×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون 49 اینچ سامسونگ مدل 49Q67R

0 تومان بدون مالیات
مدل:49Q67R
پردازنده : 4 هسته ای
توان خروجی صدا :20 وات
نوع صفحه نمایش : QLED
سال ساخت : 2019 میلادی
کیفیت تصویر : 4K Ultra HD
سیستم های صوتی : Dolby Digital Plus

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
ناموجود
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

تلویزیون 49 اینچ QLED اسمارت سامسونگ مدل 49Q67R

مشخصات و ویژگی های تلویزیون 49 اینچ QLED اسمارت سامسونگ مدل 49Q67R

سامسونگ یکی از جدیدترین تلویزیون های سری Q را با نام 49Q67R در سال 2019 معرفی کرد. این سری از تولیدات سامسونگ به داشتن صفحه نمایش QLED مشهور هستند و به خاطر همین فناوری طرفداران زیادی پیدا کرده اند. فناوری اختصاصی QLED در این تلویزیون بر روی رنگ، روشنایی و همچنین کنتراست تصویر اثر می گذارد و کیفیت تصویر متفاوتی از تلویزیون های معمولی را عرضه می کند.

با پیشرفت تکنولوژی و به کار گیری فناوری های جدید در سیستم های صوتی و تصویری، احتمالا خرید یک تلویزیون هوشمند که قیمت مناسبی داشته باشد میتواند طیف وسیعی از خریداران را به سمت خود بکشاند. این مدل تلویزیونی که میخواهیم به شما معرفی کنیم از مدلها تلویزیون 2021 میلادی می باشد که با امکانات بالا به بازار عرضه شده است. تلویزیون سونی 85X90J یکی از بهترین مدل های شرکت سونی در بازار می باشد.

در واقع در تلویزیون های سری Q شما در کنار تصاویر زنده و شارپ ، شاهد عمق تصویر خاصی خواهید بود. تلویزیون سامسونگ همراه با این فناوری از رزولوشن فورکی ، پردازشگر تصویر Quantum Processor 4K ،  100% Colour Volume ، HDR 10+ ، Mega Contrast ، HLG و Q HDR بهره گرفته به همین دلیل شاهد تصاویر خارق العاده ای از این تلویزیون خواهید بود.

این تلویزیون از ظاهر زیبایی هم بهره می برد ، در واقع به دلیل کاهش حاشیه ی اطراف صفحه نمایش ظاهری زیبایی پیدا کرده. با کاهش این لبه نمایشگر تقریبا تمامی صفحه را پوشانده و جلوه ی زیبایی به نمای کلی داده است. البته در زیبا شدن ظاهر رنگ بدنه ی نقره ای نیز بی تاثیر نیست و حالتی مدرن و امروزی به آن بخشیده است. سامسونگ این تلویزیون خود را با امکانات فراوان روانه ی بازار کرده است تا در میان سایر مدل های بالارده ی رقبا حرفی برای گفتن داشته باشد.

این محصول مجهز به جدیدترین نسخه ی سیستم عامل تایزن شده و از سرعت و عملکرد خوبی بهره می برد. شرکت سامسونگ برای این مدل خود سه دستیار صوتی Bixby ، Alexa ، Google Assistant را در نظر گرفته تا از هر نظر هوشمند و کارا باشد. این دستیار های صوتی در کنار قابلیت SmartThings امکان کنترل دستگاه های سازگار را به شما می دهد.

 سامسونگ مدل 49Q67R

طراحی نقره ای و باریک تلویزیون 49Q67R

تلویزیون 49Q67R در ظاهر به جای اینکه طراحی شبیه به بالا رده ها داشته باشد از شکل و شمایل شبیه به میان رده ها بهره می برد. در طراحی کلی بدنه نو آوری و شاهکار خاصی دیده نمی شود و در کل با یک تلویزیون ساده با طراحی مدرن مواجه خواهید شد. البته سامسونگ با بهره گیری از تکنیک های خاص طراحی توانسته ظاهری خواستنی برای این مدل خود رقم بزند. در واقع با استفاده از لبه های باریک در کنار رنگ نقره ای براق تلویزیون ظاهری خواستنی و جذاب پیدا کرده است.

در یک نگاه ممکن است این ظاهر نقره ای شما را گول بزند و حس کنید که بدنه از جنس فلز ساخته شده است اما در کمال نا باوری باید گفت ال جی در ساخت پایه و لبه های پایین از جنس پلاستیک استفاده کرده و با مهارت تمام توانسته آن را شبیه به فلز جلوه دهد. پایه های این مدل از نوع دو شاخه ای هستند و به دلیل اینکه به صورت باریک ساخته شده اند و با کل بدنه ست هستند ظاهری مرتب و زیبا به تلویزیون داده اند.

اگر از سمت کناری به تلویزیون نگاهی بیاندازید متوجه ضخامت نه چندان زیاد آن خواهید شد. این میزان ضخامت موقع اتصال آن به دیوار جلوه ای مرتب و جذاب به تلویزیون می دهد و همانند یک قاب عکس بر روی دیوار نمایان می شود.

تلویزیون 49Q67R

 

 

عمق تصویر عالی و رنگ های غنی و زنده در تلویزیون سامسونگ 49Q67R

با وجود مدل های متعدد در بازار و رقابت شدید بر سر تصاحب بازار ، هر برند تولید کننده به دنبال راهی برای گرفتن سهم بیشتر بازار هستند. یکی از بخش های مهمی که در تلویزیون ها باید به آن بسیار توجه شود، مربوط به کیفیت تصویر می باشد. معمولا هر کمپانی برای اینکه کیفیت تصویر عالی را ارائه دهد از استراتژی مختص به خود بهره می گیرد. به عنوان مثال سونی بیشتر به پردازشگر تصویر نمایشگر اهمیت می دهد، ال جی بر روی جزئیات و صافی تصاویر کار می کند 

سامسونگ نیز ترجیح می دهد رنگ، کنتراست و جزئیات را مورد توجه قرار دهد. سامسونگ در تلویزیون Q60R نیز از این استراتژی بهره گرفته و سعی کرده تلویزیونش را با کنتراست بالا ، رنگ غنی و روشنایی بالا روانه ی بازار کند. یکی از فناوری هایی که در این راه سامسونگ را در رسیدن به هدفش یاری کرده است فناوری QLED می باشد. این فناوری با دارا بودن نقاط کوانتومی بسیار ریز و متعدد موجب شده این تلویزیون از مدل های معمولی به صورت متمایز ظاهر شود.

این نقاط از اندازه ی نانومتر بهره می برند به همین دلیل موجب انتشار نور خواهند شد. همین روشنایی در سطح کنتراست نیز اثر می گذارند و با تنظیم روشنایی نقاط تیره و روشن بر عمق تصویر می افزاید. از دیگر فناوری های به کار رفته در این تلویزیون 100% Colour Volume می باشد که با پشتیبانی از رنگ های متعدد تصاویر را به صورت زنده و واقعی به نمایش می گذارد. فناوری Quantum Processor 4K نیز از دیگر فناوری های مهم به کار رفته در این تلویزیون می باشد.

این پردازنده ی کوانتومی به صورت هوشمندانه تصویر با کیفیت را تولید می کند و بهترین تصویر 4K را پیش روی شما قرار می دهد. در واقع این فناوری با استفاده از هوش مصنوعی نویز را کاهش می دهد و به بازیابی جزئیات از دست رفته می پردازد. از دیگر فناوری های تصویر به کار رفته در این تلویزیون HDR 10+ ، Mega Contrast ، HLG و Q HDR می باشد.

تلویزیون 49Q67R

فناوری هوشمند تلویزیون سامسونگ 49Q67R

سیستم عاملی که سامسونگ در تلویزیون های هوشمند خود مورد استفاده قرار می دهد پلتفرم هوشمند تایزن است که به عنوان مغز متفکر این تلویزیون عمل می کند. این سیستم عامل جزء بهترین پلتفرم های موجود در بازار است و بسیار سریع و پاسخ گو است. همانند نسخه ی سال قبل ، این سیستم عال نیز مجهز به برنامه های از پیش نصب شده ی Netflix ، Amazon Prime Video شده است.

آخرین موارد اضافه شده به نسخه 2019 نرم افزارApple Airplay 2 و Apple TV می باشد که امکان اتصال به دستگاه های هوشمند اپل را می دهد. جدا از این وجود دستیار صوتی Bixby ، Alexa ، Google Assistant و فناوری SmartThings شما در کنترل دستگاه های هوشمند متصل شده به تلویزیون کمک می کند. این دستیار صوتی موجب می شود بتوانید با تلویزیون صحبت کنید و خواسته های خود را به آن بیان کنید و در سریع ترین زمان ممکن به آن ها دست پیدا کنید.

در بین تنوع بالای تلویزیون های این شرکت یکی از محصولات ویژه شرکت سامسونگ که بسیار پرفروش نیز میباشد تلویزیون 40 اینچ سامسونگ مدل 40N5300 است.

لویزیون سامسونگ 49Q67R

 

 

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
49Q67R

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
49 اینچ
وزن
وزن با پایه : 15.1 کیلوگرم - وزن بدون پایه : 15 کیلوگرم - وزن بسته بندی : 18.9 کیلوگرم
نوع صفحه نمایش
تخت
سرعت رفرش تصویر/ MCI
240 هرتز
رزولوشن فیلم
4k
کیفیت صفحه نمایش
4k Ultra HD
نسبت تصویر
16:9
رزولوشن تصویر
3840*2160 پیکسل
توان خروجی صدا
20 وات
سیستم عامل
تایزن
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
4 پورت
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
2 پورت
پورت LAN
دارد
خروجی هدفون
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
اشتراک گزاری هوشمند
YES
توضیحات صفحه نمایش
QLED
نور پس زمینه Ultra Slim Array - تکنولوژی Supreme UHD Dimming - میزان صد درصدی نقطه کوانتومی
تایمر خاموش
دارد
سال ساخت
2019 میلادی
اندازه قاب تلویزیون
قاب باریک
ریموت کنترل
دارد
زاویه دید افقی
178 درجه
سری
6
تعداد بلندگو
2 بلندگو
سری پردازنده
4 هسته ای
اپتیکال
دارد
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
نرم افزار تلویزیون هوشمند
برنامه های کاربردی
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
Quantum HDR 4x
4K Upscaler
دارد
ورودی RF
دارد
DLNA
دارد
بلوتوث
دارد
تنظیمات حالت صدا
Standard/Music/Cinema/Game/Sports
سیستم های صوتی
Dolby™ Digital Plus
سیستم ECO
دارد
(ConnectShare™(USB2.0
دارد
ابعاد خالص(سانتی متر)
ابعاد با پایه : 110.14x71.57x26.39 سانتی متر - ابعاد بدون پایه : 110.2×63.7×5.8 سانتی متر
ابعاد بسته (سانتی متر)
ابعاد بسته بندی : 124.9×79.5×15.2 سانتی متر
امکانات ویژه
فرمان صوتی Bixby - فناری AI - دستیار صوتی Google Assistant - راهنمای جهانی Universal Guide - سازگاری با الکسا
پورت RS-232C
دارد
منبع تغذیه
AC110-120V 50/60Hz
حالت تصویر
Vivid, Standard, Custom, Photo-Vivid, Photo-Standard, Photo-Custom, Cinema, Game, Graphics, Sports
سایر ویژگی و امکانات
طراحی Ambient Mode-نمایشگر دیجیتال خالص - جستجوی خودکار کانال - قابلیت Anynet - سنسور Eco

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سونی
سونی
150,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
116,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
107,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN85B کیفیت تصویر : 4Kخروجی صدا :  60 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : تایزن 7.0سیستم عامل : 2.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیپردازنده تصویر : Neo Quantum 4Kفناوری...

فهرست