×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون 75 اینچ سامسونگ مدل 75Q950R

مدل:75Q950R
کیفیت تصویر : 8K
پردازنده :  4 هسته ای
نوع صفحه نمایش :QLED
توان خروجی صدا :60 وات
سال ساخت :2019 میلادی
موتور تصویر : Quantum Processor 8K
قابلیت های :ارتقای تصویر به 8K و HDR 4000

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

تلویزیون اولد 75 اینچ 8K اسمارت سامسونگ مدل 75Q950R

مشخصات و ویژگی های تلویزیون اولد 75 اینچ 8K اسمارت سامسونگ مدل 75Q950R

سامسونگ در سال 2019 تلزیون Q950R را به میدان رقابت فرستاد. این تلویزیون فوق العاده با بهرهگیری از فناوری های روز دنیا توانسته در همان اول کار باز رقابت گرم تر از قبل نماید. ظاهر زیبا در کنار صحنه های با تصاویر واقعی و صدا شفاف از محدود کارهای تلویزیون سامسونگ Q950R است. سامسونگ برای ارائه تصاویر زیبا در این محصولش از صفحه نمایش QLED استفاده کرده است. خرید تلویزیون سامسونگ با این مشخصات بی شک بهترین گزینه میباشد.

این صفحه نمایش بی نظیر با استفاده از فناروی ذرات کوانتمی قادر است نور پس ضمینه را به طور چشم گیری افزایش دهد. یعنی به بیان بهتر شما با تصاویر زیبا بر روری این صفحه نمایش احساس حضور در دل صحنه خواهید کرد. در کنار این خصوصیت سامسونگ برای ایجاد رنگ های زیبا و طبیعی در تلویزیون Q950R از فناروی Colour Volume 100% by Quantum Dot استفاده کرده است.

داشتن یک تلویزیون با قابلیت های روز دنیا باعث شده تلویزیون 2021 میلادی در کانون توجه خریداران قرار بگیرند. این تلویزیون ها دارای سیستم کاربری آسان، کیفیت تصویرفورکی، اتصال به اینترنت و طراحی زیبا و ...می باشند. تلویزیون سونی 65X7500J یکی دیگر از مدل های اقتصادی و مقرون به صرفه بازار که در سال 2021 در لیست پرفروش ترین تلویزیون های بازار قرار دارد.

علاوه براین سامسونگ در رویکردی باور نکردنی خروجی صدا این محصول را به صورت 40 وات تعریف کرده است. طبق گفته های سامسونگ کاربران به واسته این خروجی صدا بی نظیر می تواند تجربه کاملا متفاوت را دریافت کنند. جدا از این سامسونگ برای ایجاد فضای مدرن در این تلویزیون از SmartThings کمک گرفته است. افراد از این پس می تواند به واسطه فناوری SmartThings می توانند وسایل هوشمند اطرافشان را کنترل کنند.

به بیان بهتر شما می توانید این تلویزون را به مقر فرماندهی وسایل هوشمندتان قرار دهید. مثلا شما می توانید از تلویزیون سامسونگ Q950R بخواهید چراغ ها روشن یا خاموش کند یا حتی از محتوا یخچالتان به طور کامل اگاه شوید. همچنین لازم به ذکر است سامسونگ برای ایجاد پل ارتباطی سریع و امن با دنیای مجازی از فناوری wifi بهره گرفته است.

 

طراحی زیبا و جذاب در تلویزیون سامسونگ 75Q950R

در طول دوره های اخیر تلویزیون های هوشمند به تدریج چهره تزئینی در خانه های پیدا کرده اند که این امر به نوبه خود موجب شده که کمپانی ها در طراحی یک محصول ظرافت بیشتر بخرج بدهند. تلویزیون سامسونگ Q950R با ظاهر خوش تراشی که دارد توانسته در همان نگاه ابتدای خود را در دل کاربران جذاب نمایش دهد. قاب باریک اطراف صفحه نمایش 75 اینچی علاوه بر ظاهر ارگونومیک که به تلویزیون سامسونگ Q950R می بخشید نیز قادر است حمایت ویژه ای از ان به عمل اورد.

اما در راس این خصوصیات ظاهری ضخامت لبه تلویزیون سامسونگ Q950R قرار دارد. شما با نگاه کردن از جانب به این محصول متوجه ضخامت باریک ان خواهید شد که باید ذکر کنم این امر ممکن از در وهله اول موجب تعجب شما شود. در کنار این به قطع یقین میتوان این ادعا را کرد که با اتصال این محصول به دیوار دکوراسیون خانه یتان به طور اتوماتیک ظاهر متفاوت به خود خواهد گرفت.

البته در میان باید ذکر کنم که در صورت اتصال به دیوار این محصول ممکن است دسترسی به بعضی از پورت ها مشکل تر به نظر برسد به این منظور سامسونگ عدهای از این پورت ها را در کنار این تلویزیون قرار داده ااست.

 

کوالتی 8K در تلویزیون سامسونگ 75Q950R

به جرعت می توان گفت یکی از مهم ترین ملاک ها در انتخاب یک محصول عالی به کیفیت نمایش تصویر ان برمیگردد. به این منظور سامسونگ در عمکردی باور نکردنی ماهیت 8K را در این تلویزیون تعریف کرده است. به گفته بعضی از منتقدان این کوالتی بی نظیر 8K توانسته شروع کننده نسل تازه از تلویزیون های هوشمند باشد. رزولوشن 8K با مجهز بودن به 7680 x 4320 پیکسل در هر تصویر می تواند کاری کند که تصاویر به واقعیتشان نزدیک و نزدیک تر شود.

به بیان بهتر حس کامل هر صحنه به هنگام دیدن صحنه های ایجاد شده توسط تلویزیون سامسونگ Q950R به سمت شما کمانه خواهد زد. یعنی در یک کلام می توان گفت سامسونگ با بکارگیری از این فناوری جای هیچ گونه ایرادی را باقی نگذاشته است.

 

پردازنده تصویر Quantum Processor 8K

همان طور که می دانید دیدن صحنه های زیبا می تواند حس خارق العاد را در شما ایجاد کند. اما نکته مهم که در این میان وجود دارد ان است که فناوری های پیشرفته در زمینه کیفیت تصویر نیز گاهی بر اثر عوامل غیر قابل پیش بینی مانند نویز در انجام وظایف خود عاجز میمانند و نمی توانند تصاویر را ان طور که باید پخش کنند. به این سبب سامسونگ برای جلوگیری از این عوامل از پردازنده تصویر Quantum Processor 8K استفاده کرده است.

این پردازنده باشکوه قادر است با تشخیص و تحلیل محتوای اصلی هر تصویر به بهبود کیفیت ان کمک شایانی کند.

 

صدا جذاب و همه جانبه با فناوری Dolby Digital

دیدن تصاویر زیبا به نوبه خود میتواند کمک حال عالی برای دریافت حس کامل هر صحنه باشد اما خصوصیت که می تواند کاری کند کاربران در مدت زمان کوتاه تری به این حس فوق العاده دست پیدا کنند کیفیت صدا است. سامسونگ بار دیگر برای خواستنی جلوه دادن این محصولش از فناوری صدا Dolby Digital استفاده کرده است. این غول صدا که معمولا سامسونگ از ان در تلویزیون های پرچم دار استفاده می کند می تواند کار کند که شما به طور کامل در میان صحنه ایجاد شده غرق  شوید.

Dolby Digital با افزودن کانال های صوتی از 5 جهت مختلف قادر است محدوده فرا صوت را برای مخاطبینش خلق کند. این امر به گونه ای است که شما با واقع شدن در این محدوده فراصوت احساس حضور در سینما های بزرگ خواهید کرد.

 

هوش مصنوعی Bixby در تلویزیون سامسونگ 75Q950R

روز به روز شمار وسایل صوتی و تصویری در حال افزایش است اما خصوصیت که سبب ایجاد تفاوت یک محصول با دیگر محصولات می شود امکانات هوشمندی است. اما یکی از برجسته ترین فناوری های هوشمندی در دهه های اخیر که توانست بعد تازه از زندگی را به وجود بیاورد هوش مصنوعی Bixby است. بر طبق گفته های سامسونگ هوش مصنوعی Bixby می تواند سطح تازه از تعامل با تلویزیون Q950R ایجاد کنند.

شما در زیر سایه این فناوری می توانید از صدایتان برای دسترسی به خواسته هایتان استفاده کنید. همچنین در این وسط تلویزیون سامسونگ Q950R نیز به واسطه این هوش مصنوعی می تواند به خواسته های شما گوش، فکر و با انجام محاسبات دقیق به شما پاسخ متناسب دهد.

اگر قصد خرید یک تلویزیون خاص با امکانات بالا را دارید پشنهاد میکنیم تلویزیون 49 اینچ سامسونگ مدل 49KU7350 را از دست ندهید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
75Q950R

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
75 اینچ
وزن
وزن با پایه : 41.8 کیلوگرم - وزن بدون پایه : 40.6 کیلوگرم - وزن بسته بندی : 60.1 کیلوگرم
نوع صفحه نمایش
تخت
قطر نمایشگر (cm)
190 سانتی متر
سرعت رفرش تصویر/ MCI
240 هرتز
کیفیت صفحه نمایش
8K
نسبت تصویر
16:9
رزولوشن تصویر
4320*7380 پیکسل
توان خروجی صدا
60 وات
سیستم عامل
تایزن
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
4 پورت
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
3 پورت
پورت LAN
دارد
خروجی هدفون
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
اشتراک گزاری هوشمند
YES
توضیحات صفحه نمایش
QLED
نور پس زمینه Direct Full Array 32x - تکنولوژی Ultimate 8K Dimming - میزان صد درصدی نقطه کوانتومی - فناوری Ultra Black Elite - تکولوژی افزایش عمق Q Contrast EliteMax
تایمر خاموش
دارد
سال ساخت
2019 میلادی
اندازه قاب تلویزیون
قاب باریک
ریموت کنترل
دارد
زاویه دید افقی
178 درجه
سری
9
تعداد بلندگو
4 بلندگو
سری پردازنده
4 هسته ای
اپتیکال
دارد
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
نرم افزار تلویزیون هوشمند
برنامه های کاربردی
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
HDR 4000
4K Upscaler
ارتقای تصویر به 8K
ورودی RF
دارد
DLNA
دارد
بلوتوث
دارد
رنگ
مشکی
تنظیمات حالت صدا
Standard/Music/Cinema/Game/Sports
سیستم های صوتی
Dolby Digital
OSD Language
دارد
سیستم ECO
دارد
(ConnectShare™(USB2.0
دارد
ابعاد خالص(سانتی متر)
ابعاد با پایه : 167.6×102.6×33.7 سانتی متر - ابعاد بدون پایه : 167.6×96.5×3.5 سانتی متر
ابعاد بسته (سانتی متر)
ابعاد بسته بندی : 186.4×111.2×24.3 سانتی متر
امکانات ویژه
فرمان صوتی Bixby - راهنمای جهانی Universal Guide - فناوری AI
پورت RS-232C
دارد
منبع تغذیه
AC 220 - 240 V, 50/60Hz
سایر ویژگی و امکانات
موتور تصویر : Quantum Processor 8K - طراحی Ambient Mode - نمایشگر دیجیتال خالص - جستجوی خودکار کانال - قابلیت Anynet

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سونی
سونی
150,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
116,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
107,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN85B کیفیت تصویر : 4Kخروجی صدا :  60 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : تایزن 7.0سیستم عامل : 2.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیپردازنده تصویر : Neo Quantum 4Kفناوری...

فهرست