×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون 65 اینچ سونی مدل 65X8577G

0 تومان بدون مالیات
مدل:65X8577G
سیستم عامل :ANDROID
توان خروجی صدا :20 وات
سال ساخت : 2019 میلادی
کیفیت صفحه نمایش : 4K ULTRA HD
پورت ها: 4 پورت HDMI و 3 پورت USB و اپتیکال

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
ناموجود
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

تلویزیون 65 اینچ فورکی اسمارت سونی مدل X8577G | 65X8577G

ویژگی ها و توضیحات تلویزیون 65 اینچ فورکی اسمارت سونی مدل 65X8577G

کمپانی سونی SONY در سال 2019 از سری تلویزیون های G خود رونمایی کرد که با به کارگیری فناوری ها و تکنولوژی های هوشمند و پیشرفته و همچنین کیفیت صوتی و تصویری فوق العاده در آنها این سری را می توان یکی از بهترین سری تلویزیون های این کمپانی نامید.

 تلویزیون 65 اینچ فورکی اسمارت سونی مدل 65X8577G یکی از تلویزیون های سری G  سونی می باشد که در سال 2019 میلادی تولید عرضه شد ، تلویزیون سونی مدل 65X8577G با داشتن ویژگی های عالی صوتی و تصویری و امکانات هوشمند یک تلویزیون بالارده از کمپانی سونی می باشد. شرکت سونی برای تلویزیون های 2019 خود سنگ تمام گذاشته و بهترین کیفیت تصویر و صدا و امکانمات هوشمند را در آنها گنجانده است.

اگر قصد خرید تلویزیون جدید را دارید و هنوز موفق به انتخاب مدل و برند خود نشدید باید این نکته توجه کنید که محصول انتخابی شما مجهز به تکنولوژی و فناوری های روز دنیا باشد. این تکنولوژی ها معمولا در اکثر تلویزیون 2021 میلادی به کار رفته است. این تلویزیون های هوشمند می توانند محیط اطراف را درک کنند و باتوجه به محتوا نمایشی نیز بهترین کیفیت تصویر را ارائه دهند. تلویزیون کیولد سامسونگ 65Q70A از جمله تلویزیون های هوشمندی می باشد که در بین خریداران دارای محبوبیت زیاد می باشد.

 قیمت تلویزیون سونی مدل 65X8577G  با داشتن فناوری های عالی در صفحه نمایش و کیفیت بالای تصویر ، تکنولوژی فراوان در سیستم صوتی و صدای واضح و صاف و همچنین قابلیت اسمارت و هوشمند بودن بسیار مقرون به صرفه می باشد که برای سالن های بزرگ و نسبتا متوسط بسیار مناسب می باشد. تلویزیون 65 اینچ سونی مدل 65X8577G دارای صفحه نمایش تخت بوده و نوع صفحه نمایش ال سی دی می باشد که سیستم روشنای پس زمینه آن نیز Edge LED می باشد و Edge LED به معنای استفاده از لامپ های کوچک LED می باشد که در اطراف و لبه های پنل قرار گرفته و روشنایی آن را تامین می کنند.

کیفیت صفحه نمایش 4k Ultra HD در تلویزیون سونی مدل 65X8577G به کار رفته است که بالاترین سطح کیفیت می باشد و تصاویر واقعی و طبیعی را به نمایش در خواهد آورد . تلویزیون 65 اینچ سونی مدل 65X8577G دارای رزولوشن 3840*2160 می باشد که در واقع برای ایجاد هر تصویر بیش از 8 میلیون پیکسل در کنار هم به ایجاد تصویر می پردازند.

این یعنی ایجاد تصویری با ریزترین جزئیات و به طبیعی ترین شکل ممکن که همواره هر بیننده ای را میخکوب خواهد کرد . در کنار کیفیت صفحه نمایش 4k Ultra HD کمپانی سونی فناوری های فراوانی در تلویزیون سونی مدل 65X8577G برای افزایش کنتراست، شفافیت، وضوح، عمق تصویر، حفظ ریزجزئیات و ایجاد رنگ های غنی و زنده و ... را قرار داده است که در کنار فورکی بودن آن بهترین تصویر را ایجاد خواهند کرد.

این تکنولوژی ها و فناوری ها شامل موتور پردازشگر 4K HDR Processor X1 ، قابلیت ارتقاء دهنده تصویر 4K X-Reality™ PRO ، تکنولوژی Dynamic Contrast Enhancer ، قابلیت Object-based HDR ، نمایشگر TRILUMINOS ،  تکنولوژی Live Colour ، قابلیت Motionflow™ XR 800 و ... می باشد که در کنار کیفیت 4K تصاویری را خلق می کنند که بیننده را در صحنه ها و تصاویر آن غرق خواهند کرد. در بخش های بعدی به تور مختصر در مورد این قابلیت ها شرح خواهیم داد.

 تلویزیون 65 اینچ فورکی اسمارت سونی مدل 65X8577G در کنار صفحه نمایش بینظیر از سیستم صوتی عالی و قدرتمندی نیز برخوردار می باشد که در کنار هم یک تجربه ی جدید از هماهنگی صدا و تصویر و کیفیت آن ها برای شما ایجاد خواهند کرد.

تلویزیون سونی مدل 65X8577G دارای سیستم صوتی دو کاناله 2Ch Speaker System می باشد که صدای همه جانبه و یکنواختی را در کل سالن پخش می کند این سیستم صوتی متشکل از اسپیکر های دوگانه Bass Reflex می باشد که صدای قدرتمند و با کیفیتی را ایجاد می کنند. هر کدام از اسپیکر ها توان خروجی صدای 10 وات را دارند که در مجموع توان خروجی صدا را به 20 وات می رسانند که نسبت به اندازه تلویزیون می تواند مناسب باشد و صدای همه جانبه ای را در سالن و محیط پخش خواهند کرد.

کمپانی سونی برای سیستم صوتی تلویزیون سونی مدل 65X8577G فناوری هایی تعبیه کرده است که صدای صاف و رسانا را ایجاد می کند و همچنین صدایی همه جانبه و یکنواخت را در کل سالن و محیط پخش خواهند کرد . این فناوری ها شامل – فناوری +Clear Audio – فناوری Acoustic Multi-Audio – فناوری S-Force Front Surround – قابلیت رمزگشایی صدا توسط فناوری DTS Digital Surround – AC-4  و  فرمت های صوتی Dolby™ Digital، Dolby™ Digital Plus و Dolby™ Pulse می باشند که صدای فوق العاده و واقعی را ایجاد خواهند کرد.

همچنین با داشتن پورت اپتیکال می توانید با نصب سیستم صوتی های جانبی مانند سینما خانگی و سندبار صدای بلند تر را ایجاد کنید و این پورت مانع افت کیفیت هنگام انتقال صدا می شود و شما می توانید صدای اصلی و با کیفیت را برروی سیستم صوتی های جانبی به اجرا در آورید.

کمپانی سونی SONY برای تلویزیون 65 اینچ مدل 65X8577G درگاه های ورودی و خروجی متنوعی برای اتصال به گیرنده ها ، پخش کننده ها ، حافظه های جانبی ، سیستم های جانبی ، کنسول های بازی و اکثر وسایل قابل اتصال به تلویزیون را تعبیه کرده است تا دسترسی گسترده ای را در اختیار کاربر قرا بدهد.

این درگاه ها عبارتند از 4 پورت HDMI و 3 پورت USB ، ورودی کامپوننت و کامپوزیت ، ورودی RF و ورودی تیونر ، خروجی هدفون و اپتیکال ، پورت LAN و شبکه ی بی سیم WIFI ، بلوتوث و WIDI که دسترسی نامحدودی را در اختیار کاربر قرار می دهند و تمام محتویات رد و بدل شود بین تلویزیون و سایر وسایل با کیفیت فورکی و بدون هیچ گونه افت کیفیت تصویر و صدا توسط این درگاه ها انجام می گیرند.

تلویزوین سونی مدل 65X8577G یک تلویزیون کاملا هوشمند می باشد و امکانات پیشرفته ای را در اختیار کاربر قرار می دهد و قابلیت اسمارت و اتصال به اینترنت کاربر را وارد دنیای مجازی و سرگرم کننده می کند ، کمپانی سونی برای تلویزیون های بالارده ی خود از سیستم عامل Android استفاده می کند که یک سیستم عامل بسیار قدرتمند و غنی می باشد و امکانات ویژه ای را در اختیار کاربر قرار می دهد.

تلویزیون سونی مدل 65X8577G نیز دارای سیستم عالی قدرتمند و غنی ANDROID می باشد . با پشتیبانی این تلویزیون از قابلیت مرورگر وب با اتصال به اینترنت می توانید وبگردی خود را شروع کنید و هرآنچه را که می خواهید با یک جستجوی ساده پیدا کنید.

از امکانات ویژه ی تلویزیون سونی مدل 65X8577G می توان به 16 گیگابایت حافظه داخلی, Built-in Mic, DVB-T, DVB-T2, Google Play Store, Video & TV SideView, کالیبراسیون خودکار و جستجوی صوتی - تایمر خواب - مدیریت کابل ها - اشتراک گذاری از طریق Chromecast اشاره کرد که خاص بودن و هوشمند بودن را به تلویزیون بخشیده اند.

در کل تلویزیون 65 اینچ فورکی اسمارت سونی مدل 65X8577G در کنار کیفیت فوق العاده تصویر و صدا دارای امکانات ویژه و هوشمند نیز می باشد و می تواند بهترین گزینه برای انتخاب شما باشد .

قیمت و خرید تلویزیون 65 اینچ فورکی اسمارت سونی مدل 65X8577G

ویژگی های صفحه نمایش و تصویر تلویزیون سونی مدل 65X8577G 

تلویزیون سونی مدل 65X8577G یک تلویزیون بالارده 65 اینچ می باشد که کمپانی سونی برای صفحه نمایش و تصویر آن بهترین فناوری ها را به کارگرفته تا بار دیگر سطح تلویزیون های بالاردهی خود را به رخ رقیبانش بکشد . تلویزیون سونی مدل 65X8577G در اندازه ی 65 اینچ مناسب برای استفاده در سالن های بزرگ بسیار مناسب می باشد.

تلویزیون 65 اینچ سونی مدل 65X8577G دارای صفحه نمایش تخت بوده و نوع صفحه نمایش ال سی دی می باشد که سیستم روشنای پس زمینه آن نیز Edge LED می باشد و Edge LED به معنای استفاده از لامپ های کوچک LED می باشد که در اطراف و لبه های پنل قرار گرفته و روشنایی آن را تامین می کنند، Edge LED روشنایی عالی و بینظیری را متناسب با محتویات پخش شده ایجاد می کند و در روشنای و شففیت تصاویر تاثیر فراوانی دارند.

کیفیت صفحه نمایش 4k Ultra HD در تلویزیون سونی مدل 65X8577G به کار رفته است که بالاترین سطح کیفیت می باشد و تصاویر واقعی و طبیعی را به نمایش در خواهد آورد. تلویزیون 65 اینچ سونی مدل 65X8577G دارای رزولوشن 3840*2160 می باشد که در واقع برای ایجاد هر تصویر بیش از 8 میلیون پیکسل در کنار هم به ایجاد تصویر می پردازند و این یعنی ایجاد تصویری با ریزترین جزئیات و به طبیعی ترین شکل ممکن که همواره هر بیننده ای را میخکوب خواهد کرد.

در کنار کیفیت صفحه نمایش 4k Ultra HD کمپانی سونی فناوری های فراوانی در تلویزیون سونی مدل 65X8577G برای افزایش کنتراست ، شفافیت ، وضوح ، عمق تصویر ، حفظ ریزجزئیات و ایجاد رنگ های غنی و زنده و ... را قرار داده است که در کنار فورکی بودن آن بهترین تصویر را ایجاد خواهند کرد. نمایشگر TRILUMINOS در تلویزیون سونی مدل 65X8577G به کار رفته ، فناوری TRILUMINOS طیف گسترده ای از رنگ را پشتیبانی می کند و هر تصویر پخش شده را با دقیق ترین رنگ های موجود در آن به نمایش می گذارد.

در واقع این فناوری رنگ های موجود را تا 50 درصد افزایش می دهد و برای هر تصویر رنگ های واقعی و اصلی آن تصویر را قرار می دهد و همین امر باعث ایجاد تصاویر زنده تر و شاداب تر و پخش آن به واقعی ترین و طبیعی ترین شکل ممکن می شود.

در کنار نمایشگر TRILUMINOS فناوری Live Colour™ نیز در تلویزیون سونی مدل 65X8077G قرار گرفته است ، فناوری Live Colour™ در افزایش کنتراست رنگ ها و همچنین افزایش طیف رنگ ها نقش بسزای را دارد و در کنار نمایشگر TRILUMINOS باعث ایجاد بهترین تصاویر با شادابی و وضوح کامل و به صورت کاملا واقعی و طبیعی می شوند و بیننده را در دل صحنه ها و تصاویر غرق می کنند.

یکی دیگر از فناوری های قابل اهمیت تلویزیون سونی مدل 65X8577G موتور پردازشگر 4K HDR Processor X1 می باشد ، موتور پردازشگر تصویر 4K HDR Processor X1 تصاویری با وضوح و شفافیت فوق العاده را ایجاد می کند. این موتور پردازشگر 4K HDR Processor X1 در واقع هر پیکسل را به صورت جداگانه تجزیه و تحلیل می کند و هر پیکسل به صورت مستقل بافت و کنتراست و رنگ تصویر را نشان می دهد و این یعنی ایجاد تصویر با ریزترین جزئیات و به واضح ترین شکل ممکن که هر بیننده ای را مجذوب تصاویر ایجاد شده می کند.

قابلیت ارتقاء دهنده تصویر 4K X-Reality™ PRO در تلویزیون سونی مدل 65X8577G یک فناوری عالی به حساب می آید، 4K X-Reality™ PRO با تجزیه و تحلیل کامل تصاویر ایجاد شده سطح رنگ، شفافیت و عمق تصویر را افزایش می دهد. در واقع این فناوری تصاویر با کیفیت زیر فورکی را کامل تفکیک کرده و کیفیت آنها را ارتقاء داده و به سطح فورکی می رساند و شما می توانید محتویات با کیفیت زیر فورکی را با کیفیت فورکی تماشا کنید. این ویژگی عالی می تواند بسیار کاربردی باشد چرا که هنوز بسیاری از شبکه ها به کیفیت 4K نرسیده اند و با این فناوری شما می توانید تمام آن ها را با کیفیت فورکی برروی تلویریون سونی مدل 65X8577G پخش کنید.

تکنولوژی Dynamic Contrast Enhancer در تلویزیون سونی مدل 65X8577G به صورت دینامیکی کنتراست تصاویر را افزایش می دهد و تصاویری با شفافیت بالا را ایجاد خواهد کرد. قابلیت Object-based HDR در این تلویزیون کنتراست، وضوح و دقت رنگ ها را افزایش می دهد و باعث خلق تصاویر طبیعی با رنگ های غنی و باکیفیت می شود.

یکی دیگر از فناوری های عالی تلویزیون سونی مدل 65X8577G قابلیت Motionflow™ XR 800 می باشد ، قابلیت Motionflow™ XR 800 امکان پخش سریع ترین تصاویر و صحنه ها را با ریزترین جزئیات و بدون تاری را به شما می دهد . در واقع قابلیت Motionflow™ XR 800 فریم های از دست رفته را بازسازی می کند و با تجزیه و تحلیل کامل تصاویر نویزهای موجود در تصویر را حذف خواهد کرد و تصویری شفاف و بدون هیچ گونه نویز و تار را به نمایش می گذارد و می توانید صحنه های سریع را با بهترین وضوح و با بالاترین کیفیت مشاهده کنید.

با پشتیبانی تلویزیون سونی مدل 65X8577G از فرمت های HDR تصاویری با کنتراست بالا ، رنگ های غنی و زنده ، شفافیت و وضوح و ... را ایجاد خواهند کرد ، فرمت های HDR طیف گسترده ای از رنگ های غنی و زنده را برای تصاویر به کار می برند و تصاویر را با عمق بالا و کنتراست بالا اجرا خواهند کرد و بیننده را غرق در صحنه خواهند کرد.

نسبت تصویر 16:9 در تلویزیون سونی مدل 65X8577G تصاویر را با بهترین تناسب به نمایش می گذارد و مانع کشیده ، پهن و یا باریک جلوه دادن تصاویر می شود و می توانید تصاویر و صحنه ها را با بهترین تناسب مشاهده کنید . تلویزیون سونی مدل 65X8577G با داشتن حالت های مختلف تصویر این امکان را به شما می دهد تا حالت تصویر را مطابق با محتویات پخش شده تنظیم و تغییر بدهید.

این حالت ها شامل Vivid, Standard, Custom, Photo-Vivid, Photo-Standard, Photo-Custom, Cinema, Game, Graphics, Sports می باشد و شما می تواید بنا به مورد پخش شده این حالت ها را تغییر دهید مثلا هنگام تماشای فیلم سینمای می توانید حالت تصویر را بروی حالت Cinema تنظیم کنید و محتوا را با حالت مخصوص به خود مشاهده کنید.

 تلویزیون 65 اینچ فورکی اسمارت سونی مدل 65X8577G با داشتن ویژگی های عالی و بینظیر صفحه نمایش به شما امکان تماشای برنامه های محبوبتان را در کنار خانواده و دوستان با بهترین کیفیت می دهد و لذت تماشای تلویزیون را چندبرابر خواهد کرد .

قیمت و خرید تلویزیون 65 اینچ فورکی اسمارت سونی مدل 65X8577G

ویژگی های سیستم صوتی و صدای تلویزیون سونی مدل X8577G 

کمپانی سونی SONY در کنار کیفیت صفحه نمایش فوق العاده ی تلویزیون سونی مدل 65X8577G سیستم صوتی قدرتمند و عالی را نیز گنجانده است تا در کنار کیفیت تصاویر فورکی صدای بینظیری را نیز پخش کند و مخاطب را در دل صحنه های پخش شده غرق کند. تلویزیون سونی مدل 65X8577G دارای سیستم صوتی دو کاناله 2Ch Speaker System می باشد که صدای همه جانبه و یکنواختی را در کل سالن پخش می کند این سیستم صوتی متشکل از اسپیکر های دوگانه Bass Reflex می باشد که صدای قدرتمند و با کیفیتی را ایجاد می کنند.

هر کدام از اسپیکر ها توان خروجی صدای 10 وات را دارند که در مجموع توان خروجی صدا را به 20 وات می رسانند که نسبت به اندازه تلویزیون می تواند مناسب باشد و صدای همه جانبه ای را در سالن و محیط پخش خواهند کرد. کمپانی سونی برای سیستم صوتی تلویزیون سونی مدل 65X8577G فناوری هایی تعبیه کرده است که صدای صاف و رسانا را ایجاد می کند و همچنین صدایی همه جانبه و یکنواخت را در کل سالن و محیط پخش خواهند کرد.

یکی از فناوری های عالی در سیستم صوتی تلویزیون سونی مدل 65X8577G فناوری Acoustic Multi-Audio™ می باشد ، این فناوری باعث می شود که صدا با وضوح بالا و به صورت همه جانبه پخش شود در واقع فناوری  فناوری Acoustic Multi-Audio™ صدا را به قدری طبیعی جلوه می دهد که مخاطب را در دل صحنه غرق خواهد کرد و به مخاطب حس حضور در صحنه را خواهد داد. این فناوری عالی برای برنامه های چون مسابقات فوتبال ، موزیک ویدئو ها و ... بسیار عالی می باشد چرا که مخاطب را در دل صحنه قرار می دهد.

دیگر فناوری عالی در تلویزیون 65 اینچ سونی مدل 65X8577G فناوری S-Force Front Surround و فناوری DTS Digital Surround می باشند ، این فناوری های عالی صدا را به صورت کامل تقویت می کنند و صدای همه جانبه و یک نواخت را در کل محیط پخش خواهند کرد و شما در هر قسمت سالن که باشید صدای همه جانبه و با وضوح بالا را خواهید شنید در واقع صدا را به صورت سه بعدی در همه جهات به گوش شما می رسانند.

 فناوری +Clear Audio در تلویزیون سونی مدل 65X8577G نقش بسیار مهمی را دارد ، فناوری +Clear Audio صدای پس زمینه را از صدای اصلی تفکیک کرده و تمام صداهای اضافه و نویز های موجود در صدا را از بین می برد و صدای صاف ، شفاف و با کیفیت را ایجاد خواهد کرد. این فناوری صدا را به صورت صاف و کاملا طبیعی به گوش مخاطب می رساند و مخاطب صدای واقعی را به صورت واضح و شفاف خواهد شنید.

تلویزیون سونی مدل 65X8577G از فرمت های صوتی Dolby™ Digital، Dolby™ Digital Plus و Dolby™ Pulse پشتیبانی می کند ، فرمت های دالبی با تجزیه و تحلیل فرکانس های صدا و ارتقاء کیفیت آنها صدای واقعی و سه بعدی را در محیط پخش می کنند و لذت شنیدن صدای صحنه ها را چند برابر می کنند. توان صدای 20 وات شاید برای برخی سالن های بزرگ کم باشد از این رو کمپانی سونی با قرار دادن پورت اپتیکال به شما امکان اتصال انواع سیستم صوتی های جانبی مانند سینما خانگی و سندبار را می دهد و می توانید صدا را به کمک پورت اپتیکال به این سیستم صوتی ها انتقال دهید و صدای بلند تر را پخش کنید.

ورودی اپتیکال صدا را بدون هیچ گونه افت کیفیت و وضوح انتقال می دهد و این ویژگی بسیار عالی می باشد چرا که صدای تولید شده از سیستم صوتی تلویزیون را با همان کیفیت عالی به سیستم صوتی های جانبی انتقال خواهد داد. تلویزیون سونی مدل دارای 6 حالت مختلف صدا (Standard, News, Music, Cinema, Sport, Game) می باشد. این حالت های مختلف برای شما این امکان را فراهم می کنند که حالت صدا را مطابق با محتویات پخش شده و هماهنگ با حالت تصویر پخش کنید.

مثلا هنگام پخش فیلم سینمای و قرار دادن حالت تصویر آن برروی حالت Cinema شما می توانید حالت صدا را نیز برروی حالت Cinema تنظیم کنید و از هماهنگی صدا و تصویر اوج لذت را ببرید . تلویزیون 65 اینچ فورکی اسمارت سونی مدل 65X8577G با داشتن ویژگی های سیستم صوتی عالی و صدای با کیفیت در کنار کیفیت فورکی یک ترکیب عالی را دارد که می تواند بهترین انتخاب برای هر خانه ای باشد .

قیمت و خرید تلویزیون 65 اینچ فورکی اسمارت سونی مدل 65X8577G

درگاه های ورودی و خروجی تلویزیون سونی مدل 65X8577G 

تلویزیون سونی مدل 65X8577G در کنار ویژگی های عالی صدا و تصویر دارای درگاه های متنوع برای ارتباط می باشد . کمپانی سونی SONY با قرار دادن درگاه های ورودی و خروجی متنوع در تلویزیون سونی مدل 65X8577G دسترسی نامحدودی را برای کاربر مهیا می سازد و شما می توانید تلویزیون را به اکثر وسایل هوشمند قابل اتصال به تلویزیون وصل کنید و محتویات آنها را بدون افت کیفیت رد و بدل کنید.

4 پورت HDMI در تلویزیون سونی مدل 65X8577G امکان اتصال تلویزیون به پخش کننده ها ، گیرنده ها ، دی وی دی پلیر ها ، کنسول های بازی و ... برای شما مهیا می سازد و می توانید محتویات آنها را با کیفیت فورکی به نمایش بگذارید.

همچنین شما می توانید از 3 پورت آن به صورت همزمان بهره ببرید . 3 پورت USB در تلویزیون سونی مدل 65X8577G امکان اتصال حافظه های خارجی مانند هارد اکسترال ها ، فلاش مموری ها و ... را به تلویزیون مهیا می سازد و شما می توانید با نصب حافظه های جانبی محتویات را برروی آنها ذخیره سازی کنید و هر وقت که خواستید محتویات را باز پخش کنید و یا محتویات موجود در حافظه های جانبی را با کیفیت فورکی برروی تلویزیون سونی 65X8577G پخش کنید.

ورودی کامپوننت و کامپوزیت نیز در تلویزیون سونی مدل 65X8577G امکان اتصال به گیرنده های نسبتا قدیمی را مهیا می سازد . تلویزیون اسمارت سونی مدل 65X8577G دارای پورت LAN و شبکه ی بی سیم WIFI جهت اتصال به اینترنت می باشد و شما می توانید برای اتصال به اینترنت از یکی از این روش ها استفاده کنید.

ورودی RF جهت اتصال آنتن شبکه های محلی و ورودی تیونر جهت اتصال گیرنده های دیجیتالی برای تلویزیون سونی مدل 65X8577G نیز تعبیه شده اند . این تلویزیون دارای درگاه های بلوتوث و WIDI نیز می باشد که دسترسی زیادی را برای کاربر مهیا می سازند.

خروجی اپتیکال و خروجی هدفون در تلویزیون سونی مدل 65X8577G نیز جهت انتقال صدای پخش شده به سیستم های صوتی جانبی گنجانده شده اند و صدا را با همان کیفیت اصلی به هدفون و سیستم های جانبی انتقال می دهد . در کل درگاه های ورودی و خروجی متنوع که در تلویزیون سونی مدل 65X8577G گنجانده شد اند دسترسی نامحدودی را برای شما مهیا می سازند . 

قیمت و خرید تلویزیون 65 اینچ فورکی اسمارت سونی مدل 65X8577G

قابلیت اسمارت و هوشمند بودن تلویزیون سونی مدل X8577G 

کمپانی سونی SONY تلویزیون 65 اینچ فورکی سونی مدل 65X8577G را به صورت هوشمند و با قابلیت اسمارت طراحی کرده که با ویژگی های عالی و هوشمند که دارد در میان تلویزیون های بالارده 65 اینچ جای گرفته است. شرکت سونی برای تلویزیون های بالارده ی خود از سیستم عامل بسیار قدرتمند و غنی Android استفاده می کند.

ANDROID  یکی از قدرتمند ترین و غنی ترین سیستم عامل های موجود در جهان می باشد که با پشتیبانی از میلیون ها میلیون برنامه کارایی ویژه ای را در اختیار کاربر قرار می دهد. تلویزیون بالارده ی سونی مدل 65X8577G نیز از سیستم عامل اندروید بهره می برد. از آنجا که تلویزیون سونی مدل 65X8577G دارای قابلیت اسمارت می باشد کاربر می تواند از طریق ورودی LAN به اینترنت وصل شود و یا به وسیله ی شبکه ی بی سیم WIFI که دارد نیز می تواند آن را به صورت بی سیم به اینترنت وصل کند.

با پشتیبانی تلویزیون سونی مدل 65X8577G از مرورگر وب و با اتصال به اینترنت قابلیت وبگردی را در میان صفحات مختلف به کاربر می دهد و می توانید هر آنچه را که می خواهید به راحتی در مرورگر تلویزیون خود سرچ کنید و آن را پیدا کرده و با کیفیت فورکی برروی تلویزیون به نمایش بگذارید. با اتصال به اینترنت می توانید به شبکه های محبوب یوتیوب و نتفلیکس دسترسی داشته باشید و با محتوای آن ساعت ها سرگرمی را برای خود و خانواده ی مهیا سازید و تمام محتویات آن را با کیفیت 4k به نمایش بگذارید.

تلویزیون سونی مدل 65X8577G با داشتن قابلیت Chromecast built-in و قابلیت Video & TV SideView برای شما امکان اتصال مابین تلویزیون و وسایل هوشمند مانند تبلت و گوشی و ... را فراهم می سازد ، و می توانید محتویات تلفن خود را بروی صفحه نمایش تلویزیون به اجرا در آورید و عکس ها، ویدئوها و موسیقی های موجود در تلفن هوشمند خود را با کیفیت فورکی به نمایش بگذارید و یا تلویزیون را از طریق تلفن هوشمند خود کنترل کنید.

قابلیت Video & TV SideView امکان اتصال گوشی های اندرویدی و حتی دستگاه های آیفون ای او اس را به شما می دهد. قابلیت‌های اشتراک گذاری بی‌سیم Chromecast در تلویزیون سونی مدل 65X8577G امکان اتصال بی سیم مابین تلویزیون و سایر دستگاه های هوشمند را مهیامی سازد.

از امکانات ویژه تلویزیون سونی مدل 65X8577G می توان به جستجوی صوتی - تایمر خواب - مدیریت کابل ها ، تایمر خاموش و روشن ، 16 گیگابایت حافظه داخلی, Built-in Mic, DVB-T, DVB-T2, Google Play Store, Video & TV SideView, کالیبراسیون خودکار و نمایشگر TRILUMINOS، تکنولوژی Live Colour، فناوری Dynamic Contrast Enhancer، قابلیت Object-based HDR remaster اشاره کرد.

تلویزیون 65 اینچ فورکی اسمارت سونی مدل 65X8577G با داشتن ویژگی های بسیار عالی هوشمند و صفحه نمایش 4k و سیستم صوتی عالی یک تلویزیون بالارده ی فوق العاده می باشد و با اندازه ی 65 اینچ می تواند برای سالن های بزرگ بسیار کار آمد باشد .

قیمت و خرید تلویزیون 65 اینچ فورکی اسمارت سونی مدل 65X8577G

زیبای و ظرافت در طراحی تلویزیون سونی مدل 65X8577G 

کمپانی سونی SONY با طراحی بسیار شیک و ظریف تلویزیون سونی مدل 65X8577G علاوه بر ویژگی ها و فناوری های فوق العاده طراحی خاص و بینظیری را نیز برای این تلویزیون در نظر گرفته است. قاب باریک مشکی همراه با پایه های نقره ای رنگ زیبای خاصی را به تلویزیون بخشیده است که می تواند چشم هر کس را به سمت خود جلب کند.

تلویزیون سونی مدل 65X8577G را می توانید برروی میز تلویزیون قرار دهید و یا می توانید به کمک براکت و پایه ی مخصوص آن را به دیوار نصب کنید در هر حال این تلویزیون به زیبای هرچه تمام تر با دکوراسیون شما ترکیب می شود و زیبای خاص و چشم نوازی را به دکوراسیون شما می بخشد . دکوراسیون خود را با تلویزیون سونی مدل 65X8577G به سطح جدیدی از زیبای و خاص بودن برسانید و همواره مدرن بودن را تجربه کنید . 

قیمت و خرید تلویزیون 65 اینچ فورکی اسمارت سونی مدل 65X8577G

جمع بندی

تلویزیون های سونی در سال 2019 میلادی توانسته اند توجه ها را به خود جلب کنند چراکه با امکانات هوشمند بسیار بالا و کیفیت فوق العاده عالی عملکرد بینظیری را دارند. تلویزیون 65 اینچ سونی مدل 65X8577G یکی از از مدل های بالارده سونی در سال 2019 میلادی می  باشد که با داشتن قابلیت های عالی ، طراحی شیک و زیبا و کیفیت تصویری فوق العاده بالا و ... قطعا رضایت استفاده کننده را کسب خواهد کرد.

تلویزیون 65X8577G با کیفیت تصویری 4K ULTRA HD تصاویر را با بالاتری سطح کیفیت به نمایش می گذارد ، سیستم صوتی قدرتمند این تلویزیون صدای یکنواخت و همه جانبه را در اتاق پخش می کند و صدایی شفاف و واضح را بدون نویز ایجاد می کند. تلویزیون هوشمند سونی مدل 65X8577G دارای سیستم عامل قدرتمند و غنی Android می باشد که امکانات نرم افزاری هوشمند و کاربردی بسیار زیاد را در اختیار کاربر قرار می دهد .

تلویزیون 65 اینچ سونی مدل 65X7000F نیز می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای انتخاب شما باشد و با عملکرد فوق العاده این تلویزیون نهایت لذت را از آن ببرید .

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
65X8577G

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
65 اینچ
اقلام همراه
کابل برق، ریموت کنترل، دو عدد باتری،دفترچه راهنما
وزن
وزن با پایه : 26.3 کیلوگرم وزن بدون پایه : 25.3 کیلوگرموزن با بسته بندی : 35 کیلوگرم
نوع صفحه نمایش
تخت
قطر نمایشگر (cm)
165 سانتی متر
رزولوشن فیلم
4K
کیفیت صفحه نمایش
4k Ultra HD
نسبت تصویر
16:9
رزولوشن تصویر
3840*2160 پیکسل
نوع باند و اسپیکر
2Ch Speaker System
توان خروجی صدا
20 وات
ویژگی های صدا
اسپیکر باس رفلکس – فناوری +Clear Audio – فناوری Acoustic Multi-Audio – فناوری S-Force Front Surround – قابلیت رمزگشایی صدا توسط فناوری DTS Digital Surround – پشتیبانی از فرمت دالبی دیجیتال، دالبی دیجیتال پلاس و دالبی AC-4
سیستم عامل
اندروید
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
4 پورت
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
3 پورت
ورودی Component
دارد
پورت LAN
دارد
ورودی تیونر
دارد
خروجی هدفون
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
توضیحات صفحه نمایش
4K X-Reality™ PRO, Dolby Vision, HDR10, HLG, Live Colour™ Technology, Object-based HDR remaster, TRILUMINOS™ Display, تقویت کننده کنتراست پویا ( Dynamic Contrast Enhancer )
LED
تایمر خاموش
دارد
تله تکست
دارد
فرمان صوتی
دارد
مشخصات تیونر
آنالوگ -دیجیتال
قابلیت DVB-T
دارد
صرفه جویی در انرژی
دارد
سال ساخت
2019 میلادی
اندازه قاب تلویزیون
قاب باریک
ریموت کنترل
دارد
زاویه دید افقی
178 درجه
سری
G
نوع پنل
IPS
تعداد بلندگو
2 بلندگو
صدا بهینه ساز
3 حالت (Off, Wall-Mount Type, Stand Type)
سری پردازنده
Quad core
تعداد ورودی Component
1 پورت
ورودی ویدئو Composite
دارد
تعداد وروردی ویدئو Composite
1 پورت
اپتیکال
دارد
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
نرم افزار تلویزیون هوشمند
دارد
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
دارد
4K Upscaler
دارد
ورودی RF
دارد
بلوتوث
دارد
قابلیت پخش USB
دارد
رنگ
مشکی
حالت صدا
6 حالت مختلف (Standard, News, Music, Cinema, Sport, Game)
رنگ تقویت پویا
دارد
تنظیمات حالت صدا
Standard/Music/Cinema/Game/Sports
سیستم های صوتی
Dolby Digital
Local Dimming
Frame Dimming
کنترل والدین
دارد
زبان و منوی فارسی
دارد
ابعاد خالص(سانتی متر)
ابعاد با پایه : 145.0×89.9×31.6ابعاد بدون پایه : 145.0×83.6×5.2
ابعاد بسته (سانتی متر)
ابعاد بسته بندی : 156.7×94.9×18.1
امکانات ویژه
16 گیگابایت حافظه داخلی, Built-in Mic, DVB-T, DVB-T2, Google Play Store, Video & TV SideView, کالیبراسیون خودکار و نمایشگر TRILUMINOS، تکنولوژی Live Colour، فناوری Dynamic Contrast Enhancer، قابلیت Object-based HDR remaster
زمان پاسخ دهی
سریع
کنترل نور پس زمینه پویا
دارد
منبع تغذیه
100V ~ 240V, 50/60Hz
حسگر روشنایی
دارد
فرمت های ورودی ویدئو
2160/24p, 2160/25p, 2160/30p, 2160/50p, 2160/60p
حالت تصویر
Vivid, Standard, Custom, Photo-Vivid, Photo-Standard, Photo-Custom, Cinema, Game, Graphics, Sports
حافظه داخلی
16 گیگابایت
عملکرد سازگار با براویا
دارد
WiDi
دارد
HDR10
دارد
Dolby Vision
دارد
سایر ویژگی و امکانات
جستجوی صوتی - تایمر خواب - مدیریت کابل ها - اشتراک گذاری از طریق Chromecast
شناسه کالا
2900681100892

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سونی
سونی
150,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
116,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
107,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN85B کیفیت تصویر : 4Kخروجی صدا :  60 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : تایزن 7.0سیستم عامل : 2.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیپردازنده تصویر : Neo Quantum 4Kفناوری...

فهرست