×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون سونی 85X8500G

برند سازنده:
0 تومان بدون مالیات
مدل:85X8500G
سیستم عامل : اندروید
قدرت بلندگو :20 وات
حافظه داخلی :16 گیگ
قابلیت اتصال به wifi :دارد
اندازه صفحه نمایش :85 اینچ
ویژگی صفحه نمایش :LED ، رزولوشن فورکی
پردازنده : 4K HDR Processor X1™ Extreme

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
ناموجود
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

مشخصات تلویزیون 85 اینچ فورکی اسمارت سونی 85X8500G

تلویزیون سونی 85X8500G

تلویزیون سونی 85X8500G در اختیار مشتاقان تلویزیون های غول پیکر قرار گرفته است بنابراین اگر سالنی با مساحت بالا دارید این تلویزیون را بخرید و تنها بریا سالن های بزرگ این سایز واقع شده است البته با اتصال این تلویزیون به دیوار از فضای مانده شده در سالن می توانید نهایت استفاده را ببرید و یک چیدمان متاوت را به سالنتان بدهید.

این مدل به دلیل اینکه جزء تلویزیون های بالا رده و هوشمند است، برایش کیفیت تصویر فورکی و رزولوشن 8 میلیونی پیکسل در نظر گرفته شده است. فناوری Object-based HDR با تنظیم کنتراست دقیق در تمامی رنگ‌ها، بافت کاملی از صحنه‌ها رابه صورت واقع گرایانه جلوه کنند، این فناوری علاوه بر تمرکز بر روی رنگ‌های مشکی مطلق و سفید، سایر رنگ‌ها را نیز به صورت کامل تجزیه و تحلیل خواهد کرد و آن ها را جذاب تر و با کنتراست بالتری بر روی صفحه نمایش ظاهر می کند.

در واقع با به روز شدن تکنولوژی و کنسول های بازی و همچنین فیلم های باکیفیت باعث شده است تا کاربران خواه ناخواه برای تماشای تصاویر باکیفیت تر تلویزیون های خود را ارتقا دهند. اگر شما هم به فکر خرید تلویزیون با فناوری های روز دنیا هستید، تلویزیون 2021 میلادی در این دسته تلویزیون ها قرار می گیرند. این تلویزیون ها مدرن، نازک و در تمام اندازه ها موجود هستند. تلویزیون ال جی 75NANO80 از جمله مدل های هوشمند در بازار می باشد.

به لطف فناوری Motionflow™ XR 800Hz در سونی X8500G سرعت صحنه ها از 100 هرتز به 800 هرتز رسیده است یعنی سونی به ازای هر ثانیه 800 تصویر یا فریم را بر روی نمایشگر 85 اینچی تلویزیون جابجا می کند، این خاصیت باعث می شود تا تصاویر پخش شده کمترین لرزش و تاری را داشته باشند و به همین جهت تلویزیون 85 اینچی برای تماشای مسابقات ورزشی و فیلم های اکشن و هیجانی مناسب می باشد. 

تلویزیون سونی X8500G صدا را با توان 20 وات پخش خواهد کرد تا با وضوح بالا به گوشتان برسد. البته افزایش توان در این تلویزیون می‌توانست مطلوب تر باشد و با قدرت مطلوب تری شنیده شود اما با خروجی optical می توان انواع سندبار و سینمای خانگی به این پورت متصل شود و صدا ا افزایش داد و نمای سالن بزرگ تان هم شیک تر جلوه داده شود.

در بخش مشخصات فنی تلویزیون 85 این سونی X8500G سیستم عامل اندروید واقع شده است  این سیستم عامل که در مدل های میان رده‌ی کمپانی سونی بیشتر دیده می‌شود، با داشتن نرم افزارهای مربوطه، استفاده از تلویزیون را با سرعت بالا امکان پذیر می‌کند.

دنیای خوش رنگ تلویزیون سونی 85X8500G 

تلویزیون سونی X8500G

تلویزیون سونی X8500G دارای نمایشگر تخت LED که از تکنولوژی LCD و طراحی و چیدمان خاصی به نام Direct LED می باشد. Direct LED در واقع از نحوه ی روشنایی پس زمینه خبر می دهد و نشان از وجود لامپ های LED کوچک در وسط پنل ال ای دی است این نمایشگر کیفیت 4k ultra hd را پشتیبانی می کند و تصاویری با رزولوشن 3840x2160 پیکسل را به معرض نمایش می گذارد.

موتور پردازشگر تصویر Picture Processor X1™ Ultimate که سونی از این موتور پردازشگر برای تلویزیون هایش استفاده کرده است با استفاده از الگوریتم های خاص تصاویر را پردازش نموده و بر روی صفحه نمایش محتوا ها را نمایان می سازد. تکنولوژی Live Colour نیز که طیف گسترده ای از رنگ ها را پشتیبانی می کند وجود دارد که این دو قابلیت عالی تصاویری واقعی را به نمایش در خواهند آورد و بیننده را در تصویر و کیفیت آن غرق خواهند کرد.

تکنولوژی Dynamic Contrast Enhancer نیز بر روی کنتراست تصاویر و واقعی‌تر جلوه کردن آن‌ها تاثیر مثبت خواهد گذاشت. نمایشگر TRILUMINOS با در اختیار داشتن پالت رنگی گسترده، رنگ‌ها را به صورت واقعی و با در نظر گرفتن روشنایی و تیرگی به صورت کامل ایجاد خواهد کرد.

به کمک فناوری ارتقاء دهنده کیفیت تصویر X-Reality ™ PRO در تلویزیون سونی 85X8500G همه ی تصاویر کم کیفیت پردازش می شود و آن ها را نزدیک به فورکی نشان می دهد. فناوری HDR حتی در تاریک ترین و درخشان ترین مناطق جزئیات حفظ خواهد شد.

گفتنی است که فناوری HDR از فرمت های HDR 10 و HLG پشتیبانی می کند. همچنین این فرمت ها از پس نمایش دادن بازی های کنسول بازی و پلی استیشن برمی آید و بازی را با کیفیت 4K اجرا می کند.

ویژگی‌های سیستم صوتی و توان صوتی در تلویزیون سونی 85X8500G

تلویزیون 85 اینچ سونی X8500G

 تلویزیون 85 اینچ سونی X8500G دارای سیستم صوتی دو کاناله می باشد که متشکل از دو اسپیکر از نوع Bass Reflex بوده و توان خروجی صدی هرکدام 10 وات می باشند که در مجموع توان خروجی صدای تلویزیون را به 20 وات می رسانند ، شاید توان خروجی صدای 20 وات برای سالن های بزرگ کم بنظر بیاید ولی با داشتن فناوری های عالی کیفیت و قدرت صدای سیستم صوتی ارتقاء می یابد.

علاوه بر آن با وجود پورت و ورودی اپتیکال قابلیت انتقال صدای تلویزیون با همان کیفیت به سیستم صوتی های جانبی مانند سینما خانگی و سندبار را مهیا می سازد و می توانید قدرت صدا را افزایش دهید. 

 فناوری DTS Digital Surround صدای دیجیتال را رمز گشایی خواهد کرد و امکان پخش صدا به صورت همه‌جانبه و دقیق را فراهم می‌کند. با این وجود احساس می‌کنید صدا از منابع مختلف تولید شده و در اطراف شما پراکنده شده است. فناوری پاک سازی صدا ClearAudio+ که وظیفه دارد نویز و بافت های اضافی صدا را حذف نماید این امر صدایی شفاف و روان را به گوشتان می رساند.

 6 حالت مختلف صدا (Standard, News, Music, Cinema, Sport, Game) در تلویزیون سونی 85x8500g وجود دارند که به شما امکان تنظیم حالت صدا مطابق با حالت تصویر را می دهد و می توانید حالت صدا را با محتویات پخش شده هماهنگ سازی کنید.

پشتیبانی از فرمت های مختلف صوتی نظیر دالبی دیجیتال Dolby™ Digital، دالبی دیجیتال پلاس Dolby™ Digital Plus، دالبی پلاس Dolby™ Pulse و DTS Digital Surround باعث تفکیک صدا در کانال های مختلف صوتی می شود و صدایی همه جانبه و فراگیر را در محیط طنین انداز می کند.

امکانات اسمارت با سیستم عامل اندروید در تلویزیون هوشمند سونی 85X8500G

قیمت خرید تلویزیون سونی 85X8500G

سیستم عامل تلویزیون 2019 سونی سری 8 در این تلویزیون اندروید می باشد. این سیستم عامل به رابط کاربری سریع و روان مشهور است و کار کرد آن مثل گوشی های اندرویدی است همچنین این سیستم عامل محیطی سرگرم کننده را برای کاربرانش فراهم آورده است.

فناوری بلوتوث، امکان سرچ صوتی، راهنمای الکترونیکی نصب برنامه ها، برنامه ی تلتکست، قابلیت تایمر، و زیرنویس Subtitle و ... از امکانات تلویزیون سونی X8500G است که با این سیستم عامل هماهنگی لازم را پیدا کرده اند. مرورگر وب در تلویزیون 85 اینچ امکان گشت و گذار در اینترنت و شبکه های مختلف را برای کاربرن فراهم می آورد.

همچنین برای دسترسی به فروشگاه محتوای گوگل کافی است که حساب کاربری در این فروشگاه ایجاد کنید و سپس برنامه ی مورد علاقه ی خود را انتخاب و دانلود کنید.

با 16 گیگابایت حافظه ی داخلی انواع برنامه ها و موسیقی و فیلم ها و ...را در خود ذخیره می کند و دیگر لازم نیست محتوا را بر روی فلش و ... ذخیره نمایید. قابلیت اشتراک گذاری بی سیم Chromecast built-in امکان اشتراک گذاری محتوای تصویری را بین تلویزیون و سایر دستگاه های هوشمند مانند موبایل و تبلت و ... فراهم می آورد. 

جمع بندی

تلویزیون 85X8500G با توجه به اندازه بسیار بزرگ در کنار کیفیت تصویر 4K ULTRA HD می تواند تجربه حضور در سینما را به شما ببخشد و لذت تماشای برنامه های مورد علاقه یتان را چند برابر کند. تلویزیون های بالارده سونی با قابلیت های هوشمند و اسمارت فراوانی که دارند می تواند کارایی فراوانی را در اختیار شما قرار دهند و شما می توانید نهایت استفاده را از این تلویزیون ها ببرید.

تلویزیون سونی 85X8500G با کیفیت تصویری فوق العاده بالا و قدرت صدای عالی لحظات عالی و لذت بخشی را از تماشای تلویزیون برای شما مهیا می سازد . تلویزیون هوشمند 85X8500G با سیستم عامل اندروید امکانات گستره ای را در اختیار شما قرار می دهد و بهترین عملکرد را خواهد داشت.

اگر به دنبال یک تلویزیون با صفحه نمایش بزرگ در کنار امکانات فوق العاده بالا و کیفیت بی نظیر هستید قطعا مدل X8500G یکی از بهترین و خاص ترین مدل ها برای انتخاب شما خواهد بود . 


اگر به دنبال خرید محصولی با کیفیت و زیبا هستید میتوانید با خرید تلویزیون 65 اینچ سونی مدل 65X9000F که یکی از خاص ترین مدلهای سونی میباشد، تجربه خریدی رضایت بخش را داشته باشید.
ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
85X8500G

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
85 اینچ
اقلام همراه
پایه و پیچ های اتصال دهنده، ریموت کنترل، کابل برق
وزن
وزن با پایه : 46.5 کیلوگرم - وزن بدون پایه : 49 کیلوگرم - وزن بسته بندی : 65 کیلوگرم
نوع صفحه نمایش
تخت
قطر نمایشگر (cm)
215 سانتی متر
سرعت رفرش تصویر/ MCI
120 هرتز
رزولوشن فیلم
4K
کیفیت صفحه نمایش
4K ULTRA HD
نسبت تصویر
16:9
رزولوشن تصویر
3840*2160 پیکسل
توان خروجی صدا
20 وات
ویژگی های صدا
فناوری صوتی Acoustic - فناوری Sound-from-Picture Reality - نوع بلندگوها Acoustic Multi-Audio - پشتیبانی از فرمت صوتی DTS Digital Surround
سیستم عامل
اندروید
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
4 پورت
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
3 پورت
ورودی Component
دارد
پورت LAN
دارد
خروجی هدفون
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
توضیحات صفحه نمایش
LED
تایمر خاموش
دارد
تله تکست
دارد
فرمان صوتی
دارد
قابلیت DVB-T
دارد
سال ساخت
2019 میلادی
اندازه قاب تلویزیون
قاب باریک
ریموت کنترل
دارد
زاویه دید افقی
178 درجه
سری
8
نوع پنل
پنل VA نمایشگر
تعداد بلندگو
2 بلندگو
صدا بهینه ساز
3 حالت (Off, Wall-Mount Type, Stand Type)
تعداد ورودی Component
دارد
ورودی ویدئو Composite
دارد
تعداد وروردی ویدئو Composite
1 پورت
اپتیکال
دارد
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
نرم افزار تلویزیون هوشمند
برنامه های کاربردی
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
دارد
4K Upscaler
دارد
ورودی RF
دارد
بلوتوث
دارد
سیستم کاهنده نویز صدا
Clear Voice
رنگ
مشکی
حالت صدا
6 حالت مختلف (Standard, News, Music, Cinema, Sport, Game)
رنگ تقویت پویا
دارد
تنظیمات حالت صدا
Standard/Music/Cinema/Game/Sports
OSD Language
دارد
کنترل والدین
دارد
زبان و منوی فارسی
دارد
ابعاد خالص(سانتی متر)
ابعاد با پایه : 190.9×117.5×43.3 سانتی متر - ابعاد بدون پایه : 190.9×109.7×8.0 سانتی متر
ابعاد بسته (سانتی متر)
ابعاد بسته بندی : 204.7×123.5×28.6 سانتی متر
منبع تغذیه
100~240Vac 50-60Hz
حسگر روشنایی
دارد
فرمت های ورودی ویدئو
2160/24p, 2160/25p, 2160/30p, 2160/50p, 2160/60p
حالت تصویر
Vivid, Standard, Custom, Photo-Vivid, Photo-Standard, Photo-Custom, Cinema, Game, Graphics, Sports
حافظه داخلی
16 گیگابایت
عملکرد سازگار با براویا
دارد
Dolby Vision
دارد
سایر ویژگی و امکانات
جستجوی صوتی - تایمر خواب - مدیریت کابل ها - اشتراک گذاری از طریق Chromecast

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سونی
سونی
150,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
116,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
107,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN85B کیفیت تصویر : 4Kخروجی صدا :  60 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : تایزن 7.0سیستم عامل : 2.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیپردازنده تصویر : Neo Quantum 4Kفناوری...

فهرست