×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون 55 اینچ سونی مدل 55X8577G

0 تومان بدون مالیات
مدل:55X8577G
سیستم عامل : ANDROID
توان خروجی صدا : 20 وات
سال ساخت : 2019 میلادی
کیفیت صفحه نمایش : 4K ULTRA HD
درگاه ها :4 پورت HDMI و 3 پورت USB و 1 پورت LAN

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
ناموجود
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

تلویزیون 55 اینچ فورکی اسمارت سونی مدل 55X8577G

ویژگی ها و توضیحات تلویزیون 55 اینچ فورکی اسمارت سونی مدل 55X8577G

تلویزیون 55 اینچ فورکی اسمارت سونی مدل 55X8577G یک تلویزیون بالارده هوشمند از کمپانی سونی SONY  می باشد که در سال 2019 میلادی رونمایی و تولید شد . تلویزیون 55 اینچ سونی مدل 55X8577G با توجه به ویژگی های عالی که در این متن به آنها اشاره خواهیم کرد یک تلویزیون بسیار عالی موجود در بازار جهانی می باشد. تلویزیون سونی مدل 55X8577G دارای اندازه صفحه نمایشش 55 اینچ بوده و نوع صفحه نمایش آن تخت LED می باشد که در داخل پنل IPS از لامپ های کوچک LED استفاده می شود که روشنایی و وضوح عالی را ایجاد می کند.

 تلویزیون 55 اینچ سونی مدل 55X8577G کیفت صفحه نمایش 4K ULTRA HD را دارد که بالاترین سطح کیفیت موجود می باشد و دارای رزولوشن 2160*3840 پیکسل می باشد که این یعنی برای هر تصویر پخش شده بیش ز 8 میلیون پیکسل در کنار هم قرار می گیرند که تصویری فوق العاده غنی از رنگ های زنده و بسیار با کیفیت و وضوح بالا را به اجرا در خواهند آورد.

 اگر قصد خرید تلویزیون جدید را دارید و هنوز موفق به انتخاب مدل و برند خود نشدید باید این نکته توجه کنید که محصول انتخابی شما مجهز به تکنولوژی و فناوری های روز دنیا باشد. این تکنولوژی ها معمولا در اکثر تلویزیون 2021 میلادی به کار رفته است. این تلویزیون های هوشمند می توانند محیط اطراف را درک کنند و باتوجه به محتوا نمایشی نیز بهترین کیفیت تصویر را ارائه دهند. تلویزیون سونی 75X85J از جمله تلویزیون های هوشمندی می باشد که در بین خریداران دارای محبوبیت زیاد می باشد.

تلویزیون سونی مدل 55X8577G دارای پردازشگر 4K HDR Processor X1 می باشد که یک مزیت فوق العاده برای تلویزیون می باشد ، پردازشگر 4K HDR Processor X1 توان پردازش کیفیت 4K و فناوری HDR با هم دارد که با تفکیک کامل آنها تصاویری با کیفیت فوق العاده و وضوح بسیار بالا و واقعی را به نمایش می گذارد . این پردازشگر هر محتویات را تجزیه و تحلیل می کند و کیفیت آن را ارتقاء می دهد و تصاویر عالی را به نمایش می گذارد .

 قابلیت 4K X-Reality™ PRO یکی دیگر از امکانات عالی تلویزیون سونی مدل 55X8577G می باشد که با تفکیک و تجزیه و تحلیل کامل تصویر ، تصاویر را بدون نویز و با وضوح بالا به نمایش می گذارد و تصاویر با کیفیت پایین تر از فورکی را ارتقاء داده و با کیفیت فورکی به نمایش می گذارد . ویزگی های تصویری فوق العاده ی تلویزیون سونی مدل 55X8577G بسیار زیاد و عالی می باشند که در آینده به صورت کامل به آنها اشاره خواهد شد.

از جمله این ویژگی ها فرمت های HDR ، Motionflow ™ XR و ... می باشند که در کنار هم خلق تصاویری با کیفیت فورکی را مهیا می سازند . تلویزیون سونی مدل 55X8577G در کنار کیفیت صفحه نمایش عالی خود از سیستم صوتی قدرتمندی نیز بهره می برد که لذت تماشای برنامه ها را چند برابر می کند ، سیستم صوتی این تلویزیون به صورت دوکاناله بوده و متشکل از دو اسپیکر می باشد که هر کدام دارای توان خروجی 10 وات صدا می باشند که در مجموع توان خروجی صدا را به 20 وات می رسانند که برای تلویزیون 55 اینچ سونی مدل 55X8577G بسیار مناسب می باشد.

 حتی با داشتن خروجی اپتیکال این تلویزیون می توانید سایر سیستم صوتی های جانبی را به تلویزیون نصب کنید و صدا را با همان کیفیت بالا و وضوح عالی پخش کنید . سیستم صوتی تلویزیون سونی مدل 55X8577G با پشتیبانی از فناوری های دالبی امکان ارتقاء کیفیت صدا را دارد و با تفکیک کامل صدا آن را به کانال های اسپیکر انتقال داده و همواره صدا را با واضح ترین شکل ممکن پخش می کند و صدای همه جانبه و یکنواخت را به صورت واقعی در اتاق پخش می کنند .

تلویزیون سونی مدل 55X8577G دارای درگاه های ورودی و خروجی متنوعی می باشد که امکان دسترسی فراوانی را برای شما ایجاد می کند . درگاه های از قبیل 4 پورت  HDMI  و 3 پورت USB ، ورودی های کامپوننت و کامپوزیت ، پورت LAN و شبکه بی سیم WIFI ، خروجی های بلوتوث و اپتیکال و هدفون و چندین ورودی و خروجی متنوع دیگر که می توان گفت دسترسی نا محدودی را برای کاربر به ارمغان می آورند .

 تلویزیون 55 اینچ فورکی اسمارت سونی مدل 55X8577G یک تلویزیون کاملا هوشمند می باشد که با بهره مندی از سیستم عامل قدرتمند و غنی ANDROID برنامه ها و اپیکشن های بسیار کاربردی و هوشمند را در اختیار شما قرار می دهند و همواره کارایی عالی این تلویزیون را در سطح بالای نگه می دارد . با وصل شدن تلویزیون سونی مدل 55X8577G به اینترنت از طریق پورت LAN  و یا شبکه ی بی سیم WIFI شما می توانید به دنیای مجازی به صورت کامل دسترسی داشته باشید و به شبکه های محبوب نتفیلیکس و یا یوتیوب که میلیون ها ساعت سرگرمی را برای شما دارند به را حتی و با یک دکمه روی کنترل دسترسی داشته باشید .

پشتیبانی ار مرورگر وب امکان وبگردی و جستجوی هر آنچه را که می خواهید به شما می دهد . از امکانات عالی دیگر تلویزیون سونی مدل 55X8577G می توان به فروشگاه Google Play، حافطه داخلی 16GB، فناوری Chromecast built-in، فناوری Video & TV SideView , Built-in Mic, DVB-T, DVB-T2, Google Play Store, تایمر خاموش/روشن, تله تکست, جستجوی صوتی, کالیبراسیون خودکار اشاره کرد .

تلویزیون 55 اینچ فورکی اسمارت سونی مدل 55X8577G با داشتن امکانات فوق العاده و بسیار متنوع و با کارایی زیاد همچنین کیفیت تصویر و صدای عالی یکی از بهترین تلویزیون های سال 2019 می باشد که می تواند بهترین انتخاب برای شما عزیزان باشد . 

قیمت و خرید تلویزیون 55 اینچ فورکی اسمارت سونی مدل 55X8577G

ویژگی های صفحه نمایش و تصویر تلویزیون سونی مدل 55X8577G

قیمت تلویزیون سونی مدل 55X8577G که یک تلویزیون بسیار عالی با ویژگی های تصویری فوق العاده می باشد بسیار مناسب است که در سال 2019 میلادی توسط شرکت بسیار بزرگ و محبوب سونی SONY رونمایی و تولید شد . تلویزیون سونی مدل 55X8577G با داشتن صفحه نمایش 55 اینچی از نوع LED برای سالن های متوسط و نسبتا بزرگ بسیار مناسب می باشد.

تلویزیون سونی مدل 55X8577G دارای قاب باریک مشکی رنگ می باشد که زیبایی و ظرافت خاصی را دارد و به صورت عالی با دکوراسیون شما ترکیب شده و زیبای چشم نوازی را به دکوراسیون شما می بخشد ، تلویزیون سونی مدل 55X8577G را می توانید به کمک پایه ها برروی میز تلویزیون قرار دهید البته این تلویزیون قابلیت اتصال به دیوار را نیز دارد و شما می توانید به کمک براکت و پایه ی نگهدارنده ی مخصوص آن را به دیوار نصب کنید و در هر شرایطی تلویزیون سونی مدل 55X8577G با دکوراسیون شما ترکیب می شود و زیبایی خاصی را به آن می بخشد .

تلویزیون سونی مدل 55X8577G دارای کیفیت صفحه نمایش 4K ULTRA HD می باشد . کیفیت 4K ULTRA HD  بالاترین سطح کیفییت می باشد که تصاویر را با وضوح بسیار بالا و شفافیت عالی ایجاد می کنند و به صورت واقعی می توانید به تماشای تصاویر بنشینید ، این کیفیت در واقع دارای رزولوشن 2160*3840 پیکسل می باشد یعنی برای هر تصویر بالغ بر 8 میلیون پیکسل ایجاد می شوند تا تصاویر با ریزترین جزئیات و به صورت واقعی و واضح به نمایش در آیند .  تلویزیون سونی مدل 55X8577G دارای پردازشگر 4K HDR Processor X1 می باشد که یک مزیت فوق العاده برای تلویزیون می باشد.

 پردازشگر 4K HDR Processor X1 توان پردازش کیفیت 4K و فناوری HDR با هم دارد که با تجزیه و تحلیل کامل آنها تصاویری با کیفیت فوق العاده و وضوح بسیار بالا و واقعی را به نمایش می گذارد . این پردازشگر هر محتویات را تجزیه و تحلیل می کند و با بالاترین کیفیت و شفافیت عالی به نمایش می گذارد . قابلیت TRILUMINOS در صفحه نمایش تلویزیون سونی مدل 55X8577G با عث می شود کیفیت رنگ ها تا حد قابل توجهی افزایش یابد و این یعنی ایجاد تصویری با وضوح و شفافیت عالی و واقعی برروی صفحه نمایش.

 قابلیت 4K X-Reality™ PRO یکی دیگر از امکانات عالی تلویزیون سونی مدل 55X8577G می باشد که با تفکیک و تجزیه و تحلیل کامل تصویر ، تصاویر را بدون نویز و با وضوح بالا به نمایش می گذارد و تصاویر با کیفیت پایین تر از فورکی را ارتقاء داده و با کیفیت فورکی به نمایش می گذارد.  قابلیت 4K X-Reality™ PRO باعث می شود که هر پیکسل به صورت جداگانه تصویر را تجزیه و تحلیل کند و در نهایت تصویر با کنتراست بالا و رنگ های غنی به اجرا درآید.

دیگر ویژگی عالی تلویزیون سونی مدل 55X8577G دارد حالت  Motionflow ™ XR می باشد ، حالت  Motionflow ™ XR امکان مشاهده ی سریع ترین صحنه ها را بدون تاری و افت کیفیت و با ریزترین جزئیات و وضوح کامل را ایجاد می کند این با این ویژگی عالی می توانید تصاویر و صحنه های سریع مانند فیلم های اکشن ، بازی ها و فوتبال و ... را با ریزترین جزئیات و وضوح کامل با کیفیت فورکی تماشا کنید.

در تلویزیون سونی مدل 55X8577G وجود قابلیت های مانند Dynamic Contrast Enhancer و Object-based HDR remaster باعث افزایش نسبت کنتراست تصویر می شوند و اختلاف بین تیره ترین و روشن ترین رنگ ها را ایجاد می کنند که وضوح و شفافیت را تا حد قابل توجهی افزایش می دهند . قابلیت HDR  در تلویزیون سونی مدل 55X8577G از طیف گسترده ای از رنگ ها پشتیبانی می کند و همراه با افزایش کنتراست تصویر شدت رنگ ها و روشنای تصویر را نیز افزایش می دهد و تصویر باکیفیت تری را ایجاد می کند.

در تلویزیون سونی مدل 55X8577G نسبت تصویر 16:9 می باشد این مقدار نسبت تصویر بهترین تناسب را در هنگام پخش تصویر ایجاد می کند و مانع پهن و باریک و یا کشده جلوه دادن تصویر می شود . وجود حالت های مختلف تصویر برای تنظیم مطابق با محتویات پخش شده امکان هماهنگی صحنه ها با کیفیت تصویر را به شما می دهد.

حالت های تصویر در تلویزیون سونی مدل 55X8577G عبارت اند از Vivid, Standard, Custom, Photo-Vivid, Photo-Standard, Photo-Custom, Cinema, Game, Graphics, Sports که می توانید بسته به محتویات پخش شده حالت تصویر را به راحتی تنظیم و تغییر دهید . تلویزیون 55 اینچ فورکی اسمارت سونی مدل 55X8577G با داشتن ویژگی های عالی تصویر که بالاترین سطح نمایش را دارا می باشد می توان گفت یکی از بهترین تلویزیون های 55 اینچ موجود در بازار می باشد . 

قیمت و خرید تلویزیون 55 اینچ فورکی اسمارت سونی مدل 55X8577G

ویژگی های سیستم صوتی و صدا تلویزیون سونی مدل 55X8577G 

کمپانی سونی SONY علاوه بر صفحه نمایش فوق العاده با کیفیت به تلویزیون سونی مدل 55X8577G نیز سیستم صوتی فوق العاده ای بخشیده تا این دو ویژگی تلویزیون را در صدر بهترین ها قرار بدهند و مکمل یک دیگر باشند ، تماشا کردن تصاویر و ویدئو ها با کیفیت 4K بسیار جذاب است حال همراه با کیفیت تصویر ، پخش صدا نیز به بهترین شکل ممکن و با وضوح و کیفیت بالا باشد لذت تماشای فیلم ها را چند برابر می کند و شما را مجذوب و غرق در محیط فیلم می کند .

 سیستم صوتی تلویزیون سونی مدل 55X8577G به صورت دوکاناله بوده و متشکل از دو اسپیکر می باشد که هر کدام دارای توان خروجی 10 وات صدا می باشند که در مجموع توان خروجی صدا را به 20 وات می رسانند که برای تلویزیون 55 اینچ سونی مدل 55X8577G بسیار مناسب می باشد و صدا را به صورت همه جانبه و یکنواخت در سطح سالن پخش خواهد کرد.

همچنین با داشتن خروجی اپتیکال این تلویزیون می توانید سایر سیستم صوتی های جانبی مانند سینما خانگی و ساندبار و ... را به تلویزیون نصب کنید و صدا را با همان کیفیت بالا و وضوح عالی در فضاهای بزرگ تر از نسبت تلویزیون پخش کنید.

سیستم صوتی تلویزیون سونی مدل 55X8577G از نوع S-Force Front Surround می باشد که توانای تولید صدای مجازی را دارد که یک مزیت و ویژگی عالی به حساب می آید . سونی با قراردادن فناوری های Dolby در تلویزون 55X8577G امکان پخش صداها را به طبیعی ترین شکل ممکن به شما می دهد و پخش صدا های زنده و با کیفیت با این سیستم هر شنونده ای را در دنیای فیلم غرق می کند و حس حضور در آن مکان را به شما می دهد .

در واقع فناوری Dolby باعث پخش صدا به طبیعی ترین شکل ممکن می شود . فناوری های دالبی شامل Dolby AC-4, DOLBY ATMOS, Dolby Digital, Dolby Digital Plus, Dolby DTS می باشند که در کنار هم خلق بهترین و با وضوح ترین صدا را مهیا می سازند . 

3 حالت (Off, Wall-Mount Type, Stand Type) بهنه سازی صدا را بر عهده دارند . تلویزیون سونی مدل 55X8577G نیز همانند حالت های مختلف تصاویر حالت های مختلفی نیز برای صدا تعبیه کرده است تا صدا و تصویر با بهترین تناسب در کنار هم پخش شوند این حالت ها عبارتند از 6 حالت مختلف (Standard, News, Music, Cinema, Sport, Game) که بسته به استفاده ی شما و حالت تصویر قابل تنظیم است و می توانید صدا را با تصویر کاملا برهم وفق دهید .

این همه ویژگی و فناوری های عالی در سیستم صوتی تلویزیون سونی مدل 55X8577G امکان پخش صدای همه جانبه ، واضح و با کیفیت را برای شما به ارمغان می آورد و همواره لذت تماشای برنامه ها را افزایش می دهد .

قیمت و خرید تلویزیون 55 اینچ فورکی اسمارت سونی مدل 55X8577G

درگاه های ورودی و خروجی تلویزیون سونی مدل 55X8577G 

داشتن ورودی ها و خروجی های مختلف در هر تلویزیونی یک الزام می باشد . شرکت سونی با گنجاندن اکثر ورودی ها و خروجی ها در تلویزیون سونی مدل 55X8577G توانسته کارایی فوق العاده به محصول ببخشد و دسترسی به بسیاری از گزینه های پخش کننده ، گیرنده و ... را در اختیار شما می گذارد .

این تلویزیون دارای 4 پورت HDMI بوده برای اتصال و داشتن دسترسی به پخش کننده های مختلف ، کنسول های بازی ، دیوایس های دیجیتالی ، دی وی دی پلیر ها و هر آنچه به کمک این پورت قابلیت اتصال داشته باشد و همواره می توانید محتویات آنها را با بهترین و بالاترین کیفیت مشاهده کنید ، داشتن 3 پورت USB نیز به اتصال تلویزیون به حافظه های خارجی کمک می کند و می توان محتویات داخل حافظه های خارجی از جمله مموری فلاش ها و هاردها را برروی تلویزیون با کیفیت فورکی به نمایش گذاشت .

همچنین داشتن پورت LAN علاوه بر شبکه ی بی سیم WIFI امکان اتصال به اینترنت را از طریق این پورت در اختیار شما قرار می دهد . داشتن پورت و وردی کامپوننت و کامپوزیت در این تلویزیون امکان اتصال به گیرنده ها و پخش کننده های نسبتا قدیمی را در اختیار شما قرار می دهند.

همچنین تلویزیون سونی مدل 55X8577G دارای ورودی ها و خروجی های بسیار دیگری مانند خروجی هدفون و ورودی RF ، بلوتوث ، WiDi و ... می باشد که بر کارایی این محصول می افزایند و همواره سطح محصول را بالا نگه می دارند. همچنین با داشتن گیرنده های دیجیتال مانند DVB-T و DVB-T2 (دیجیتال زمینی) در خود تلویزیون شما را از اتصال به گیرنده های دیجیتالی دیگر منع می کند البته با داشتن ورودی مناسب با گیرنده ها می توانید در صورت نیاز گیرنده های جانبی را نسب کنید و همواره شما می توانید شبکه های دیجیتال محلی را با بالاترین کیفت بر روی دستگاه خود پخش کنید .

داشتن ورودی اپتیکال امکان اتصال تلویزیون سونی مدل 55X8577G به سیستم صوتی های جانبی مانند سینما خانگی و سندبار و ... را فراهم می سازد . داشتن این همه ورودی و خروجی متنوع امکان دسترسی شما به میلیون ها فیلم ، تصویر ، بازی ، موزیک و ... برای شما ایجاد می کند و می توانید از پخش آن ها باکیفیت تصویر فورکی و سیستم صوتی فوق العاده نهایت لذت را ببرید .

قیمت و خرید تلویزیون 55 اینچ فورکی اسمارت سونی مدل 55X8577G

قابلیت اسمارت و هوشمند بودن تلویزیون سونی مدل 55X8577G 

کمپانی سونی تلویزیون سونی مدل 55X8577G را به صورت کاملا هوشمند طراحی کرده تا از محصولات هوشمند امروزی عقب نماند و همواره با داشتن بهترین و کاربردی ترین برنامه های هوشمند کارایی عالی را برای کاربر ایجاد کند .

سونی SONY  برای محصولات بالارده ی خود از سیستم عامل Android استفاده می کند و از آنجا که تلویزیون سونی مدل 55X8577G یک تلویزیون بالارده می باشد دارای سیستم عامل قدرتمند و غنی اندروید می باشد . سیستم عامل Android بهترین و متنوع ترین برنامه های هوشمند و کاربردی تلویزیون را در اختیار شما قرار می دهد و لذت استفادهه از این تلویزیون را بسیار افزایش می دهد .

با قابلیت اسمارت بودن تلویزیون قابلیت مرورگر وب نیز در تلویزیون گنجانده شده است و کاربر پس از اتصال به اینترنت می تواند هر چه را که می خواهد از طریق مرورگر وب جستجو کند و به راحتی پیدا کند ، یکی دیگر از ویژگی های هوشمند تلویزیون سونی مدل 55X8577G داشتن قابلیت فروشگاه گوگل google play store می باشد که به شما امکان نصب و راه اندازی برنامه ها و بازی های اندرویدی تلویزیون را می دهد و هر برنامه ای را که بخواهید می توانید به کمک آن دانلود کنید .

حافظه ی داخلی 16 گیگابایت امکان نصب و ذخیره سازی محتویات زیادی را در اختیار شما قرار می دهد . یکی از بهترین و قابل توجه ترین امکانات هوشمند تلویزیون سونی مدل 55X8577G فرمان صوتی می باشد که این قابلیت به شما امکان کنترل تلویزیون و سایر محصولات هوشمند متصل به تلویزیون را به صورت صوتی می دهد و شما می توانید از طریق کنترل تلویزیون و با حرف زدن تلویزیون را کنترل کنید و حتی می توانید هنگام جسنجو در مرورگر وب تلویزیون تنها با فرمان صوتی محتوای مد نظر خود را سرچ کنید ، این قابلیت عالی کنترل راحت تر و لذت بخش تری را به شما می دهد.

با اتصال تلویزیون سونی مدل 55X8577G به اینترنت شما می توانید از برنامه های محبوب یوتیوب و Netflix که میلیون ها ساعت فیلم و موزیک و سرگرمی را دارند استفاده کنید و همراه با خانواده در هر زمان از محتویات این برنامه ها و پخش آنها با کیفیت فورکی لذت ببرید. ویژگی های هوشمند و بسیار عالی تلویزیون سونی مدل 55X8577G شامل فروشگاه Google Play، حافطه داخلی 16GB، فناوری Chromecast built-in، فناوری Video & TV SideView , Built-in Mic, DVB-T, DVB-T2, Google Play Store, تایمر خاموش/روشن, تله تکست, جستجوی صوتی, کالیبراسیون خودکار می باشند که تلویزیون را در سطح بالایی از کاربرد و کیفیت قرار می دهند.

این تلویزیون با داشتن ویژگی ها و امکانات هوشمند فوق العاده در کنار کیفیت 4K و سیستم صوتی قدرتمند یکی از بهترین تلویزیون های سال 2019 میلادی و موجود در بازار می باشد . 

قیمت و خرید تلویزیون 55 اینچ فورکی اسمارت سونی مدل 55X8577G

جمع بندی

تلویزیون 55 اینچ سونی مدل 55X8577G با داشتن قابلیت های چون کیفیت تصویری فوق العاده بالا ، سیستم صوتی قدرتمند ، امکانات نرم افزاری هوشمند با سیستم عامل اندروید ، طراحی شیک و زیبا با بدنه ای مقاوم و ... قطعا یکی از بهترین مدل های 55 اینچ تولید شده در سال 2019 میلادی می باشد . تلویزیون 55 اینچ ال  جی مدل 55X8577G دارای کیفیت تصویری 4K ULTRA HD بوده که در کنار آن نیز دارای فناوری های هوشمند برای ارتقاء کیفیت تصویر می باشد و در کل تصاویر ایجاد شده در این تلویزیون با بالاترین سطح کیفیت و وضوح و شفافیت عالی ایجاد می شوند.

این تلویزیون با سیستم صوتی قدرتمند و با کیفیت که دارد به همراه فناوری های دالبی صدایی واضح و شفاف را به صورت همه جانبه و فراگیر در سطح اتاق طنین انداز می کند . سونی تلویزیون 55X8577G را به طور کاملا هوشمند تولید و عرضه کرده است که می تواند با سیستم عامل اندروید کارایی فراوانی را در اختیار کاربر قرار دهد و با امکانات هوشمند آن بتوان نهایت استفاده را از این تلویزیون برد . 


اگر به دنبال خرید محصولی با کیفیت و زیبا هستید میتوانید با خرید 
تلویزیون سونی 49W800G که یکی از خاص ترین مدلهای سونی میباشد، تجربه خریدی رضایت بخش را داشته باشید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
55X8577G

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
55 اینچ
اقلام همراه
کابل برق، دو عدد باتری، ریموت کنترل، دفترچه راهنما
وزن
وزن بدون پایه : 18.7وزن با پایه :19.7وزن با بسته بندی : 26
نوع صفحه نمایش
تخت
قطر نمایشگر (cm)
139 سانتی متر
سرعت رفرش تصویر/ MCI
800 هرتز
توان مصرف برق
50/60Hz, AC 110-240V
رزولوشن فیلم
4K
کیفیت صفحه نمایش
4k Ultra HD
نسبت تصویر
16:9
رزولوشن تصویر
3840*2160 پیکسل
نوع باند و اسپیکر
دو کاناله
توان خروجی صدا
20 وات
ویژگی های صدا
فناوری Sound-from-Picture Reality - نوع بلندگوها Acoustic Multi-Audio و Dolby AC-4, DOLBY ATMOS, Dolby Digital, Dolby Digital Plus, Dolby DTS
سیستم عامل
اندروید
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
4 پورت
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
3 پورت
ورودی Component
دارد
پورت LAN
دارد
ورودی تیونر
دارد
خروجی هدفون
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
توضیحات صفحه نمایش
LED
نمایشگر TRILUMINOS، تکنولوژی Live Colour، فناوری Dynamic Contrast Enhancer، فناوری Object-based HDR remaster
تایمر خاموش
دارد
تله تکست
دارد
فرمان صوتی
دارد
مشخصات تیونر
آنالوگ -دیجیتال
قابلیت DVB-T
دارد
سال ساخت
2019 میلادی
اندازه قاب تلویزیون
قاب باریک
ریموت کنترل
دارد
سری
G
نوع پنل
IPS
تعداد بلندگو
2 بلندگو
صدا بهینه ساز
3 حالت (Off, Wall-Mount Type, Stand Type)
تعداد ورودی Component
1 پورت
ورودی ویدئو Composite
دارد
تعداد وروردی ویدئو Composite
1 پورت
اپتیکال
دارد
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
نرم افزار تلویزیون هوشمند
دارد
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
دارد
4K Upscaler
دارد
ورودی RF
دارد
بلوتوث
دارد
قابلیت پخش USB
دارد
رنگ
مشکی
حالت صدا
6 حالت مختلف (Standard, News, Music, Cinema, Sport, Game)
رنگ تقویت پویا
دارد
تنظیمات حالت صدا
Standard/Music/Cinema/Game/Sports
Local Dimming
Frame Dimming
کنترل والدین
دارد
زبان و منوی فارسی
دارد
ابعاد خالص(سانتی متر)
ابعاد با پایه: 123.1×77.6×31.6ابعاد بدون پایه: 123.1×71.3×5.2
ابعاد بسته (سانتی متر)
ابعاد بسته بندی: 133.4×82.0×16.0
امکانات ویژه
جستجوی صوتی - تایمر خواب - مدیریت کابل ها - اشتراک گذاری از طریق Chromecast و
منبع تغذیه
AC 110-240V 50/60Hz
حسگر روشنایی
دارد
فرمت های ورودی ویدئو
2160/24p, 2160/25p, 2160/30p, 2160/50p, 2160/60p
حالت تصویر
Vivid, Standard, Custom, Photo-Vivid, Photo-Standard, Photo-Custom, Cinema, Game, Graphics, Sports
حافظه داخلی
16 گیگابایت
عملکرد سازگار با براویا
دارد
شناسه کالا
2900681100892

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سونی
سونی
150,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
116,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
107,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN85B کیفیت تصویر : 4Kخروجی صدا :  60 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : تایزن 7.0سیستم عامل : 2.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیپردازنده تصویر : Neo Quantum 4Kفناوری...

فهرست