×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون سونی 49W800G

برند سازنده:
0 تومان بدون مالیات
مدل: 49W800G
سیستم‌ عامل : Android
سال ساخت :2019 میلادی
صفحه‌ نمایش : 49 اینچ Edge LED
دارای رزولوشن :1920*1080 پیکسلی و از نوع Full HD 
ورودی ها و خروجی ها :4 پورت HDMI و 3 پورت USB و پورت LAN

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
ناموجود
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

تلویزیون 49 اینچ فول اچ دی اسمارت سونی 49W800G

تلویزیون 49 اینچ فول اچ دی اسمارت سونی 49W800G

تلویزیون سونی 49W800G یک تلویزیون میان رده بسیار باکیفیت و هوشمند از کمپانی سونی می باشد که در سال 2019 میلادی تولید و ارائه شد. این تلویزیون با طراحی بسیار شیک در اندازه 49 اینچ بوده که دارای قاب باریک به رنگ مشکی می باشد. این تلویزیون با طراحی عالی که دارد می تواند خود را در هر دکوراسیون جای دهد و به زیبای هرچه تمام تر مانند یک اثر هنری چه در هنگام خاموش بودن و چه در هنگام روشن بودن چشم ها را به خود خیره کند.

در واقع با پیشرفت تکنولوژی و به کار گیری فناوری های جدید در سیستم های صوتی و تصویری، احتمالا خرید یک تلویزیون هوشمند که قیمت مناسبی داشته باشد میتواند طیف وسیعی از خریداران را به سمت خود بکشاند. این مدل تلویزیونی که میخواهیم به شما معرفی کنیم از مدلها تلویزیون 2021 میلادی می باشد که با امکانات بالا به بازار عرضه شده است. تلویزیون اولد سونی 55A80J یکی از بهترین مدل های سونی در بازار می باشد که مجهز به فناوری XR است که قادر است تصاویر را با سرعت بسیار زیاد پردازش کرده.

تلویزیون سونی 49W800G با داشتن پایه ی زیای نقره ای رنگ می توانید روی میز تلویزیون قرار دهید و یا حتی می توانید تلویزیون را به دیوار وصل کنید و در هر حال تلویزیون به راحتی با دکوراسیون شما ترکیب می شود و به دکوراسیون شما دلنشین بودن را می بخشد.

ال ای دی سونی 49W800G با بهره مندی از نوع صفحه ی LED تخت و کیفیت صفحه نمایش FULL HD قابلیت پخش تصاویر با رزولوشن 1920*1080 را دارد و تصاویر را با کیفیت عالی فول اچ دی به نمایش می گذارد و همواره می توانید در کنار خانواده و دوستانتان از تماشای برنامه های مورد علاقه تان لذت ببرید.

تلویزیون سری 8 سونی  دارای موتور پردازشگر تصویر X-Reality PRO می باشد که تصاویر را باکیفیت و وضوح عالی به نمایش می گذارد و هر پیکسل را به بهترین شکل به نمایش در می آورد و با تجزیه و تحلیل فریم ها و از بین بردن نویز تصاویر هر تصویری را با وضوح و شفافیت عالی به نمایش می گذارد . این تلویزیون با داشتن قابلیت های عالی برای صفحه نمایش تصاویر را به صورت زیبا و با کیفیت عالی پخش خواهد کرد .

با خرید تلویزیون سونی مدل 49W800G که دارای سیستم صوتی با بلندگوهای داخلی با توان خروجی 10 وات بوده و با موتور پردازشگر ClearAudio + صدا را به بهترین شکل در محیط پخش می کند و در هر کجای اتاق نشسته باشید صدا را با بهترین کیفیت و به صورت یکنواخت به گوشتان می رساند . با دوکاناله بودن بلندگوها ی این تلویزیون صدا به بهترین شکل و وضوح بالا پخش خواهد کرد. همچنین وجود قابلیت ها و فناوری های عالی در سیستم صوتی تلویزیون 2019 سونی 49W800G در کنار صفحه نمایش فول اچ دی لذت تماشای تلویزیون را چند برابر می کند.

این تلویزیون با داشتن ورودی ها و خروجی های عالی و متنوع امکان دسترسی به بیشترین حد پخش کننده ها را به شما می دهد و می توانید به هر آنچه که م یخواهید دسترسی داشته باشید. این تلویزیون دارای 4 پورت HDMI جهت اتصال به پخش کننده های مختلف مانند گیرنده ها ، دی وی دی پلیر ها ، کنسول های بازی و ... می باشد و می توانید محتویات آنها را با کیفیت FULL HD  برروی تلویزیون خود به نمایش بگذارید.

همچنین داشتن 3 پورت USB قابلیت اتصال به حافظه های خارجی را در اختیار شما قرار می دهد . تی وی سونی 49W800G همچنین دارای پورت LAN و شبکه ی بی سیم WIFI جهت اتصال به اینترنت می باشد و دسترسی نامحدودی در اختیار شما قرار می دهد . این تلویزیون با داشتن سیستم عامل قدرتمند و غنی Android به شما امکان دسترسی به برنامه های هوشمند تلویزیون را می دهد و می توانید به میلیون ها ویدئو ، موزیک و بازی و ... دسترسی داشته باشید .

ویژگی های صفحه نمایش و تصویر تلویزیون سونی 49W800G

ویژگی های صفحه نمایش و تصویر تلویزیون سونی 49W800G

تلویزیون سونی W800G از نوع صفحه نمایش LED تخت بهره مند است و در اندازهی متوسط 49 اینچ می باشد که برای فضاهای نسبتا بزرگ می تواند مفید واقع شود . کیفیت صفحه نمایش این تلویزیون سونی به صورت FULL HD  بوده که دارای رزولوشن 1920*1080 پیکسل می باشد و تصاویر را با کیفیت ، وضوح و شفافیت عالی به نمایش می گذارد .

قابلیت High Dynamic Range در این تلویزیون تصاویر را با کنتراست بالا به نمایش می گذارد تا تصاویر را به صورت غنی از رنگ های واقعی و طبیعی به نمایش بگذارد . موتور پردازشگر تصویر X-Reality PRO در تلویزیون سونی 49W800G تصاویر را با کیفیت و وضوح بسیار عالی به نمایش می گذارد و با تجزیه و تحلیل در تصاویر ، تصاویری با شفافیت عالی و بدون هیچ گونه نویز اضافه و با کیفیت بالا برروی صفحه نمایش پخش خواهد کرد.

داشتن سرعت رفرش تصویر 200 هرتزی امکان پخش تصاویر آرام و حتی سریع ترین صحنه ها را بدون هیچ گونه تاری و افت کیفیت با بهترین کیفیت را مهیا می سازد . تلویزیون 2019 سونی 49W800G دارای قابلیت HDR بوده که این یک مزیت عالی به شمار می رود و باعث پخش تصاویر با تیره ترین رنگ مشکی و روشن ترین رنگ سفید در کنار هم می شود تا تصاویر با عمق عالی و به صورت طبیعی به نمایش در آیند .

همچنین قابلیت HDR10, HLG در ال ای دی سونی 49W800G با بالابردن کنتراست و روشنایی تصاویر امکان مشاهده ی تصاویر در محیط های بسیار روشن را با وضوح کامل و کیفیت عالی برای شما ایجاد خواهد کرد . همچنین این تلویزیون با داشتن قابلیت HDR GAME برای افرادی که به بازی ها بسیار علاقه دارند و باعث ایجاد و پخش بازی با بالاترین گرافیک و بهترین کیفیت می شود و با جلوه دادن واقعی بازی شما را در محیط بازی احاطه خواهد کرد و لذت بازی را چند برابر می کند.

این تلویزیون با داشتن فناوری ها و قابلیت های عالی و همچنین کنتراست عالی تصاویری با شفافیت و وضوح عالی و به صورت کاملا طبیعی به نمایش می گذارد . نسبت تصویر 16:9 در این تلویزیون مانع کشیدگی یا پهن و باریک جلوه دادن تصاویر می شود و همواره تصاویر و ویدئو ها را با بهترین تناسب و به زیباترین شکل به نمایش خواهد گذاشت .

این تلویزیون از فرمت های ورودی ویدئوی 2160/24p, 2160/25p, 2160/30p, 2160/50p, 2160/60p پستیبانی می کند و شما می توانید فیلم ها را با بهترین کیفیت پخش کنید . تلویزیون سونی سری 8 دارای قابلیت تنظیم حالت تصویر در حالت های (Vivid, Standard, Custom, Photo-Vivid, Photo-Standard, Photo-Custom, Cinema, Game, Graphics, Sports) را دارد و شما می توانید حالت تصویر ر مطابق با آنچه پخش می کنید تنظیم کنید.

مثلا هنگام نصب به کنسول بازی و اجرای بازی می توانید حالت تصویر را روی حالت Game تنظیم کنید ، این ویژگی عالی لذت استفاده و تماشای تلویزوین سونی مدل 49W800G را چند برابر می کند . تلویزیون W800G یک تلویزیون میان رده ی عالی بوده که با قابلیت های زیاد و عالی می تواند یک انتخاب خوب برای فضاههای نسبتا بزرگ شما باشد .

ویژگی های صدا در تلویزیون 2019 سونی 49W800G 

ویژگی های صدا در تلویزیون 2019 سونی 49W800G

کمپانی سونی برای تلویزیون با قابلیت های تصویری عالی قطعا سیستم صوتی مناسب با آن را هم به تلویزیون اضافه خواهد کرد ، تلویزیون 49W800G نیز مطمئنا از این قاعده مستثنا نیست و در کنار صفحه نمایش عالی و با کیفیت ی که دارد دارای سیستم صوتی عالی نیز می باشد که این دو عامل مکمل یکدیگر هستند و لذت تماشای تلویزیون را چند برابر خواهند کرد .

تلویزیون سونی 49W800G دارای سیستم صوتی دوکاناله بوده و توان خروجی صدای بلندگوهای داخلی این تلویزیون به 10 وات می رسد که نسبت به اندازه ی تلویزیون توان خروجی مناسبی است و صدا را به صورت همه جانبه و با وضوح عالی پخش خواهد کرد . موتور پردازشگر صدای ClearAudio + در این تلویزیون باعث پخش صدا با وضوح عالی و با کیفیت بالا به صورت یکنواخت و همه جانبه در اتاق پخش می کند و صدا را به بهترین شکل به گوش مخاطبین می رساند.

فناوری‌ DTS Digital Surround در تلویزیون 49 اینچ سونی مدل 49W800G باعث پخش صدا با ریزترین جزئیات می شود که صدای کاملا واقعی در کل اتاق را با قدرت و به صورت همه جانبه پخش می کند . استفاده از فناوری های دالبی (Dolby ™ Digital Plus ClearAudio+, Dolby™ Digital, Dolby™ Digital Plus, Dolby™ Pulse) در این تلویزیون امکان پخش صدا با بالاترین کیفیت و وضوح را می دهد و همواره مخاطبین را در صدای پخش شده غرق می کند و به آنها احساس حضور در داخل صحنه ی نمایش شده را می دهد .

داشتن 3 حالت (Off, Wall-Mount Type, Stand Type) صدا بهینه ساز امکان پخش صدا به  بهترین شکل را می دهد و شما صدای واقعی را بدون هیچ نویز و صدای اضافه خواهید شنید . تلویزیون سونی مدل 49W800G دارای قابلیت تنظیم حالت صدا مطابق با حالت تصویر را دارد که این امر تناسب و هماهنگی صدا و تصویر را عالی می کند و با داشتن حالت های (Standard, Conversation, Cinema, Music, Sports) می توانید صدا را با حالت تصویر طبق آنچه که پخش می کنید تنظیم نماید و از پخش تصاویر با بهترین حالت و کیفیت تصویر و صدا لذت ببرید .

تی وی سونی 49W800G با داشتن قابلیت های قالی و فناوری های پیشرفته در سیستم صوتی خود توان تولید صدا در سطح بالای را دارد و همواره بهترین حالت و واقعی ترین صدا را پخش خواهد کرد .

درگاه های ارتباطی تلویزیون 49W800G 

درگاه های ارتباطی تلویزیون 49W800G

تلویزیون W800G دارای ورودی ها و خروجی های متنوع و زیادی است که دسترسی نا محدودی را در اختیار کاربر قرار می دهد . این تلویزیون دارای 4 پورت HDMI جهت اتصال به پخش کننده های متنوع مانند گیرنده ها ، دی وی دی پلیر ها ، کنسول های بازی و ... می باشد که شما به کمک آن می توانید از پخش شبکه ها ، فیلم ها و موزیک های این پخش کننده ها با کیفیت FULL HD بهره ببرید و ساعت ها سرگرمی را برای خود و خانواده داشته باشید .

داشتن 3 پورت USB اکان اتصال حافظه های خارجی را  به شما می دهد و می توانید محتویات داخل حافظه های خارجی را با کیفیت فول اچ دی برروی تلویزیون خود به نمایش بگذارید . داشتن یک خروجی هدفون امکان اتصال هدفون و انتقال کامل صوت به آن را برای شما مهیا می سازد.

همچنین می توانید برای اتصال ساب ووفر از این درگاه استفاده کنید . خروجی صدای دیجیتال با کیفیت و کارایی بالا در تلویزیون فول اچ دی سونی 49W800G امکان اتصال سیستم صوتی را فراهم می کند و شما می توانید صدا را با بالاترین کیفیت به سیستم های صوتی جانبی انتقال دهید و از پخش آن لذت ببرید.

از دیگر درگاه های این تلویزیون می توان به ورودی کامپوزیت ، ورودی RF ، اپتیکال و بلوتوث اشاره کرد که کارایی فوق العاده ای را در اختیار شما قرار می دهند . از آنجا که تلویزیون سونی 49W800G یک تلویزیون هوشمند می باشد کمپانی سونی برای اتصال آن به اینترنت ورودی LAN از طریق کابل و شبکه ی بی سیم WIFI را تعبیه کرده است . در کل تلویزیون سونی مدل W800G با داشتن درگاه های متنوع امکان دسترسی شما را نامحدود کرده و میلیوین ها ساعت سرگرمی را برای شما به ارمغان می آورد .

قابلیت اسمارت و هوشمند بودن تلویزیون سونی W800G 

قابلیت اسمارت و هوشمند بودن تلویزیون سونی W800G

تلویزیون سونی 49W800G یک تلویزیون کاملا هوشمند بوده که دارای سیستم عامل اندروید ANDROID بسیار قدرتمند و غنی بوده که دسترسی شما را به امکانات هوشمند مهیا می سازد و با ساپورت برنامه های هوشمند تلویزیون دسترسی و کارای محصول را افزایش می دهد. برنامه های مانند Netflix ، Chromecast ، گوگل پلی ، یوتیوب و چندین و چند برنامه کاربردی دیگر که می توانید ساعت ها سرگرمی را برای خود مهیا سازید.

با اتصال ال ای دی 2019 سونی 49W800G به اینترنت از طریق کابل LAN و یا شبکه ی بی سیم WIFI می توانید وارد دنیای هوشمند شوید ، این تلویزیون با داشتن مرورگر وب به شما امکان جستجوی هر آنچه که می خواهید را می دهد و در سریع ترین زمان می توانید آن را پیدا کنید و با کیفیت فول اچ دی برروی تلویزیون خود پخش کنید . این تلویزیون با داشتن قابلیت فرمان صوتی امکان کنترل تلویزیون از طریق فرمان صوتی و حتی سرچ از طریق صوت را به شما می دهد.

با وارد شدن به دنیای اینترنت و برنامه های مانند نتفیلیکس شما را میلیون ها ساعت سرگرم می کند و فیلم ، عکس ، موزیک و هرآنچه که بخواهید را در اختیار شما قرار می دهد . از دیگر ویژگی های این تلویزیون می توان به 16 گیگابایت حافظه داخلی, Chromecast built-in, DVB-T, DVB-T2, EPG, Video & TV SideView (iOS/Android), تایمر خاموش/روشن, جستجوی صوتی, فروشگاه محتوای Google Play اشاره کرد . تلویزیون هوشمند سونی مدل 49W800G با داشتن امکانات هوشمند و فناوری های عالی یک محصول میان رده ی عالی برای انتخاب شما خواهد بود . 

جمع بندی

تلویزیون سونی 49W800G جزء مدل های میانرده سونی در سال 2019 میلادی می باشد . این تلویزیون دارای کیفیت صفحه نمایش FULL HD می باشد و تصاویر را با وضوح و شفافیت بالا و کیفیت عالی به نمایش می گذارد.

تلویزیون سونی W800G دارای سیستم صوتی قدرتمند دو کاناله بوده و با پشتیبانی از فناوری های Dolby صدایی با وضوح و کیفیت عالی و به صورت همه جانبه و یکنواخت را در سطح اتاق پخش می کند.

تی وی 49W800G دارای سیستم عامل اندورید می باشد که کارایی تلویزیون را تا سطح بالای افزایش داده است و با اتصال به اینترنت این تلویزیون اسمارت امکانات و قابلیت های هوشمند و کاربردی زیادی در اختیار کاربر قرار می گیرد و می تواند نهایت استفاده از این تلویزیون را داشته باشد . ال ای دی 49 اینچ سونی 49W800G یکی از بهترین مدل های FULL HD موجود در بازار می باشد . 


در بین محصولات این شرکت 
تلویزیون سونی 49X8000H یکی از محبوب ترین مدلها میباشد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
49W800G

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
49 اینچ
اقلام همراه
بروشور محصول - کابل برق -باتری کنترل - پایه
وزن
وزن بدون پایه : 11.8 کیلوگرموزن با پایه : 12.3 کیلوگرموزن بسته بندی : 17 کیلوگرم
نوع صفحه نمایش
تخت
سرعت رفرش تصویر/ MCI
200 هرتز
توان مصرف برق
AC 100-240V, 50/60Hz, DC 19.5V
کیفیت صفحه نمایش
فول اچ دی Full HD
نسبت تصویر
16:9
رزولوشن تصویر
1080*1920
نوع باند و اسپیکر
دو کاناله
توان خروجی صدا
10 وات
ویژگی های صدا
قابلیت ClearAudio +، فناوری DTS digital surround sound، قابلیت Dolby ™ Digital PlusClearAudio+, Dolby™ Digital, Dolby™ Digital Plus, Dolby™ Pulse, DTS Digital Surround, S-Force Front Surround
سیستم عامل
اندروید
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
4 پورت
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
4 پورت
پورت LAN
دارد
خروجی هدفون
دارد
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
توضیحات صفحه نمایش
LED
فناوری ENHANCE THE CONTRAST، تکنولوژی Live Color ™، موتور پردازشگر تصویر X-Reality PRO
تایمر خاموش
دارد
تله تکست
دارد
فرمان صوتی
دارد
مشخصات تیونر
دیجیتال
قابلیت DVB-T
دارد
سال ساخت
2019 میلادی
اندازه قاب تلویزیون
قاب باریک
ریموت کنترل
دارد
سری
8
تعداد بلندگو
2 بلندگو
صدا بهینه ساز
3 حالت (Off, Wall-Mount Type, Stand Type)
ورودی ویدئو Composite
دارد
تعداد وروردی ویدئو Composite
1 پورت
اپتیکال
دارد
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
نرم افزار تلویزیون هوشمند
دارد
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
قابلیت HDR
دارد
ورودی RF
دارد
بلوتوث
دارد
رنگ
مشکی با پایه ی نقره ای
حالت صدا
Standard, Conversation, Cinema, Music, Sports
تنظیمات حالت صدا
Standard/Music/Cinema/Game/Sports
OSD Language
دارد
کنترل والدین
دارد
ابعاد خالص(سانتی متر)
بعاد بدون پایه : 1101x645x57 میلی مترابعاد با پایه : 1101x705x279 میلی متر
ابعاد بسته (سانتی متر)
1190x780x150 میلی متر
امکانات ویژه
16 گیگابایت حافظه داخلی, Chromecast built-in, DVB-T, DVB-T2, EPG, Video & TV SideView (iOS/Android), تایمر خاموش/روشن, جستجوی صوتی, فروشگاه محتوای Google Play
کنترل نور پس زمینه پویا
دارد
حسگر روشنایی
دارد
فرمت های ورودی ویدئو
2160/24p, 2160/25p, 2160/30p, 2160/50p, 2160/60p
حالت تصویر
Vivid, Standard, Custom, Photo-Vivid, Photo-Standard, Photo-Custom, Cinema, Game, Graphics, Sports
حافظه داخلی
دارد
عملکرد سازگار با براویا
دارد

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سونی
سونی
150,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
116,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
107,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN85B کیفیت تصویر : 4Kخروجی صدا :  60 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : تایزن 7.0سیستم عامل : 2.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیپردازنده تصویر : Neo Quantum 4Kفناوری...

فهرست