×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون 55 اینچ هایسنس مدل 55B8200

0 تومان بدون مالیات
مدل:55B8200
سیستم عامل : VIDAA
توان خروجی صدا :20 وات
سال ساخت : 2019 میلادی
فرمت های صوتی :Dolby Atmos
رزولوشن تصویر : 3840*2160 پیکسل
کیفییت صفحه نمایش :4K ULTRA HD

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
ناموجود
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

تلویزیون 55 اینچ فورکی اسمارت هایسنس مدل 55B8200

مشخصات و ویژگی های تلویزیون 55 اینچ فورکی اسمارت هایسنس مدل 55B8200

تلویزیون هایسنس 55b8200 در سال 2019 تولید و روانه بازار کرده است صفحه نمایش 55 اینچی تلویزیون از کیفیت تصویر فورکی 4k بهره می برد، این کیفیت تصویر از دقت تصویر 3840×2160 پیکسل بهره می برد و توانایی نمایش دادن طبیعی رنگ ها و تصاویر را دارد. با فناوری HDR در این تلویزیون تمام جزئیاتی را که در سایه‌ های تاریک پنهان هستند یا در روشنایی زیاد به رنگ سفید در می‌ ایند به بهترین نحو قابل تشخیصه ببینید.

نرخ رفرش ریت در تلویزیون هایسنس 55 اینچ سری 8 به 60  هرتز رسیده است یعنی در یک ثانیه 60 تصویر در نمایشگر شما تعویض می شود. با این میزان نرخ شما پر سرعت ترین حرکات ها بخصوص در فیلم های اکشن و مسابقات ورزشی مهار کنید.

اگر قصد خرید تلویزیون جدید را دارید و هنوز موفق به انتخاب مدل و برند خود نشدید باید این نکته توجه کنید که محصول انتخابی شما مجهز به تکنولوژی و فناوری های روز دنیا باشد. این تکنولوژی ها معمولا در اکثر تلویزیون 2021 میلادی به کار رفته است. این تلویزیون های هوشمند می توانند محیط اطراف را درک کنند و باتوجه به محتوا نمایشی نیز بهترین کیفیت تصویر را ارائه دهند. تلویزیون ال جی 43UP8150 از جمله تلویزیون های هوشمندی می باشد که در بین خریداران دارای محبوبیت زیاد می باشد.

منبع روشنایی در این تی وی اسمارت ال ای دی متریکس LED Matrix بوده و روشنایی تلویزیون نسبت به سایر تلویزیون ها بیشتر است. تلویزیون های ال ای دی و ال سی دی هیچ تفاوتی باهم ندارند اما ال ای دی نسبت به ال سی دی پیشرفته تر است  در ال سی دی از نور فلورسنت و در ال ای دی از روشنایی نور خود لامپ های ال ای دی بهره می برند. صفحه نمایش ال ای دی باعث شده تا تصاویر روشنتر، طیف های رنگی گستره تر و کنتراست بالا شود.

همچنین این تلویزیون به عنوان تلویزیون اسمارت شناخته شده است و قابلیت اتصال به اینترنت را به دو روش برای شما فراهم کرده است اتصال به اینترنت از طریق پورت lan سیمی و بدون سیم wifi امکان پذیر است وقتی که این عملیات را انجام دادید تلویزیون شما به اینترنت وصل می شود و شما می توانید بر روی مرورگر وب تعبیه شده روی تلویزیون هر نوع محتوایی که خواستید با صوت یا تایپ سرچ کنید می توانید روی این مرورگر وب فیلم تماشا کنید و حتی موسیقی هم گوش کنید.

سیستم صوتی 2 کاناله ای در این تلویزیون پشتیبانی می شود این سیستم صوتی 2 کاناله از دو بلندگوی 10 واتی تشکیل شده که در مجموع قدرت صوتی 20 وات دارند. از فناوری های پشتیبانی شده در این تلویزیون می توان به فرمت صوتی دالبی دیجیتال اشره کرد.

دالبی دیجیتال در واقع نوعی فرمت فشرده سازی صدا می باشد و باعث می شود تا حجم زیادی از صدا در سی دی های فشرده جاسازی شود از دیگر فناوری های پشتیبانی شده در این تلویزیون Dolby Atmos است که حس غرض شدن در صدا را به شما می دهد.

قیمت تلویزیون هایسنس 55b8200

کیفیت تصویر 4k و ویژگی های تصویر

تلویزیون هایسنس 55b8200 تلویزیونی است فورکی 4k با دقت تصویر 3840×2160 پیکسل که در نمایش دادن با کیفیت محتوا نقش مهمی دارد و در مجموع تصویر را با تعداد 8 میلیون پیکسل به رخ تصویر بکشد. نتیجه ی جمع شدن 8 میلیون پیکسل نمایش تصاویری بسیار با کیفیت و پر وضوح است. فناوری HDR به معنای محدوده ی دینامیکی گسترده است و از طیف رنگی گسترده تر پشتیبانی می کند تا رنگ های تصویر واقعی تر و غنی تر دیده شوند.  

فناوری HDR و دیگر فرمت های جدید تصویری HDR 10+ و HLG کیفیت تصویر فوق العاده هیجان انگیزی را نمایش خواهند داد. فناوری ساخت نمایشگر led به همراه منبع روشنایی LED Matrix از ویژگی های خاص تصویری هستند که کیفیت تصویر را بالاتر برده اند و باعث شده است تا طیف های رنگی گسترده تر شود.

نرخ رفرش 60 هرتزی  قادر است تصاویر با سرعت بالا همانند برنامه های ورزشی و مستند را بدون تار و ماتی با وضوح کامل نشان می دهد شما می توانید ساعت ها به تماشای برنامه های مورد د دلخواه خود با کیفیت تصویر بسیار عالی بدون هیچ مشکلی بپردازید و صحنه های پر سرعت را مهار کنید. 

کیفیت تصویر تلویزیون سونی 55b8200

ارائه صدایی شفاف و واضح 

در کنار این کیفیت تصویر یعنی کیفیت فورکی سیستم صوتی 2 کاناله ای برای نیز نقش تولید و پخش صدا را بر عهده دارد. این سیستم صوتی 2 کاناله از دو بلندگوی 10 واتی تشکیل شده که در مجموع قدرت صوتی 20  وات دارند. در صورت عدم رضایت از میزان و شدت صدای تلویزیون، می توانید از طریق پورت اپتیکال OPTICAL سیستم صوتی مجزل نظیر ساندبار و سینما خانگی را به تلویزیون وصل کنید و صدای تلویزیون را افزایش دهید.

البته ناگفته نماند توشیبا فناوری های بسیار هوشمندی برای صدا هم در نظر گرفته است تا دیگر هیچ کم و کسری در صدا هم دیده نشود و خریداران از این برند رضایت کاملی را داشته باشند.

از فناوری صوتی می توان به فناوری Dolby Atmos اشاره کرد، این فناوری صوتی در واقع نوعی فرمت صوتی رایج بوده که برای فشرده سازی به کار می رود، این فرمت صوتی باعث تفکیک صدا در کانال های مختلف صوتی می شود و صدایی همه جانبه را در محیط پخش خواهد کرد، صدا های پخش شده به وسیله این فناوری سه بعدی است و حس غرق شدن در صدا را به شما می دهد.

فن آوری Dolby Digital Plus قدرتمند و همه جانبه صوتی را تولید می کند، ذهن و احساسات شما را درگیر می کند و صدایی همه جانبه و فراگیر را به گوش شما می رساند. دربین محصولات هایسنس برخی محصولات هستند که پفروش تر بوده و محبوبیت بیشتری دارند یکی از این مدلها تلویزیون 32 اینچ هایسنس مدل 32B6000 میباشد.

سیستم صوتی تلویزیون سونی 55b8200

ویژگی های هوشمند تلویزیون هایسنس b8200

تلویزیون هایسنس 55b8000 امکان اتصال به اینترنت به وسیله‌ی وای فای داخلی و درگاه LAN وجود دارد و می‌توانید با نمایشگر بزرگ این تلویزیون به جستجو در اینترنت بپردازید. سیستم عامل این تلویزیون VIDAA است  با این رابط هوشمند کاربری می‌توانید به دیوایس های مختلف به صورت بدون سیم وصل شوید و فایل های تصویری گسترده ای را از منابع گوناگون روی تلویزیون پخش نمایید.

دسترسی به مرورگر اینترنت و سر زدن به صفحات مختلف وب و وبگردی، دسترسی به فروشگاه گوگل و دانلود سریع برنامه ها و بازی های مختلف، دسترسی سریع و راحت به شبکه های بارگذاری فیلم مانند یوتیوب و نتفلیکس و آمازون و ... و از امکانات ساده ی این تلویزیون هوشمند می باشند. دسترسی به برنامه هایی نظیر Prime Video , YouTube , Netflix Amazoon و Play Freeview باعث شده است تا شما بتوانید انواع محتوا را در این برنامه ها به صورت زنده تماشا کنید و از سرگرم شدن با آن ها لذت ببرید.

فناوری اشتراک گذاری نظیر Anyview cast که می توان آن را بر روی موبایل و یا لپ تاپ نصب نمود و تصاویر و فیلم های پخش شده در این دستگاه ها را بر روی نمایشگر بزرگ تلویزیون 55 اینچ نیز نمایش داد و از انتقال و اشتراک تصاویر و محتوای موجود بر روی حافظه ی موبایل و لپ تاپ و ... به تلویزیون استفاده ی کافی را برد.

درگاه های ارتباطی تلویزیون 55b8200

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
55B8200

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
55 اینچ
اقلام همراه
ریموت کنترل - باتری ریموت کنترل - دفترچه راهنما - چهار پیچ اتصال
وزن
وزن با پایه : 13.5 کیلوگرم - وزن بسته بندی : 18.5 کیلوگرم
نوع صفحه نمایش
تخت
قطر نمایشگر (cm)
139 سانتی متر
سرعت رفرش تصویر/ MCI
60 هرتز
کیفیت صفحه نمایش
4K ULTRA HD
نسبت تصویر
16:9
رزولوشن تصویر
3840*2160 پیکسل
توان خروجی صدا
20 وات
ویژگی های صدا
کانال بازگشت صدا ARC - فرمت های صوتی Dolby Atmos - DTS Decoder
سیستم عامل
VIDAA
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
4 پورت
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
2 پورت
ورودی Component
دارد
پورت LAN
دارد
خروجی هدفون
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
اشتراک گزاری هوشمند
YES
توضیحات صفحه نمایش
LED
نور پس زمینه LED Matrix
تله تکست
دارد
قابلیت DVB-T
دارد
سال ساخت
2019 میلادی
اندازه قاب تلویزیون
قاب باریک
ریموت کنترل
دارد
زاویه دید افقی
178 درجه
سری
8
نوع پنل
ULED
تعداد بلندگو
2 بلندگو
تعداد ورودی Component
1 پورت
ورودی ویدئو Composite
دارد
تعداد وروردی ویدئو Composite
1 پورت
اپتیکال
دارد
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
نرم افزار تلویزیون هوشمند
دارد
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
دارد
ورودی RF
دارد
DLNA
دارد
بلوتوث
دارد
HEVC Codec
دارد
رنگ
مشکی با پایه نقره ای
حالت صدا
Standard/Music/Cinema/Game/Sports
OSD Language
دارد
سیستم ECO
دارد
زبان و منوی فارسی
دارد
ابعاد خالص(سانتی متر)
ابعاد با پایه : 1230×781×234 سانتی متر - ابعاد بدون پایه : 123.0×71.3×7.0 سانتی متر
ابعاد بسته (سانتی متر)
ابعاد بسته بندی : 136.8×85.7×14.5 سانتی متر
امکانات ویژه
پخش برنامه های Netflix و YouTube - قابلیت اتصال به موبایل از طرق Anyview cast
تقویت کننده کنتراست پیشرفته (ACE) تصویر
دارد
منبع تغذیه
AC 100V ~ 240V, 50/60Hz
فرمت های ورودی ویدئو
2160/24p, 2160/25p, 2160/30p, 2160/50p, 2160/60p
حالت تصویر
Vivid, Standard, Custom, Photo-Vivid, Photo-Standard, Photo-Custom, Cinema, Game, Graphics, Sports
قابلیت ضبط
دارد
حافظه داخلی
دارد
HDR10
دارد
HLG
دارد
Dolby Vision
دارد
سایر ویژگی و امکانات
زیرنویس صفحه - تایمر روشن و خاموش - قابلیت ضبط از طریق Time Shift

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سونی
سونی
150,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
116,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
107,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN85B کیفیت تصویر : 4Kخروجی صدا :  60 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : تایزن 7.0سیستم عامل : 2.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیپردازنده تصویر : Neo Quantum 4Kفناوری...

فهرست