×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون 65 اینچ سامسونگ 65Q950R

0 تومان بدون مالیات
مدل:65Q950R
کیفیت تصویر :8K
پردازنده :4 هسته ای
نوع صفحه نمایش : QLED
توان خروجی صدا :60 وات
سال ساخت :2019 میلادی
موتور تصویر :Quantum Processor 8K
قابلیت های :ارتقای تصویر به 8K و HDR 4000

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
ناموجود
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

تلویزیون 65 اینچ 8K اسمارت سامسونگ 65Q950R

تلویزیون سامسونگ 65q950r

سامسونگ یکی از شرکت های معتبر در صنعت وسایل صوتی و تصویری است که هرساله تلویزیون های در اندازه های گوناگونی وارد بازار می کند. از جمله این تلویزیون ها می توان به مدل Q950R اشاره کرد. تلویزیون سامسونگ Q950R با ظاهر زیبا و فناوری های مدرن که دارد توانسته در سطح جهانی خود را به نمایش بگذارد. از برجسته ترین فناوری های این تلویزیون می توان به کوالتی 8K اشاره کرد.

این فناوری با بیش از 33 میلیون پیکسل که در اختیار دارد می تواند کاری کند که  تصاویر به واقعیتشان نزدیک و نزدیک تر شوند. به بیان بهتر شما با نگاه کردن به تصاویر تلویزیون سامسونگ Q950R احساس حضور در دل صحنه به خواهید کرد. علاوه براین شما با کمک فناوری Ultra Viewing Angle می توانید در هر زاویه حتی زاویا کور نسبت به این محصول قرارگیرد و زیبا ترین و جذابترین تصاویر ممکن را دریافت کنید.

داشتن یک تلویزیون با قابلیت های روز دنیا باعث شده تلویزیون 2021 میلادی در کانون توجه خریداران قرار بگیرند. این تلویزیون ها دارای سیستم کاربری آسان، کیفیت تصویرفورکی، اتصال به اینترنت و طراحی زیبا و ...می باشند. تلویزیون سونی 65X7500J یکی دیگر از مدل های اقتصادی و مقرون به صرفه بازار که در سال 2021 در لیست پرفروش ترین تلویزیون های بازار قرار دارد.

جدا از این سامسونگ در اقدام باور نکردنی فناوری Dialog Enhancement را در این محصول تعبیه کرده است. یقینا این امر برای شما نیز رخ داده است که گاهی دیالوگ ها به دلیل نویز های اضافه اطراف تلویزیون سامسونگ Q950R ضعیف یا حتی به طور کامل حذف خواهند شود. فناوری Dialog Enhancement با تجزیه و تحلیل صدا قادر است دیالوگ ها را صدا پس زمینه تشخیص داده و با قرار دادن در مسیر بافر ها الکترونیکی به تقویت ان ها  کمک قابل توجه کند.

علاوه بر این سامسونگ برای ایجاد بعد تازه از ارتباط با این تلویزیون از دستیار هوشمند Google Assistant استفاده کرده است. بر طبق گفته های سامسونگ کاربران می تواند تنها با استفاده از صدا خود به جستوجو در صفحات وب بپردازند. اگر قصد خرید تلویزیون سامسونگ را دارید با ادامه این مطلب همراه ما باشید.

طراحی تلویزیون سامسونگ 65Q950R

تلویزیون سامسونگ q950r

تلویزیون سامسونگ Q950R به سبب ظاهر زیبا و خوش تراش که دارد توانسته در همان نگاه اول خود را در دل مخاطبینش شیرین و خواستنی جلوه دهد. به طوری که شما می توانید از این تلویزیون خوش تراش و جذاب به عنوان وسیله تزئینی که هر لحظه حس و حال تازه به محیط اطرافش می دهد استفاده کنید. سامسونگ لبه باریک تلویزیون Q950R را به گونه ای دیزاین کرده تا بتوان چهره ملودراماتیک به این محصول ببخشد.

علاوه براین سونی در عملکردی سنت شکنانه پایه های این تلویزیون را به صورت قائم تعریف کرده است. این پایه های نود درجه ای قادر اند حمایت عالی از تلویزیون سامسونگ Q950R به عمل بیاورند. قاب باریک اطراف صفحه نمایش 65 این محصول نیز به نوبه خود توانسته جلوه ویژه ای به این محصول ببخشد. همچنین سامسونگ به گونه اجزای این تلویزیون را در کنار هم قرار داده که شما با دیدن این تلویزیون حس همانگی در شما برانگیخته خواهد شد.

کیفیت تلویزیون سامسونگ اسمارت 65Q950R

قیمت خرید تلویزیون 65q950r

همان طور که میدانید انتخاب یک تلویزیون بی نظیر بسته به کیفیت نمایش تصویر ان دارد و به موازات ان کیفیت تصویر نیز به نوبه خود بسته به نور پس زمینه است. به این منظور سامسونگ برای برانگزیش تمام حواس شما در این تلویزیون از صفحه نمایش QLED استفاده کرده است. این صفحه نمایش با بهره گیری از ذرات کوانتمی قادر است نور پس زمینه را به طور شگفت انگیزی افزایش دهد.

این امر علاوه بر ایجاد کنتراست خیره کننده در این تلویزیون نیز به نوبه خود می تواند موجب تولید رنگ های پویا در تلویزیون شود. در کنار این خصوصیت سامسونگ برای بهینه سازی تصاویر از پردازنده تصویر Quantum Processor 8K کمک گرفته است. این پردازنده بی نظیر با تشخیص محتوا اصلی تصویر می تواد کاری کند که کیفیت تصویر به صورت خارق العاده افزایش یابد. 

علاوه براین خصوصیت که سبب ایجاد رنگ ها طبیعی و جذاب در تلویزیون سامسونگ Q950R می شود Colour Volume 100% by Quantum Dot است. یعنی در یک کلام می توان گفت سامسونگ با قرار دادن این فناوری ها بر روی تلویزیون Q950R جای هیچ گونه ایرادی را باقی نگذاشته است.

صدا واضح و شفاف در تلویزیون سامسونگ 65Q950R

تلویزیون 65 اینچ کیولد سامسونگ 65q950r

اگر به مشخصات صوتی تلویزیون Q950R نگاهی بیندازید متوجه خواهید شد سامسونگ در بخش صوتی سنگ تمام گذاشته است. تلویزیون سامسونگ Q950R برای ایجاد مکمل صدا عالی مقدار توان خروجی را به صورت 60 وات تعریف کرده است. این ویژگی جذاب می تواند کاری کند که تمام تجربه های شنیداری شما به طور کامل محتول شود.

علاوه براین سامسونگ برای ایجاد فضای فراصوت در اطراف تلویزیون Q950R از فناوری Dolby Digital استفاده کرده است. این استاندار صدا که تازگی سامسونگ از ان در تلویزیون های رده بالا خود بهره برده می تواند کاری کند که صدا به طور همه جانبه پخش شود. به عبارت ساده تر شما با واقع شدن در این محیط فرا صوت احساس حضور در سینما های سه بعدی خواهید کرد.

اما این تمام ویژگی این محصول بی نظیر نیست بلکه شما می توانید با متوسل شدن به فناوری Sound mode به تجربه هیجان انگیز از صدا دست پیدا کنید. کاربران می تواند بسته به محتوا مورد علاقه خود صدا تلویزیون سامسونگ Q950R را به یکی از حالت: ورزشی، استادیومی، سینمایی و موسیقی تبدیل کنید.

امکانات هوشمند در تلویزیون 65Q950R

تلویزیون سامسونگ 65q950r

تلویزیون سامسونگ 65Q950R با بکارگیری از فناوری روز دنیا توانسته زندگی مدرن را به خانه های شما هدیه خواهد داد. از قبیل این فناروی های فوق العاده می توان به SmartThings اشاره کرد. این فناوری بی نظیر به شما این امکان را می دهد که تمام وسایل هوشمند اطرافتان را با تلویزیون سامسونگ Q950R کنترل کنید. به عنوان مثال می توانید به جاروبرقی هوشمند خود دستور دهید که در کدام جهت حرکت کند و یا از تلویزیون Q950R بخواهید که در های ورودی را به طور کامل قفل کند.

اما گفتن این نکته دور از لطف نیست که شما زمانی می توانید از این فناوری نهایت استفاده کنید که با موازات ان از هوش مصنوعی Alexa بهره ببرید. بر طبق گفته های سامسونگ شما می توانید با بهرهجویی از این هوش مصنوعی به گفتوگو با این محصول بپردازید. تلویزیون سامسونگ Q950R نیز به نوبه خود می توان به حرف های شما گوش فرا داده و در کوتاه ترین زمان ممکن به شما پاسخ دهد.

جدا از این کاربران در زیر سایه نوآوری Gallery قادر خواهند بود دست به ذخیره سازی تصاویر و ویدئو های مورد علاقه خود بزنند. اگر هنوز هم جهت خرید تلویزیون به جمع بندی نهایی نرسیدید پیشنهاد ما تلویزیون 55 اینچ سامسونگ مدل 55KS9500 میباشد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
65Q950R

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
65 اینچ
وزن
وزن با پایه : 30.4 کیلوگرم - وزن بدون پایه : 29.4 کیلوگرم - وزن بسته بندی : 42.4 کیلوگرم
نوع صفحه نمایش
تخت
قطر نمایشگر (cm)
165 اینچ
سرعت رفرش تصویر/ MCI
240 هرتز
رزولوشن فیلم
8K
کیفیت صفحه نمایش
8K
نسبت تصویر
16:9
رزولوشن تصویر
4320*7380 پیکسل
توان خروجی صدا
60 وات
سیستم عامل
تایزن
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
4 پورت
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
3 پورت
پورت LAN
دارد
خروجی هدفون
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
اشتراک گزاری هوشمند
YES
توضیحات صفحه نمایش
QLED
نور پس زمینه Direct Full Array 32x - تکنولوژی Ultimate 8K Dimming - میزان صد درصدی نقطه کوانتومی - فناوری Ultra Black Elite - تکولوژی افزایش عمق Q Contrast EliteMax
تایمر خاموش
دارد
سال ساخت
2019 میلادی
اندازه قاب تلویزیون
قاب باریک
ریموت کنترل
دارد
زاویه دید افقی
178 درجه
سری
9
تعداد بلندگو
4 بلندگو
سری پردازنده
4 هسته ای
اپتیکال
دارد
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
نرم افزار تلویزیون هوشمند
برنامه های کاربردی
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
HDR 4000
4K Upscaler
ارتقای تصویر به 8K
ورودی RF
دارد
DLNA
دارد
بلوتوث
دارد
رنگ
مشکی
تنظیمات حالت صدا
Standard/Music/Cinema/Game/Sports
سیستم های صوتی
Dolby Digital
OSD Language
دارد
سیستم ECO
دارد
(ConnectShare™(USB2.0
دارد
ابعاد خالص(سانتی متر)
ابعاد با پایه : 145.2×89.9×30.4 سانتی متر- ابعاد بدون پایه : 145.2×83.5×3.5 سانتی متر- ابعاد بسته بندی : 162.0×98.0×19.5 سانتی متر
امکانات ویژه
فرمان صوتی Bixby - راهنمای جهانی Universal Guide - فناوری AI
پورت RS-232C
دارد
منبع تغذیه
AC 220 - 240 V, 50/60Hz
سایر ویژگی و امکانات
موتور تصویر : Quantum Processor 8K - طراحی Ambient Mode - نمایشگر دیجیتال خالص - جستجوی خودکار کانال - قابلیت Anynet

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سونی
سونی
150,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
116,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
107,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN85B کیفیت تصویر : 4Kخروجی صدا :  60 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : تایزن 7.0سیستم عامل : 2.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیپردازنده تصویر : Neo Quantum 4Kفناوری...

فهرست