×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون 75 اینچ سونی مدل 75XG8096

0 تومان بدون مالیات
مدل:75XG8096
نمایشگر : LED
سیستم عامل :اندروید
رزولوشن :  3840x2160
توان خروجی صدا :20 وات
سال ساخت : 2019 میلادی
کیفیت صفحه نمایش :4K UHD
قابلیت های :HDR و ارتقای تصویر به 4K

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
ناموجود
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

تلویزیون 75 اینچ فورکی اسمارت سونی مدل 75XG8096 

مشخصات و ویژگی های تلویزیون 75 اینچ فورکی اسمارت سونی مدل 75XG8096

تلویزیون سونی XG8096 در سال 2019 همراه با قابلیت های نوین ارائه شد. این تلویزیون که در رده پرچم دار های کمپانی بلنده اوازه سونی قرار دارد می تواند سطح تازه از نمایش تصاویر زیبا در کنار صدا شفاف ارائه دهد. قیمت تلویزیون سونی مدل XG8096 با توجه به کیفیت و تکنولوژی که دارد مناسب میباشد. از جمله فناوری های به کار رفته در این محصول می توان کوالتی فورکی را نام برد.

کوالتی فورکی که معمولا سونی از ان در تلویزیون های رده بالا خود استفاده می کند قادر است تجربه جذاب از نمایش تصاویر طبیعی را به نمایش گذاشت. این امر به گونه ای صورت می گیرد که شما با دیدن تصویرهای این تلویزیون احساس حضور در صحنه خواهید کرد. علاوه براین، فناوری که قادر است پالت وسیعی از رنگ های زیبا و واقعی را به نمایش بگذارد TRILUMINOS™ Display است.

با به روز شدن تکنولوژی و کنسول های بازی و  فیلم های باکیفیت باعث شده است تا کاربران خواه ناخواه برای تماشای تصاویر باکیفیت تر تلویزیون های خود را ارتقا دهند. اگر شما هم به فکر خرید تلویزیون با فناوری های روز دنیا هستید، تلویزیون 2021 میلادی در این دسته تلویزیون ها قرار می گیرند. این تلویزیون ها مدرن، و در تمام اندازه ها موجود هستند. تلویزیون سونی 75X90J از جمله مدل های این شرکت می باشد که از تمام فناوری های روز دنیا بهره مند می باشد.

در کنار این خصوصیت ها یکی از شگفت انگیزترین بخش های این تلویزیون به صدا ان مرتبط می شود. سونی برای ارائه صدا با کوچک ترین جزئیات از فناوری DTS Digital Surround بهرهگرفته است. این فناوری که از به عنوان غول صدا نیز یاد می شود می تواند صدا پخش شده را به گونه کدگشای کند که حتی کوچک ترین فرکانس های صدا نیز بدون ادغام شدن با نویز یا حتی از بین رفتن به گوش شما برسد.

علاوه براین سونی برای دگروگون ساختن فضای خانه هایتان از فناوری VOICE SEARCH کمک گرفته است. این فناوری خارق العاده همان طور که از اسمش پیداست به شما این امکان را می دهد که به راحتی هرچه تمام تر با بکارگیری از صدایتان به وب گردی به پردازید. تلویزیون سونی XG8096 نیز در زیر سایه این فناوری می تواند به خواسته شما فکر و با انجام سریع ترین محاسبه ممکن به ان پاسخ دهد. علاوه براین سونی برای دسترسی سریع و اسان کاربران به انترنت از فناوری Wi-Fi Certified 802.11a استفاده کرده است.

 

طراحی تلویزیون سونی اسمارت 75XG8096

سونی طراحی این تلویزیون را به گونه انجام داده است که شما با هر بار نگاه کردن به ان نه تنها از جذابیتش کاسته نمی شود بلکه با هر بار نگاه به ان نیز افزوده خواهد شد. صفحه نمایش 75 اینچی  موجب شده تلویزیون سونی XG8096 انتخاب مناسب برای سالن های بزرگ و متوسط باشد. همچنین سونی پایه های این محصول را به گونه ای دیزاین کرده که جدا از حس استحکام بودن که القا می کند نیز توانسته جلوه ارگونامیکی به این محصول ببخشد.

اما خصوصیت که سبب تعجب همگانی شده لبه باریک ان محصول است. شما با نگاه کردن از جانب به این محصول متوجه لبه به باریکی یک جلد کتاب خواهید شد. لازم به ذکر که تلویزیون سونی XG8096 قابلیت اتصال به دیوار را نیز دارد. طبق ادعادی سونی در صورت اتصال این محصول به دیوار خود را همانند یک اثر هنری متحرک در نظر کاربران جلوه خواهد داد.

اما لازم به ذکر است در صورت اتصال این تلویزیون به دیوار ممکن است که دسترسی به بعضی از پورت های خروجی کمی زمان بر باشد. به این منظور سونی برای رفع این مشکل عده ای از پورت های خروجی که کارایی بیشتری دارند را نیز در کناره این تلویزیون جاسازی کرده اند. از جمله این پورت ها خروجی می توان به HDMI،  USB PORTS و یا حتی RFاشاره کرد.

 

کیفیت تلویزیون سونی اسمارت 75XG8096

تلویزیون سونی XG8096 مجهز به صفحه نمایش LCD است. این صفحه نمایش با بکارگیر از کریستال مایع می توان منجر به تولید نورپس ضمیه عالی شود. این امر به طوری است که شما به واسطه این صفحه نمایش قادر خواهید بود زیبا ترین و جذاب ترین تصاویر را مشاهد کنید. در کنار این خصوصیت یکی از هیجان انگیزترین فناوری به کار رفته در این تلویزیون به 4K X-Reality™ PRO بر میگردد.

این فناوری شگفت انگیز با تجزیه پیکسل به پیکسل هر تصویر می توان کاری کند که تصاویر با نهایت کیفیت ممکن به نمایش گذاشته شود. سونی همچنین برای افزایش نرخ باز تولید تصویر از تکنولوژی Motionflow™ XR 400Hz کمک گرفته است. این فناوری با نرخ بازتولید 400 می تواند کاری کنند که تصاویر به گونه پخش شود که شما با دیدن ان احساس هیچ گونه پارگی تصویر نکنید.

 

صدای زیبا و واضح در تلویزیون 75XG8096

دیدن تصاویر زیبا می تواند به نوبه خود حس بینظیر در کاربران ایجاد کند اما ویژگی که می تواند این حس به پتانسیل نهاییش برساند، کیفیت صدا است. سونی با بهره جویی از بلندگو های  Bass Reflex Speaker توانسته صدا فوق العاده ای را به کاربران هدیه دهد. این بلندگو پر قدرتمند علاوه به قدرت خروجی صدا 20 وات نیز قادر است ارتعاشات که توسط پورت های بازتابنده ایجاد می شود را دریافت کرده و با تقویت فرکانس پایین ان را به گونه موثر افزایش دهد.

جدا از این فناوری قابل توجه که سونی با به کارگیری از ان توانست محبوبیت خود را به مراتب افزایش دهد ClearAudio بود. طبق گفته سونی این فناوری قادر است با اعمال فیلتر ها طولی صدا پخش شده را از هرگونه نویز پاک کند. این امر به نوبه خود سبب می شود شنوندگان راحت تر به حس صحنه دست پیدا کنند.

 

امکانات اسمارت در تلویزیون سونی 75XG8096

همان طور که می دانید خصوصیت که هر ساله در صنعت وسایل صوتی و تصویری خود را بیش تر از قبل به نمایش می گذارد امکانات اسمارت است. به این سبب سونی در رویکرد شگفت اور سیستم عامل  Android™ در این تلویزیون قرار داده است. این سیستم عامل بی نظیر که به تازگی سونی از ان در محصولات صوتی و تصویری خود استفاده می کند می تواند محدوده وسیع از محتوا های سرگرم کننده و کاربردی را در اختیار مخاطبینش قرار دهد.

از جمله این محتوا ها میتوان به دسترسی به اپلیکشن جهانی Google Play Store اشاره کرد. کاربران تنها با متصل شدن به حساب کاربری گوگل خود می تواند به هزاران برنامه و بازی سرگرم کننده دست پیدا کنند. در کنار این خصوصیت سونی برای پاسخ دادن به تمام نیاز های هوادارنیش حافظه داخلی این تلویزون را به صورت 16 گیگابایت تعریف کرده است.

به بیان ساده شما به واسطه این حافظه داخلی می توانید بدون پرداخت هر گونه هزینه اضافه دست به ذخیره سازی برنامه، بازی، عکس و یا حتی فیلم های مورد علاقه خود بزنید. اگر قصد خرید محصولی با کیفیت و خاص هستید میتوانید با خرید تلویزیون 55 اینچ سونی مدل 55X7000F که یکی از  زیباترین مدلهای سونی میباشد، تجربه خریدی رضایت بخش را داشته باشید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
75XG8096

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
75 اینچ
نوع صفحه نمایش
تخت
قطر نمایشگر (cm)
190 سانتی متر
سرعت رفرش تصویر/ MCI
400 هرتز
رزولوشن فیلم
4K
کیفیت صفحه نمایش
4K UHD
نسبت تصویر
16:9
رزولوشن تصویر
3840*2160 پیکسل
توان خروجی صدا
20 وات
ویژگی های صدا
فناوری Sound-from-Picture Reality - قابلیت Clear Phase - نوع بلندگوها Bass Reflex Speaker
سیستم عامل
اندروید
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
4 پورت
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
3 پورت
خروجی هدفون
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
توضیحات صفحه نمایش
LED
تایمر خاموش
دارد
تله تکست
دارد
فرمان صوتی
دارد
مشخصات تیونر
آنالوگ-دیجیتال
قابلیت DVB-s
YES
قابلیت DVB-T
دارد
سال ساخت
2019 میلادی
اندازه قاب تلویزیون
قاب باریک
ریموت کنترل
دارد
زاویه دید افقی
178 درجه
تعداد بلندگو
2 بلندگو
صدا بهینه ساز
3 حالت (Off, Wall-Mount Type, Stand Type)
ورودی ویدئو Composite
دارد
تعداد وروردی ویدئو Composite
1 پورت
اپتیکال
دارد
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
نرم افزار تلویزیون هوشمند
دارد
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
دارد
4K Upscaler
دارد
ورودی RF
دارد
قابلیت DVB-c
دارد
بلوتوث
دارد
رنگ
مشکی
حالت صدا
6 حالت مختلف (Standard, News, Music, Cinema, Sport, Game)
تنظیمات حالت صدا
Standard/Music/Cinema/Game/Sports
OSD Language
دارد
کنترل والدین
دارد
حسگر روشنایی
دارد
فرمت های ورودی ویدئو
2160/24p, 2160/25p, 2160/30p, 2160/50p, 2160/60p
حالت تصویر
Vivid, Standard, Custom, Photo-Vivid, Photo-Standard, Photo-Custom, Cinema, Game, Graphics, Sports
حافظه داخلی
دارد
عملکرد سازگار با براویا
دارد

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سونی
سونی
150,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
116,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
107,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN85B کیفیت تصویر : 4Kخروجی صدا :  60 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : تایزن 7.0سیستم عامل : 2.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیپردازنده تصویر : Neo Quantum 4Kفناوری...

فهرست