×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون 32 اینچ سونی مدل 32R300E

0 تومان بدون مالیات
مدل:32R300E
نوع صفحه نمایش : LED
توان خروجی صدا :10 وات
سال ساخت :2017 میلادی
کیفیت صفحه نمایش : FULL HD
رزولوشن تصویر :1920*1080 پیکسل

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
ناموجود
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

تلویزیون 32 اینچ فول اچ دی سونی مدل 32R300E

مشخصات و ویژگی های تلویزیون 32 اینچ اچ دی سونی مدل 32R300E

در سال 2017 کمپانی خوش نام سونی تی وی میان رده 32r300e رارونمایی کرد. خرید تلویزیون سونی 32R300E مدل خوش ساخت به خاطر ظاهر خوش تراش و فناوری های مدرن که دران تعبیه شده است توانسته با استقبال زیاد مردم مواجه شود. سونی مثل همیشه برای تلویزیون های میان رده و خود سنگ تمام گذاشته و تلویزیونی با امکانات پیشرفته را در اخیتار کاربران گذاشته است. کیفیت تصویر فورکی فول اچ دی full hd برای این تلویزیون نشان از روزلوشن1080×1920 پیکسل دارد، یعنی به ازای هر تصویری که بر روی صفحه نمایش می بینید، 4 میلیون پیکسل کنار هم می نشینند و تصویری با کیفیت بالا و پروضوح را به معرض نمایش خواهد گذاشت.

 موتور پردزاشگر تلویزیون های سونی Processor X1 نام دارد. کاربرد این قابلیت به این صورت است که قبل از اینکه  تصاویر پخش شوند، آنها را از فیلترهای خاصی عبور می دهد و با الگوریتم خاصی کیفیت تصویر را زا نظر میزان روشنایی و نسبت کنتراست و شدت رنگ بررسی می کند و سپس بعد از رفع مشکلات آن ها روی صفحه نمایش نشان می دهد. 

در واقع با به روز شدن تکنولوژی و کنسول های بازی و  فیلم های باکیفیت باعث شده است تا کاربران خواه ناخواه برای تماشای تصاویر باکیفیت تر تلویزیون های خود را ارتقا دهند. اگر شما هم به فکر خرید تلویزیون با فناوری های روز دنیا هستید، تلویزیون 2021 میلادی در این دسته تلویزیون ها قرار می گیرند. این تلویزیون ها مدرن، و در تمام اندازه ها موجود هستند. تلویزیون سونی 75X90J از جمله مدل های هوشمند باشد که از تمام فناوری های روز دنیا بهره مند می باشد.

فناوری hdr که به معنای محدوده ی دینامیکی بالا می باشد، در تلویزیون 32R300E پشتیبانی می شود که از طیف رنگی گسترده برخوردار است و با افزایش نسبت کنتراست، ریزجزئیات تصویر را آشکار می سازد و باعث می شود تصویری با کیفیت و واقعی به رخ تصویر کشیده شود. قابلیت Dynamic Contrast Enhancer نیز نسیت کنتراست تصویر را افزایش می دهد و نور و روشنایی تصویر را متناسب با تاریک و روشن بودن تصویر تنظیم یم کند و به افزای شدادن نسبت کنتراست کمک می نماید.

تلویزیون full hd سونی 32 اینچ سال 2017 دارای سیستم صوتی دو کاناله ای می باشد که از دو عدد اسپیکر تشکیل شده است. هر کدام از این اسپیکرها دارای 5 وات صدا است و در مجموع صدایی به قدرت 10 وات تولید و منتشر می کنند. این میزان خروجی صدا برای سالنی کوچک و ابعاد 32 اینچ می تواند مناسب باشد و نیاز اکثر کاربران را می تواند رفع کند.

این تلویزیون اسمارت نیست و به اینترنت وصل نمی شود اما دارای درگاه های ارتباطی متنوعی نظیر 2 عدد پورت hdmi، یک عدد پورت usb و  پورت کامپوننت و کامپوزیت و خروجس optiocal می باشد. 

قیمت و خرید تلویزیون سونی 32R300E

کیفیت تصویر تلویزیون سونی 32r300

تلویزیون سونی 32R300E دارای کیفیت صفحه نمایشفول اچ دی می باشد ، کیفیت فول اچ دی بالاترین سطح کیفیت می باشد که تصاویری خیال انگیز را ایجاد می کند و همواره صحنه ها را به طبیعی ترین شکل ممکن پخش می کند.

این تلویزیون دارای رزولوشن 1060×1920 پیکسل می باشد این تعداد رزولوشن نمایانگر اجرای بیش از 4 میلیون پیکسل برای ایجاد هر تصویر می باشند که این تعداد پیکسل یعنی تصویری با ریزترین جزئیات و دقیق ترین رنگ ها که تصاویر واقعی را برای بیننده به نمایش می گذارد . 

فناوری Motionflow در این تلویزیون 100 هرتز است که باعث می شود صحنه های بسیار سریع با تمام جزئیات و به واضح ترین شکل ممکن پخش شوند ، در واقع فناوری Motionflow فریم های از دست رفته را باز سازی می کند و تصویر را با تمام جزئیات و بدون هیچ گونه نویزی پخش خواهد کرد و شما می توانید صحنه های سریع مانند بازی ها ، فیلم های اکشن و ... را با تمام جزئیات ببینید. 

فناوری Live Colour نیز در این تلویزیون وظیفه ی زنده کردن تصویر را بر عهده دارد و رنگ واقعیت و زندگی را به تصاویر بی جان می بخشد. فناوری Dynamic Contrast Enhancer کنتراست تصاویر را بالا می برد و تصویری واقعی تر با عمق عالی را به نمایش می گذارد ، در واقع این فناوری اختلاف بین رنگ های روشن و تیره را به بالاترین حد امکان می رساند که همین موجب خلق تصویر واقعی تر و با عمق بهتر می شود.

قابلیت ارتقا دهنده کیفیت فول اچ دی Clear Resolution Enhancer تصاویر کم کیفیت و بی کیفیت را نزدیک به فول اچ دی نمایش می دهد. 

کیفیت تصویر تلویزیون سونی 32R300E

صدایی با توان 10 وات در تلویزیون 32R300E

 کنار این ویژگی سونی برای ان دسته از هوادارن خود که به صدای تلویزیون اهمیت دو چندان می دهند، بلندگو های از نوع Bass Reflex Speaker قرار داده است. این بلندگو های پر قدرت توانایی پخش صدا با خروجی 10 وات را دارند که این به نوبه خود می تواند امتیاز چشم گیری برای این محصول بی نظیر به شمار اید. این سیستم صوتی از امواج اف ام رادیو FM RADIO نیز پشتیبانی می کند و می توان کانال های رادیویی روی این موج را بوسیله ی تلویزیون پخش کرد. 

فرمت ها و فناوری های رایج صوتی نظیر دالبی دیجیتال و دالبی دیجیتال پلاس Dolby™ Digital, Dolby™ Digital Plus, Dolby™ Pulse در ارتقا ی کیفیت صدای تلویزیون نقش بسزایی دارند.  فناوری صوتی DTS 2.0+Digital Out در واقع صدا را در کانال های مختلف صوتی تفکیک می کنند بدون این فناوری ها امکان ایجاد صدای همه جانبه نیز غیر ممکن خواهد بود.

سیستم صوتی تلویزیون سونی 32R300E

راه های ارتباطی در تلویزیون سونی 32R300E

این تلویزیون از سیستم عامل لینوکس بهره می برد اما قابلیت اتصال به اینترنت را ندارد این سیستم عامل باعث می شود که برنامه های کاربردی و رسانه های اجتماعی را با سرعت اجرای عالی در تلویزیون خود داشته باشید. 

این تلویزیون دارای 2 پورت HDMI بوده برای اتصال و داشتن دسترسی به پخش کننده های مختلف ، کنسول های بازی ، دیوایس های دیجیتالی ، دی وی دی پلیر ها و هر آنچه به کمک این پورت قابلیت اتصال داشته باشد و همواره می توانید محتویات آنها را با بهترین و بالاترین کیفیت مشاهده کنید. 2 پورت USB نیز به اتصال تلویزیون به حافظه های خارجی کمک می کند و می توان محتویات داخل حافظه های خارجی از جمله مموری فلاش ها و هاردها را برروی تلویزیون با کیفیت فورکی به نمایش گذاشت.

کامپوزیت در این تلویزیون امکان اتصال به گیرنده ها و پخش کننده های نسبتا قدیمی را در اختیار شما قرار می دهند  با داشتن گیرنده های دیجیتال مانند DVB-T و DVB-T2  در خود تلویزیون شما را از اتصال به گیرنده های دیجیتالی دیگر منع می کند و انواع کانال های صدا و سیما را بدون برفک نشان می دهد. 

از دیگر محصولات فروشگاه ما که یکی از بهترین مدلها نیز میباشد تلویزیون سونی 85Z8H است که ترکیب زیبایی و کیفیت میباشد.

امکانات اسمارت تلویزیون هایسنس 32R300E

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
32R300E

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
32 اینچ
نوع صفحه نمایش
تخت
قطر نمایشگر (cm)
81 سانتی متر
سرعت رفرش تصویر/ MCI
100 هرتز
کیفیت صفحه نمایش
FULL HD
نسبت تصویر
16:9
رزولوشن تصویر
1366*768 پیکسل
توان خروجی صدا
10 وات
ویژگی های صدا
نوع بلندگوها Open Baffle Speaker
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
2 پورت
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
1 پورت
ورودی Component
دارد
پورت LAN
دارد
خروجی هدفون
دارد
توضیحات صفحه نمایش
Clear Resolution Enhancer - نمایش رنگ های زنده - Dynamic Contrast Enhancer
LED
تله تکست
دارد
قابلیت DVB-T
دارد
سال ساخت
2017 میلادی
اندازه قاب تلویزیون
قاب باریک
ریموت کنترل
دارد
زاویه دید افقی
178 درجه
صدا بهینه ساز
3 حالت (Off, Wall-Mount Type, Stand Type)
تعداد ورودی Component
1 پورت
ورودی ویدئو Composite
دارد
تعداد وروردی ویدئو Composite
1 پورت
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
ورودی RF
دارد
رنگ
مشکی
حالت صدا
Standard/Music/Cinema/Game/Sports
تنظیمات حالت صدا
6 حالت مختلف (Standard, News, Music, Cinema, Sport, Game)
کنترل والدین
دارد
حالت تصویر
Vivid, Standard, Custom, Photo-Vivid, Photo-Standard, Photo-Custom, Cinema, Game, Graphics, Sports
حافظه داخلی
دارد
عملکرد سازگار با براویا
دارد

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سونی
سونی
150,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
116,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
107,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN85B کیفیت تصویر : 4Kخروجی صدا :  60 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : تایزن 7.0سیستم عامل : 2.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیپردازنده تصویر : Neo Quantum 4Kفناوری...

فهرست