×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون 65 اینچ سونی مدل 65X7000G

0 تومان بدون مالیات
مدل:65X7000G
سیستم عامل :لینوکس
توان خروجی صدا : 20 وات
سال ساخت : 2019 میلادی
رزولوشن تصویر 3840*2160
کیفیت صفحه نمایش : فورکی الترا اچ دی 4K Ultra HD
ورودی و خروجی ها : 3 پورت HDMI و 3 پورت USB و پورت LAN

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
ناموجود
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

تلویزیون 65 اینچ فورکی اسمارت سونی مدل 65X7000G

توضیحات و ویژگی های تلویزیون 65 اینچ فورکی اسمارت سونی مدل 65X7000G

تلویزیون 65 اینچ فورکی اسمارت سونی مدل 65X7000G یک تلویزیون در اندازه ی بزرگ و تقریبا میان رده از شرکت و کمپانی بسیار بزرگ و عالی سونی SONY می باشد . کمپانی سونی یکی از برترین شرکت هایی است که در زمینه ی لوازم برقی خانگی فعالیت دارد و همواره محصولات عالی و باکیفیت این برند در سرتاسر جهان از محبوبیت فراوانی برخوردار بوده و همیشه رضایت استفاده کنندگان را کسب کرده .

 اگر قصد خرید تلویزیون جدید را دارید و هنوز موفق به انتخاب مدل و برند خود نشدید باید این نکته توجه کنید که محصول انتخابی شما مجهز به تکنولوژی و فناوری های روز دنیا باشد. این تکنولوژی ها معمولا در اکثر تلویزیون 2021 میلادی به کار رفته است. این تلویزیون های هوشمند می توانند محیط اطراف را درک کنند و باتوجه به محتوا نمایشی نیز بهترین کیفیت تصویر را ارائه دهند. تلویزیون سونی 75X85J از جمله تلویزیون های هوشمندی می باشد که در بین خریداران دارای محبوبیت زیاد می باشد.

تلویزیون سونی مدل 65X7000G تلویزیونی هوشمند و با قابلیت اسمارت بوده و با داشتن کیفیت صفحه نمایش و سیستم صوتی عالی یکی از بهترین تلویزیون های میان رده ی سال 2019 میلادی می باشد . طراحی تلویزیون سونی مدل 65X7000G بسیار شیک و زیبا بوده و علاوه بر جنبه کاربردی می تواند برای دکوراسیون شما جنبه ی زیبای نیز داشته باشد .

تلویزیون سونی مدل 65X7000G دارای صفحه نمایش 65 اینچ بوده و صفحه نمایش آن تخت و از نوع LED  می باشد . تلویزیون سونی مدل 65X7000G دارای کیفیت صفحه نمایش 4K Ultra HD می باشد که بالاترین سطح کیفیت تصویر می باشد ، با داشتن کیفیت فورکی رزولوشن تصویر به 3840*2160 پیکسل می رسد که این یعنی برای هر تصویر ایجاد شده بیش از 8 میلیون پیکسل در کنار هم قرار گرفته تا ایجاد بهترین و باکیفیت ترین تصویر را مهیا سازد.

با خرید تلویزیون سونی مدل 65X7000G فناوری ها و تکنولوژی های فوق العاده ای برای افزایش کیفیت تصویر ، کنتراست بالا ، شفافیت و وضوح عالی در این تلویزیون خواهید داشت و به کمک این ویژگی ها شما شاهد خلق با کیفیت ترین تصاویر از تلویزیون سونی مدل 65X7000G خواهید بود . موتور پردازشگر تصویر 4K X-Reality™ PRO در تلویزیون سونی مدل 65X7000G به کار رفته که با تفکیک و تجزیه وتحلیل تمامی پیکسل های ایجاد شده برای تصویر ، وضوح و کیفیت را فوق العاده افزایش می دهد و کنتراست و عمق تصویر و ... را به صورت قابل ملاحضه ای افزایش می دهد .

فناوری صفحه نمایش TRILUMINOS در تلویزیون سونی مدل 65X7000G با افزایش 50 درصدی رنگ ها تصویر را با بالاترین شفافیت و وضوح ایجاد خواهد کرد ، این فناوری به تلویزیون طیف گسترده ای از رنگ ها را می بخشد که تصاویر را با رنگ های غنی ، طبیعی تر و رنگ های زنده ایجاد می کند و تصاویر را به واقعی ترین شکل ممکن پخش خواهد کرد . در تلویزیون سونی مدل 65X7000G تکنولوژی Live Colour نیز به کار رفته که رنگ های زنده تر و با کنتراست عالی به نمایش خواهد گذاشت و لذت تماشای تصاویر را چند برابر خواهد کرد.

همچنین این تلویزیون با پشتیبانی از فناوری HDR10 و HLG قابلیت ایجاد تصاویر با کیفیت و شفافیت بسیار عالی را برای شما مهیا می سازد . تلویزیون سونی مدل 65X7000G در کنار کیفیت صفحه نمایش فوق العاده با ویژگی های عالی از سیستم صوتی قدرتمند نیز برخوردار است که سیستم صوتی عالی و کیفیت تصویر بالا مکمل یکدیگر می باشند که با وجود هردوی این ویژگی در یک تلویزیون لذت تماشا و شنیدن برنامه ها و سرگرمی های تلویزیون را چند برابر افزایش می دهند .

سیستم صوتی تلویزیون سونی مدل 65X7000G از نوع دوکاناله بوده که متشکل از دو اسپیکر Bass Reflex می باشد که توان خروجی صدای هر اسپیکر به 10 وات می رسد که در مجموع توان خروجی صدای تلویزیون را به 20 وات می رسانند و باعث پخش صدا به صورت یکنواخت و همه جانبه می شود .

شاید توان خروجی 20 وات برای تلویزیون 65 اینچ کم باشد اما کمپانی سونی با به کارگیری فناوری ها و تکنولوژی های عالی جهت ارتقاء کیفیت صدا و پخش آن با بهترین کیفیت و امکان استفاده از خروجی اپتیکال به شما امکان انتقال صدای پخش شده به سیستم صوتی های جانبی مانند سینما خانگی و سندبار را می دهد و می توانید صدا را با بالاترین کیفیت و وضوح در سالن و اتاق خود پخش کنید .

سیستم صوتی تلویزیون سونی مدل 65X7000G دارای قابلیت Clear Phase - نوع بلندگوها Full Range)Bass Reflex) - فناوری پاک سازی صدا +ClearAudio - تکنولوژی بازیابی صدا DSEE بوده که در آینده در مورد آنها بیشتر خواهیم نوشت ، در کل این ویژگی ها در کنار هم صدای با بالاترین کیفیت و وضوح و همچنین کاملا واقعی را پخش خواهند کرد و مخاطب را در صدای پخش شده غرق می کند و حس حضور در صحنه را به شما می بخشد .

تلویزیون سونی مدل 65X7000G دارای درگاه های متنوع ورودی و خروجی می باشد که امان دسترسی فوق العاده گسترده ای را در اختیار شما قرار خواهد داد از جمله این درگاه ها می توان به 3 پورت HDMI و 3 پورت USB ، خروجی اپتیکال ، خروجی هدفون ، ورودی کامپوزیت ، ورودی RF و تیونر ، پورت LAN  جهت اتصال با کابل به اینترنت و شبکه ی بی سیم WIFI اشاره کرد که دسترسی فوق العاده ای را مهیا می سازند .

تلویزیون سونی مدل 65X7000G یک تلویزیون هوشمند با قابلیت اسمارت می باشد و با بهره مندی از سیستم عامل غنی و قدرتمند لینوکس با اتصال به اینترنت به شما امکان استفاده از برنامه های کاربردی و هوشمند تلویزیون را می دهد و می توانید برنامه های کاربردی را برروی تلویزیون خود اجرا کنید .

همچنین این تلویزیون با پشتیبانی از مرورگر وب به شما امکان جستجوی هر آنچه را که می خواهید می دهد و می توانید به راحتی آن را پیدا و برروی تلویزیون خود اجرا کنید و امکان سرگرمی و وبگردی را به شما می دهد . از ویژگی های عالی تلویزیون سونی مدل 65X7000G می توان به حالت خواب، تایمر خاموش و روشن،قابلیت پخش زیرنویسDYNAMIC BACKLIGHT CONTROLPOWER SAVING MODE / BACK LIGHT OFF MODEمرورگر VEWD اشاره کرد که کارایی محصول را تا حد زیادی افزایش داده اند .

 تلویزیون 65 اینچ فورکی اسمارت سونی مدل 65X7000G با داشتن امکانات هوشمند و کارایی عالی همچنین بهره مندی از سیستم صوتی قوی و کیفیت 4K یکی از بهترین تلویزیون های 65 اینچ میان رده می باشد که می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد . 

قیمت و خرید تلویزیون 65 اینچ فورکی اسمارت سونی مدل 65X7000G

ویژگی های صفحه نمایش و تصویر تلویزیون سونی مدل 65X7000G 

تلویزیون سونی مدل 65X7000G در اندازه ی صفحه نمایش 65 اینچ بوده که تقریبا می توان گفت در میان تلویزیون های اندازه ی بزرگ می باشد ، تلویزیون سونی مدل 65X7000G دارای صفحه نمایش تخت از نوع LED بوده و پنل آن نیز IPS می باشد این پنل تصاوير را با محدوده ی گسترده‌ تری از رنگ‌ ها و شفافیت و روشنايی بیشتری به نمایش می گذارد و همچنین محدوده گسترده‌ تری از زاويه‌ ی دید را ارائه می دهند. در کل تکنولوژی IPS، روش جدیدی برای افزایش کیفیت رنگ و زاویه دید و همچنین سرعت و ثبات پاسخگویی نمایشگر می باشد که کمپانی سونی از آن در بسیاری از تلویزیون های خود استفاده می کند .

تلویزیون سونی مدل 65X7000G دارای کیفیت صفحه نمایش 4K Ultra HD می باشد که بالاترین سطح کیفیت می باشد . کیفیت صفحه نمایش 4K Ultra HD به تلویزیون رزولوشن 3840*2160 پیکسل را می بخشد ، در واقع این کیفیت صفحه نمایش هر تصویر ایجاد شده را با بیش از 8 میلیون پیکسل به نمایش در خواهد آورد و این یعنی خلق تصویری با وضوح کامل و با رنگ های فوق العاده غنی به صورت طبیعی که لذت تماشای برنامه ها را در کنار خانواده و دوستان چند برابر می کند . 

کمپانی سونی در تلویزیون مدل 65X7000G فناوری ها و تکنولوژی های فوق العاده ی برای افزایش کیفت تصویر ، کنتراست بالا ، شفافیت و وضوح عالی در این تلویزیون گنجانده است و به کمک این ویژگی ها شما شاهد خلق با کیفیت ترین تصاویر از تلویزیون سونی مدل 65X7000G خواهید بود . 

فناوری صفحه نمایش TRILUMINOS در تلویزیون سونی مدل 65X7000G با افزایش 50 درصدی کیفیت رنگ ها تصویر را با بالاترین شفافیت و وضوح ایجاد خواهد کرد ، این فناوری به تلویزیون طیف گسترده ای از رنگ های زنده و غنی و با کیفیت بالا را می بخشد که تصاویر را با رنگ های غنی ، طبیعی تر و رنگ های زنده ایجاد می کند و تصاویر را به واقعی ترین شکل ممکن پخش خواهد کرد .

در تلویزیون سونی مدل 65X7000G در کنار فناوری TRILUMINOS تکنولوژی Live Colour نیز به کار رفته که رنگ های زنده تر و با کنتراست عالی به نمایش خواهد گذاشت و لذت تماشای تصاویر را چند برابر خواهد کرد ، این دو فناوری عالی در کنار هم تصویر را با رنگ های بسیار گسترده و باکیفیت ایجاد می کند و کنتراست بالا ، عمق تصویر بالا و شفافیت را به تلویزیون می بخشند و همین امر باعث پخش تصاویر به صورت کاملا طبیعی می شوند .

در تلویزیون سونی مدل 65X7000G قابلیت Motionflow™ XR وجود دارد ، قابلیت Motionflow™ XR باعث باسازی فریم های از دست رفته می شود که به کمک آن می توان تصاویر و صحنه هایی با بالاترین سرعت را با وضوح کامل و تمام ریزجزئیات به نمایش گذاشت ، در واقع شما می توانید صحنه های مانند فیلم های اکشن ، بازی ها ، مسابقات فوتبال و ماشین سواری و در کل تمام صحنه های که از سرعت بالای برخوردار هستند را به صورت کامل با تمام جزئیات با کیفیت 4K تماشا کنید .

تلویزیون سونی مدل 65X7000G دارای موتور پردازشگر تصویر 4K X-Reality™ PRO می باشد ، این موتور پردازشگر هر پیکسل تصاویر ایجاد شده را به صورت جداگانه تجزیه و تحلیل می کند و وضوح و شفافیت تصاویر را تا حد زیادی افزایش می دهد . با تجزیه و تحلیل تمام پیکسل ها تصویر ایجاد شده را با کنتراست ، دقت رنگی ، وضوح صحنه‌ها ، عمق تصویر و ... فوق العاده عالی به نمایش می گذارد .

تلویزیون سونی مدل 65X7000G از فرمت HDR پشتیبانی می کند ، فرمت تصویر HDR به شما کمک می کند تا تصویر را به صورت واقعی مشاهده کنید این فرمت کیفیت طیف رنگ های گسترده را افزایش می دهد و تصویری با کنتراست بالا و عمق عالی ایجاد می کند ، فرمت HDR در کنار سایر ویزگی های صفحه نمایش این تلویزیون باعث خلق تصاویری با بالاترین سطح کیفیت و به صورت واقعی می شوند و مخاطب را در صحنه ها و تصاویر غنی غرق خواهد کرد .

در تلویزیون سونی مدل 65X7000G نسبت تصویر 16:9 می باشد که این نسبت تصویر را با بهترین تناسب بروی صفحه نمایش 65 اینچ اجرا خواهد کرد و مانع کشیدگی ، پهن و باریک جلوه دادن تصاویر می شود . حالت های عریض در این تلویزیون عبارتند از Full/Normal/Wide Zoom/Zoom که بسته به انتخاب شما قابل تغییر می باشند . فرمت های ورودی ویدئوی در تلویزیون سونی مدل 65X7000G عبارتند از 2160/24p, 2160/25p, 2160/30p, 2160/50p, 2160/60p که به شما امکان پخش فیلم ها با اکثر فرمت ها را ایجاد خواهد کرد .

یکی دیگر از ویژگی های فوق العاده تلویزیون سونی مدل 65X7000G داشتن حالت های مختلف تصویر می باشد که امکان تنظیم حالت تصویر مطابق با محتویات پخش شده را می دهد این حالت ها شامل Vivid, Standard, Custom, Photo-Vivid, Photo-Standard, Photo-Custom, Cinema, Game, Graphics, Sports می باشند ، در واقع با داشتن حالت های متنوع می توانید هر محتوا را با حالت تصویر مختص به خود به نمایش بگذارید مثلا در هنگام نصب کنسول بازی و پخش بازی برروی تلویزیون می توانید حالت تصویر را بر روی حالت Game تنظیم کنید و از پخش آن به بهترین شکل لذت ببرید .

در کل تلویزیون 65 اینچ سونی مدل 65X7000G با داشتن کیفیت صفحه نمایش 4K و ویژگی ها و فناوری های عالی یکی از بهترین صفحه نمایش ها را در میان تلویزیون های میانرده را دارد و می تواند یک انتخاب عالی برای شما باشد .

قیمت و خرید تلویزیون 65 اینچ فورکی اسمارت سونی مدل 65X7000G

ویژگی های سیستم صوتی و صدا تلویزیون سونی مدل 65X7000G 

تلویزیون سونی مدل 65X7000G در کنار صفحه نمایش 4K قطعا به یک سیستم صوتی عالی نیاز دارد که کمپانی سونی SONY این تلویزیون را از این ویژگی عالی دریغ نکرده است و این تلویزیون در کنار کیفیت عالی سیستم صوتی عالی را نیز دارد . تلویزیون 65 اینچ سونی مدل 65X7000G دارای سیستم صوتی دوکاناله می باشد و متشکل از دو اسپیکر Bass Reflex می باشد که توان خروجی صدای هر کدام به 10 وات می رسد که در مجموع توان خروجی صدا را به 20 وات می رساند، سیستم صوتی دوکاناله تلویزیون سونی مدل 65X7000G صدا را به صورت یکنواخت و همه جانبه در اتاق پخش می کند .

 شاید توان خروجی 20 وات برای تلویزیون 65 اینچ کم باشد اما کمپانی سونی با به کارگیری فناوری ها و تکنولوژی های عالی جهت ارتقاء کیفیت صدا و پخش آن با بهترین کیفیت و امکان استفاده از خروجی اپتیکال به شما امکان انتقال صدای پخش شده به سیستم صوتی های جانبی مانند سینما خانگی و سندبار را می دهد و می توانید صدا را با بالاترین کیفیت و وضوح در سالن و اتاق خود پخش کنید .

فناوری DTS Digital Surround در تلویزیون سونی مدل 65X7000G باعث تفکیک صدا در کانال های مختلف می شود و صدای غنی و با وضوح بالا و همه جانبه و فرا گیر را به گوش کاربر می رساند . سه حالت صدای بهینه ساز (Off, Wall-Mount Type, Stand Type) در تلویزیون سونی مدل 65X7000G باعث تولید صدای با وضوح بالا  و بسیار با کیفیت می شود .

تلویزیون 65 اینچ سونی مدل 65X7000G دارای سیستم کاهنده ی نویز صدا +ClearAudio می باشد ، سیستم کاهنده ی نویز صدا +ClearAudio با تفکیک کامل صدای اصلی و صدای پس زمینه و تجزیه و تحلیل کامل آن ها تمام صدا های اضافه و نویز های موجود در صدا را از بین می برد و شما صدایی کاملا واضح و شفاف و عاری از هر نوع نویز و صدای اضافه را خواهید شنید . با پشتیبانی تلویزیون سونی مدل 65X7000G از فرمت های Dolby™ Audio امکان ایجاد صدای همه جانبه و یکنواخت را در سرتاسر اتاق ایجاد میکند و شما در هر کجای اتاق باشید صدا را به بهترین شکل و به صورت کاملا واضح می شنوید.

فناوری S-Force Front Surround در ایجاد صدایی همه جانبه و یکنواخت نقش بسزای را دارد . تلویزیون سونی مدل 65X7000G مانن حالت های مختلف تصویر دارای 6 حالت مختلف صدا نیز می باشد که می توانید مطابق با حالت تصویر و محتویات پخش شده حالت صدا را نیز تنظیم کید .

حالت های صدا در این تلویزیون عبارت اند از 6 حالت مختلف (Standard, News, Music, Cinema, Sport, Game) که با تنظیم حالت صدا مطابق با حالت تصویر می توانید از هماهنگی صدا و تصور به صورت عالی لذت ببرید . تلویزیون 65 اینچ فورکی اسمارت سونی مدل 65X7000G با داشتن سیستم صوتی عالی با فناوری های بینظیر در کنار تصویر فورکی یک ترکیب عالی را دارا می باشد که می تواند برای انتخاب تلویزیون میان رده ی شما جزء بهترین گزینه ها باشد . 

قیمت و خرید تلویزیون 65 اینچ فورکی اسمارت سونی مدل 65X7000G

درگاه های تلویزیون سونی مدل 65X7000G 

تلویزیون سونی مدل 65X7000G دارای ورودی ها و خروجی های متنوع و زیادی است که دسترسی نا محدودی را در اختیار کاربر قرار می دهد . تلویزیون سونی مدل 65X7000G دارای 3 پورت HDMI جهت اتصال به پخش کننده های متنوع مانند گیرنده ها ، دی وی دی پلیر ها ، کنسول های بازی و ... می باشد که شما به کمک آن می توانید از پخش شبکه ها ، فیلم ها و موزیک های این پخش کننده ها با کیفیت 4K بهره ببرید و ساعت ها سرگرمی را برای خود و خانواده داشته باشید .

داشتن 3 پورت USB امکان اتصال حافظه های خارجی را  به شما می دهد و می توانید محتویات داخل حافظه های خارجی مانند فلاش مموری و هارد و ... را با کیفیت فورکی برروی تلویزیون خود به نمایش بگذارید . داشتن یک خروجی هدفون امکان اتصال هدفون و انتقال کامل صوت به آن را برای شما مهیا می سازد همچنین می توانید برای اتصال ساب ووفر از این درگاه استفاده کنید .

خروجی صدای اپتیکال در تلویزیون سونی مدل 65X7000G امکان اتصال سیستم صوتی های خارجی مانند سینما خانگی و سندبار را فراهم می کند و شما می توانید صدا را با بالاترین کیفیت به سیستم های صوتی جانبی انتقال دهید و از پخش آن لذت ببرید .

از دیگر درگاه های این تلویزیون می توان به ورودی کامپوزیت ، ورودی RF ،  و ورودی تیونر اشاره کرد که کارایی فوق العاده ای را در اختیار شما قرار می دهند . از آنجا که تلویزیون سونی مدل 65X7000G یک تلویزیون هوشمند می باشد کمپانی سونی برای اتصال آن به اینترنت ورودی LAN از طریق کابل و شبکه ی بی سیم WIFI را تعبیه کرده است . در کل تلویزیون سونی مدل 65X7000G با داشتن درگاه های متنوع امکان دسترسی شما را نامحدود کرده و میلیوین ها ساعت سرگرمی را برای شما به ارمغان می آورد . 

قیمت و خرید تلویزیون 65 اینچ فورکی اسمارت سونی مدل 65X7000G

هوشمند بودن و قابلیت اسمارت تلویزیون سونی مدل 65X7000G 

تلویزیون 65 اینچ فورکی اسمارت سونی مدل 65X7000G توسط کمپانی سونی SONY به صورت هوشمند با قابلیت اسمارت طراحی شده و در میان تلویزیون های 65 اینچ میانرده قرار گرفته است . شرکت سونی در تلویزیون های میان رده خود از سیستم عامل قدرت مند و غنی لینوکس استفاده می کند از همین رو تلویزیون سونی مدل 65X7000G که یک تلویزیون میان رده می باشد نیز دارای سیستم عامل لینوکس می باشد . سیستم عامل لینوکس دارای برنامه های هوشمند تلویزیون و بسیار کاربردی می باشد که به کاربر امکان دسترسی های فراوانی را می دههد .

از آنجا که تلویزیون سونی مدل 65X7000G دارای قابلیت اسمارت می باشد می توان از طریق ورودی LAN  که دارد می توان با استفاده از کابل LAN به اینترنت وصل شود و یا به وسیله ی شبکه ی بی سیم WIFI که دارد نیز می توانید آن را به صورت بی سیم به اینترنت وصل کنید ، با پشتیبانی این تلویزیون از مرورگر وب و با اتصال به اینترنت قابلیت وبگردی را در میان صفحات مختلف به کاربر می دهد و می توانید هر آنچه را که می خواهید به راحتی در مرورگر تلویزیون خود سرچ کنید و آن را پیدا کرده و با کیفیت فورکی برروی تلویزیون به نمایش بگذارید .

با اتصال به  اینترنت و از طریق یک دکمه که برروی ریموت کنترل است می توانید به شبکه محبوب یوتیوب YouTube دسترسی داشته باشید و با محتوای آن ساعت ها سرگرمی را برای خود و خانواده ی مهیا سازید و تمام محتویات آن را با کیفیت 4k به نمایش بگذارید . تلویزیون سونی مدل 65X7000G با داشتن قابلیت Smart Plug and Play برای شما امکان اتصال مابین تلویزیون و وسایل هوشمند مانند تبلت و گوشی و ... را فراهم می سازد.

شما می توانید محتویات تلفن خود را بروی صفحه نمایش تلویزیون به اجرا در آورید و عکس ها ، ویدئوها و موسیقی های موجود در تلفن هوشمند خود را با کیفیت فورکی به نمایش بگذارید و یا تلویزیون را از طریق تلفن هوشمند خود کنترل کنید . قابلیت‌های اشتراک گذاری بی‌سیم Photo Sharing Plus و Media Connect در تلویزیون سونی مدل 65X7000G امکان اتصال بی سیم مابین تلویزیون و سایر دستگاه های هوشمند را مهیامی سازد .

از امکانات ویژه تلویزیون سونی مدل 65X7000G می توان به حالت خواب، تایمر خاموش و روشن،قابلیت پخش زیرنویسDYNAMIC BACKLIGHT CONTROLPOWER SAVING MODE / BACK LIGHT OFF MODEمرورگر VEWD اشاره کرد . همچنین تلویزیوون سونی مدل 65X7000G با داشتن دو حالت Power Saving Mode(تنظیم کننده روشنایی نمایشگر) و Display Off Mode(خاموش کردن صفحه نمایش در هنگام پخش موسیقی) در استفاده از انرژی به صورت قابل توجهی صرفه جوی می کند و باعث مصرف کمترین حد انرژی می شود .

 تلویزیون 65 اینچ فورکی اسمارت سونی مدل 65X7000G با داشتن ویژگی های بسیار عالی هوشمند و صفحه نمایش 4k و سیستم صوتی عالی یک تلویزیون میان رده ی فوق العاده می باشد و با اندازه ی 65 اینچ می تواند برای سالن های بزرگ بسیار کار آمد باشد .

قیمت و خرید تلویزیون 65 اینچ فورکی اسمارت سونی مدل 65X7000G

طراحی شیک و ظریف تلویزیون سونی مدل 65X7000G

تلویزیون سونی مدل 65X7000G در کنار قابلیت های ویژه و کیفیت فورکی و سیستم صوتی عالی دارای طراحی بینظیر  و زیبای نیز می باشد . تلویزیون سونی مدل 65X7000G در اندازه ی 65 اینچ بوده که برای سالن های بزرگ می تواند بسیار کار آمد باشد .

طراحی شیک و بینظیر تلویزیون 65 اینچ سونی مدل 65X7000G به هر دکوراسیونی روح تازه ای می بخشد و زیبای اتاق را تا حد زیادی بالا می برد ، با داشتن قاب باریک مشکی که بسیار باریک می باشد تلویزیون را چه در هنگام روشن بودن و چه در هنگام خواموشی مانند یک قطعه ی هنری جلوه می دهد و در هر شرایطی زیبایی خاص و چشم نوازی را به فضا و دکوراسیون شما می بخشد .

 تلویزیون سونی مدل 65X7000G دارای پایه های L شکل می باشد و می توانید آن را برروی میز تلویزیون قرار دهید همچنین این تلویزیون با داشتن قابلیت اتصال به دیوار به شما امکان می دهد تا با استفاده از پایه مخصوص آن را به دیوار نصب کنید و در هر حال این تلویزیون می تواند به راحتی با دکوراسیون شما سازگار شود و همواره جلوه ای زیبا و دل ربا را به اتاق ببخشد .

قیمت و خرید تلویزیون 65 اینچ فورکی اسمارت سونی مدل 65X7000G

جمع بندی

تلویزیون 65 اینچ سونی مدل 65X7000G جزء مدل های میان رده این برند می باشد که در سال 2019 میلادی تولید و عرضه شد . مدل 65X7000G با قابلیت ها و امکانات عالی و با کارایی بالا یکی از بهترین مدل های میان رده می باشد . تلویزیون 65X7000G دارای کیفیت فورکی بوده که تصاویر را با کیفیت بسیار عالی به نمایش می گذارد .

این تلویزیون در کنار کیفیت تصویر بسیار عالی که دارد دارای سیستم صوتی بسیار قدرتمند نیز می باشد که صدایی با وضوح و کیفیت بالا و به صورت همه جانبه در سطح اتاق پخش می کند . اگر به دنبال تلویزیون میان رده با کیفیت و با امکانات عالی هستید قطعا تلویزیون سونی 43X7500H می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای خرید شما باشد .

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
65X7000G

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
65 اینچ
اقلام همراه
دفترچه راهنما،کابل برق، ریموت کنترل، باتری برای ریموت کنترل
وزن
وزن با پایه : 21.6 کیلوگرموزن بدون پایه : 20.5 کیلوگرموزن بسته بندی : 31 کیلوگرم
نوع صفحه نمایش
تخت
قطر نمایشگر (cm)
165 سانتی متر
سرعت رفرش تصویر/ MCI
50 هرتز
رزولوشن فیلم
4K
کیفیت صفحه نمایش
4K Ultra HD
نسبت تصویر
16:9
رزولوشن تصویر
3840*2160
نوع باند و اسپیکر
2Ch Speaker System
توان خروجی صدا
20 وات
ویژگی های صدا
قابلیت Clear Phase - نوع بلندگوها Full Range)Bass Reflex) - فناوری پاک سازی صدا +ClearAudio - تکنولوژی بازیابی صدا DSEE
سیستم عامل
لینوکس
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
3 پورت
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
3 پورت
پورت LAN
دارد
ورودی تیونر
دارد
خروجی هدفون
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
توضیحات صفحه نمایش
Frame Dimming, HDR10, HLG, Live Colour™ Technology, TRILUMINOS™ Display, تقویت کننده کنتراست پویا ( Dynamic Contrast Enhancer )
LED
تایمر خاموش
دارد
تله تکست
دارد
مشخصات تیونر
آنالوگ -دیجیتال
قابلیت DVB-T
دارد
صرفه جویی در انرژی
دارد
سال ساخت
2019 میلادی
اندازه قاب تلویزیون
قاب باریک
ریموت کنترل
دارد
زاویه دید افقی
178 درجه
سری
G
نوع پنل
IPS
تعداد بلندگو
2 بلندگو
صدا بهینه ساز
3 حالت (Off, Wall-Mount Type, Stand Type)
ورودی ویدئو Composite
دارد
تعداد وروردی ویدئو Composite
1 پورت
اپتیکال
دارد
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
نرم افزار تلویزیون هوشمند
دارد
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
دارد
ورودی RF
دارد
قابلیت پخش USB
دارد
سیستم های رنگ
PAL / SECAM / NTSC‎
حالت عریض تصویر
Full/Normal/Wide Zoom/Zoom
سیستم کاهنده نویز صدا
+ClearAudio
رنگ
مشکی
حالت صدا
6 حالت مختلف (Standard, News, Music, Cinema, Sport, Game)
تنظیمات حالت صدا
Standard/Music/Cinema/Game/Sports
سیستم های صوتی
Dolby Digital
کنترل والدین
دارد
زبان و منوی فارسی
دارد
ابعاد خالص(سانتی متر)
ابعاد با پایه : 146.3×90.9×33.6ابعاد بدون پایه: 146.3×84.5×8.0
ابعاد بسته (سانتی متر)
ابعاد بسته بندی: 157.1×95.9×18.8
امکانات ویژه
حالت خواب، تایمر خاموش و روشن،قابلیت پخش زیرنویسDYNAMIC BACKLIGHT CONTROLPOWER SAVING MODE / BACK LIGHT OFF MODEمرورگر VEWD
زمان پاسخ دهی
سریع
کلید روشن/خاموش
دارد
منبع تغذیه
100V ~ 240V, 50/60Hz
فرمت های ورودی ویدئو
2160/24p, 2160/25p, 2160/30p, 2160/50p, 2160/60p
حالت تصویر
Vivid, Standard, Custom, Photo-Vivid, Photo-Standard, Photo-Custom, Cinema, Game, Graphics, Sports
عملکرد سازگار با براویا
دارد

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سونی
سونی
150,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
116,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
107,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN85B کیفیت تصویر : 4Kخروجی صدا :  60 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : تایزن 7.0سیستم عامل : 2.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیپردازنده تصویر : Neo Quantum 4Kفناوری...

فهرست