×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون 32 اینچ سونی مدل 32R324E

0 تومان بدون مالیات
مدل:32R324E
سیستم عامل : لینوکس
کیفیت صفحه نمایش : HD
توان خروجی صدا : 10 وات
سال ساخت : 2017 میلادی
رزولوشن تصویر :1366*768 پیکسل

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
ناموجود
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات



 

تلویزیون 32 اینچ HD سونی 32R324E

مشخصات و ویژگی های تلویزیون 32 اینچ HD سونی مدل 32R324E

در سال 2016 سونی تلویزیون R324E را همراه با قابلیت های جذاب روانه بازار کرد. این تلویزیون بی نظیر با بهره گیری از فناوری های روز دنیا توانست در همان ابتدا کار با توجهات بسیار مردم روبه رو شود. از قبیل این فناوری می توان به صفحه نمایش LCD اشاره کرد. این صفحه نمایش زیبا با بهره گیری از کریستال مایع می تواند سطح متفاوت از نمایش رنگ های زیبا به ارمغان بیاورد.

یعنی به بیان بهتر این صفحه نمایش خارق العاده می تواند کاری کند که واقعیت را از دل تصویر بیرون کشیده و ان را به کاربرانش هدیه دهد. علاوه براین یکی از نقاط قابل توجه تلویزیون سونی R324E به بخش صدا ان برمیگردد. این تلویزیون سونی با مجهز بودن به خروجی صدا 10 وات می تواند کاری کند که تمام حواس شنیداری شما برانگیخته شود. علاوه براین سونی با استفاده کردن بلندگو های Open Baffle Speaker در این تلویزیون توانست کاری کند که محبوبیتش را دو چندان شود.

 داشتن یک تلویزیون با قابلیت های روز دنیا باعث شده تلویزیون 2021 میلادی در کانون توجه خریداران قرار بگیرند. این تلویزیون ها دارای سیستم کاربری آسان، کیفیت تصویرفورکی، اتصال به اینترنت و طراحی زیبا و ...می باشند. تلویزیون سونی 43X80J یکی دیگر از مدل های اقتصادی و مقرون به صرفه بازار که در سال 2021 در لیست پرفروش ترین تلویزیون های بازار قرار دارد.

این بلندگو های باور نکردنی با موقعیت یابی کردن صدا می تواند به پخش صدا شفاف و زیبا به این محصول کمک قابل توجه کند. اما جدا از این خصوصیت ها سونی برای صرفه جویی در انرژی و زمان از حالت SLEEP TIMER کمک گرفته است. شما با بهره بگیری از این نوآوری می توانید مدت زمان روشن بود این تلویزیون را مشخص کنید و این محصول نیز بعد گذشت مدت زمان معین شده به طور کاملا خودکار خاموش خواهد شد.

 

طراحی تلویزیون سونی 32R324E

بر طبق سازندگان تلویزیون سونی R324E شما در نگاه ابتدای به این محصول فقط متوجه یک تلویزیون با نمایشگر عادی نخواهید شد بلکه شما با نگاه کردن به این تلویزیون متوجه یک اثر هنری زیبا از سونی خواهید شد. این محصول بی نظیر با ظاهر اراسته و زیبا قادر است تمام توجهات مخاطبین را به خود جذب کند.

به گونه ای که شما به لطف وجود این تلویزیون دیگر لازم به نگرانی در مورد مهانی های بزرگ خود نیستید چون این محصول خارق العاد با ظاهر فرمالیته که دارد می تواند مهمانی های شما را به طور کامل کنترل نماید. همچنین صفحه نمایش 32 اینچی سبب شده که تلویزیون سونی R324E انتخاب مناسب برای سالن های متوسط و به ویژه مناطق تجاری همانند: هتل ها، بیمارستان ها، مدارس و مراکز اموزشی و یا حتی فروشگاه های بزرگ باشد.

علاوه براین قاب باریک اطراف صفحه نمایش تلویزیون سونی R324E  به قدر زیبا طراحی شده که توانسته جلوه ویژه به ان ببخشد. در کنار این ویژگی پایه این تلویزیون به گونه ای دیزاین شده که بتواند در همان نگاه اول حس محکم بودن را در بینندگان ایجاد نماید. در نهایت باید خاطر نشان کنم که پورت های خروجی این تلویزیون فوق العاد در پشت ان تعبیه شده تا کاربران بتوان دسترسی سریع به ان ها داشته باشند.

اگر قصد خرید از محصولات سونی را دارید پیشنهاد ما این است  تلویزیون 43 اینچ سونی مدل 43W660f را از دست ندهید.

 

نمایش تصاویر با کیفیت زیبا در تلویزیون سونی 32R324E

اگر نگاهی به مشخصات تصویری تلویزیون سونی R324E بیندازید متوجه خواهی شد که سونی در بخش تصویری سنگ تمام گذاشته است. از جمله این مشخصات تصویری می توان فناوری نور پس ضمینه Direct LED اشاره کرد. فناوری Direct LED با تابیدن مستقیم نور می توان شاخه ای بینظیر از نور پس زمینه در تلویزیون سونی R324E ایجاد کند. جدا از این تلویزیون سونی R324E مجهز به فناوری Live Colour™ Technology است.

این تکنولوژی بی نظیر قادر به نمایش پالتی از رنگ های طبیعی و پویا است. به طوری که شما با نگاه کردن به تصاویر پخش شده حس کامل صحنه به سمت شما کمانه خواهد زد. علاوه براین یکی از برجسته ترین فناوری های این تلویزیون به Clear Resolution Enhancer بر میگردد. این فناوری بی نظیر با اعمال به موقع فیلتر های تصویری می تواند از تداخل های موجود در صحنه جلوگیر به عمل اورد و زیباترین و جذاب ترین تصاویر ممکن را به شما هدیه دهد.

در کنار این خصوصیت تلویزیون سونی R324E قادر است تصاویر با نرخ باز تولید 100Hz تولید کند که این امر به نوبه خود موجب می شود تصاویر حالت پیوسته بودنش را کاملا حفظ کند.

صدا واضح و جذاب در تلویزیون سونی 32R324E

مطمئنا دیدن صحنه های زیبا و جذاب می تواند تاثیر به سزایی در دستیابی به حس کامل صحنه داشته باشد اما خصوصیت دیگر که در این راه می توان کمک قابل توجه داشته باشد، صدا شفاف است. به این سبب سونی در ساخت بخش های صوتی این تلویزیون شگفت انگیز کولاک کرده است. فناوری که در راس استاندار های صوتی تلویزیون سونی R324E واقع شده Dolby™ Digital است.

این فناوری که در ازمایشگاه های Dolby توسعه یافته است می تواند با بکارگیری از الگوریتم های فشرده سازی صدا واضح و زیبایی تولید کند. همچنین فناوری که قادر است محیط را کاملا متفاوت و صد البته شبیه یک محیط سینمای در نظر مخاطبین جلوه دهد، DTS 2.0+Digital Out است. این فناوری قادر است با کد کردن به موقع صدا کاری کند که تمام فرکانس پایین بدون حذف شدن به گوش شما برسد.

به بیان بهتر تلویزیون سونی R324E به واسطه این فناوری قول تمام جزئیات صدا را به شما می دهد. در نهایت گفتن این نکته بدور از لطف نیست که سونی در این محصول امکان دستیابی به FM RADIO را نیز امکان پذیر ساخته است.

 

فناوری هوشمندی در تلویزیون سونی32R324E

همان طور اگاه هستید در دهه های اخیر شمار ساخت تلویزیون روز به روز در حال افزایش است اما خصوصیت که به تازگی یک محصول را محبوب تر از سایر محصولات دیگر ساخته، امکانات هوشمندی ان محصول است. به این جهت سونی برای ایجاد تعامل اسان و مدرن با این تلویزیون از سیستم عامل Linux استفاده کرده است. این سیستم حامل حیرت اور که از هسته به نام لینوکس ساخته شده است می تواند برای شما دنیای مدرن که شامل صد ها و هزاران برنامه سرگرم کننده و کاربری است وارد کند.

از جمله این برنامه های می توان به وب گردی، ضبط و یا حتی کنترل از راه دور اشاره کرد. در کنار این خصوصیت یکی از ویژگی های که می توان تجربه نفس گیری به شما بدهد نوآوری TELETEXT است. شما به واسته این فناوری می توانید از اخرین اخبار معتبر روز دنیا مطلع شوید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
32R324E

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
32 اینچ
اقلام همراه
ریموت کنترل - باتری - دفترچه راهنما - پایه رومیزی
وزن
وزن با پایه : 4.8 کیلوگرم - وزن بدون پایه : 4.5 کیلوگرم - وزن بسته بندی : 8کیلوگرم
نوع صفحه نمایش
تخت
قطر نمایشگر (cm)
81 سانتی متر
سرعت رفرش تصویر/ MCI
Motionflow™ XR 100Hz
رزولوشن فیلم
HD
کیفیت صفحه نمایش
HD
نسبت تصویر
16:9
رزولوشن تصویر
1366*768 پیکسل
نوع باند و اسپیکر
Open Baffle Speaker
توان خروجی صدا
10 وات
ویژگی های صدا
فناوری پاک سازی فاز - Dolby™ Digital, Dolby™ Digital Plus, Dolby™ Pulse, DTS 2.0+Digital Out
سیستم عامل
اندروید
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
2 پورت
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
1 پورت
ورودی Component
دارد
پورت LAN
دارد
خروجی هدفون
دارد
توضیحات صفحه نمایش
Clear Resolution Enhancer, Frame Dimming, تقویت کننده کنتراست پویا ( Dynamic Contrast Enhancer ), فناوری رنگ‌‌های زنده ( Live Colour )
LED
تایمر خاموش
دارد
تله تکست
دارد
فرمان صوتی
دارد
قابلیت DVB-T
دارد
صرفه جویی در انرژی
دارد
سال ساخت
2017 میلادی
اندازه قاب تلویزیون
قاب باریک
ریموت کنترل
دارد
زاویه دید افقی
178 درجه
سری
3
تعداد بلندگو
2 بلندگو
صدا بهینه ساز
3 حالت (Off, Wall-Mount Type, Stand Type)
تعداد ورودی Component
1 پورت
ورودی ویدئو Composite
دارد
تعداد وروردی ویدئو Composite
1 پورت
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
ورودی RF
دارد
قابلیت پخش USB
دارد
رنگ
مشکی
حالت صدا
6 حالت مختلف (Standard, News, Music, Cinema, Sport, Game)
تنظیمات حالت صدا
Standard/Music/Cinema/Game/Sports
ابعاد خالص(سانتی متر)
ابعاد با پایه : 735×461×168 میلی متر - ابعاد بدون پایه : 735×443×63 میلی متر
ابعاد بسته (سانتی متر)
ابعاد بسته بندی : 837×529×152 میلی متر
حالت تصویر
Vivid, Standard, Custom, Photo-Vivid, Photo-Standard, Photo-Custom, Cinema, Game, Graphics, Sports
حافظه داخلی
دارد
سایر ویژگی و امکانات
سپر حفاظتی X-Protection PRO

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سونی
سونی
150,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
116,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
107,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN85B کیفیت تصویر : 4Kخروجی صدا :  60 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : تایزن 7.0سیستم عامل : 2.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیپردازنده تصویر : Neo Quantum 4Kفناوری...

فهرست