×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون سامسونگ 75Q60R

برند سازنده:
0 تومان بدون مالیات
مدل:75Q60R
سری :6
پردازنده : 4 هسته ای
نوع صفحه نمایش :QLED
سال ساخت : 2019 میلادی
توان خروجی صدا : 20 وات
کیفیت تصویر :4K Ultra HD
سیستم های صوتی :Dolby Digital Plus

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
ناموجود
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

تلویزیون 75 اینچ QLED اسمارت سامسونگ مدل 75Q60R

مشخصات و ویژگی های تلویزیون 75 اینچ QLED اسمارت سامسونگ مدل 75Q60R

سری Q تلویزیون های سامسونگ در سال 2017 تولید شده اند و از آن سال به بعد شاهد تولید این سری از خط تولید کارخانه ی این برند معتبر هستیم. به نظر می رسد سامسونگ این سری را برای رقابت با تلویزیون های OLED سایر برند های رقبا ساخته است . تلویزیون های موجود در سری Q این کمپانی، مجهز به صفحه نمایش QLED شده اند، در واقع وجود صفحه نمایش کوانتوم دات موجب می شود رنگ ها به صورت شفاف به تصویر کشیده شوند.

سامسونگ برای اینکه چیزی از رقیب هم وطن خود یعنی ال جی کم نداشته باشد به تولید این سری از تلویزیون ها پرداخت. صفحه نمایش QLED به نسبت OLED، از تکنولوژی متفاوتی بهره می برند ، در واقع در تلویزیون های QLED در بین لایه های ال ای دی ، لایه ای از ذرات کوانتومی تعبیه شده است. تلویزیون 75q60r که یکی از تلویزیون های موجود در سری Q این شرکت می باشد ، در سال 2019 روانه ی بازار شده است.

سامسونگ برای اینکه کیفیت تصویر تلویزیون بالا رده اش قابل قیاس با سایر برند ها نباشد ، در کنار فناوری QLED، از تکنولوژی های به روز دیگری نیز بهره گرفته است. از جمله این تکنولوژی ها : رزولوشن فورکی ، Quantum Processor 4K ، Quantum HDR 4X ، Ambient Mode و ... می باشد. این تلویزیون سامسونگ با مجهز شدن به بلندگو های 20 واتی دو کاناله صدای متوسطی را برایتان پخش می کند.

اگر قصد خرید تلویزیون جدید را دارید و هنوز موفق به انتخاب نشدید باید این نکته توجه کنید که محصول انتخابی شما مجهز به تکنولوژی و فناوری های روز دنیا باشد. این تکنولوژی ها معمولا در اکثر تلویزیون 2021 میلادی به کار رفته است. این تلویزیون های هوشمند می توانند محیط اطراف را درک کنند و باتوجه به محتوا نمایشی نیز بهترین کیفیت تصویر را ارائه دهند. تلویزیون ال جی مدل 32LP500B از جمله تلویزیون های هوشمندی می باشد که در بین خریداران دارای محبوبیت زیاد می باشد.

البته می توانید با استفاده از بلوتوث و قابلیت Multiroom صدا را به کمک اسپیکر های خارجی قدرتمند نمایید. جدا از این ها وجود وای فای داخلی و سیستم عامل Smart Hub ، دسترسی به سایر سرگرمی ها و فضای مجازی را برایتان راحت تر خواهد کرد. با توجه به مشخصات فوق می توان لقب بهترین تلویزیون سامسونگ را به تلویزیون 75q60r داد.

قیمت و خرید تلویزیون کیولد سامسونگ سایز 75 اینچ مدل 75q70r

طراحی شیک و مدرن تلویزیون 75 اینچ QLED سامسونگ مدل 75Q60R

سامسونگ ترجیح داده تلویزیون Q60R را به صورت مینیمالیستی دیزاین نماید. بیشتر قسمت های تلویزیون سامسونگ 75q60r از جنس پلاستیک ساخته شده است، البته پلاستیکی مرغوب. استفاده از این جنس با دوام و مرغوب موجب می شود تلویزیون تا سال ها همان دوام و کارایی خود را داشته باشد. پایه ها دیزاین V شکل دارند به همین دلیل به خوبی از صفحه نمایش پشتیبانی به عمل می آورند.

این شرکت تلویزیون سامسونگ 75q60r را در اندازه ی 75 ایچی تولید کرده است به همین دلیل از این نوع پایه استفاده کرده تا پایه ها از پس تحمل وزن بالای صفحه نمایش 75 اینچی بر آید. در بخش پشتی پایه ها قسمتی برای نگه داری کابل تعبیه شده است تا با قرار دادن کابل در این قسمت، از شلوغ و نامرتب شدن فضای اطراف تلویزیون جلوگیری شود.

لبه ی اطراف صفحه نمایش تلویزیون سامسونگ 75q60r به صورت بسیار باریک دیزاین  شده است. این قاب با اندازه ی تقریبی 1.2 سانتی متر، ضخامتی کمتر از مدل Samsung Q6FN دارد. از زاویه کناری اگر به این تلویزیون نگاه کنید متوجه خواهید شد ضخامت کلی بدنه چندان زیاد نیست، در واقع ضخامت این بخش با ضخامت بدنه تلویزیون Q6FN برابر است.

قیمت و خرید تلویزیون QLED سامسونگ مدل 75Q60R

وضوح و شفافیت بسیار بالا و فوق العاده زیبای تصاویر با کیفیت 4K ULTRA HD در تلویزیون QLED سامسونگ مدل 75Q60R

فناوری QLED، تکنولوژی انحصاری کمپانی سامسونگ می باشد ، به زبان ساده تر تنها سامسونگ از این تلویزیون در ساخت صفحه نمایش تلویزیون هایش استفاده می کند. سامسونگ از این فناوری در سال 2016 رونمایی کرد و اولین سری از تلویزیون های QLED را در سال 2017 روانه ی بازار نمود. پس از آن که تلویزیون های QLED توانستند نظر خیلی ها را به سمت خود جلب کنند ، این شرکت به احیای این نسل در سال های اخیر پرداخت.

امسال نیز با معرفی تلویزیون 75q60r ، نشان دارد که هنوز در ساخت تلویزیون ها مهارت بالایی دارد. این شرکت در بین لایه های صفحه نمایش از Quantum Dot بهره گرفته است ، بنابراین تصاویر به دلیل دارا بودن یک میلیارد رنگ، بسیار خیره کننده و جذاب خواهند بود. تکنولوژی نقاط کوانتومی بر روی روشنایی و شفافیت تصویر نیز اثر می گذارند و تصاویری درخشان و واضح را به تصویر می کشند.

به لطف پردازنده Quantum Processor 4K و رزولوشن فورکی ، صفحه نمایش تلویزیون سامسونگ 75q60r  قادر به ارائه ی جزئیات واضح و رنگ های غنی و واقعی خواهد بود. یکی دیگر از قابلیت های چشم گیر این تلویزیون سامسونگ Automatic adaptation می باشد. این فناوری با استفاده از هوش مصنوعی، روشنایی و صدای تلویزیون را با توجه به شرایط اتاق و صحنه های پخش شده تنظیم می کند.  

یک خبر خوب برای گیمر های حرفه ای و مبتدی! سامسونگ در این تلویزیون خود از قابلیت FreeSync (VRR) بهره گرفته است تا تصاویر تاخیر کمتری موقع پخش داشته باشند و سرعت بازی روند معمولی خود را داشته باشد. بنابراین به کمک این قابلیت می توانید از بازی کردن لذت بیشتری ببرید. شفافیت محصولات سامسونگ همیشه یکی از برتری های این برند بوده است، در تلویزیون 49 اینچ سامسونگ مدل 49M5100 این کیفیت کاملا قابل مشاهده است.

قیمت و خرید تلویزیون QLED سامسونگ مدل 75Q60R

قدرت صدای عالی و قابلیت هوشمند تلویزیون QLED سامسونگ مدل 75Q60R

برای تلویزیون 75 اینچ سامسونگ سیستم صوتی چندان قدرتمندی در نظر گرفته نشده است. در واقع در این تلویزیون سامسونگ 75q60r از بلندگو های دو کاناله با مجموع قدرت صدای 20 وات استفاده شده است. از آنجایی که این تلویزیون سامسونگ از صفحه نمایش 75 اینچ بهره می برد انتظار می رفت از سیستم صوتی قدرتمند تری در آن استفاده می شد.

البته سامسونگ از فناوری Multiroom در این تلویزیون 75 ایچی بهره گرفته تا بتوان صدایی قدرتمند را موقع پخش تصاویر شنید. این فناوری امکان اتصال تلویزیون با اسپیکر های بلوتوثی را می دهد تا بتوان صدا را به تمامی نقاط خانه رساند. همچنین این تلویزیون سامسونگ به دلیل دارا بودن بلوتوث امکان اتصال به سینمای خانگی ، سیستم صوتی و ساندبار را بدون نیاز به کابل می دهد.

یکی دیگر از ویژگی های جالب که موجب شده این مدل در رده ی بهترین تلویزیون های بازار قرار گیرد، فرمان صوتی Bixby می باشد. به کمک این قابلیت می توان از طریق صدا به کنترل تلویزیون پرداخت. البته ناگفته نماند این تلویزیون تنها قابلیت تشخیص و واکنش به زبان های انگلیسی، کره ای و چینی را دارد. این تلویزیون مجهز به هوش مصنوعی SmartThings نیز شده تا بتوان دستگاه های سازگار را به کمک آن از راه دور کنترل کرد.

تلویزیون سامسونگ 75q60r همچنین از قابلیت AirPlay 2 پشتیبانی می کند، پس دستگاه های برند اپل به راحتی می توانند به این تلویزیون متصل شوند و داده ها و فایل ها را بر روی صفحه نمایش بزرگ به اشتراک بگذارند.

قیمت و خرید تلویزیون QLED سامسونگ مدل 75Q60R

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
75Q60R

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
75 اینچ
اقلام همراه
ریموت کنترل - چهار پیچ اتصال - دفترچه راهنما
وزن
وزن با پایه : 39.4 کیلوگرم - وزن بدون پایه : 38.9 کیلوگرم - وزن بسته بندی : 50.3 کیلوگرم
نوع صفحه نمایش
تخت
قطر نمایشگر (cm)
190 سانتی متر
سرعت رفرش تصویر/ MCI
240 هرتز
رزولوشن فیلم
4K
کیفیت صفحه نمایش
4K ULTRA HD
نسبت تصویر
16:9
رزولوشن تصویر
3840*2160 پیکسل
توان خروجی صدا
20 وات
سیستم عامل
تایزن
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
4 پورت
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
2 پورت
ورودی Component
دارد
پورت LAN
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
اشتراک گزاری هوشمند
YES
توضیحات صفحه نمایش
QLED
دارای پنل VA صفحه نمایش - نور پس زمینه Ultra Slim Array - تکنولوژی Supreme UHD Dimming - میزان صد درصدی نقطه کوانتومی - پشتیبانی از فرمت های تصویری HDR 10+ و HLG - زاویه دید گسترده
تایمر خاموش
دارد
تله تکست
دارد
قابلیت DVB-T
دارد
سال ساخت
2019 میلادی
اندازه قاب تلویزیون
قاب باریک
ریموت کنترل
دارد
زاویه دید افقی
178 درجه
سری
6
تعداد بلندگو
2 بلندگو
سری پردازنده
4 هسته ای
تعداد ورودی Component
1 پورت
ورودی ویدئو Composite
دارد
تعداد وروردی ویدئو Composite
1 پورت
اپتیکال
دارد
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
نرم افزار تلویزیون هوشمند
دارد
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
Quantum HDR 4x
4K Upscaler
دارد
ورودی RF
دارد
بلوتوث
دارد
رنگ
مشکی
تنظیمات حالت صدا
Standard/Music/Cinema/Game/Sports
سیستم های صوتی
Dolby Digital Plus
OSD Language
دارد
سیستم ECO
دارد
(ConnectShare™(USB2.0
دارد
زبان و منوی فارسی
دارد
ابعاد خالص(سانتی متر)
ابعاد با پایه : 346.6×1053×1683 میلی متر - ابعاد بدون پایه : 60.4×965×1683 میلی متر
ابعاد بسته (سانتی متر)
ابعاد بسته بندی : 223×1127×1871 میلی متر
امکانات ویژه
فرمان صوتی Bixby - فناری AI (هوش مصنوعی)- دستیار صوتی Google Assistant - راهنمای جهانی Universal Guide - سازگاری با الکسا - پشتیبانی از برنامه SmartThings - ریموت کنترل چند منظوره (one remote)
پورت RS-232C
دارد
منبع تغذیه
AC110-120V 50/60Hz
حالت تصویر
Vivid, Standard, Custom, Photo-Vivid, Photo-Standard, Photo-Custom, Cinema, Game, Graphics, Sports

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سونی
سونی
150,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
116,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
107,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN85B کیفیت تصویر : 4Kخروجی صدا :  60 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : تایزن 7.0سیستم عامل : 2.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیپردازنده تصویر : Neo Quantum 4Kفناوری...

فهرست