×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون 32 اینچ سونی مدل 32W622F

0 تومان بدون مالیات
مدل:32W622F
سیستم عامل :لینوکس
نوع صفحه نمایش : LED
کیفیت صفحه نمایش : HD
توان خروجی صدا :30 وات
سال ساخت :2019 میلادی
رزولوشن تصویر :1366*768 پیکسل

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
ناموجود
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

تلویزیون 32 اینچ اچ دی اسمارت سونی مدل 32W622F

مشخصات و ویژگی های تلویزیون 32 اینچ اچ دی اسمارت سونی مدل 32W622F

تلویزیون سونی 32w622f تلویزیون های با کیفیتی است که در سال 2019 توسط سونی تولید و روانه ی بازار شده است. این مدل از تلویزیون های اسمارت ولینوکس سونی است که از طریق wi-fi و پورت lan قابلیت اتصال به اینترنت را دارد. از طریق مروگر و فرشگاه محتوای گوگل می توان اسباب سرگرم بودن اعضای خانواده را فراهم نمود. تلویزیون سونی 32w622f با داشتن سیستم‌عامل لینوکس و فناوری های اشتراک گذاری بی سیم می‌تواند محیطی سرگرم‌کننده و جذاب را برای کاربران فراهم نماید.

به کمک ویژگی  Chromecast  آن می‌توان لپ‌تاپ، گوشی و... را به تلویزیون متصل نمود. تلویزیون سونی 32w622f دارای کیفیت تصویراچ دی و رزولوشن 2 میلیون پیکسل پشتیبانی می کند و تصاویری واقعی و خیره کننده را به معرض نمایش می گذارد.  پردازشگر تصویر X-Reality PRO نیز به طور هوشمندانه هر فریم از صفحه نمایش را تحلیل و بررسی می کند و با توجه به پایگاه داده ی خود موجب کاهش هر گونه نویز و تداخل می شود.

داشتن یک تلویزیون با قابلیت های روز دنیا باعث شده تلویزیون 2021 میلادی در کانون توجه خریداران قرار بگیرند. این تلویزیون ها دارای سیستم کاربری آسان، کیفیت تصویرفورکی، اتصال به اینترنت و طراحی زیبا و ...می باشندتلویزیون سونی 85X95J یکی دیگر از مدل های اقتصادی و مقرون به صرفه بازار که در سال 2021 در لیست پرفروش ترین تلویزیون های بازار قرار دارد.

نرخ رفرش 200 هرتز نیز همانطور که می دانید باعث کاهش تاری تصاویر می شود. تکنولوژی ساخت نمایشگر ال ای دی است در واقع تلویزیون های ال ای دی و ال سی دی هیچ تفاوتی با هم ندارد و تنها تفاوت موجود در آن ها در نور پس زمینه است در تلویزیون های ال ای دی از روشنایی نور ال ای دی بهره گرفته است اما در تلویزیون های ال سی دی از روشنایی نور فلورسنت استفاده کرده است اگر قاب باریک در این تلویزیون می بینید به دلیل تکنولوژی صفحه نمایش ال ای دی است.

سونی از سیستم صوتی دو کاناله برای تلویزیونش استفاده کرده است که از دو اسپیکر تشکیل شده است هر کدام از این اسپیکر ها خروجی صدایی به توان 15  وات دارند در مجموع با هر دو اسپیکر صدایی به توان 30 وات در محیط پخش خواهد شد. فرمت های دالبی دیجیتال پلاس و دالبی دیجیتال از ویژگی های سیستم صوتی این تلویزیون به شمار می رود که صدای فراگیر و همه جانبه را تولید می کنند. 

قیمت و خرید تلویزیون سونی 32w622f

کیفیت اچ دی hd و فناوری های تصویر 

سونی یکی از بهترین تولیید کنندگان تلویزیون در عرصه امروز است سونی را همه می شناسند و با کیفیت محصولاتش آشنایی دارند بنابراین از تعریف و تمجید این برند معروف پرهیز می کنیم. پردازشگر تصویر Processor X1 به تنهایی قادر است هر نوع محتوای تصویر و سیگنال تصویری را تجزیه و تحلیل نماید و بعد از پردازش اطلاعات تصویری کیفیت را در حد قابل ملاحظه ای بهبود بخشد.

تلویزیون 32 اینچ سری 6 دارای کیفیت تصویر اچ دی و رزولوشن 768×1366 پیکسل است و این بدان معناست که تصویر اچ دی به معنای این است که 768 پیکسل به صورت عمودی و 1366 پیکسل به صورت افقی بر روی نمایشگر 32 اینچ واقع شده است که می تواند نتیجه رضایت بخشی با توجه به ابعادش داشته باشد. فناوری Dynamic Contrast Enhancer به طور خودکار سیگنال های بصری ورودی را تشخیص می دهد و تصویر را به گونه ای تنظیم می کند که کنتراست بهینه ایجاد شود.

این تلویزیون دارای صفحه نمایش تخت بوده و نوع صفحه نمایش ال سی دی می باشد که سیستم روشنای پس زمینه آن نیز Edge LED می باشد و Edge LED به معنای استفاده از لامپ های کوچک LED می باشد که در اطراف و لبه های پنل قرار گرفته و روشنایی آن را تامین می کنند این فناوری روشنایی عالی و بینظیری را متناسب با محتویات پخش شده ایجاد می کند و در روشنای و شففیت تصاویر تاثیر فراوانی دارند.

کیفیت تصویر تلویزیون سونی 32w622f

ارائه صدایی فراگیر و واضح

تلویزیون سونی 32W622F  علاوه بر کیفیت تصویر یه صدا هم اهمیت داده است و یک سیستم صوتی پر قدرت برای تلویزیون 32 اینچ استفاده کرده است یک سیستم صوتی دو کاناله در این تلویزیون پشتیبانی میشود و از دو عدد اسپیکر 15 واتی تشیکل شده است. که در مجموع صدایی به قدرت 30 وات تولید و منتشر می شود. این سیستم صوتی متشکل از اسپیکر های دوگانه Bass Reflex می باشد که صدای قدرتمند و با کیفیتی را ایجاد می کنند.

این تلویزیون از حالت های مختلف صوتی مانندورزش Sports و موسیقی Music و سینما Cinema و استاندارد Standard و دیالوگ Dialog پشتیبانی می کند. شما می توانید متناسب با محتوای در حال پخش جهت هماهنگی بیشتر صدا و تصویر یکی از حالت های صوتی را فعال کنید. فرمت ها و فناوری های رایج صوتی نظیر دالبی دیجیتال و دالبی دیجیتال پلاس Dolby™ Digital, Dolby™ Digital Plus, Dolby™ Pulse در تولید صدایی فراگیر و همه جانبه نقس اساسی را دارند.  

فناوری پاکسازی صدا ClearAudio+صدای اصلی و صدای پس زمینه رااز هم تفکیک کند و بافت و نویز اضافی موجود در صدا را حذف کرده و از بین ببرد. تا صدایی شفاف و رسا را از سطح تلویزیون به گوش برساند.

سیستم صوتی تلویزیون سونی 32w622f

سیستم عامل لینوکس و اتصالات تلویزیون 32 اینچ

تلویزیون سونی 32W622F از سیستم عامل اندروید لینوکس استفاده می کند. سیستم عامل لینوکس یک سیستم عامل بصری و روان است که انواع امکانات اسمارت راب رای شما فراهم می سازد همچنین دسترسی به تنظیمات تلویزیون را برای شما آسان کرده است همچنین با پشتیبانی از برنامه های هوشمند و کاربردی امکانات فراوانی را در اختیار کاربر قرار می دهد.  

با مجهز شدن به وای فای امکان اتصال به اینترنت و سایت های مختلف فراهم خواهد شد.  پس از اتصال به اینترنت شما می توانید به کمک ریموت کنترل وارد شبکه های محبوب یوتیوب و نتفلیکس شوید و می توانید از میلیون ها محتوای آنها استفاده کنید و بهترین فیلم ها و موزیک های این دو برنامه ی محبوب را با کیفیت اچ دی  بر روی تلویزیون سونی پخش کنید.

 از دیگر امکانات موجود می توان قابلیت اشتراک گذاری بی سیم را نام برد که با استفاده از ان امکان انتقال داده های ذخیره شده روی گجت همراه را به تلویزیون امکان پذیر است می توانید هر نوع محتوایی از گوشی خود بدونه نیاز به سیم به تلویزیون 32 اینچ منتقل کرد. تلویزیون اچ دی سونی دارای 2 عدد پورت HDMI و 2 عدد پورت USB است.

از طریق این پورتها می توان تلویزیون را به پخش کننده های تصویری و حافظه های خارجی متصل نمود. همچنین از طریق پورت کامپوزیت می توانید انواع دستگاه قدیمی را به این دو پورت متصل نمایید.

از دیگر محصولات فروشگاه ما که یکی از بهترین مدلها نیز میباشد تلویزیون 75 اینچ سونی مدل 75X8500G است که ترکیب زیبایی و کیفیت میباشد.

امکانات هوشمند تلویزیون سونی 32w622f

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
32W622F

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
32 اینچ
نوع صفحه نمایش
تخت
قطر نمایشگر (cm)
81 سانتی متر
سرعت رفرش تصویر/ MCI
(Motionflow™ XR 200 (Native 50 Hz
کیفیت صفحه نمایش
HD
نسبت تصویر
16:9
رزولوشن تصویر
1366*768 پیکسل
توان خروجی صدا
30 وات
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
2 پورت
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
2 پورت
پورت LAN
دارد
خروجی هدفون
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
توضیحات صفحه نمایش
LED
تله تکست
دارد
مشخصات تیونر
آنالوگ-دیجیتال
قابلیت DVB-T
دارد
سال ساخت
2018 میلادی
اندازه قاب تلویزیون
قاب باریک
ریموت کنترل
دارد
زاویه دید افقی
178 درجه
تعداد بلندگو
2 بلندگو
صدا بهینه ساز
3 حالت (Off, Wall-Mount Type, Stand Type)
ورودی ویدئو Composite
دارد
تعداد وروردی ویدئو Composite
1 پورت
اپتیکال
دارد
نرم افزار تلویزیون هوشمند
دارد
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
دارد
ورودی RF
دارد
قابلیت DVB-c
دارد
سیستم کاهنده نویز صدا
Clear Voice
حالت صدا
6 حالت مختلف (Standard, News, Music, Cinema, Sport, Game)
تنظیمات حالت صدا
Standard/Music/Cinema/Game/Sports
OSD Language
دارد
Local Dimming
دارد
کنترل والدین
دارد
فرمت های ورودی ویدئو
2160/24p, 2160/25p, 2160/30p, 2160/50p, 2160/60p
حالت تصویر
Vivid, Standard, Custom, Photo-Vivid, Photo-Standard, Photo-Custom, Cinema, Game, Graphics, Sports
عملکرد سازگار با براویا
دارد
سایر ویژگی و امکانات
موتور پردازنده تصویر : X-Reality™ PRO

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سونی
سونی
150,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
116,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
107,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN85B کیفیت تصویر : 4Kخروجی صدا :  60 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : تایزن 7.0سیستم عامل : 2.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیپردازنده تصویر : Neo Quantum 4Kفناوری...

فهرست