×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
(1)

تلویزیون ال جی 55UP8150 + تضمین اصالت و کمترین قیمت

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
مدل : 55UP8150
کیفیت تصویر :4K
توان خروجی : 20 وات 
سیستم عامل :Webos
سال ساخت :2021 میلادی
استفاده از فناوری:Local Dimming
دارای پردازشگر : Quad Core Processor 4K
دارای :3 پورت HDMI و 2 پورت USB 
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

قیمت و مشخصات تلویزیون ال جی 55UP8150 سایز 55 اینچ فورکی اسمارت

تلویزیون ال جی 55UP8150

خرید تلویزیون ال جی که یک تلویزیون هوشمند می باشد در میان سایر محصولات خانگی از بالاترین میزان درجه اهمیت برخوردار میباشد و معمولاً مشتریان برای خرید یک تلویزیون دقت بسیار زیادی به خرج می دهند. در بسیاری از موارد افراد قصد دارند با تقبل یک هزینه نسبتاً معقول تلویزیونی را خریداری کنند که از امکانات خوبی برخوردار می باشد. یکی از این مدل ها تلویزیون ال جی 55UP8150 میباشد.
شرکت ال‌جی به منظور رضایت هرچه بیشتر کاربران خود در بازه‌های قیمتی بسیار متنوع اقدام به تولید تلویزیون‌های هوشمند کرده است این محصولات از امکانات بسیار فوق‌العاده نیز برخوردار می باشند و موجب رضایت هرچه بیشتر مشتریان می‌شود. یکی از مدل هایی که در سال ۲۰۲۱ توسط این شرکت تولید گردیده است UP8150 می‌باشد که در سایزها و اندازه های مختلفی به بازار عرضه شده است.

اگر بدنبال خرید تلویزیون 2021 هستید و میخواهید جدید ترین مدل های تمامی شرکت های مطرح از قبیل سامسونگ، ال جی، هایسنس، شیائومی و سونی را بصورت یکجا مشاهده کنید از طریق منو سایت به قسمت تلویزیون و دسته تلویزیون های 2021 مراجعه نمایید.

تلویزیون های مدل UP8150 استفاده های معمولی و همچنین دیدن فیلم و سریال گزینه بسیار مناسبی می باشد و با توجه به دارا بودن حالت Hotel Model می‌تواند در مراکز تجاری نیز مورد استفاده قرار بگیرد. در این بخش قصد داریم به اندازه ۵۵ اینچ این تلویزیون را مورد بررسی قرار دهیم.
تلویزیون ال جی 55UP8150 دارای صفحه نمایش ال ای دی می باشد و همچنین کیفیت تصویر خروجی در نظر گرفته شده برای آن به صورت 4K است. این کیفیت تصویر می تواند تصاویر را با وضوح بسیار بالایی در اختیار بیننده قرار دهد. در رابطه با کیفیت صدای این تلویزیون نیز می توان به این نکته اشاره کرد که صدا را با وضوح و رسای بسیار عالی به گوش مخاطب می رساند و برای تحقق این امر از سیستم صوتی دو کاناله برای انتقال صدا استفاده کرده است.
رابط کاربری تلویزیون ال جی 55UP8150 از سیستم عامل محبوب WebOs بهره گرفته است که این سیستم عامل مجموعه امکانات متنوعی را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. اگر چه این تلویزیون از درگاه HDMI2.1 پشتیبانی نمی کند ولی با توجه به دارا بودن تکنولوژیهای ALLM و HGIG MODE ، این تلویزیون برای بازی با کنسول های نسل هشتم فوق العاده می باشد.
برای پرورش هرچه بهتر تصاویر نیز از یک پردازشگر فوق العاده استفاده شده است که می‌تواند با از بین بردن نویز های موجود در تصویر و همچنین بهبود کیفیت آن ، خروجی را به صورت شفاف یه ببینده انتقال دهد. 

کیفیت تصویر تلویزیون ال جی 55UP8150

قیمت و خرید تلویزیون 55 اینچ ال جی 55UP8150

هر چه کیفیت تصویر یک تلویزیون از وضوح بیشتری برخوردار باشد و تصاویر را شفاف تر و با استاندارد بهتری در اختیار مخاطب قرار دهد، مشتریان به خرید آن محصول تمایل بیشتری نشان می دهند چرا که کیفیت تصویر از جمله مهمترین مشخصات موجود در یک تلویزیون می باشد. برای همین منظور طراحان و سازندگان تلویزیون های مختلف سعی دارند از بهترین تکنولوژی ها برای بالا بردن سطح کیفی خروجی تصویر و همچنین رضایت هرچه بیشتر کاربران استفاده کنند.
صفحه نمایش تلویزیون ال جی 55UP8150 از فناوری ال ای دی استفاده کرده است و همچنین کیفیت تصویر خروجی آن به صورت 4K می باشد. این کیفیت تصویر به نسبت بسیاری از تلویزیون های ال ای دی از وضوح بسیار بالاتری برخوردار می باشد و جزئیات بسیار بیشتری از تصویر را به بیننده انتقال می دهد. تلویزیون ال جی 55UP8150 دارای رزولوشن تصویر 2160*3840 پیکسل می باشد. این تعداد پیکسل تشکیل دهنده قادر خواهد بود تا ریزترین جزئیات را نیز به کاربر نمایش دهد.
در این تلویزیون برای علاقه مندان به فیلم و سریال یک حالت بسیار خاص گنجانده شده است که تصاویر با کیفیت فوق العاده عالی به مخاطب نمایش می‌دهند. به عبارت دیگر چنین می توان گفت که حالت FilmMaker که در این تلویزیون پیاده‌سازی شده است می تواند تصاویر را دقیقاً مشابه آنچه مد نظر فیلمساز و کارگردان بوده است به بیننده برساند.
برای کنترل و بهبود کنتراست تصاویر متاسفانه این تلویزیون مجهز به تکنولوژی Local Dimming نمی باشد ولی برای اینکه این نقیصه تا حد بسیار زیادی رفع شود از فناوری LG Local Contrast بهره گرفته شده است. این محصول همچنین برای بهبود محتوای تصویر از فناوری HDR کمک گرفته است که این فناوری از فرمتهای HDR10 PRO و HLG پشتیبانی می کند.
فناوری HDR بر روی کنتراست تصاویر ارائه شده در تلویزیون و همچنین طیف رنگی قابل نمایش در آن اثرات مثبت بسیار زیادی دارد. برای نمونه پشتیبانی از فرمت HLG سبب می شود تا رنگ های موجود در تصویر تا حد بسیار زیادی تقویت داده شود و تصاویر به صورت طبیعی تر و جذاب تر در اختیار مخاطب قرار بگیرد. 

طراحی منحصر به فرد تلویزیون 2021 ال جی 55UP8150

مشخصات و بررسی دقیق تلویزیون 55 اینچ ال جی UP8150

تلویزیون ال جی با ضخامت کم و فریم باریک خود مورد توجه کاربران زیادی قرار گرفته است. این تلویزیون به علت ضخامت کم خود  بسیار برای نصب روی دیوار مناسب است و شما می توانید به راحتی تلویزیون را به دیوار متصل کنید و دیزاین زیبایی را به منزل خود دهید.فریم باریک تلویزیون  ال جی گستره دید بیشتری را هنگام تماشای تلویزیون  در اختیار شما قرار می دهد.
همچنین این تلویزیون دارای یک پایه  محکم در وسط خود است که شما می توانید بدون هیچ گونه لرزشی تلویزیون را روی میز قرار دهید و از تماشای محتوای مورد نظر خود لذت ببرید. 

قابلیت اسمارت تلویزیون 55 اینچ الجی UP8150

قیمت و خرید تلویزیون 55 اینچ ال جی UP8150

تلویزیون ال جی از قابلیت‌های اسمارت زیادی برخوردار است این تلویزیون دارای سیستم عامل Webos است . یکی از فناوری‌ های این تلویزیون Mirror Screen است که با استفاده از آن می‌توانید صفحه نمایش گوشی خود را به تلویزیون منتقل کنید و از تماشای محتوای مورد نظر خود لذت ببرید این تلویزیون دارای سه عدد پورت HDMI و دو عدد پورت USB است .
همچنین تلویزیون ال جی از قابلیت هوش مصنوعی LG ThinQ و اینترنت اشیاء (IoT) برخوردار است که شما می توانید سایر وسایل هوشمند منزل خود را مدیریت کنید  .یکی دیگر از قابلیت‌های این تلویزیون Sports Alert یا هشدار ورزشی است که زمان شروع یا پایان بازی های مهم ورزشی را به شما نشان می دهد. همینطور می توانید با استفاده از قابلیت مرورگر وب تعبیه شده در تلویزیون به وبگردی بپردازید و از امکانات آن استفاده کنید.
در تلویزیون ال جی می توانید به وسیله وای فای و بلوتوث دستگاه‌های خارجی خود را مانند لپ تاپ تبلت یا گوشی هوشمند خود را به تلویزیون متصل کنید و از تماشای برنامه یا فیلم مورد علاقه خود لذت ببرید. 

پردازشگر تلویزیون ال جی UP8150 سایز 55 اینچ

مشخصات و بررسی دقیق تلویزیون 55 اینچ ال جی UP8150

در تلویزیون های مختلف در بسیاری از اوقات برای ارتقاء کیفیت تصویر و صدای تلویزیون از یک ابزار کمکی بهره گرفته می شود. این ابزار کمکی قبل از اینکه تصاویر در خروجی به نمایش در بیاید، اقدام به بهبود کیفیت آن می کند و سپس آنرا در خروجی به نمایش در خواهد آورد.
از این ابزار کمکی به عنوان پردازشگر تصویر و صدای تلویزیون یاد می شود که خوشبختانه در تلویزیون ال جی 55UP8150 از یک پردازشگر بسیار قدرتمند به نام Quad Core Processor 4K  بهره گرفته شده است که این پردازشگر الگوریتم های مختلف هوش مصنوعی که درون آن قرار داده شده است به صورت لحظه‌ای تصاویر را پردازش کرده و تصویر خروجی را در حد بسیار فوق‌ العاده و قابل قبول ارتقا می‌دهد.
از جمله قابلیت هایی که با استفاده از این پردازشگر در تلویزیون پیاده‌ سازی شده است می‌توان به فناوری Image Inhancing اشاره داشت که این فناوری به صورت کلی تصاویر نمایش داده شده در تلویزیون را بهبود می دهد و سبب می شود تا تصاویر به صورت واضح به مخاطب برسد.
همچنین در صورتی که کیفیت تصاویر دریافتی از مبدا پایین و نامطلوب باشد با استفاده از قابلیتی به نام 4K Upscaling کیفیت آن تصاویر در حد کیفیت 4K بهبود داده می شود و نیازی نیست کاربر از بابت پایین بودن کیفیت تصاویر هیچگونه نگرانی داشته باشد و تصاویر همواره با بالاترین کیفیت و استاندارد ممکن به مخاطب منتقل خواهد شد. همچنین می‌توان به تکنولوژی AI Brightness Control نیز اشاره کرد که نور ساطع شده از صفحه نمایش را با میزان نور محیط تنظیم می کند.
برای نمونه هنگامی که صحنه های مشکی و تاریک از تلویزیون در حال پخش می باشد میزان نور صفحه نمایش کاهش می‌یابد تا جزئیات بیشتری از تصویر به بیننده انتقال یابد. تلویزیون 50 اینچ ال جی مدل 50UM7600 یکی از مدل های عالی این برند در سال 2019 میلادی می باشد.

کیفیت صدا در تلویزیون ال جی 55UP8150

تلویزیون هوشمند ال جی 55UP8150

تلویزیون ال جی سیستم صوتی دو کاناله و دو عدد بلندگو که توان صوتی هرکدام ۱۰وات است برخوردار است و این تلویزیون در مجموع دارای توان خروجی ۲۰ وات است. یکی از قابلیت های تلویزیون ال جی  AI Sound است که صدا را با توجه به صحنه های سریع و آهسته  تنظیم می کند و صدای چند بعدی و فراگیر را برای شما پخش می کند.
همچنین شما می توانید ۲ عدد بلندگوی جانبی را با استفاده از قابلیت Bluetooth Surround Ready از طریق بلوتوث به تلویزیون وصل کنید و قدرت صدای خروجی از تلویزیون را افزایش دهید.
تلویزیون ال جی 55UP8150 از فناوری Clear Voice III برخوردار است که نویزهای اضافه صدا را در حد امکان کاهش میدهد و وضوح صدای پخش شده از تلویزیون را بالا میبرد. همینطور دارای قابلیت  Simultaneous Audio Output و LG Sound Sync میتوانید توسط بلوتوث ساندبار خود را به تلویزیون متصل کنید و صدایی هماهنگ و همزمان از تلویزیون ایجاد کنید.
ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
55UP8150

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
55 اینچ
وزن
وزن با پایه: (کیلوگرم)14.2وزن بدون پایه: (کیلوگرم)14
نوع صفحه نمایش
تخت
قطر نمایشگر (cm)
139
سرعت رفرش تصویر/ MCI
50 هرتز
کیفیت صفحه نمایش
4K
رزولوشن تصویر
2160*3840
نوع باند و اسپیکر
2 کاناله
توان خروجی صدا
20 وات
ویژگی های صدا
Dolby Digital PlusUltra SurroundDolby DigitalDolby AC4
سیستم عامل
WEBOS
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
3
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
2
پورت LAN
دارد
خروجی هدفون
ندارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
اشتراک گزاری هوشمند
YES
تایمر خاموش
دارد
تله تکست
دارد
فرمان صوتی
دارد
سال ساخت
2021
ریموت کنترل
دارد
سری
UP81
نوع پنل
IPS
تعداد بلندگو
2
سری پردازنده
α5 Gen4 AI Processor 4K
اپتیکال
دارد
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
نرم افزار تلویزیون هوشمند
دارد
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
دارد
4K Upscaler
دارد
ورودی RF
دارد
DLNA
دارد
قابلیت DVB-c
دارد
بلوتوث
دارد
قابلیت پخش USB
دارد
سیستم کاهنده نویز صدا
دارد
حالت فیلم
دارد
سیستم ECO
دارد
ابعاد خالص(سانتی متر)
951x232 میلی متر
ابعاد بسته (سانتی متر)
1360x810x162 میلی متر
زمان پاسخ دهی
سریع
فرمت های ورودی ویدئو
فرمت های رایج
حالت تصویر
VividCinemaSportsFilmmaker(ISF) Expert (Dark Room)StandardGameEco(ISF) Expert (Bright Room)
قابلیت ضبط
دارد

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

5.0
1 نظر
عالی 1
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (1)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون ال جی
ال جی
88,200,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65C2 صفحه نمایش : OLED خروجی صدا : 40 وات سیستم عامل : Webos رفرش ریت :  120 هرتز سال ساخت :  2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K Ultra HD دستیار های صوتی : Amazon، Alexa فناوری نور صفحه : Pixel Level Dimming
تلویزیون
ال جی
79,800,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 65CSخروجی صدا : 40 واتدارای هوش مصنوعی : ThinQدارای پردازنده ی : آلفا 9 نسل 5سال ساخت : 2022 میلادیپشتیبانی از : وای فای و بلوتوثرفرش ریت : 120 هرتز تصویردارای پنل : SELF-LIT...
تلویزیون
ال جی
69,000,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 75NANO75 توان صوتی : 20 وات رفرش ریت : 60 هرتز سیستم عامل : WEBOS پشتیبانی از : زبان فارسی سال ساخت : 2021 میلادی نوع نمایشگر : NANO Cell فناوری رنگ : Nano color کیفیت تصویر : 4K Ultra HD پورت ها : 3...

فهرست