×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون 75 اینچ سونی مدل 75X8000G

0 تومان بدون مالیات
مدل:75X8000G
فناوری تصویر : HDR
سیستم عامل :Android 
توان خروجی صدا : 20 وات
سال ساخت :2019 میلادی
کیفیت صفحه نمایش : کیفیت صفحه نمایش : 
ورودی و خروجی ها :4 پورت HDMI و 2 پورت USB و خروجی هدفون

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
ناموجود
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

تلویزیون 75 اینچ فورکی اسمارت سونی مدل X8000G | 75X8000G

توضیحات و ویژگی های تلویزیون 75 اینچ فورکی اسمارت سونی مدل 75X8000G

تلویزیون 75 اینچ فورکی اسمارت سونی مدل 75X8000G یک تلویزیون بالارده در اندازه ی بزرگ از کمپانی سونی می باشد ، این تلویزیون با اندازه 75 اینچ که دارد می تواند برای استفاده در سالن های بزرگ بسیار کاربردی باشد و با اندازهی بزرگی که دارد صحنه هایی فوق العاده ای را برای شما ایجاد کند. کمپانی سونی SONY در تلویزیون مدل 75X8000G خود فناوری ها و تکنولوژی های عالی برای صفحه نمایش و سیستم صوتی آن به کاربرده تا این دو ویژگی صحنه ها را با صدا و تصویر فوق العاده به نمایش بگذارند و شما در کنار خانواده و دوستانتان از دیدن آنها لذت ببرید.

تلویزیون سونی مدل 75X8000G با صفحه نمایش 75 اینچ از نوع تخت می باشد ، کیفیت صفحه نمایش این تلویزیون 4k Ultra HD میباشد که فورکی بالاترین سطح کیفت بوده و با خلق طبیعی ترین تصاویر چشم هر بیننده ای را مجذوب صحنه ها می کند.

اگر قصد خرید تلویزیون جدید را دارید و هنوز موفق به انتخاب مدل و برند خود نشدید باید این نکته توجه کنید که محصول انتخابی شما مجهز به تکنولوژی و فناوری های روز دنیا باشد. این تکنولوژی ها معمولا در اکثر تلویزیون 2021 میلادی به کار رفته است. این تلویزیون های هوشمند می توانند محیط اطراف را درک کنند و باتوجه به محتوا نمایشی نیز بهترین کیفیت تصویر را ارائه دهند. تلویزیون کیولد سامسونگ 65Q70A از جمله تلویزیون های هوشمندی می باشد که در بین خریداران دارای محبوبیت زیاد می باشد.

رزولوشن تصویر 3840*2160 پیکسلی در تلویزیون سونی مدل 75X8000G وجود دارد که برای ایجاد هر تصویر بیش از 8 میلیون پیکسل در کنار هم فعال شده و تصویری با ریزترین و کامل ترین جزئیات به نمایش می گذارند. داشتن کیفیت فورکی به تنهایی کافی نمی باشد از این رو کمپانی سونی در تلویزیون سونی مدل 75X8000G فناوری های پیشرفته و هوشمندی را جهت بهبود و ارتقاء کنتراست، عمق تصویر، شفافیت، وضوح، طیف رنگ های غنی و زنده و ... را گنجانده است تا در کنار کیفیت 4K بهترین و طبیعی ترین صحنه ها را ایجاد کنند.

این فناوری های عالی عبارتند از موتور پردازشگر تصویر 4K X-Reality™ PRO و Processor X1 ، فناوری Dynamic Contrast Enhancer ،  نمایشگر TRILUMINOS™ ، تکنولوژی Live Colour ، فرمت های HDR 10 و Hybrid Log-Gamma ، فناوری Motionflow™ XR و Local Dimming و ... که همه ی این فناوری های فوق العاده در تلویزیون سونی مدل 75X8000G در کنار هم تصویری خیال بر انگیز را ایجاد می کنند و بیننده را غرق در صحنه های پخش شده می کنند.

تلویزیون سونی مدل 75X8000G در کنار ویژگی های فوق العاده ی صفحه نمایش دارای سیستم صوتی قدرتمند و بسیار پیشرفته می باشد که با ایجاد صدای صاف و همجانبه در کنار تصویر فورکی بسیار عالی می باشد . تلویزیون 75X8000G دارای سیستم صوتی دو کاناله بوده که صدای فراگیر و یکنواختی را در محیط پخش می کند، سیسستم صوتی این تلویزیون متشکل از دو اسپیکر از نوع Bass Reflex می باشد که هر کدام دارای توان خروجی 10 وات بوده و در مجموع کل توان خروجی صدا را به 20 وات می رسانند و صدای همه جانبه و یکنواختی را در محیط پخش می کنند.

البته شاید توان خروجی صدای 20 وات نسبت به اندازه 75 اینچ تلویزیون کم باشد ولی کمپانی سونی برای ارتقاء صدا فناوری های عالی و پیشرفته ای را به کار برده که صدای صاف و واضح را به صورت یکنواخت پخش می کنند همچنین با قرار دادن پورت اپتیکال در تلویزیون سونی مدل 75X8000G به شما اجازه می دهد که با اتصال دستگاه به سیستم صوتی های جانبی صدا را به آنها انتقال داده و صدا را با هر قدرتی که بخواهید پخش کنید.

پورت اپتیکال مانع افت کیفیت صدا می شود و صدا را با همان کیفیت اصلی انتقال می دهد . فناوری های به کارگیری در سیستم صوتی تلویزیون سونی مدل 75X8000G شامل Dolby™ Audio, ClearAudio+, Dolby™ Digital, Dolby™ Digital Plus, DTS Digital Surround, S-Force Front Surround, فناوری صوتی DSEE - قابلیت Clear Phase - نوع بلندگوها Full Range)Bass Reflex) - فناوری پاک سازی صدا +ClearAudio - تکنولوژی بازیابی صدا DSEE و ... می باشد که این تکنولوژی های عالی صدای صاف و واقعی را  ایجاد خواهند کرد.

کمپانی سونی برای تلویزیون 75X8000G درگاه های ورودی و خروجی فراوانی را قرار داده تا دسترسی نامحدودی را در اختیار کاربر بگذارد و امکان اتصال به اکثر وسایل قابل اتصال به تلویزیون را برای شما مهیا سازد ، درگاه ها شامل 4 پورت HDMI و 3 پورت USB ، ورودی تیونر و ورودی کامپوزیت ، خروجی هدفون و اپتیکال ، ورودی RF و بلوتوث ، پورت LAN و شبکه ی بی سیم WIFI و ... می باشند که دسترسی و کارایی گسترده ای را در اختیار کاربر قرار می دهند.

تلویزیون 75 اینچ فورکی اسمارت سونی مدل 75X8000G به صورت کاملا هوشمند طراحی شده و کارایی های ویژه ای را در اختیار کاربر قرار می دهد که بهترین تجربه از هوشمند بودن را به شما می بخشد . در تلویزیون 75X8000G از سیستم عامل ANDROID استفاده شده که مختص تلویزیون های بالارده ی سونی می باشد با داشتن سیستم عامل اندروید امکانات و برنامه های کاربردی فراوانی در اختیار شما قرار می گیرد.

با اتصال به اینترنت می توانید از طریق مرورگر وب هر آنچه را که می خواهید جستجو کنید و وبگردی خود را انجام دهید ، این تلویزیون بعد از اتصال به اینترنت امکان دسترسی به شبکه های محبوب یوتیوب و نتفیلیکس را برای شما مهیا می سازد و ساعت ها سرگرمی را برای شما به ارمغان می آورد.

امکانات ویژه ی تلویزیون سونی مدل 75X8000G عبارتند از 16 گیگابایت حافظه داخلی, Chromecast built-in, DVB-T, DVB-T2, EPG, Video & TV SideView (iOS/Android), تایمر خاموش/روشن, جستجوی صوتی, فروشگاه محتوای Google Play که کارایی محصول را بیشتر و استفاده از آن را نیز لذت بخش تر کرده است .

قیمت و خرید تلویزیون 75 اینچ فورکی اسمارت سونی مدل 75X8000G

ویژگی های صفحه نمایش و تصویر تلویزیون سونی مدل X8000G 

تلویزیون فورکی اسمارت سونی مدل X8000G در اندازه 75 اینچ تولید شده که برای استفاده در سالن ها و محیط های بزرگ بسیار مناسب می باشد ، تلویزیون سونی مدل 75X8000G در سال 2019 میلادی توسط کمپانی بزرگ سونی SONY رونمایی شد و سونی از به کارگیری فناوری های پیشرفته در صفحه نمایش جهت بهبود تصویر سخن گفت که این تلویزیون بالارده را به یکی از بهترین تلویزیون های 75 اینچ جهان از نظر کیفیت تبدیل کرده است.

تلویزیون سونی مدل X8000G دارای نوع صفحه نمایش تخت بوده که برای روشنای پنل آن از نمایشگر ال ای دی از نوع Direct LED استفاده می شود که با قرار گیری لامپ های کوچک LED در اطراف پنل روشنایی آن تامین می شود.

این تلویزیون دارای کیفیت صفحه نمایش 4k Ultra HD می باشد که بالاترین سطح کیفیت بوده و تصاویری فوق العاده طبیعی را پخش می کنند . با خرید تلویزیون سونی مدل 75X8000G دارای رزولوشن 3840*2160 پیکسل می باشد که این مقدار رزولوشن به معنای این است که برای هر تصویر بیش از 8 میلیون پیکسل در کنار هم ایجاد می شوند و شما تصویری فوق العاده طبیعی با ریزترین جزئیات را در اختیار خواهید داشت.

داشتن کیفیت فورکی به تنهایی کافی نمی باشد از این رو کمپانی سونی در تلویزیون سونی مدل 75X8000G فناوری های پیشرفته و هوشمندی را جهت بهبود و ارتقاء کنتراست، عمق تصویر، شفافیت، وضوح، طیف رنگ های غنی و زنده و ... را گنجانده است تا در کنار کیفیت 4K بهترین و طبیعی ترین صحنه ها را ایجاد کنند.

 یکی از فناوری های قابل اهمیت تلویزیون سونی مدل 75X8000G موتور پردازشگر 4K HDR Processor X1 می باشد ، موتور پردازشگر تصویر 4K HDR Processor X1 تصاویری با وضوح و شفافیت فوق العاده را ایجاد می کند. این موتور پردازشگر در واقع هر پیکسل را به صورت جداگانه تجزیه و تحلیل می کند و هر پیکسل به صورت مستقل بافت و کنتراست و رنگ تصویر را نشان می دهد و این یعنی ایجاد تصویر با ریزترین جزئیات و به واضح ترین شکل ممکن که هر بیننده ای را مجذوب تصاویر ایجاد شده می کند.

تلویزیون سونی مدل 75X8000G دارای قابلیت ارتقاء دهنده تصویر 4K X-Reality™ PRO می باشد که یک فناوری فوق العاده کاربردی به حساب می آید. 4K X-Reality™ PRO با تجزیه و تحلیل کامل تصاویر ایجاد شده سطح رنگ، شفافیت و عمق تصویر را افزایش می دهد. در واقع این فناوری تصاویر با کیفیت زیر فورکی را کامل تفکیک کرده و کیفیت آنها را ارتقاء داده و به سطح فورکی می رساند و شما می توانید محتویات با کیفیت زیر فورکی را با کیفیت فورکی تماشا کنید.

این ویژگی عالی می تواند بسیار کاربردی باشد چرا که هنوز بسیاری از شبکه ها به کیفیت 4K نرسیده اند و با این فناوری شما می توانید تمام آن ها را با کیفیت فورکی برروی تلویزیون سونی مدل X8000G پخش کنید. نمایشگر TRILUMINOS در تلویزیون سونی مدل 75X8000G به کار رفته، فناوری TRILUMINOS طیف گسترده ای از رنگ را پشتیبانی می کند و هر تصویر پخش شده را با دقیق ترین رنگ های موجود در آن به نمایش می گذارد. در واقع این فناوری رنگ های موجود را تا 50 درصد افزایش می دهد و برای هر تصویر رنگ های واقعی و اصلی آن تصویر را قرار می دهد و همین امر باعث ایجاد تصاویر زنده تر و شاداب تر و پخش آن به واقعی ترین و طبیعی ترین شکل ممکن می شود.

در کنار نمایشگر TRILUMINOS فناوری Live Colour™ نیز در تلویزیون سونی مدل 75X8000G قرار گرفته است ، فناوری Live Colour™ در افزایش کنتراست رنگ ها و همچنین افزایش طیف رنگ ها نقش بسزای را دارد و در کنار نمایشگر TRILUMINOS باعث ایجاد بهترین تصاویر با شادابی و وضوح کامل و به صورت کاملا واقعی و طبیعی می شوند و بیننده را در دل صحنه ها و تصاویر غرق می کنند. 

تکنولوژی Dynamic Contrast Enhancer در تلویزیون سونی مدل X8000G به صورت دینامیکی کنتراست تصاویر را افزایش می دهد و تصاویری با شفافیت بالا را ایجاد خواهد کرد . یکی دیگر از فناوری های عالی تلویزیون سونی مدل 75X8000G قابلیت Motionflow™ XR می باشد، قابلیت Motionflow™ XR امکان پخش سریع ترین تصاویر و صحنه ها با ریزترین جزئیات و بدون تاری را به شما می دهد.

در واقع قابلیت Motionflow™ XR فریم های از دست رفته را بازسازی می کند و با تجزیه و تحلیل کامل تصاویر نویزهای موجود در تصویر را حذف خواهد کرد و تصویری شفاف و بدون هیچ گونه نویز و تار را به نمایش می گذارد و می توانید صحنه های سریع را با بهترین وضوح و با بالاترین کیفیت مشاهده کنید.

با پشتیبانی تلویزیون سونی مدل 75X8000G از فرمت های HDR و  Hybrid Log-Gamma تصاویری با کنتراست بالا ، رنگ های غنی و زنده ، شفافیت و وضوح و ... را ایجاد خواهند کرد ، فرمت های HDR طیف گسترده ای از رنگ های غنی و زنده را برای تصاویر به کار می برند و تصاویر را با عمق بالا و کنتراست بالا اجرا خواهند کرد و بیننده را غرق در صحنه خواهند کرد.

زاوایه دید افقی 178 درجه این تلویزیون به شما امکان دیدن تصاویر با همان کیفیت اصلی را از هر زاویه و قسمت اتاق می دهد. تلویزیون سونی مدل X8000G دارای حالت های مختلف تصویر از جمله Vivid, Standard, Custom, Photo-Vivid, Photo-Standard, Photo-Custom, Cinema, Game, Graphics, Sports می باشد ، این حالت ها امکان پخش محتوا با حالت تصویر مختص به خود را ایجاد می کنند. در واقع شما می توانید حالت تصویر را مطابق با محتویات پخش شده تنظیم کنید و از هماهنگی آن لذت ببرید.

مثلا شما می توانید هنگام پخش بازی با دستگاه کنسول حالت تصویر را برروی حالت Game تنظیم کنید . نسبت تصویر در این تلویزیون 16:9 می باشد که این نسبت تصویر را با بهترین تناسب به نمایش می گذارد و از پهن، باریک و یا کشیده جلوه دادن تصویر جلوگیری می کند. تلویزیون 75 اینچ بالارده ی سونی مدل 75X8000G با داشتن کیفیت صفحه نمایش فورکی در کنار تکنولوژی و فناوری عالی یکی از برترین تلویزیون های 75 اینچ می باشد و می تواند بهترین انتخاب خرید شما باشد .

قیمت و خرید تلویزیون 75 اینچ فورکی اسمارت سونی مدل 75X8000G

ویژگی های سیستم صوتی و صدای تلویزیون سونی مدل X8000G 

تلویزیون 75 اینچ سونی مدل X8000G در کنار ویژگی های بارز صفحه نمایش دارای سیستم صوتی عالی و قدرتمند نیز می باشد که کمپانی سونی فناوری های عالی را نیز برای سیستم صوتی این تلویزیون تعبه کرده است.
تلویزیون سونی مدل 75X8000G دارای سیستم صوتی 2 کاناله  می باشد که صدای همه جانبه را پخش می کنند، سیسستم صوتی این تلویزیون متشکل از دو اسپیکر از نوع Bass Reflex می باشد که هر کدام دارای توان خروجی 10 وات بوده و در مجموع کل توان خروجی صدا را به 20 وات می رسانند و صدای همجانبه و یکنواختی را در محیط پخش می کنند.
البته شاید توان خروجی صدای 20 وات نسبت به اندازه 75 اینچ تلویزیون کم باشد ولی کمپانی سونی برای ارتقاء صدا فناوری های عالی و پیشرفته ای را به کار برده که صدای صاف و واضح را به صورت یکنواخت پخش می کنند همچنین با قرار دادن پورت اپتیکال در تلویزیون سونی مدل 75X8000G به شما اجازه می دهد که با اتصال دستگاه به سیستم صوتی های جانبی صدا را به آنها انتقال داده و صدا را با هر قدرتی که بخواهید پخش کنید.
پورت اپتیکال مانع افت کیفیت صدا می شود و صدا را با همان کیفیت اصلی انتقال می دهد. فناوری های عالی در تلویزیون 75 اینچ سونی مدل X8000G فناوری S-Force Front Surround و فناوری DTS Digital Surround می باشند، این فناوری های عالی صدا را به صورت کامل تقویت می کنند و صدای همه جانبه و یک نواخت را در کل محیط پخش خواهند کرد و شما در هر قسمت سالن که باشید صدای همه جانبه و با وضوح بالا را خواهید شنید در واقع صدا را به صورت سه بعدی در همه جهت ها به گوش شما می رسانند.
 فناوری +Clear Audio در تلویزیون سونی مدل 75X8000G نقش بسیار مهمی را دارد، فناوری +Clear Audio صدای پس زمینه را از صدای اصلی تفکیک کرده و با تجزیه و تحلیل کامل آن ها تمام صداهای اضافه و نویز های موجود در صدا را از بین می برد و صدای صاف، شفاف و با کیفیت را ایجاد خواهد کرد. این فناوری صدا را به صورت صاف و کاملا طبیعی به گوش مخاطب می رساند و مخاطب صدای واقعی را به صورت واضح و شفاف خواهد شنید.
  تکنولوژی بازیابی صدا DSEE نیز در این تلویزیون به کار رفته است ،  تکنولوژی بازیابی صدا DSEE فرکانس های بالا را بازیابی و فرکانس های از دست رفته را بازسازی می کند و صدا را با تمام جزئیات اصلی پخش می کند.  این فناوری در هنگام پخش محتوای صوتی و تصویری آنلاین و یا بازی مانع افت صدای آنها می شود و صدای غنی و اصلی را باکیفیت بالا پخش خواهد کرد.
با پشتیبانی تلویزیون سونی مدل 75X8000G از فرمت های دالبی Dolby™ Audio, ClearAudio+, Dolby™ Digital, Dolby™ Digital Plus صدایی صاف ، واضح و کاملا طبیعی در کل محیط پخش خواهد شد و همواره به مخاطب حس حضور در صحنه را می دهد.
سیستم صوتی این تلویزیون دارای 6 حالت مختلف صدا (Standard, News, Music, Cinema, Sport, Game) می باشد که می توانید حالت صدا را با حالت تصویر بسته به محتویات پخش شده تنظیم کنید و هماهنگی صدا و تصویر را برای هر محتوا به اوج برسانید.
تلویزیون 75 اینچ سونی مدل X8000G در کنار صفحه نمایش فورکی دارای سیستم صوتی عالی با ویژگی های بینظیر می باشد که این دو ویژگی مخاطب و بیننده را در عمق تصویر و صدا غرق می کنند و لذت تماشای برنامه ها را چند برابر می کنند . 
قیمت و خرید تلویزیون 75 اینچ فورکی اسمارت سونی مدل 75X8000G

درگاه های ورودی و خروجی تلویزیون سونی مدل X8000G 

کمپانی سونی SONY برای تلویزیون 75 اینچ سونی مدل X8000G درگاه های ورودی و خروجی فراوانی تعبیه کرده که دسترسی فوق العاده ای را برای کاربر به ارمغان می آورد و تقریبا می تواند به تمام پخش کننده ها و وسایل قابل اتصال به تلویزیون دسترسی داشته باشد.

تلویزیون سونی مدل 75X8000G دارای 4 پورت HDMI برای اتصال به پخش کننده هایی مانند گیرنده ها ، دی وی دی پلیر ها ، کنسول های بازی و ... می باشد که می توانید از طریق آن به میلیون ها شبکه و فیلم و موزیک و تصاویر دسترسی داشته باشید و یا با اتصال به کنسول های بازی اوقات سرگرمی برای خود و خانواده ایجاد کنید و می توانید به صورت همزمان از 3 پورت HDMI استفاده کنید.

تلویزیون سونی مدل 75X8000G دارای 3 پورت USB نیز می باشد که برای اتصال به حافظه های خارجی مانند فلش مموری ها و هارد ها و ... به کار می رود و شما می توانید محتویات داخل آنها را با کیفیت فورکی برروی تلویزیون خود به نمایش بگذارید. داشتن ورودی کامپوزیت به شما امکان اتصال به پخش کننده های نسبتا قدیمی را می دهد.

همچنین با بهره مندی از ورودی های تیونر شما می توانید به تمامی گیرنده های دیجیتالی وصل شوید و شبکه های دیجیتال محلی را با کیفیت فورکی تماشا کنید البته بسیاری از شبکه های دیجیتال محلی هنوز به کیفیت فورکی نرسیده اند که تلویزیون سونی مدل 75X8000G با قابلیت X-Reality PRO کیفیت آن ها را به سطح فورکی ارتقاء می دهد و همواره تماشای آنها را باکیفیت فورکی برای شما مهیا می سازد.

همچنین با داشتن ورودی LAN و اتصال بی سیم شبکه WIFI قابلیت اتصال تلویزیون هوشمند شما را به اینترنت مهیا می سازد. خروجی اپتیکال در این تلویزیون گنجانده شده است که انتقال صدا را به سیستم صوتی های جانبی انجام می دهد و صدا را با کیفیت اصلی و به صورت واضح به سیستم های مانند سینما خانگی و سندبار انتقال می دهد و شما می تونید صدا را با هر میزان قدرت پخش کنید.

داشتن ورودی ها و خروجی های مختلف دیگر مانند ، خروجی هدفون و ورودی RF و چند مورد دیگر دسترسی  شما را چند برابر می کند. همچنین اتصال با بلوتوث یکی دیگر از درگاه های این تلویزیون می باشد که می توانید از طریق آن محتوای تلفن خود مانند موزیک ها را به تلویزیون انتقال دهید و آنها را به بهترین شکل در محیط پخش کنید. تلویزیون 75 اینچ سونی مدل X8000G با ورودی ها و خروجی های بسیار متنوع و عالی دسترسی نامحدودی را برای شما ایجاد می کند . 

قیمت و خرید تلویزیون 75 اینچ فورکی اسمارت سونی مدل 75X8000G

قابلیت اسمارت و هوشمند بودن تلویزیون 75 اینچ سونی مدل X8000G 

کمپانی سونی SONY تلویزیون 75 اینچ مدل X8000G خود را به صورت کاملا هوشمند طراحی کرده و امکانات ویژه و هوشمند زیادی را در اختیار کاربر قرار می دهد. این کمپانی در تلویزیون های بالارده ی خود از سیستم عامل ANDROID استفاده می کند.

ANDROID یکی از بهترین سیستم عامل های جهان بوده که بسیار غنی و قدرتمند می باشد و کارایی های نامحدودی را در اختیار کاربران قرار می دهد. از آنجا که تلویزیون سونی مدل 75X8000G نیز یک تلویزیون بالارده بوده از سیستم عامل غنی اندروید بهره می برد. با قابلیت اتصال به اینترنت می توانید از طریق پورت LAN و یا شبکه ی بی سیم WIFI تلویزیون را به اینترنت وصل کنید، با اتصال به اینترنت  شما می توانید وارد دنیای مجازی شوید و سرگرمی های فوق العاده ای را برای خود ایجاد کنید.

با پشتیبانی تلویزیون سونی مدل 75X8000G از مرورگر وب می توانید برای موضوع خود وبگردی را آغاز کنید و هرچه را که بخواهید به راحتی جستجو کنید. قابلیت فرمان صوتی در این تلویزیون به شما امکان جستجوی هرچه را که بخواهید از طریق صدا به کمک ریموت کنترل به شما می دهد و این سهولت استفاده را افزایش داده و همچنین کار با تلویزیون را لذت بخش تر می کند.

با اتصال به اینترنت وارد دنیایی از فیلم و محتویات عالی در شبکه های محبوبی چون یوتیوب و نتفلیکس شوید و میلیون ها ساعت سرگرمی را در مقابل خود ببینید که می توانید در کنار خانواده و دوستان از تماشای آن ها با کیفیت فورکی لذت ببرید. تلویزیون سونی مدل 75X8000G دارای فروشگاه محتوای Google Play می باشد و شما می توانید از طریق اینترنت وارد آن شوید و هر برنامه و یا بازی اندرویدی را که می خواهید برروی تلویزیون خود نصب کنید.

داشتن حافظه ی داخلی 16 گیگابایت در این تلویزیون امکان نصب برنامه های فراوان و یا ذخیره سازی محتویات صوتی و تصویری را در اختیار شما قرار می دهد . قابلیتChromecast built-in و برنامه ی Video & TV SideView در تلویزیون سونی مدل 75X8000G امکان اتصال به موبایل هوشمند شما را مهیا می سازد و می توانید هر آنچه که در موبایل شما وجود دارد را به صفحه ی تلویزیون انتقال دهید و ویدئو ها ، عکس ها و موزیک های داخل گوشی را با کیفیت تصویر 4K و صدای عالی برروی تلویزیون سونی مدل 75X8000G پخش کنید.

قابلیت Video & TV SideView امکان اتصال موبایل با سیستم عامل ANDROID و IOS را می دهد و می توانید هر گوشی هوشمند را به این تلویزیون وصل کنید. در کل امکانات ویژه ی تلویزیون سونی مدل 75X8000G عبارتند از 16 گیگابایت حافظه داخلی, Chromecast built-in, DVB-T, DVB-T2, EPG, Video & TV SideView (iOS/Android), تایمر خاموش/روشن, جستجوی صوتی, فروشگاه محتوای Google Play ، تایمر خواب - مدیریت کابل ها - اشتراک گذاری از طریق Chromecast که کارایی فوق العاده ای را در اختیار کاربر قرار می دهند.

تلویزیون سونی مدل 75X8000G با وجود امکانات ویژه و عالی در کنار درگاه های مختلف و کیفیت بینظیر تصویر و صدا یک تلویزیون عالی برای خرید شما خواهد بود . 

قیمت و خرید تلویزیون 75 اینچ فورکی اسمارت سونی مدل 75X8000G

جمع بندی

تلویزیون 75 اینچ سونی مدل 75X8000G یکی از بهترین مدل های تولید شده در سال 2019 میلادی می باشد که با بالاترین سطح امکانات که دارد قطعا می تواند عملکرد بسیار عالی را داشته باشد.

تلویزیون 75 اینچ 75X8000G با داشتن کیفیت 4K ULTRA HD تصاویر فوق العاده با کیفیتی را خلق می کند که چشم هر بیننده را به خود جلب می کند. تلویزیون 75X8000G دارای سیستم صوتی عالی با فناوری های دالبی می باشد که صدایی واضح و همه جانبه را در سطح اتاق طنین انداز می کند.

با تلویزیون 75 اینچ ال جی مدل 75X8000 سینما را به خانه خود بیاورد و لذت تماشای تلویزیون را در سطح جدیدی تجربه کنید. تلویزیون 75 اینچ بالارده سونی مدل 75X8000G با سیستم عامل اندروید امکانات و ویژگی های فوق العاده هوشمند و کاربردی  را در  اختیار شما قرار می دهد و می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای انتخاب شما باشد. 

اگر به دنبال خرید محصولی با کیفیت و زیبا هستید میتوانید با خرید تلویزیون 55 اینچ سونی مدل 55X7500F که یکی از خاص ترین مدلهای سونی میباشد، تجربه خریدی رضایت بخش را داشته باشید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
75X8000G

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
75 اینچ
اقلام همراه
کابل برق، پایه و پیچ های اتصال دهنده، دفترچه راهنما، باتری
وزن
وزن با پایه: 32.5 کیلوگرم - وزن بدون بدون پایه: 30.7 کیلوگرم - وزن بسته بندی: 44 کیلوگرم
نوع صفحه نمایش
تخت
قطر نمایشگر (cm)
190سانتی متر
سرعت رفرش تصویر/ MCI
200 هرتز
رزولوشن فیلم
4K
کیفیت صفحه نمایش
4k Ultra HD
نسبت تصویر
16:9
رزولوشن تصویر
3840*2160
نوع باند و اسپیکر
2 کاناله
توان خروجی صدا
20 وات
ویژگی های صدا
Dolby™ Audio, ClearAudio+, Dolby™ Digital, Dolby™ Digital Plus, DTS Digital Surround, S-Force Front Surround, فناوری صوتی DSEE - قابلیت Clear Phase - نوع بلندگوها Full Range)Bass Reflex) - فناوری پاک سازی صدا +ClearAudio - تکنولوژی بازیابی صدا DSEE
سیستم عامل
اندروید
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
4 پورت
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
3 پورت
پورت LAN
دارد
ورودی تیونر
دارد
خروجی هدفون
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
توضیحات صفحه نمایش
Frame Dimming, HDR10, HLG, Technology, TRILUMINOS™ Display, تقویت کننده کنتراست پویا ( Dynamic Contrast Enhancer ) و تکنولوژی Live Colour™
LED
تایمر خاموش
دارد
تله تکست
دارد
فرمان صوتی
دارد
مشخصات تیونر
آنالوگ_دیجیتال
قابلیت DVB-T
دارد
سال ساخت
2019 میلادی
اندازه قاب تلویزیون
قاب باریک
ریموت کنترل
دارد
سری
G
نوع پنل
IPS
تعداد بلندگو
2 بلندگو
صدا بهینه ساز
3 حالت (Off, Wall-Mount Type, Stand Type)
سری پردازنده
X-Reality PRO
ورودی ویدئو Composite
دارد
تعداد وروردی ویدئو Composite
1 پورت
اپتیکال
دارد
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
نرم افزار تلویزیون هوشمند
برنامه های کاربردی
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
دارد
4K Upscaler
دارد
ورودی RF
دارد
بلوتوث
دارد
سیستم کاهنده نویز صدا
دارد
رنگ
مشکی
حالت صدا
6 حالت مختلف (Standard, News, Music, Cinema, Sport, Game)
رنگ تقویت پویا
دارد
تنظیمات حالت صدا
Standard,Dialog,Cinema,Music,Sports
OSD Language
دارد
Local Dimming
Frame Dimming
کنترل والدین
دارد
زبان و منوی فارسی
دارد
ابعاد خالص(سانتی متر)
ابعاد با پایه : 168.6×103.4×40.0 - ابعاد بدون پایه : 168.6×97.0×8.0
ابعاد بسته (سانتی متر)
ابعاد بسته بندی : 181.7×110.8×19.0
امکانات ویژه
16 گیگابایت حافظه داخلی, Chromecast built-in, DVB-T, DVB-T2, EPG, Video & TV SideView (iOS/Android), تایمر خاموش/روشن, جستجوی صوتی, فروشگاه محتوای Google Play
زمان پاسخ دهی
سریع
کنترل نور پس زمینه پویا
دارد
منبع تغذیه
100~240Vac 50-60Hz
فرمت های ورودی ویدئو
2160/24p, 2160/25p, 2160/30p, 2160/50p, 2160/60p
حالت تصویر
Vivid, Standard, Custom, Photo-Vivid, Photo-Standard, Photo-Custom, Cinema, Game, Graphics, Sports
حافظه داخلی
16 گیگابایت
عملکرد سازگار با براویا
دارد

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سونی
سونی
150,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
116,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
107,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN85B کیفیت تصویر : 4Kخروجی صدا :  60 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : تایزن 7.0سیستم عامل : 2.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیپردازنده تصویر : Neo Quantum 4Kفناوری...

فهرست