×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون کیولد سامسونگ 82Q60R

0 تومان بدون مالیات
مدل:82Q60R
سری : 6
پردازنده : 4 هسته ای
نوع صفحه نمایش :QLED
سال ساخت :2019 میلادی
توان خروجی صدا : 20 وات
کیفیت تصویر : 4K Ultra HD
سیستم های صوتی : Dolby Digital Plus

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
ناموجود
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

مشخصات تلویزیون 82 اینچ QLED اسمارت سامسونگ 82Q60R

مشخصات تلویزیون 82 اینچ QLED اسمارت سامسونگ 82Q60R

یکی دیگر از تلویزیون های سامسونگ که در سال 2020 به بازار عرضه شده است ، تلویزیون سامسونگ q60r می باشد. این مدل تی وی 2020 توانسته توجه طرفداران زیادی را به خود جلب نماید. این مدل تلویزیون در سایز 82 اینچ با فناوری های هوشمند تولید و روانه بازار شده است تلویزیون Q60R دارای کیفیت تصویر فوق العاده و قیمت مناسبی است منظور از کیفیت تصویر فوق العاده وجود نسل جدید پردازنده های تصاویر تحت عنوان پردازنده ی Quantum Processor 4K  فورکی میباشد.

اما تنها فاکتور پرقدرت در این کیفیت تعیین کننده نیست بلکه فناوری های دیگر نظیر HDR به ایجاد تصاویر شاداب تر کمک کرده است تلویزیونهای HDR با افزایش تفاوت بین نقاط تاریک و روشن و اضافه کردن رنگ بیشتر به تصاویر بهصورت کلی، میتوانند چیزی را که دوربین در هنگام فیلمبرداری میدیده به شما نشان دهند، گویی خود در آنجا ایستاده باشید. با این امکانات ذکر شده خرید تلویزیون سامسونگ میتواند یک گزینه جذب برای شما باشد.

یکی دیگر از فناوری های بسیار چشمگیر کیو ال ای دی سامسونگ مدل 82Q60R فناوری QLED است کیو ال ای دی QLED به‌گونه‌ای توسعه یافته است که علاوه بر برخورداری از سیستم نورپردازی موجود در نمایشگرهای ال ای دی، لایه‌ نقطه کوانتوم جای گرفته در بین صفحات مختلف قابلیت تنظیم نور هر پیکسل منحصربه‌فرد را به‌صورت کاملاً متمایز از یکدیگر با استفاده از افزایش و یا کاهش نرخ فرکانس فراهم می‌آورد.

اگر قصد خرید تلویزیون جدید را دارید و هنوز موفق به انتخاب نشدید باید این نکته توجه کنید که محصول انتخابی شما مجهز به تکنولوژی و فناوری های روز دنیا باشد. این تکنولوژی ها معمولا در اکثر تلویزیون 2021 میلادی به کار رفته است. این تلویزیون های هوشمند می توانند محیط اطراف را درک کنند و باتوجه به محتوا نمایشی نیز بهترین کیفیت تصویر را ارائه دهند. تلویزیون ال جی مدل 32LP500B از جمله تلویزیون های هوشمندی می باشد که در بین خریداران دارای محبوبیت زیاد می باشد.

تلویزیون‌های QLED سامسونگ که در آنها از مواد غیر ارگانیک استفاده شده‌ است، با دوام بالای خود کیفیت تصویر روشن و شفاف را برای سال‌ها تضمین می‌کند. از دیگر فناوری های موجود در تی وی اسمارت سامسونگ 2020 مدل 82Q60R قابلیت Mega Contrast، زاویه دید گسترده Wide Viewing Angle، حالت فیلم Film Mode، بازسازی تصویر 200 هرتز، شاخص کیفیت تصویر PQI 3000، تقویت کننده کنتراست Contrast Enhancer و ..... می باشد. 

صدا یکی از بخش های قابل توجه تلویزیون است بهتر است که تلویزیون دارای صدای بی عیب و نقص و هماهنگ با تصویر پرکیفیت آن باشد به این منظور سامسونگ برای کیو ال ای دی QLED مدل 82Q60R سیستم صوتی 2 کاناله طراحی کرده است که خروجی آن هم به توان 20 وات است فناوری Dolby Digital Plus  در تولید صدایی فراگیر و همه جانبه نقش اساسی دارد و فناوری Blutooth Audio انواع سیستم صوتی را از طریق بلوتوث به تلویزیون سامسونگ Q60R وصل می کنند.

کیو ال ای دی سامسونگ 82 اینچ 2020 تلویزیونی اسمارت است که دارای سیستم عامل تایزن و هوش مصنوعی AL می باشد. مرورگر وب، اتصال به اینترنت، دستیار صوتی گوگل و فناوری Bixby، قابلیت Ambient Mode و فناوری های اشتراک گذاری صدا و تصویر از تلویزیون به گوشی و از گوشی به تلویزیون با استفاده از سیستم عامل تایزن در تلویزیون 82Q60R قرار گرفته اند و دسترسی به آن ها بسیار راحت و ساده است سامسونگ تلویزیون کیو ال ای دی 82Q60R را بسیار هوشمند طراحی کرده است و نیاز های یک کاربر مدرن را بر آورده می سازد. 

وضوح و شفافیت بسیار بالا  تصاویر با کیفیت 4K ULTRA HD در تلویزیون سامسونگ Q60R

وضوح و شفافیت بسیار بالا تصاویر با کیفیت 4K ULTRA HD در تلویزیون سامسونگ Q60R

تلویزیون Q60R دارای فناوری کیو ال ای دی QLED است  با این صفحه نمایش شما تلویزیونی را دارید که جزئیات را از دل تاریکترین تصاویر بیرون میکشد به واسطه ی فناوری QLED کیفیت تصویر بی نظیری را تولید می کند. در واقع این فناوری از نقطه ی کوانتومی بهره می گیرد که قادر به تولید نور هستند این نقطه ها با توجه به روشنایی تصویر روشن و خاموش می شود، با این کار نیز کنتراست افزایش می یابد و تصاویر به بهترین نحوه ممکن و با عمق بالا عرضه می شوند.

کارکنان کمپانی سامسونگ از یک تراشه‌ی قدرتمند با نام موتور پردازشگر تصویر Quantum Processor 4K در ساخت بعضی از مدل‌های تلویزیون‌شان از جمله تلویزیون سامسونگ Q60R استفاده کرده‌اند تا تصاویری با کیفیت و وضوح بالا را به صورت کاملا بی نقص به کاربران خود ارائه دهند.

قابلیت Motion Rate که به معنی نرخ تصویر است دارای 200 هرتز است این قابلیت برای این در تلویزیون 2019 سامسونگ 82q60r درج شده است تا شما مسابقات ورزشی و فیلم های اکشن که دارای صحنه های پر سرعت هستند مهار کنید البته ناگفته نماند  وجود فناوری Auto Motion Plus باعث شده است تا این نرخ یعنی 200 هرتز افزایش یابد.

 زاویه دید گسترده Wide Viewing Angle باعث شده است تا شما در هر طرف نصبت به تلویزیون 82 اینچ Q60R بنشینید باز هم شاهد تصاویر با کیفیت خواهید بود. در پنل تلویزیون سامسونگ 82Q60R از فناوری Quantum Dot برای تشکیل رنگها استفاده شده و این باعث ایجاد تنوع رنگ بالاتر با خلوص بیشتری شده است.

قابلیت Ambient Mode در تلویزیون Q60R

قابلیت Ambient Mode در تلویزیون Q60R

Ambient Mode قابلیتی است که در تلویزیون‌های Samsung QLED وجود دارد که خوشبختانه در تلویزیون سامسونگ 82Q60R هم این قابلیت ساپورت می شود. Ambient Mode به دستگاه این قابلیت را می دهد که پس از خاموش شدن با رنگ دیوار پس زمینه خود یک دست شود همچنین شما می‌توانید عکس‌ها و تصاویر خود را نیز روی تلویزیون سامسونگ q60r نمایش دهید.

علاوه بر این، Ambient Mode اطلاعات مفیدی مانند زمان و وضعیت آب‌وهوا در اختیارتان قرار می‌دهد. Ambient Mode در زمانی که از تلویزیون استفاده نمی شود، آن را با محیط اطراف به صورت کاملا یکپارچه در آورده و طوری وانمود می کند که انگار تلویزیون 82q60r بخشی از دیوار است این تلویزیون ها علاوه بر هماهنگ شدن با محیط اطراف، امکان استفاده از تصاویر و افکت های هنری زیبایی را فراهم می کند که با اضافه شدن موسیقی های پس زمینه، حس و حال تازه ای به فضا می بخشند.

 با حالت موسیقی هنگام استفاده از تلویزیون q60r آن را به عنوان یک سیستم صوتی در حالت محیط قرار دهید. دسترسی مستقیم به بسیاری از سرویس های موسیقی توسط فرمان صوتی از راه دور یا گوشی های هوشمند خود داشته باشید.

امکانات هوشمند و اسمارت در تلویزیون سامسونگ 82q60r

امکانات هوشمند و اسمارت در تلویزیون سامسونگ 82q60r

سامسونگ بخش اسمارت و سیستم عامل تلویزیون 82Q60R را برازنده این مدل بالارده قرار داده است. این بار گزینه های کاربردی همچون دستیار صوتی Bixby و برنامه SmartThings اضافه شده اند. فرمان صوتی بیکسبی Bixby دستگاه‌های هوشمند خود را با صدایتان مدیریت می کند. اگر دستگاه‌های شما به SmartThings متصل باشند، Bixby آماده شنیدن و انجام درخواست‌های شما خواهد بود.

از عوض کردن کانال تلویزیون تا خاموش کردن همه لامپ‌ها در شب، همه را به Bixby بسپارید. فناوری های اشتراک گذاری تصاویر و محتوا بین تلویزیون سایر دستگاه های هوشمند در تلویزیون 2019 سامسونگ 82Q60R تعبیه شده اند. این فناوری ها شامل فناوری میرورینگ  Mirroring برای انتقال تصویر از تلویزیون به موبایل، فناوری DLNA برای انتقال محتوا از موبایل به تلویزیون است. با فناوری Sound mirroiring هم صدا را از گوشی به تلویزیون و از گوشی به موبایل منتقل می نماید.

در تلویزیون سامسونگ Q60R حالت گالری Gallery هم تعبیه شده است با این قابلیت در صورت خاموش بودن می توان انواع تصویر در پس زمینه قرار داد. یک پیشنهاد ویژه که میتواند رضایت از خریدی جذاب و دلنشین را برای شما به ارمغان بیاورد میتوان به تلویزیون فریم سامسونگ 49 اینچ اشاره کرد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
82Q60R

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
82 اینچ
اقلام همراه
ریموت کنترل - چهار پیچ اتصال - دفترچه راهنما
وزن
وزن با پایه : 48.8 کیلوگرم - وزن بدون پایه : 47.6 کیلوگرم - وزن بسته بندی : 62.3 کیلوگرم
نوع صفحه نمایش
تخت
سرعت رفرش تصویر/ MCI
240 هرتز
رزولوشن فیلم
4K
کیفیت صفحه نمایش
4K ULTRA HD
نسبت تصویر
16:9
رزولوشن تصویر
3840*2160 پیکسل
توان خروجی صدا
20 وات
ویژگی های صدا
Audio Pre-selection Descriptor - Bluetooth Audio - Dolby™ Digital Plus - Multiroom Link - تقویت صدا گفتگو (Dialog Enhancement)
سیستم عامل
تایزن
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
4 پورت
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
2 پورت
ورودی Component
دارد
پورت LAN
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
اشتراک گزاری هوشمند
YES
توضیحات صفحه نمایش
QLED
دارای پنل VA صفحه نمایش - نور پس زمینه Ultra Slim Array - تکنولوژی Supreme UHD Dimming - میزان صد درصدی نقطه کوانتومی - پشتیبانی از فرمت های تصویری HDR 10+ و HLG - زاویه دید گسترده
تایمر خاموش
دارد
تله تکست
دارد
قابلیت DVB-s
YES
قابلیت DVB-T
دارد
سال ساخت
2019 میلادی
اندازه قاب تلویزیون
قاب باریک
ریموت کنترل
دارد
زاویه دید افقی
178 درجه
سری
6
تعداد بلندگو
2 بلندگو
سری پردازنده
4 هسته ای
تعداد ورودی Component
1 پورت
ورودی ویدئو Composite
دارد
تعداد وروردی ویدئو Composite
1 پورت
اپتیکال
دارد
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
نرم افزار تلویزیون هوشمند
دارد
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
Quantum HDR 4x
4K Upscaler
دارد
ورودی RF
دارد
بلوتوث
دارد
رنگ
مشکی
تنظیمات حالت صدا
Standard/Music/Cinema/Game/Sports
سیستم های صوتی
Dolby Digital Plus
OSD Language
دارد
سیستم ECO
دارد
(ConnectShare™(USB2.0
دارد
زبان و منوی فارسی
دارد
ابعاد خالص(سانتی متر)
ابعاد بدون پایه : 61.2×1052.4×1838.0 میلی متر - ابعاد تلویزیون با پایه : 387.3×1147×1838 میلی متر
ابعاد بسته (سانتی متر)
ابعاد بسته بندی : 260×1224×2039 میلی متر
امکانات ویژه
فرمان صوتی Bixby - فناری AI (هوش مصنوعی)- دستیار صوتی Google Assistant - راهنمای جهانی Universal Guide - سازگاری با الکسا - پشتیبانی از برنامه SmartThings - ریموت کنترل چند منظوره (one remote)
پورت RS-232C
دارد
منبع تغذیه
AC110-120V 50/60Hz
حالت تصویر
Vivid, Standard, Custom, Photo-Vivid, Photo-Standard, Photo-Custom, Cinema, Game, Graphics, Sports
HDR10
دارد
HLG
دارد
سایر ویژگی و امکانات
جستجوی خودکار کانال - نمایشگر دیجیتال خالص - طراحی Ambient Mode - کنترل دستگاه های متصل به HDMI از طریق Anynet - موتو تصویر : Quantum Processor 4K
شناسه کالا
2220095960245

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سونی
سونی
150,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
116,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
107,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN85B کیفیت تصویر : 4Kخروجی صدا :  60 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : تایزن 7.0سیستم عامل : 2.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیپردازنده تصویر : Neo Quantum 4Kفناوری...

فهرست