×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون 43 اینچ کیولد سامسونگ مدل 43Q60R

0 تومان بدون مالیات
مدل:43Q60R
پردازنده :  4 هسته ای
توان خروجی صدا : 20 وات
نوع صفحه نمایش :QLED
سال ساخت : 2019 میلادی
کیفیت تصویر :4K Ultra HD
سیستم های صوتی :Dolby Digital

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
ناموجود
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

تلویزیون QLED اسمارت 43 اینچ سامسونگ مدل 43Q60R

مشخصات و ویژگی های تلویزیون QLED اسمارت 43 اینچ سامسونگ مدل 43Q60R

در سال 2019 سامسونگ دست به عمل تازه ای برای تصاحب بازار وسایل صوتی و تصویری زد که از ان می توان به تولید و توزیع سری تلویزیون های Q اشاره کرد. به گفته منتقدان سامسونگ این محصول خود را به گونه ای طراحی کرده تا شکوه و سلطه جوییش را به رخ رقبای خود بکشد. به این منظور امروز می خواهیم تلویزیون مدل 60R از خوانواده Q را مورد بررسی قرار دهیم. تلویزیون سامسونگ Q60R با صفحه نمایش 43 اینچی خود قادر است تجربه ای متناسب با خواسته شما در اختیار بگذارد.

سامسونگ برای تولید صحنه های زیبا بر روی این تلویزیون از فناوری QLED کمک گرفته است. این صفحه نمایش خارق العاده که نسل بعد از  LEDقرار دارد می تواند با تکنیک های ذرات کوانتومی سبب ایجاد تصاویر زیبا با کنتراست باور نکردنی شود. یعنی به عبارت ساده تر، شما با وجود همچین تکنولوژی قادر خواهید بود به حس کامل صحنه دست پیدا کنید. قیمت تلویزیون سامسونگ نسبت به امکاناتی که دارد مناسب بنظر میرسد.

داشتن یک تلویزیون با قابلیت های روز دنیا باعث شده تلویزیون 2021 میلادی در کانون توجه خریداران قرار بگیرند. این تلویزیون ها دارای سیستم کاربری آسان، کیفیت تصویرفورکی، اتصال به اینترنت و طراحی زیبا و ...می باشندتلویزیون سونی 55X7500J یکی دیگر از مدل های اقتصادی و مقرون به صرفه بازار که در سال 2021 در لیست پرفروش ترین تلویزیون های بازار قرار دارد.

اما یکی از مهم ترین نقاط قوت های تلویزیون سامسونگ Q60R به ضمینه صدا ان برمیگردد. این محصول باور نکردنی با کانال صوتی 2 اینچی و قدرت خروجی صدا 20 وات قادر است به تنهای تجربه های شنوایی شما را درهم کوبد. اما جدا از این یکی از خواص مهم این محصول بی نظیر به امکانات هوشمندی ان مربوط می شود. سامسونگ برای ایجاد محیط سرگرم کننده و کاربردی فناوری WiFi Direct را قرار داده است.

شما با کمک این فناوری می توانید به صورت بی سیم به انترنت متصل شده و برای ساعت ها خود را سرگرم نمایید. علاوه براین شما در زیر سایه نوآوری Gallery قادر خواهید بود به ذخیره سازی فیلم و عکس های مورد علاقه خود بپردازید.

طراحی شگفت انگیز در تلویزیون سامسونگ 43Q60R

قاب اطراف صفحه نمایش تلویزیون 43Q60R به گونه دیزاین شده که در نگاه ابتدا ان را جزی از نمایشگر تصور خواهید کرد. اما با نگاه کردن دقیق متوجه قاب باریک اطراف صفحه نمایش 43 اینچی ان خواهید شد. در کنار این ویژگی وجود صفحه نمایش 43 اینچی سبب شده که تلویزیون اسمارت Q60R انتخاب مناسب برای سالن های متوسط باشد.

اما ویژگی دیگری که سبب شده جذابیت این تلویزون دو برابر شود ضخامت کم ان است. این ضخامت کم به گونه ای دیزاین شده که تلویزیون سامسونگ Q60R قادر میسازد که با هر محیط خود را سازگار نماید. جدا از این، خصوصیتی که سبب شده حس استحکام بودن را به مخاطبینش القا نماید، پایه های هشتی شکل ان است. یعنی به بیان دیگر شما با وجود همچین پایه های می توانید از محکم بودن این تلویزیون اطمینان حاصل نماید.

همچنین لازم به ذکر است که پشت این کالا به صورت یکپارچه طراحی شده است یعنی شما با نگاه کردن از پشت به این محصول متوجه هیچ گونه برجستگی و ناسازگاری نخواهید شد. در این میان ذکراین نکته عاری از لطف نیست که پورت های خروجی این محصول نیز در پشت این محصول تعبیه شده است.

کیفیت فوق العاده در تلویزیون سامسونگ 43Q60R

همان طور که اگاه هستید یکی از مهم ترین و اصلی ترین ملاک ها در انتخاب یک تلویزیون به چگونگی نمایش تصویر در ان محصول برمی گردد. به این منظور سامسونگ در تلویزیون Q60R از تکنیک متفاوت با سایر محصولات خود استفاده کرده است و ان هم بکارگیری از پردازنده تصویر Quantum Processor 4K است. این پردازنده خارق العاده با بهره گیر از الگوریتم های دیچیتالی می توان به بهبود تصاویر و صوت در تلویزیون سامسونگ اسمارت 43Q60R کمک شایانی نماید.

علاوه براین تلویزیون سامسونگ Q60R در زیر سایه فناوری HDR10+ می تواند تصاویر را به گونه ای ارتقا دهد که سبب برانگیخته شدن حس شما شود. این فناوری بی نظیر با خواص مادی که دارد می تواند سبب ایجاد سطح روشنایی باورنکردنی در این تلویزیون شود. اما در نهایت یکی از برجسته ترین فناوری موجود در این تلویزیون می توان به Micro Dimming اشاره کرد. این بهینه ساز تصویر قادر است با تجزیه کردن تصویر عمق رنگ ها را به طور باورنکردی بالا ببرد تا بتوان واقعیت را از دل تصویر بیرون بکشد و ان را به مخاطبین خود هدیه دهد.

صدا عاری از هرگونه نویز در تلویزیون سامسونگ 43Q60R

ممکن است تا الان به این نکته پی برده باشید که دیدن صحنه های زیبا و جذاب نمی تواند به تنهایی به درخواست های شما رفع نماید بلکه در این میان صدا نیز می تواند تاثیر به سزایی داشته باشد. به این سبب سامسونگ برای ایجاد تجربه دلنشین در این محصول خود از برجسته ترین فناوری های صدا خود استفاده کرده است. از جمله این فناوری ها می توان Dolby Digital Plus را نام برد.

بر طبق گفته های سامسونگ به واسطه این فناوری شما با یک بار گوش فرا دادن به صدا تولید شده به طور کامل مجذوب این محصول شگفت انگیز خواهید شد. تکنولوژی Dolby Digital Plus با افزودن کانال های صوتی قادر است محیط همه جانبه را برای شما به ارمغان بیاورد به گونه ای که شما با قرار گرفتن در این محیط به حس کامل صحنه دست خواهید یافت. در کنار این خصوصیات سامسونگ برای ایجاد مسیر اسان برای ارتباط با بیرون از فناوری Blutooth Audio استفاده کرده است. افراد با استفاده از این فناوری می توانند به صورت بی سیم صدا را انتقال دهند.

امکانات هوشمندی در تلویزیون 43Q60R

کمپانی سامسونگ برای ایجاد محیط دلبسته در این تلویزیون از قابلیت هوشمندی  Samsung SMART TV استفاده کرده است. این فناوری بی نظیر قادر است هزاران و حتی میلیون های محتوا را در اختیار شما قرار دهد. شما با دستیابی به این محتوا ها علاوه براین که می توانید برای مدت ها خود را سرگرم نماید نیز قادر خواهید بود برنامه های روزمره خود را به صورت غیر حضوری پیش ببرید.

اما یکی از جذابیت های این تلویزیون به امکان هدایت وسایل هوشمند اطرافتان است. یعنی به بیان مختصرتر شما با وجود فناوری SmartThings App Support قادر خواهید بود محیط مدرن را به خانه هایتان بیاورید. شما با بکارگیری از این فناوری قادر خواهید بود که تلویزیون سامسونگ Q60R را به مرکز فرماندهی وسایل هوشمند اطرافتان تبدیل کنید و از طریق این محصول همه ان ها کنترل نماید.

در بین محصولات سامسونگ با این امکانات ذکر شده و سیستم های هوشمند، تلویزیون سامسونگ 55AU9000 یکی از مدلهایی میباشد که امکانات بسیار بالایی دارد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
43Q60R

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
43 اینچ
اقلام همراه
ریموت کنترل_دفترچه راهنما_کابل برق_باتری برای کنترل
نوع صفحه نمایش
تخت
سرعت رفرش تصویر/ MCI
120 هرتز
کیفیت صفحه نمایش
4K ULTRA HD
نسبت تصویر
16:9
رزولوشن تصویر
3840*2160 پیکسل
توان خروجی صدا
20 وات
سیستم عامل
تایزن
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
4 پورت
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
2 پورت
پورت LAN
دارد
خروجی هدفون
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
اشتراک گزاری هوشمند
YES
توضیحات صفحه نمایش
QLED
نور پس زمینه Ultra Slim Array - تکنولوژی Supreme UHD Dimming - میزان صد درصدی نقطه کوانتومی
تایمر خاموش
دارد
سال ساخت
2019 میلادی
اندازه قاب تلویزیون
قاب باریک
ریموت کنترل
دارد
زاویه دید افقی
178 درجه
سری
6
تعداد بلندگو
2 بلندگو
سری پردازنده
4 هسته ای
اپتیکال
دارد
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
نرم افزار تلویزیون هوشمند
برنامه های کاربردی
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
Quantum HDR 4x
4K Upscaler
دارد
ورودی RF
دارد
DLNA
دارد
بلوتوث
دارد
سیستم کاهنده نویز صدا
Clear Voice
رنگ
مشکی
تنظیمات حالت صدا
Standard/Music/Cinema/Game/Sports
سیستم های صوتی
Dolby Digital
سیستم ECO
دارد
(ConnectShare™(USB2.0
دارد
امکانات ویژه
فرمان صوتی Bixby - فناری AI - دستیار صوتی Google Assistant - راهنمای جهانی Universal Guide - سازگاری با الکسا
پورت RS-232C
دارد
منبع تغذیه
AC110-120V 50/60Hz
HDR10
دارد
HLG
دارد
سایر ویژگی و امکانات
موتور تصویر : Quantum Processor 4K - طراحی Ambient Mode - نمایشگر دیجیتال خالص - جستجوی خودکار کانال - قابلیت Anynet - سنسور Eco

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سونی
سونی
150,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
116,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
107,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN85B کیفیت تصویر : 4Kخروجی صدا :  60 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : تایزن 7.0سیستم عامل : 2.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیپردازنده تصویر : Neo Quantum 4Kفناوری...

فهرست