×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون 65 اینچ سامسونگ مدل 65Q67R

0 تومان بدون مالیات
مدل:65Q67R
پردازنده : 4 هسته ای
توان خروجی صدا : 20 وات
نوع صفحه نمایش : QLED
سال ساخت : 2019 میلادی
کیفیت تصویر :4K Ultra HD
سیستم های صوتی :Dolby Digital Plus

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
ناموجود
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

تلویزیون 65 اینچ QLED اسمارت سامسونگ مدل 65Q67R

مشخصات و ویژگی های تلویزیون 65 اینچ QLED اسمارت سامسونگ مدل 65Q67R

تلویزیون سامسونگ 65Q67R از سری محصولات مطرح این کمپانی می باشد زیرا از فناوری پیشرفته ی QLED بهره مند شده است. اصولا تلویزیون هایی که از این فناوری بهره می برد به سری Q معروف هستند.

این مدل یکی از تلویزیون های رده بالای سامسونگ محسوب می شود و در سال 2019 به میدان تکنولوژی پا نهاده است. قیمت تلویزیون سامسونگ 65Q67R به نسبت سایر مدل های میان رده بالا تر است زیرا هم از فناوری کیولد بهره می برد هم مجهز به پیشرفته ترین امکانات شده است.

در واقع داشتن یک تلویزیون با قابلیت های روز دنیا باعث شده تلویزیون 2021 میلادی در کانون توجه خریداران قرار بگیرند. این تلویزیون ها دارای سیستم کاربری آسان، کیفیت تصویرفورکی، اتصال به اینترنت و طراحی زیبا و ...می باشند. تلویزیون ال جی 55NANO86 یکی دیگر از مدل های اقتصادی و مقرون به صرفه بازار که در سال 2021 در لیست پرفروش ترین تلویزیون های بازار قرار دارد.

شرکت سامسونگ همانند سایر برند های تولید کننده ی تلویزیون به دنبال استفاده از بهترین فناوری ها در تلویزیون های رده بالایش می باشد. فناوری QLED که مختص این کمپانی می باشد نقش خود را به خوبی ایفا می کند و به طرز خارق العاده ای کیفیت تصویر را بالا می برد.

به عبارت دیگر ذرات نانومتری این نمایشگر که هر کدام به صورت جداگانه روشن و خاموش می شوند کنتراست را افزایش می دهد. این ذرات قادر به تولید نور هستند به همین دلیل روشنایی را نیز بالا می برند.

از جمله فناوری های موثر تعبیه شده در این صفحه نمایش پردازشگر تصویر Quantum Processor 4K ،  Mega Contrast ، ، 100% Colour Volume ، HDR 10+ ، HLG و Q HDR می باشد. سامسونگ در ساخت بدنه از همان زبان طراحی سایر تلویزیون های میان رده بهره گرفته اما در جزئیات تغییراتی اعمال کرده تا شکل و شمایل مدرن تری به تلویزیون رده بالایش بدهد. در این مدل مشابه پرچمداران این کمپانی از به روز ترین فناوری های هوشمند استفاده شده است.

در واقع سامسونگ با به کار گیری فناوری های فوق پیشرفته ی Bixby ، Alexa ، Google Assistant  و SmartThings این مدل را به یکی از پیشرفته ترین تلویزیون های بازار بدل کرده است.

 سامسونگ مدل 49Q67R

طراحی نقره ای و باریک تلویزیون 65Q67R

اگر می خواهید تلویزیونی با ظاهر مدرن و خواستنی داشته باشید که نمایی شیک و لوکس به نشیمن شما بدهد تلویزیون 55Q67R می تواند بهترین گزینه باشد. این تلویزیون از رنگ پر طرفدار نقره ای بهره می برد و ظاهری براق و جذاب دارد. سامسونگ سعی کرده تا جایی که راه دارد لبه ی اطراف صفحه نمایش را کاهش بدهد تا صفحه نمایش فضای بیشتری از بدنه را به خود اختصاص دهد و نمایی مدرن داشته باشد.

پایه هایی که مسول نگه داری این صفحه نمایش می باشند از نوع دو شاخه ای می باشند. این پایه ها از ضخامت کمی بهره می برند و به نسبت مدل های معمولی کمی باریک تر به نظر می رسد بنابراین شاید شما را در استحکامش به شک بیاندازد. اما باید گفت این پایه توانایی نگه داری صفحه نمایش این تلویزیون را دارد. سامسونگ برای اینکه قیمت تلویزیون زیاد بالا نرود از جنس پلاستیک در ساخت بدنه استفاده کرده است.

البته تیم طراحی سامسونگ با مهارت تمام توانسته به این بدنه ی پلاستیکی جلوه ی فلزی بدهد و حس فلزی بودن بدنه را در ذهن تداعی کند. سامسونگ نمای عقب تلویزیون را نیز با رنگ نقره ای پوشانده است و پورت های مهم و ضروری را در این بخش تعبیه کرده است. نمای کلی بدنه از بخش های کناری نیز چندان زیاد به چشم نمی رسد بنابراین مشکلی در اتصال به دیوار ایجاد نمی کند و به خوبی بر روی دیوار می نشیند.

این تلویزیون با اندازه ی 65 اینچی اش گزینه ای بسیار ایده آل برای نشیمن های با مساحت بزرگ و متوسط می باشد.

تلویزیون 49Q67R

عمق تصویر عالی و رنگ های غنی و زنده در تلویزیون سامسونگ 65Q67R

مثل همیشه سامسونگ در نمایشگر این تلویزیون سری کیو خود سنگ تمام گذاشته و آن را با به روز ترین فناوری های تصویر روانه ی بازار کرده است. صفحه نمایش تلویزیون 65Q67R کیفیت بسیار بالایی دارد و موقع نمایش تصاویر شما را تحت تاثیر قرار می دهد. این تلویزیون کیفیت بالای تصاویرش را بیشتر مدیون فناوری کیولد می داند. این قابلیت دارای ذرات نانومتری بسیار زیادی می باشد.

بر خلاف سایر نمایش ها، این ذرات قادرند به صورت مجزا روشن و خاموش شوند به همین دلیل روشنایی لازم را تامین کنند و در کنار آن عمق تصویر را افزایش دهند. در واقع این ذرات به صورت جداگانه روشن و خاموش می شوند و در صحنه های تیره و روشن عمق خاصی ایجاد می کنند. جدا از این پردازنده ی تصویر Quantum Processor 4K با تحلیل و برسی عناصر داخلی به بهبود کیفیت و کاهش نویز تصاویر کمک می کنند.

رنگ ها نیز به کمک فناوری 100% Colour Volume بهتر از گذشته ظاهر می شوند و حالتی زنده و واقعی خواهند داشت. از دیگر فناوری هایی که بر بالا بردن کیفیت تصویر کمک می کنند HDR 10+ ، Mega Contrast ، HLG و Q HDR می باشند. در این تلویزیون فرمت های مختلف اچ دی آر مانند HDR 10+ ، HLG و Q HDR نیز به بهبود عمق تصاویر کمک می کنند .

موقع نمایش تصاویر تجربه بی نظیری را به بیننده منتقل می کنند. نا گفته نماند فناوری Wide Viewing Angle تعبیه شده در این صفحه نمایش موجب بهبود کیفیت تصویر در زوایای مختلف می شود.

تلویزیون 49Q67R

فناوری هوشمند تلویزیون سامسونگ 65Q67R

رابط کاربری تایزن که روی تلویزیون 65Q67R نصب شده از بهترین سیستم عامل های ساخته شده تا به امروز است. در این تلویزیون از آخرین نسخه این رابط کاربری استفاده شده که سرعت بالایی در اجرای برنامه ها و بازی ها دارد. تلویزیون سامسونگ به صورت پیش فرض از برنامه های محبوب و پر طرفدار Netflix ، Amazon Prime Video بهره می برد تا دسترسی به آن ها راحت باشد. خوشبختانه در این تلویزیون از تمامی قابلیت های جدید و پیشرفته استفاده شده و خیال کاربران را از این بابت راحت کرده است.

این فناوری ها شامل دستیار های صوتی Bixby ، Alexa ، Google Assistant و فناوری SmartThings می باشند. دستیار صوتی همانطور که مشخص است با استفاده از هوش مصنوعی تعامل تلویزیون با کاربران را برقرار می سازند و قادر به تحلیل صدای مخاطبان هستند. قابلیت SmartThings نیز زیر ساختی برای کنترل سایر دستگاه های هوشمند را فراهم می کند بنابراین به کمک این تلویزیون می توانید از یک خانه ی هوشمند لذت ببرید.

در ادامه بررسی های محصولات سامسونگ معرفی تلویزیون 55 اینچ سامسونگ مدل 55KS8500 به شما در انتخاب مدلی مناسب کمک خواهد کرد.

لویزیون سامسونگ 49Q67R

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
65Q67R

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
65 اینچ
وزن
وزن با پایه : 26.3 کیلوگرم - وزن بدون پایه : 25.9 کیلوگرم - وزن بسته بندی : 34 کیلوگرم
نوع صفحه نمایش
تخت
قطر نمایشگر (cm)
165 سانتی متر
سرعت رفرش تصویر/ MCI
240 هرتز
رزولوشن فیلم
4k
کیفیت صفحه نمایش
4k Ultra HD
نسبت تصویر
16:9
رزولوشن تصویر
3840*2160 پیکسل
توان خروجی صدا
20 وات
سیستم عامل
تایزن
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
4 پورت
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
2 پورت
پورت LAN
دارد
خروجی هدفون
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
اشتراک گزاری هوشمند
YES
توضیحات صفحه نمایش
QLED
نور پس زمینه Ultra Slim Array - تکنولوژی Supreme UHD Dimming - میزان صد درصدی نقطه کوانتومی
تایمر خاموش
دارد
سال ساخت
2019 میلادی
اندازه قاب تلویزیون
قاب باریک
ریموت کنترل
دارد
زاویه دید افقی
178 درجه
سری
6
تعداد بلندگو
2 بلندگو
سری پردازنده
4 هسته ای
اپتیکال
دارد
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
نرم افزار تلویزیون هوشمند
برنامه های کاربردی
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
Quantum HDR 4x
4K Upscaler
دارد
ورودی RF
دارد
DLNA
دارد
بلوتوث
دارد
رنگ
مشکی
تنظیمات حالت صدا
Standard/Music/Cinema/Game/Sports
سیستم های صوتی
Dolby Digital Plus
سیستم ECO
دارد
(ConnectShare™(USB2.0
دارد
امکانات ویژه
فرمان صوتی Bixby - فناری AI - دستیار صوتی Google Assistant - راهنمای جهانی Universal Guide - سازگاری با الکسا
پورت RS-232C
دارد
منبع تغذیه
AC110-120V 50/60Hz
حالت تصویر
Vivid, Standard, Custom, Photo-Vivid, Photo-Standard, Photo-Custom, Cinema, Game, Graphics, Sports
سایر ویژگی و امکانات
طراحی Ambient Mode-نمایشگر دیجیتال خالص - جستجوی خودکار کانال - قابلیت Anynet - سنسور Eco

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سونی
سونی
150,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
116,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
107,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN85B کیفیت تصویر : 4Kخروجی صدا :  60 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : تایزن 7.0سیستم عامل : 2.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیپردازنده تصویر : Neo Quantum 4Kفناوری...

فهرست