×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون 49 اینچ سونی مدل 49X8000F

0 تومان بدون مالیات
مدل:49X8000F
نمایشگر : LED 
خروجی صدا : 20 وات
سیستم عامل :اندروید
رزولوشن : 3840x2160
سال ساخت :2018 میلادی 
کیفیت صفحه نمایش :4K ULTRA HD

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
ناموجود
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

تلویزیون 49 اینچ فورکی اسمارت سونی مدل 49X8000F

مشخصات و ویژگی های تلویزیون 49 اینچ فورکی اسمارت سونی مدل 49X8000F

تلویزیون سونی 49x8000f در بین تلویزیون های اسمارت و فورکی سونی قرار گرفته است طراحی این تلویزیون همان طور که در بالا مشاهده می کنید بسیار جذاب است و در همان نگاه هر بیننده ای را به خود جذب می کند به جز آن هم یک قاب باریک و پایه های شکیلی هم برای این تلویزیون اختصاص داده شده است وضوح تصویر 2160 در 3840 پیکسل و صفحه نمایش فورکیاز مزایای بی نظیری است که کیفیت تصاویر را با تمامی جزئیات آن به صفحه نمایش می گذارد.

این تلویزیون با قابلیت های بالا و منحصر به فرد خود نظیر ارتقاء بخشیدن به سطح کیفی تصاویر، بهره مندی از تکنولوژی رنگ های زنده، افزایش دهنده کنتراست دینامیکی، حالت رفرش تصاویر بالا و ... توانسته است بر سر زبان ها جاری گردد و رضایت مشتریان خود را با توجه به فناوری های هوشمند موجود در این تلویزیون به دست آورده است. 

حرکت تصاویر در تلویزیون سونی 50 هرتز است که به لطف فناوری Motionflow™ XR به 200 هرتز رسیده است  این نرخ حرکتی به میزان و تعداد فریم بر ثانیه گفته می شود، هر چه تعداد فریم در ثانیه بیشتر باشد، حرکات سریع شفاف تر و با کیفیت تر پخش خواهند شد. فناوری X-Reality PRO تصاویر و محتویات را باکیفیت به‌خوبی 4K و با دقت ودرصد وضوح بسیار بالا نمایش می‌دهد.

داشتن یک تلویزیون با قابلیت های روز دنیا باعث شده تلویزیون 2021 میلادی در کانون توجه خریداران قرار بگیرند. این تلویزیون ها دارای سیستم کاربری آسان، کیفیت تصویرفورکی، اتصال به اینترنت و طراحی زیبا و ...می باشند. تلویزیون سامسونگ 43AU8000 یکی دیگر از مدل های اقتصادی و مقرون به صرفه بازار که در سال 2021 در لیست پرفروش ترین تلویزیون های بازار قرار دارد.

سیستم عامل این تلویزیون اندروید android می باشد که با وجود متن باز خود امکانات قابل توجهی را از خود ارائه می دهد. به تعبیری دیگر می توان گفت متن باز بودن این سیستم عامل به سرعت بالای آن در ارائه عملکرد و کارایی برای کاربران خویش بسیار تأثیرگذار خواهد بود. مرورگر وب روی سیستم عامل این تلویزیون امکان دیدن انواع فایل های صوتی و تصویری و دانلود آن ها را با وضوح بالا و کیفیت بالا نمایش می گذارد.

خرید تلویزیون سونی با مشخصات ذکر شده میتواند یکی از انتخاب های هر مصرف کننده ای باشد.

قیمت و خرید تلویزیون سونی 49x8000f

کیفیت تصویر تلویزیون سونی 49x8000f

سونی برای تلویزیون 49x8000f از کیفیت تصویر فورکی 4k بهره گرفته است. رزولوشن تصاویر بر روی این صفحه نمایش 49 اینچی 2160×3840 پیکسل است و تصاویری با وضوح و کیفیت ایده آل و مطلوب را به معرض نمایش خواهد گذاست. Sony در ساختار تلویزیونش از فناوری ال سی دی یعنی پنل با کریستال مایع بهره گرفته است. فناوری نور دهی Frame Dimming نیز با متعادلسازی روشنایی پس زمینه در تمام سطح پنل به یکنواختی و هماهنگی تصویر کمک می کند. 

سونی برای بازسازی تصاویر از دست رفته از فناوری Motionflow™ XR استفاده کرده است. با کمک این فناوری نرخ نوسازی تصویر به 200 هرتز رسیده است و در هر ثانیه 200 تصویر تعویض می شوند در این حالت دیگر سریع ترین حرکات نیز از دید بیننده مخفی نخواهند ماند. تکنولوژی Live Colour نیز در جهت افزایش دادن طیف رنگی تصاویر به کار گرفته شده است.

این فناوری نیز تعداد و کیفیت رنگ های تصویر را افزایش می دهد. قابلیت Dynamic Contrast Enhancer دیده می شود که برای افزایش دادن نسبت کنتراست تصویر تعبیه شده اند و اختلاف مابین رنگ های تیره و روشن تصویر را افزایش می دهند و باعث می شوند تصویر با وضوح و شفافیت بیشتری پخش گردد.

کیفیت تصویر تلویزیون تسونی مدل 49x8000f

سیستم صوتی تلویزیون 49 اینچ 

تلویزیون 49 اینچ سری 8 دارای یک سیستم صوتی 2.0 کناله است این بدان معناست که دو عدد بلندگو در تلویزیون وجود دارد و نوع اسپیکر ها Bass Reflex می باشد که هر کدام دارای توان خروجی صدای 10 وات می باشند و در مجموع توان خروجی صدا را به 20 وات می رسانند که می تواند نسبت به اندازه ی تلویزیون مناسب باشد .

کمپانی سونی برای ارتقاء کیفیت صدا و وضوح عالی آن در تلویزیون سونی ویژگی های صدای عالی را گنجانده است که به کمک آن ها صدای همه جانبه و فراگیر شنید و دیگر کمبودی در صدا در تلویزیون دیده نشود و صدا و تصویر با هم هماهنگی لازم را داشته باشند. قابلیت پاکسازی صدا ClearAudio صدای اصلی را از صدای پس زمینه تشخیص می دهد.

یعنی دیالوگ ها را از صدای موزیک و صدای اطراف شناسایی می کند و باعث می شود تا بافت و نویز اضافی حذف گردد و صدایی شفاف و قدرتمند در محیط طنین انداز شود. پشتیبانی از فناوری صدای Dolby و سایر فرمتهای صوتی آن و قابلیت DTS Digital Surround صدایی همه جانبه و فراگیر را در محیط طنین انداز می کند. 

سیستم صوتی تلویزیون سونی 49x8000f

امکانات اسمارت

تلویزیون سونی 2018 مدل 49X800F تلویزیون هوشمند بوده که قابلیت اتصال به اینترنت را از روش بی سیم و سیمی فراهم کرده است. اتصال به اینترنت از طریق پورت lan و wifi صورت می گیرید. مجهز بودن به سیستم عامل اندروید android از ویژگی های تلویزیون سونی است، که امکانات هوشمند متعددی را در اخیتار کاربران هوشمند می گذارد.

مرورگر اینترنت از دیگر ویژگی های این تلویزیون 49 اینچی می باشد شما می توانید به مرورگر سر بزنید و در بین صفحات مختلف جستجو کنید، می توانید ساعت ها با آن مطالعه کنید و از دیدن صفحه های مختلف بر روی نمایشگر 49 اینچی لذت ببرید. همچنین فروشگاه گوگل پلی google play store نیز امکان دانلود و نصب برنامه و اپلیکیشن مودر علاقه ی شما را فراهم خواهد آورد.  

از فناوری های اشتراک گذاری بی سیم فناوری میراکست Miracast و Chromecast built-in و Video & TV SideView در این تلویزیون پشتیبانی می شود این قابلیت ها بی سیم م یتوانند انتقال محتوای صفحه نمایش گوشی موبایل را به تلویزیون ممکن کرده اند. بعد از وصل شدن به اینترنت شما می توانید  وبگردی در وب و دسترسی به فروشگاه محتوای گوگل و دسترسی به شبکه های بارگذاری فیلم نظیر یوتیوب و نتفلیکس هم برای شما ممکن شده است. 

امکان سرچ صوتی، راهنمای الکترونیکی نصب برنامه ها، برنامه ی تلتکست، قابلیت تایمر،راهنمای الکترونیکی برنامه EPG و زیرنویس Subtitle و ... از امکانات تلویزیون هوشمند سونی 49 اینچ سری 8 می باشند. این تلویزیون دارای 4 پورت HDMI می باشد که به کمک آنها می توان اتصال به پخش کننده ها ، کنسول بازی ، دی وی دی پلیر و ... را مهیا سازید و محتویات این دستگاه ها را با کیفیت 4K برروی تلویزیون به نمایش گذاشت .

از دیگر ورودی قابل توجه این تلویزیون می توان به 3 پورت USB اشاره کرد که به کمک آنها می توان فایل های موجود در حافظه های خارجی مانند فلش مموری ها و هارد اکسترال ها را برروی تلویزیون سونی به نمایش بگذارید.

اگر قصد خرید محصولات سونی را دارید یکی از خاص ترین و پرطرفدارترین محصولات این شرکت تلویزیون 65 اینچ سونی مدل 65A8F میباشد.

امکانات هوشمند تلویزیون سونی 49x8000f

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
49X8000F

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
49 اینچ
اقلام همراه
ریموت کنترل - باتری - کابل برق - پایه رومیزی - دفترچه راهنما
وزن
وزن بسته بندی : 18 کیلوگرموزن بدون پایه : 12.2 کیلوگرموزن با پایه : 12.9 کیلوگرم
نوع صفحه نمایش
تخت
سرعت رفرش تصویر/ MCI
(Motionflow™ XR 200 (Native 50Hz
کیفیت صفحه نمایش
4K ULTRA HD
نسبت تصویر
16:9
رزولوشن تصویر
3840*2160 پیکسل
توان خروجی صدا
20 وات
سیستم عامل
اندروید
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
4 پورت
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
3 پورت
ورودی Component
دارد
پورت LAN
دارد
خروجی هدفون
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
توضیحات صفحه نمایش
LED
تایمر خاموش
دارد
تله تکست
دارد
فرمان صوتی
Google Assistant
قابلیت DVB-T
دارد
سال ساخت
2018 میلادی
اندازه قاب تلویزیون
قاب باریک
ریموت کنترل
دارد
زاویه دید افقی
178 درجه
تعداد بلندگو
2 بلندگو
صدا بهینه ساز
3 حالت (Off, Wall-Mount Type, Stand Type)
سری پردازنده
4 هسته ای
تعداد ورودی Component
1 پورت
ورودی ویدئو Composite
دارد
تعداد وروردی ویدئو Composite
1 پورت
اپتیکال
دارد
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
نرم افزار تلویزیون هوشمند
دارد
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
دارد
4K Upscaler
دارد
ورودی RF
دارد
قابلیت DVB-c
دارد
بلوتوث
دارد
سیستم کاهنده نویز صدا
Clear Voice
رنگ
مشکی با پایه نقره ای
حالت صدا
6 حالت مختلف (Standard, News, Music, Cinema, Sport, Game)
تنظیمات حالت صدا
Standard/Music/Cinema/Game/Sports
OSD Language
دارد
سیستم ECO
دارد
Local Dimming
دارد
کنترل والدین
دارد
ابعاد خالص(سانتی متر)
ابعاد بدون پایه : 5.7×64×109.6 سانتی متر - ابعاد با پایه : 25.2×69.1×109.6 سانتی متر
ابعاد بسته (سانتی متر)
ابعاد بسته بندی : 16×74.4×118.8 سانتی متر
پورت RS-232C
دارد
منبع تغذیه
100~240Vac 50-60Hz
فرمت های ورودی ویدئو
2160/24p, 2160/25p, 2160/30p, 2160/50p, 2160/60p
حالت تصویر
Vivid, Standard, Custom, Photo-Vivid, Photo-Standard, Photo-Custom, Cinema, Game, Graphics, Sports
حافظه داخلی
دارد
عملکرد سازگار با براویا
دارد
سایر ویژگی و امکانات
موتور پردازنده تصویر : 4K X-Reality™ PRO

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سونی
سونی
150,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
116,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
107,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN85B کیفیت تصویر : 4Kخروجی صدا :  60 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : تایزن 7.0سیستم عامل : 2.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیپردازنده تصویر : Neo Quantum 4Kفناوری...

فهرست