×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون 43 اینچ سونی مدل 43X7000G

0 تومان بدون مالیات
مدل:43X7000G
سیستم‌ عامل : لینوکس
سال ساخت : 2019 میلادی
صفحه‌ نمایش :43 اینچ LED
کیفیت صفحه نمایش : 4k Ultra HD
رزولوشن تصویر :3840*2160 پیکسل
ورودی ها و خروجی ها :3 پورت HDMI و 3 پورت USB و پورت LAN

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
ناموجود
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

تلویزیون 43 اینچ فورکی اسمارت سونی مدل 43X7000G

مشخصات و ویژگی های تلویزیون 43 اینچ فورکی اسمارت سونی مدل 43X7000G

تلویزیون سونی 43x7000g دارای صفحه نمایش تخت و قاب باریک است ابعاد 43 اینچی این تلویزیون برای سالن های متوسط تعبیه شده است تکنولوژی صفحه نمایشگر این تلویزیون از نوع LCD می باشد که برای روشنایی آن از Direct LED استفاده می شود و لامپ های کوچک LED در اطراف پنل روشنایی آن را تامین می کنند.

در واقع داشتن یک تلویزیون با قابلیت های روز دنیا باعث شده تلویزیون 2021 میلادی در کانون توجه خریداران قرار بگیرند. این تلویزیون ها دارای سیستم کاربری آسان، کیفیت تصویرفورکی، اتصال به اینترنت و طراحی زیبا و ...می باشند. تلویزیون ال جی 55NANO86 یکی دیگر از مدل های اقتصادی و مقرون به صرفه بازار که در سال 2021 در لیست پرفروش ترین تلویزیون های بازار قرار دارد.

تلویزیون سونی 43x7000g دارای رزولوشن 3840*2160 پیکسل می باشد این تعداد رزولوشن نمایانگر اجرای بیش از 8 میلیون پیکسل برای ایجاد هر تصویر می باشند که این تعداد پیکسل یعنی تصویری با ریزترین جزئیات و دقیق ترین رنگ ها که تصاویر واقعی را برای بیننده به نمایش می گذارد. 

موتور پردازشگر تصویر 4K HDR Processor X1 باعث می شود بافت و رنگ ها و همچنین عمق تصویر به صورت طبیعی و با وضوح بالا به نمایش در بیایند.  در کنار کیفیت فورکی موتور پردازشگر کمپانی سونی فناوری ها و تکنولوژی های فراوان و پیشرفته ای را در این تلویزیون جایی داده است.

فناوری ها و تکنولوژی های به کار رفته در صفحه نمایش تلویزیون سونی  عبارتند از نمایشگر TRILUMINOS ، تکنولوژی Live Colour ، موتور پردازنده تصویر X1™ Ultimate ، تکنولوژی X-Wide Angle ، فناوری X-Motion، فناوری frame diming، فناوری ارتقا دهنده کیفیت فورکی 4K X-Reality ™ PRO، فرمت های HDR و ... که وجود این فناوری ها بالاترین کیفیت تصاویر و صحنه ها را ایجاد خواهند کرد و تصویری طبیعی و زنده را به رخ می کشد.

در کنار تصویر زیبا، شاهد پخش صدایی مناسب و با کیفیت خواهیم بود تا از چند رسانه ای با کیفیت عالی لذت ببریم. صدا توسط اسپیکر های داخلی با حداکثر توان 10 وات پخش خواهد شد. از جمله تکنولوژی های صوتی می توان به DTS ، دالبی دیجیتال، دالبی دیجیتال پلاس، دالبی پالس و حالت های مختلف صوتی انتخاب درست حالت های مختلف صدا و تصویر، با توجه به محتوای در حال پخش، لذت مشاهده را دو چندان خواهد کرد.

کمپانی سونی نیز همانند مدل مشابه پارسال خود یعنی تلویزیون مدل 43x7000g از سیستم عامل لینوکس بهره جسته است که بلافاصله پس از بازکردن صفحه اصلی این تلویزیون، کاربر را با دنیایی از هیجان و سرگرمی مواجه می سازد. دسترسی آسان به برنامه جذاب و کاربردی یوتیوب از جمله قابلیت هایی به شمار می آید که در این سیستم عامل صورت می گیرد.

ویژگی اسمارت یا همان هوشمند بودن این تلویزیون امکان وب گردی در دنیای مجازی را برای کاربر خویش فراهم ساخته است تا ساعت ها خود را سرگرم گذراندن در این فضای هیجان انگیز سازد. از ویژگی ها و امکانات ویژه ی تلویزیون سونی می توان به جستجوی صوتی - تایمر خواب - مدیریت کابل ها - اشتراک گذاری از طریق Chromecast ، فروشگاه Google Play، حافطه داخلی 16GB، فناوری Chromecast built-in، فناوری Video & TV SideView اشاره کرد که تمامی آن ها در هوشمند ساختن تلویزیون به کار گرفته شده است.

درگاه های ورودی و خروجی تلویزیون سونی شامل 3 پورت HDMI و 3 پورت USB ، ورودی کامپوننت و ورودی کامپوزیت ، خروجی هدفون و اپتیکال،و ورودی RF ، پورت LAN که با وجود این درگاه های متنوع و بسیار کاربردی دسترسی تقریبا نامحدودی برای اتصال به دستگاه ها در اختیار کاربر قرار می گیرد. 

قیمت و خرید تلویزیون سونی 43x7000g

نمایش تصاویر واقعی و رنگ های جذاب در تلویزیون 43X7000G

 تلویزیون سونی مدل 43x7000g دارای کیفیت تصویر فورکی 4k  می باشد. این کیفیت تصویر بالاترین سطح کیفییت می باشد که تصاویر را با وضوح بسیار بالا و شفافیت عالی ایجاد می کنند و به صورت واقعی می توانید به تماشای تصاویر بنشینید. این کیفیت در واقع دارای رزولوشن 2160*3840 پیکسل می باشد یعنی برای هر تصویر بالغ بر 8 میلیون پیکسل ایجاد می شوند تا تصاویر با ریزترین جزئیات و به صورت واقعی و واضح به نمایش در آیند.

یکی دیگر از فناوری های بسیار عالی که سونی در تلویزیون سونی 43x7000g قرار داده است فناوری frame diming می باشد در واقع این فناوری را به عنوان کنترل کننده ی ور در تلویزیون خود قرار داده است که باعث پخش تصاویری که روشنایی بسیاری دارند با درخشانی عالی و تصاویری که بسیار تاریک هستند به صورت تیره می شود و شما می توانید پخش تصاویر بسیار روشن و یا بسیار تاریک را در تلویزیون خود با بالاترین کیفیت و وضوح مشاهد کنید.

در واقع داشتن یک تلویزیون با قابلیت های روز دنیا باعث شده تلویزیون 2021 میلادی در کانون توجه خریداران قرار بگیرند. این تلویزیون ها دارای سیستم کاربری آسان، کیفیت تصویرفورکی، اتصال به اینترنت و طراحی زیبا و ...می باشند. تلویزیون ال جی 55NANO86 یکی دیگر از مدل های اقتصادی و مقرون به صرفه بازار که در سال 2021 در لیست پرفروش ترین تلویزیون های بازار قرار دارد.

قابلیت HDR یکی از مزیت عالی به شمار می رود و باعث پخش تصاویر با تیره ترین رنگ مشکی و روشن ترین رنگ سفید در کنار هم می شود تا تصاویر با عمق عالی و به صورت طبیعی به نمایش در آیند . فناوری Dynamic Contrast Enhancer بصورت دینامیکی نسبت کنتراست را افزایش می دهد و با افزای شدادن اختلاف بین رنگ های روشن و تیره، تصاویری واقعی و با کیفیت را خلق خواهد کرد. 

موتور پردازشگر تصویر Picture Processor X1 که سونی از این موتور پردازشگر برای تلویزیون هایش استفاده کرده است با استفاده از الگوریتم های خاص تصاویر را پردازش نموده و بر روی صفحه نمایش محتوا ها را نمایان می سازد. با پشتیبانی از انواع حالت های تصویر می توانید محتویات پخش شده را با حالت مخصوص خود پخش کنید و همواره لذت تماشای برنامه ها و تصاویر را چند برابر تجربه کنید.

تکنولوژی 4K X-Reality pro هم  باعث می شود سطح رنگ و کنتراست بالا برود و همواره تصاویر را با بهترین کیفیت به نمایش بگذارد همچنین محتویات را به صورت کامل از نظر شفافیت ، کنتراست ، روشنایی ، عمق و میزان رنگ تصویر و ... تجزیه و تحلیل می کند تا کیفیت را افزایش دهد.  

کیفیت تصویر تلویزیون سونی 43x7000g

سیستم صوتی 2.0 کاناله در تلویزیون X7000G

 تلویزیون سونی 43x7000gg دارای سیستم صوتی دو کاناله می باشد توان خروجی صدی هرکدام 10 وات می باشند که در مجموع توان خروجی صدای تلویزیون را به 20 وات می رسانند این صدا متناسب با ابعاد 43 اینچی است و دیگر نیازی به خرید دستگاه جداگانه ای نیست.

6 حالت مختلف صدا (Standard, News, Music, Cinema, Sport, Game) در تلویزیون سونی مدل 43x7000g وجود دارند که به شما امکان تنظیم حالت صدا مطابق با حالت تصویر را می دهد و می توانید حالت صدا را با محتویات پخش شده هماهنگ سازید. فناوری DTS Digital Surround در تلویزیون سونی باعث تفکیک صدا در کانال های مختلف می شود و صدای غنی و با وضوح بالا و همه جانبه و فرا گیر را به گوش کاربر می رساند.

 سیستم کاهنده ی نویز صدا Clear Voice بوده که با تفکیک صدای پس زمینه و صدای تصویر صداهای اضافه و نویز های موجود در صدا را به صورت کامل حذف می کند و صدای عاری از هرگونه نویز و صداهای اضافه را در اتاق پخش می کند که لذت شنیدن صدا های تلویزیون را افزایش می دهد .

سیستم صوتی تلویزیون سونی 43x7000g

از دیگر محصولات فروشگاه ما که یکی از بهترین مدلها نیز میباشد تلویزیون سونی 49X8500F است که ترکیب زیبایی و کیفیت میباشد.

سیستم عامل لینوکس و امکانات هوشمند 43X7000G

تلویزیون سونی 43x7000g قابلیت اتصال به اینترنت را دارد شما به دو روش می توانید به اینترنت وصل شوید و به راحتی در وب گشت و گذار کنید. سیستم عامل این تلویزیون لینوکس است. لینوکس یکی از بهترین سیستم عامل های جهان بوده که بسیار غنی و قدرتمند می باشد و کارایی های نامحدودی را در اختیار کاربران قرار می دهد این سیستم عامل به شما دسترسی بسیار راحت را به تنظیمات تلویزیون برای شما فراهم می کند.

گوگل پلی استور هم از دیگر ویژگی های هوشمند این تلویزیون است هر نوع برنامه و بازی در این برنامه موجود است و شما به راحتی می توانید آن را دانلود کنید و بر روی حافظه 16 گیگ یا روی فلش ذخیره نمایید با حافظه 16 گیگ شما می توانید انواع محتوا دانلود شده را روی این حافظه ذخیره نمایید و دیگر نیازی به خرید مموری یا فلش اضافی برای تلویزیون نیستید.

قابلیت Chromecast built-in در تلویزیون سونی امکان ارتباط و اشتراک گذاری بی سیم را مابین دستگاه های هوشمند دیگر مانند موبایل ، لپ تاپ و ... را فراهم می کند و محتویات را با سرعت بالا بدون هیچ گونه افت کیفیت صدا و تصویر انتقال می دهد و شما می توانید محتوای صوتی و تصویری خود را با کیفیت فورکی با سرعت و بدون افت به تلویزیون انتقال دهید.

 قابلیت Video & TV SideView می باشد که شما می توانید به کمک آن هر محتوای را از گوشی هوشمند خود به تلویزیون انتقال دهید حتی بسیاری از نرم افزار های اندرویدی را نیز از گوشی هوشمند خود به تلویزیون انتقال دارد . پشتیبانی از مرورگر وب و اتصال به اینترنت امکان جستجوی هر آنچه را که می خواهید به شما می دهد و حتی می توانید از طریق کنترل به صورت صوتی جستجو را انجام دهید.

دسترسی به شبکه های یوتیوب و نتفلیکس به شما این امکان را می دهد که هر نوع محتوایی به صورت زنده را در این شبکه ها مشاهده نمایید. گیرنده ی دیجیتالی، تایمر خاموش و روشن، تله تکست، جستجوی صوتی از دیگر ویژگی های این تلویزیون است که کارایی فوق العاده ای را در اختیار شما قرار می دهد . 

سیستم صوتی تلویزیون سونی 43x7000g

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
43X7000G

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
43 اینچ
وزن
وزن بدون پایه : 9.7 کیلوگرم - وزن با پایه : 10.3 کیلوگرم - وزن بسته بندی : 15 کیلوگرم
نوع صفحه نمایش
تخت
قطر نمایشگر (cm)
108 سانتی متر
سرعت رفرش تصویر/ MCI
Motionflow™ XR 200Hz
رزولوشن فیلم
فورکی
کیفیت صفحه نمایش
4k Ultra HD
نسبت تصویر
16:9
رزولوشن تصویر
3840*2160 پیکسل
نوع باند و اسپیکر
Bass Reflex Speaker
توان خروجی صدا
20 وات
ویژگی های صدا
Dolby™ Audio, ClearAudio+, Dolby™ Digital, Dolby™ Digital Plus, DTS Digital Surround, S-Force Front Surround
سیستم عامل
اندروید
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
3 پورت
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
3 پورت
ورودی Component
دارد
پورت LAN
دارد
خروجی هدفون
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
اشتراک گزاری هوشمند
YES
توضیحات صفحه نمایش
Frame Dimming, HDR10, HLG, Live Colour™ Technology, TRILUMINOS™ Display, تقویت کننده کنتراست پویا ( Dynamic Contrast Enhancer )
LED
تایمر خاموش
دارد
تله تکست
دارد
قابلیت DVB-T
دارد
صرفه جویی در انرژی
دارد
سال ساخت
2019 میلادی
اندازه قاب تلویزیون
قاب باریک
ریموت کنترل
دارد
زاویه دید افقی
178 درجه
تعداد بلندگو
2 بلندگو
صدا بهینه ساز
3 حالت (Off, Wall-Mount Type, Stand Type)
تعداد ورودی Component
1 پورت
ورودی ویدئو Composite
دارد
اپتیکال
دارد
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
نرم افزار تلویزیون هوشمند
دارد
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
دارد
4K Upscaler
دارد
ورودی RF
دارد
قابلیت پخش USB
دارد
رنگ
مشکی
حالت صدا
6 حالت مختلف (Standard, News, Music, Cinema, Sport, Game)
تنظیمات حالت صدا
Standard/Music/Cinema/Game/Sports
سیستم های صوتی
Dolby Digital Plus
کنترل والدین
دارد
منبع تغذیه
100 ~ 240V 50/60Hz
حالت تصویر
Vivid, Standard, Custom, Photo-Vivid, Photo-Standard, Photo-Custom, Cinema, Game, Graphics, Sports
عملکرد سازگار با براویا
دارد
HDR10
دارد
HLG
دارد
Dolby Vision
دارد
شناسه کالا
2900681100878

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سونی
سونی
150,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
116,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
107,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN85B کیفیت تصویر : 4Kخروجی صدا :  60 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : تایزن 7.0سیستم عامل : 2.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیپردازنده تصویر : Neo Quantum 4Kفناوری...

فهرست