطه ی اسمارت بودن و اتصال به اینترنت در اختیار شما قرار خواهد گرفت. اشتراک گذاری و شیر کردن عکس و محتوای صوتی و تصویری بصورت بی سیم نیز در تلویزیون پشتیبانی می شود؛ از جمله ی آنها می توان به میراکست Miracast،Video & TV SideView و Chromecast built-in اشاره کرد.

از دیگر امکانات این تلویزیون حافظه 16 گیگ است که روی این تلویزیون تعبیه شده است شما هر نوع محتوایی موسیقی، صدا، فیلم، بازی و.... را می توانید بر روی این حافظه ذخیره نمایید و دیگر نیازی به خرید اضافی فلش و حافظه های جانبی دیگر نیستید.

تلویزیون فورکی سونی سری 9 دارای 4 عدد پورت HDMI و 3 عدد پورت USB است . از طریق این پورتها می توان تلویزیون را به پخش کننده های تصویری و حافظه های خارجی متصل نمود. همچنین از طریق پورت های کامپوننت و کامپوزیت می توانید انواع دستگاه قدیمی را به این دو پورت متصل نمایید. 

قیمت و خرید تلویزیون سونی 65x9000g

محتواهای جذاب و واقعی با کیفیت فورکی 65X9000G

کیفیت تصویر بالا، رنگ های خاص و مهیج، تصاویری واقعی، نمایش جزئیات و سایه ها و ... از نشانه های تلویزیون با امکانات است.  کیفیت تصویر تلویزیون به عواملی نظیر تکنولوزی ساخت نمایشگر و همچنین کیفیت تصویر فورکی ، پردازنده ی تصویر و همچنین به کار گیری فناوری های پیشرفته ی تصویر بستگی دارد.

تلویزیون سونی 65x9000g دارای نمایشگر تخت و نور پس زمینه direct led می باشد در تلویزیون های قدیم از تکنولوژی ال سی دی برای صفحه نمایش تلویزیون استفاده می کردنند اما با گذشت زمان تولید کنندگان تلویزیون از تکنولوژی ال ای دی بهره گرفته اند و این تکنولوژی باعث شده است تا لبه ها و ضخامت تلویزیون بسیار باریک شود و جلوه ی شیکی به تلویزیون بدهد.

بهتر است که بدانید که تکنولوژی ال سی دی هیچ تفاوتی با ال ای دی ندارد و تنها تفاوت آن ها در نوز پس زمینه است در ال سی دی از نور فلورسنت و در ال ای دی از خود چراغ های ال ای دی برای روشنایی صفحه استفاده کرده است البته ال ای دی ها دارای طیف رنگی گسترده تر و رنگ های عمیق تر و مصرف کمتر انرژی برق را دارند.

قابلیت ارتقا دهنده کیفیت تصویر فورکی 4K X-Reality™ PRO صحنه ها و محتوا های بی کیفیت و کم کیفیت را پردازش کرده سپس نزدیک به فورکی نمایش می دهد. مجهز بودن به تکنولوژی Frame Dimming مزایایی نظیر کنتراست بالا و رنگ روشن شفاف و واضح به همراه رنگ های تیره عمیق، روشنایی یکسان در سراسر صفحه نمایش و پنل هایی باریک و ظریف را به همراه دارد.

در این تلویزیون انواع حالت های تصویر پشتیبانی می شود شما با استفاده از محتوای پخش شده می توانید یکی از این حالت ها را انتخاب نمایید. 

کیفیت تصویر تلویزیون سونی 65x9000g

صدایی شفاف و واضح X9000G

 تلویزیون سونی مدل 65x9000g دارای سیستم صوتی دو کاناله می باشد توان خروجی صدی هرکدام 10 وات می باشند که در مجموع توان خروجی صدای تلویزیون را به 20 وات می رسانند.

شاید توان خروجی صدای 20 وات برای سالن های بزرگ کم بنظر بیاید ولی با داشتن فناوری های عالی کیفیت و قدرت صدای سیستم صوتی ارتقاء می یابد علاوه بر آن با وجود پورت و ورودی اپتیکال قابلیت انتقال صدای تلویزیون با همان کیفیت به سیستم صوتی های جانبی مانند سینما خانگی و سندبار را مهیا می سازد و می توانید قدرت صدا را افزایش دهید.

فناوری S-Force Front Surround صدا را ارتقاء می دهد و بدون افت کیفیت صدای قدرتمند را ایجاد می کند. تلویزیون سونی مدل 65x9000g دارای فناوری DTS نیز می باشد، این فناوری عالی  یک فناوری جدید می باشد که با تجزیه و تحلیل فرکانس های صدا آن ها را به صورت همه جانبه و فراگیر در محیط پخش خواهد کرد و صدا به تمام قسمت های سالن به صورت یکنواخت خواهد رسید.

 6 حالت مختلف صدا (Standard, News, Music, Cinema, Sport, Game) در تلویزیون سونی مدل 65x9000g وجود دارند که به شما امکان تنظیم حالت صدا مطابق با حالت تصویر را می دهد و می توانید حالت صدا را با محتویات پخش شده هماهنگ سازید. 

سیستم صوتی تلویزیون سونی 65x9000g

سیستم عامل اندروید و امکانات اسمارت 65X9000G

شرکت سونی تلویزیون 65 اینچ فورکی اسمارت سونی سری 9000g را نیز کاملا هوشمند طراحی و تولید کرده است و با بهره مندی از سیستم عامل قدرتمند و غنی ANDROID و اتصال به اینترنت می توانید وارد دنیای برنامه های کاربردی و سرگرمی هوشمند دنیای مجازی شوید و به صورت نامحدود به هر آنچه که می خواهید دسترسی داشته باشید.

سیستم عامل اندروید Android یک سیستم عامل بسیار عالی و قدرتمند بوده که با پشتیبانی از برنامه های هوشمند و کاربردی امکانات فراوانی را در اختیار کاربر قرار می دهد. تلویزیون سونی با قابلیت پشتیبانی از مرورگر وب و اتصال به اینترنت امکان جستجوی هر آنچه را که می خواهید به شما می دهد و حتی می توانید از طریق کنترل به صورت صوتی جستجو را انجام دهید، قابلیت فرمان صوتی به شما امکان کنترل تلویزیون را به صورت صوتی می دهد.

با اتصال به اینترنت شما می توانید به شبکه های محبوب  یوتیوب و Netflix دسترسی داشته باشید و میلیون ها محتوای آنها را با کیفیت فورکی برروی تلویزیون خود به اجرا در آورید.

 قابلیت Chromecast built-in در تلویزیون سونی امکان ارتباط و اشتراک گذاری بی سیم را مابین دستگاه های هوشمند دیگر مانند موبایل، لپ تاپ و ... را فراهم می کند و محتویات را با سرعت بالا بدون هیچ گونه افت کیفیت صدا و تصویر انتقال می دهد و شما می توانید محتوای صوتی و تصویری خود را با کیفیت فورکی با سرعت و بدون افت به تلویزیون انتقال دهید .

اگر به دنبال خرید محصولی با کیفیت و زیبا هستید میتوانید با خرید تلویزیون 65 اینچ سونی مدل 65X8577G که یکی از خاص ترین مدلهای سونی میباشد، تجربه خریدی رضایت بخش را داشته باشید.

یستم عامل تلویزیون سونی 65x9000g

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
65X9000G

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
65 اینچ
نوع صفحه نمایش
تخت
قطر نمایشگر (cm)
165 سانتی متر
کیفیت صفحه نمایش
4K Ultra HD
نسبت تصویر
16:9
رزولوشن تصویر
3840*2160 پیکسل
توان خروجی صدا
20 وات
ویژگی های صدا
فناوری پاک سازی صدا ClearAudio - فناوری Cinematic S-Force Front Surround - فناوری پاک سازی فاز Clear Phase
سیستم عامل
اندروید
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
4 پورت
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
3 پورت
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
توضیحات صفحه نمایش
LED
تایمر خاموش
دارد
تله تکست
دارد
قابلیت DVB-T
دارد
سال ساخت
2019 میلادی
اندازه قاب تلویزیون
قاب باریک
ضبط صدا
دارد
صدا بهینه ساز
3 حالت (Off, Wall-Mount Type, Stand Type)
ورودی ویدئو Composite
دارد
تعداد وروردی ویدئو Composite
1 پورت
اپتیکال
دارد
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
نرم افزار تلویزیون هوشمند
برنامه های کاربردی
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
دارد
4K Upscaler
دارد
ورودی RF
دارد
بلوتوث
دارد
حالت صدا
6 حالت مختلف (Standard, News, Music, Cinema, Sport, Game)
رنگ تقویت پویا
دارد
تنظیمات حالت صدا
Standard/Music/Cinema/Game/Sports
OSD Language
دارد
Local Dimming
دارد
کنترل والدین
دارد
امکانات ویژه
نوار محتوا Content Bar - قابلیت Chromecast - امکان نمایش برنامه های یوتیوب و Netflix - برنامه Google Play
کنترل نور پس زمینه پویا
دارد
منبع تغذیه
100~240Vac 50-60Hz
حسگر روشنایی
دارد
فرمت های ورودی ویدئو
2160/24p, 2160/25p, 2160/30p, 2160/50p, 2160/60p
حالت تصویر
Vivid, Standard, Custom, Photo-Vivid, Photo-Standard, Photo-Custom, Cinema, Game, Graphics, Sports
قابلیت ضبط
دارد
حافظه داخلی
16 گیگابایت
عملکرد سازگار با براویا
دارد
Dolby Vision
دارد

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سونی
سونی
150,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
116,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
107,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN85B کیفیت تصویر : 4Kخروجی صدا :  60 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : تایزن 7.0سیستم عامل : 2.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیپردازنده تصویر : Neo Quantum 4Kفناوری...

فهرست