×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
(1)

تلویزیون ال جی 43UP8150

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
کیفیت تصویر :4K
توان خروجی : 20 وات 
سیستم عامل :Webos
سال ساخت :2021 میلادی
استفاده از قابلیت: Down Firing
استفاده از فناوری:Local Dimming
دارای پردازشگر : Quad Core Processor 4K
دارای :3 پورت HDMI و 2 پورت USB 

test

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

قیمت و مشخصات تلویزیون ال جی 43UP8150 سایز 43 اینچ

تلویزیون ال جی 43UP8150

شرکت ال‌ جی سعی بسیار زیادی دارد که در طراحی تلویزیون های هوشمند خود از به روزترین تکنولوژی ها جهت رضایت هرچه بیشتر کاربران استفاده کند و همچنین محصولات خود را با ویژگی های ظاهری بسیار زیبای روانه بازار می کند. از جمله مدل هایی که در سال ۲۰۲۱ توسط این شرکت تولید گردیده است می‌توان به مدل تلویزیون ال جی 43UP8150 اشاره داشت.
این تلویزیون در رده تلویزیونهای با قیمت کم بازار قرار می گیرد و برای استفاده های معمولی و همچنین علاقه مندان به فیلم و سریال گزینه بسیار مناسبی می باشد. علاوه بر این تلویزیونهای مدل UP8150 دارای حالت Hotel Mode می باشند که آنها را برای استفاده در مراکز تجاری به یک گزینه بسیار فوق‌العاده تبدیل می کند. در این بخش قصد داریم سایز ۴۳ اینچ این تلویزیون را که به اختصار 43UP8150 نامیده می شود، مورد بررسی قرار دهیم و ویژگی های آن را برای شما عزیزان تشریح کنیم.

اگر بدنبال خرید تلویزیون 2021 هستید و میخواهید جدید ترین مدل های تمامی شرکت های مطرح از قبیل سامسونگ، ال جی، هایسنس، شیائومی و سونی را بصورت یکجا مشاهده کنید از طریق منو سایت به قسمت تلویزیون و دسته تلویزیون های 2021 مراجعه نمایید.

تلویزیون ال جی 43UP8150 از صفحه نمایش LED برای طراحی خود استفاده کرده است و کیفیت تصویر خروجی آن 4K می باشد. برای پردازش هرچه بهتر تصاویر در این تلویزیون از پردازشگر آلفا ۵ استفاده می گردد که این پردازشگر با استفاده از روش‌های مختلفی می‌تواند به بهبود هرچه بیشتر کیفیت تصاویر کمک بسیار زیادی کند.
این تلویزیون فاقد پورت HDMI2.1 می باشد که همین امر سبب می شود برای بازی کردن با کنسول های بازی نسل نهم پیشنهاد مناسبی نباشد ولی تلویزیون ال جی 43UP8150 از فناوری ALLM پشتیبانی می کند و بنابراین برای بازی با کنسول های بازی نسل هشتم بسیار فوق العاده و عالی می باشد. این مدل همچنین صدا را با وضوح و رسای مناسبی به گوش مخاطب می رساند و برای این منظور از توان صوتی ۲۰ وات در خروجی استفاده کرده است.
سیستم عامل WebOs از جمله سیستم عامل های بسیار محبوب در میان تلویزیون های مختلف می باشد و در تلویزیون ال جی 43UP8150 از این سیستم عامل برای رابط کاربری استفاده شده است که می تواند مجموعه امکانات متنوعی را در اختیار کاربران خود قرار دهد.برای اتصال دستگاه هایی مانند فلش مموری یا هارد اکسترنال نیز از درگاه USB می توان استفاده کرد.با توجه به تمامی امکانات ذکر شده قیمت تلویزیون ال جی 43UP8150 بسیار مناسب می باشد.

کیفیت تصویر تلویزیون ال جی 43UP8150

قیمت و خرید تلویزیون ال جی 43UP8150

کیفیت تصویر از جمله مهمترین عواملی می باشد که هر مشتری هنگام خرید یک تلویزیون در رابطه با آن وسواس بسیار زیادی به خرج می دهد و به عبارت دیگر می توان گفت کیفیت تصویر نسبت به سایر مشخصات و جنبه‌های تلویزیون از درجه اهمیت بسیار بیشتر و بالاتری برخوردار می باشد. به همین علت طراحان تلویزیونهای مختلف تمام سعی و تلاش خود را دارند که با استفاده از فناوری های مختلف سطح کیفی خروجی را بالا ببرند تا سطح رضایت کاربران خود را افزایش دهند.
تلویزیون ال جی 43UP8150 از صفحه نمایش ال ای دی بهره می برد وکیفیت خروجی تصویر آن به صورت 4K می‌باشد. این کیفیت تصویر به نسبت تلویزیون های با کیفیت Full HD می تواند تا حدود ۴ برابر تاثیر بهتری را ارائه دهد.این مدل همچنین دارای رزولوشن تصویر 2160*3840 پیکسل می باشد که این تراکم پیکسلی می تواند جزئیات بسیار زیادی از تصویر را در اختیار مخاطب قرار دهد.
پنلی که برای تلویزیون ال جی 43UP8150 استفاده شده است که از نوع IPS می‌باشد. این تلویزیون برای کنترل و بهبود کنتراست تصاویر مجهز به فناوری Local Dimming مجهز نمی باشد ولی برای این که تا حد بسیار زیادی این نقیصه را رفع کند از فناوری LG Local Contrast استفاده می کند.برای نور پس زمینه از فناوری Direct LED استفاده می شود.
برای بهبود محتوای تصویر نیز از فناوری HDR استفاده می شود که این فناوری از فرمتهای HLG و HDR10 PRO پشتیبانی می کند.در واقع استفاده از فناوری HDR سبب می‌شود تا کنتراست تصاویر و همچنین طیف رنگی قابل نمایش در تلویزیون تا حد بسیار زیادی بهبود داده شود. همچنین برای علاقه مندان به فیلم و سریال نیز حالت FilmMaker در نظر گرفته شده است که تصاویر دقیقاً مشابه آنچه مد نظر فیلمساز و کارگردان باشد در اختیار مخاطب قرار می گیرد.نرخ رفرش ریت در این تلویزیون برابر ۵۰ هرتز می باشد که باعث میشود تصاویر به صورت واضح در اختیار بیننده قرار بگیرد. 

طراحی زیبا در تلویزیون 2021 ال جی 43UP8150

مشخصات و بررسی دقیق تلویزیون 43 اینچ ال جی 43UP8150

  تلویزیون ال جی دارای طراحی زیبا و منحصر به فردی است.این تلویزیون از حاشیه باریک برخوردار است که از حواس پرتی شما هنگام تماشای محتوای موردنظرتان جلوگیری می کند وگستره  دید بیشتری را در اختیار شما قرار می دهد. ضخامت کم این تلویزیون باعث می شود که بسیار برای نصب روی دیوار مناسب باشد و  دکوراسیون خاصی را به منزل شما می دهد.
همچنین تلویزیون ال جی دارای یک پایه محکم در وسط تلویزیون است که استحکام تلویزیون را بالا میبرد شما می‌توانید به راحتی آنرا روی میز  قرار دهید و از تماشای برنامه یا فیلم مورد علاقه خود لذت ببرید. 

پردازشگر تلویزیون 43 اینچ ال جی UP8150

قیمت و خرید تلویزیون 43 اینچ ال جی UP8150

برای ارتقا دادن کیفیت صدا و تصویر یک تلویزیون و همچنین کنتراست تصاویر ارائه شده در تلویزیون و طیف رنگی قابل نمایش در آن احتیاج به وجود یک ابزار کمکی در تلویزیون می باشد. نقش این ابزار کمکی بر عهده پردازشگر می باشد که وظیفه پردازش تصاویر و صدای تلویزیون را به صورت تمام و کمال در اختیار دارد.
در تلویزیون ال جی 43UP8150 از پردازشگر بسیار قدرتمند Quad Core Processor 4K استفاده شده است که این پردازشگر با استفاده از الگوریتم های مختلف هوش مصنوعی که درون آن قرار دارد وظیفه پردازش تصویر و صدای تلویزیون را بر عهده می گیرد. روش کار نیز به این گونه است که تصاویر قبل از اینکه در خروجی نمایش داده شوند، پردازش می‌شوند و با بهبود کیفیت ، در خروجی‌ نمایش داده می شود.
از جمله تکنولوژی هایی که برای بهبود محتوای تصویر در این تلویزیون استفاده شده است می‌توان به 4K Upscaling اشاره کرد. در صورتی که تصاویر دریافتی از مبدأ دارای کیفیت پایین و نامطلوب می‌باشند با استفاده از این قابلیت کیفیت آن تصاویر در حد کیفیت 4K بهبود داده می شود و در نتیجه تصاویر همراه با بالاترین کیفیت ممکن در اختیار کاربر قرار می گیرد.
تلویزیون ال جی 43UP8150 مجهز به قابلیت Image Inhancing نیز می باشد که با استفاده از این قابلیت تصاویر تلویزیون به صورت کلی بهبود داده می شوند.
در این محصول نباید از فناوری AI Brightness Control نیز غافل شد. با استفاده از سنسوری که درون تلویزیون قرار داده شده است، میزان نور موجود در محیط تشخیص داده می شود و نوری که از صفحه نمایش بیرون می آید با توجه به نور موجود در محیط به صورت خودکار و اتوماتیک تنظیم می گردد‌. مثلا اگر در تلویزیون صحنه های تاریک و مشکی پخش می شود، نور صفحه نمایش اندکی کاهش می یابد تا جزئیات بیشتری از تصویر دیده شود. 

کیفیت صدا در تلویزیون ال جی UP8150 سایز 43 اینچ

مشخصات و بررسی دقیق تلویزیون ال جی UP8150 سایز 43 اینچ

تلویزیون ال جی دارای سیستم صوتی2  کاناله و 2 عدد بلند گو است که هر کدام صدایی به قدرت 10 وات ایجاد می کنند و توان خروجی این تلویزیون در مجموع 20 وات است که صدایی با کیفیت و وضوح بالا پخش میکند.یکی از ویژگی های این تلویزیون AI Sound است که صدا را با توجه به محیطی که در ان قرار دارد هماهنگ و تنظیم می کند و شما لذت بیشتری از شنیدن صدای پخش شده میبرید.

تلویزیون ال جی دارای قابلیت AI Acoustic Tuning نیز می باشد و شما می توانید صدا را با توجه به محیطی که تلویزیون در آن قرار دارد تنظیم کنید.همچنین این تلویزیون دارای فناوری Clear Voice III است که نویز های اضافه صدا را کاهش می دهد و شما می توانید صدای دیالوگ ها را با وضوح بیشتری بشنوید. تلویزیون 65 اینچ ال جی مدل 65UM7600 هم با داشتن ویژگی های فوق العاده قطعا یکی از بهترین گزینه ها برای خرید شما خواهد بود .

هوشمند بودن تلویزیون ال جی 43UP8150

قیمت و خرید تلویزیون 43UP8150

تلویزیون ال جی ۴۳ اینچ سری UP8150 برنامه‌ های مختلف و کاربردی را در اختیار کاربران خود قرار می دهد این تلویزیون از سیستم عامل Webos  برخوردار است که دسترسی به منوی آن بسیار آسان است.

این تلویزیون دارای ۳ عدد پورت. HDMI و ۲ عدد پورت USB است که شما می توانید برای دیدن محتوای فلش مموری یا هارد اکسترنال خود از کابل USB استفاده کنید. یکی از قابلیت های جذاب این تلویزیون Sports Alert است که زمان شروع و پایان رویدادهای مهم ورزشی را به شما یادآوری می کنند حتی اگر در حال دیدن محتوای دیگری باشید اتفاقات مهم بازی را به شما نمایش می دهد .

تلویزیون ال جی 43UP8150 دارای هوش مصنوعی ThinQ است که توسط این ویژگی کارهای مربوط به تلویزیون را به صورت هوشمند انجام می دهد .همچنین شما می توانید با استفاده از قابلیت بلوتوث و وای فای دستگاه‌های خارجی خود را مانند لپتاپ ،تبلت و  گوشی هوشمند خود را به تلویزیون متصل کنید و محتوای مورد نظر خود را در صفحه نمایش بزرگتر تماشا کنید. 

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
43UP8150

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
43 اینچ
وزن
وزن با پایه: (کیلوگرم)8.7وزن بدون پایه: (کیلوگرم)8.6
نوع صفحه نمایش
تخت
قطر نمایشگر (cm)
126
سرعت رفرش تصویر/ MCI
50 هرتز
کیفیت صفحه نمایش
4K
رزولوشن تصویر
2160*3840
نوع باند و اسپیکر
2 کاناله
توان خروجی صدا
20 وات
ویژگی های صدا
Dolby Digital PlusUltra SurroundDolby DigitalDolby AC4
سیستم عامل
WEBOS
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
3
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
2
پورت LAN
دارد
خروجی هدفون
ندارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
اشتراک گزاری هوشمند
YES
تایمر خاموش
دارد
تله تکست
دارد
فرمان صوتی
دارد
سال ساخت
2021
ریموت کنترل
دارد
سری
UP81
نوع پنل
IPS
تعداد بلندگو
2
سری پردازنده
α5 Gen4 AI Processor 4K
اپتیکال
دارد
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
نرم افزار تلویزیون هوشمند
دارد
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
دارد
4K Upscaler
دارد
ورودی RF
دارد
DLNA
دارد
قابلیت DVB-c
دارد
بلوتوث
دارد
قابلیت پخش USB
دارد
سیستم کاهنده نویز صدا
دارد
حالت فیلم
دارد
سیستم ECO
دارد
ابعاد خالص(سانتی متر)
801x216 میلی متر
ابعاد بسته (سانتی متر)
1055x660x142 میلی متر
زمان پاسخ دهی
سریع
فرمت های ورودی ویدئو
فرمت های رایج
حالت تصویر
CinemaSportsFilmmaker(ISF) Expert (Dark Room)StandardGameEco(ISF) Expert (Bright Room)Vivid
قابلیت ضبط
دارد
کنترل جادویی
دارد
HDR10
دارد
HLG
دارد

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

5.0
1 نظر
عالی 1
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (1)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون ال جی
ال جی
88,200,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65C2 صفحه نمایش : OLED خروجی صدا : 40 وات سیستم عامل : Webos رفرش ریت :  120 هرتز سال ساخت :  2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K Ultra HD دستیار های صوتی : Amazon، Alexa فناوری نور صفحه : Pixel Level Dimming
تلویزیون
ال جی
79,800,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 65CSخروجی صدا : 40 واتدارای هوش مصنوعی : ThinQدارای پردازنده ی : آلفا 9 نسل 5سال ساخت : 2022 میلادیپشتیبانی از : وای فای و بلوتوثرفرش ریت : 120 هرتز تصویردارای پنل : SELF-LIT...
تلویزیون
ال جی
69,000,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 75NANO75 توان صوتی : 20 وات رفرش ریت : 60 هرتز سیستم عامل : WEBOS پشتیبانی از : زبان فارسی سال ساخت : 2021 میلادی نوع نمایشگر : NANO Cell فناوری رنگ : Nano color کیفیت تصویر : 4K Ultra HD پورت ها : 3...

فهرست