×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون 50 اینچ ال جی مدل 50UM7600

0 تومان بدون مالیات
مدل:50UM7600
سری :7
نوع پنل :IPS
سیستم عامل : WebOS
زاویه دید افقی : 178 درجه
توان خروجی صدا : 20 وات
سال ساخت : 2019 میلادی
رزولوشن تصویر : 3840*2160 پیکسل
کیفیت صفحه نمایش : 4K ULTRA HD

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
ناموجود
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

تلویزیون 50 اینچ فورکی اسمارت ال جی مدل 50UM7600

مشخصات و ویژگی های تلویزیون 50 اینچ فورکی اسمارت ال جی مدل 50UM7600

تلویزیون 50 اینج ال جی مدل 50UM7600 یکی از مدل های عالی این برند در سال 2019 میلادی می باشد. تلویزیون 50UM7600 دارای کیفیت صفحه نمایش فورکی بوده که تصاویری با بالاترین سطح کیفیت ایجاد می کند. طبق روال این تلویزیون به رزولوشن فورکی مجهز شده و وجود فناوری های پیشرفته تصویر و صدا، از نقاط مثبت آن محسوب می شود.

فناوری هایی نظیر : HDR، Advanced Color Enhancer، ارتقاء کیفیت تصویر 4K Upscaler، فناوری True Color Accuracy، پنل IPS و  اسکن تصویر 120 هرتز بهترین کیفیت تصویر را پیش رویتان قرار می دهند. این تلویزیون دارای سیستم صوتی قدرتمند و با کیفیت نیز می باشد که صدایی واضح و بدون نویز را به صورت یکنواخت در اتاق پخش می کند سیستم صوتی 2 کاناله ای که دارای فناوری Down Firing می باشد وظیفه ی تولید صدایی به قدرت 20 وات را بر عهده دارد.

فناوری پاکسازی صدا Clear Voice III بود، این قابلیت هر نوع بافت و نویز اضافی صدا را حذف کرده و صدایی شفاف و پروضوح را به گوش می رساند همپچنین صدای اصلی را از صدای پس زمینه تقویت می کند. پشتیبانی از فناوری dolby digital plus امکان تولید و پخش صدای همه جانبه را فراهم آورده است.

اگر قصد خرید تلویزیون جدید را دارید و هنوز موفق به انتخاب نشدید باید این نکته توجه کنید که محصول انتخابی شما مجهز به تکنولوژی و فناوری های روز دنیا باشد. این تکنولوژی ها معمولا در اکثر تلویزیون 2021 میلادی به کار رفته است. این تلویزیون های هوشمند می توانند محیط اطراف را درک کنند و باتوجه به محتوا نمایشی نیز بهترین کیفیت تصویر را ارائه دهند. تلویزیون ال جی 70UP7750 از جمله تلویزیون های هوشمندی می باشد که در بین خریداران دارای محبوبیت زیاد می باشد.

تلویزیون هوشمند 50UM7600 دارای سیستم عامل WebOS می باشد که قابلیت ها و امکانات هوشمند فراوان را در اختیار کاربر قرار می دهد و رابط کاربری ساده و روان را مهیا می سازد تا استفاده از تلویزیون راحت تر و لذت بخش تر باشد قابلیت سرچ صوتی ال جی LG Voice Search برای این منظور تعبیه شده است تا شما هر سوالی از تلویزیون داشته باشید دیگر نیاز نباشد آن را تایپ کنید و تنها با صدای خودتان کار های خود را به تلویزیون بگویید. 

دسترسی به مرورگر وب و فروشگاه گوگل از امکانات این سیستم عامل است که امکان گشت و گذار در اینترنت را به شما می دهد و شما هر محتوایی را خواستید می توانید در مروگر وب آن را سرچ کنید.

در بین انواع برندهای صوتی و تصویری قیمت تلویزیون الجی در بین میان رده ها محسوب میشود.

50UM7600

طراحی شیک و مدرن تلویزیون 50 اینچ ال جی مدل 50UM7600

با اولین نگاه به تلویزیون 50UM7600 ال جی، با یک طراحی ساده مواجه خواهید شد. این نوع زبان طراحی را می توان در بیشتر تلویزیون های قرار گرفته در این رنج قیمت مشاهده کرد. البته ال جی با به کار گیری خطوط باریک و مشکی، سعی کرده ظاهر را از حالت ساده و معمولی در بیاورد و به آن استایلی مدرن ببخشد. این شرکت در این راه موفق عمل کرده با به کارگیری قاب باریک در اطراف صفحه نمایش توانسته ظاهری زیبا و امروزی به آن ببخشد.

به نظر می رسد ال جی علاقه ی خاصی به پایه های با طراحی هلالی یا کمانی شکل دارد به طوری که چند سالی شاهد این نوع پایه ها در دیزاین تلویزیون های این شرکت هستیم. بر طبق همیشه ال جی از پایه های دو شاخه ای در این تلویزیون سری 7 خود بهره گرفته است.

این پایه ها به دلیل سبک طراحی شان در دو طرف تلویزیون نصب می شوند. در این مدل آرم ال جی در جای همیشگی خود واقع شده، البته این بار به دلیل باریک شدن قاب، اندازه ی این آرم نیز کوچک تر شده. طبق روال در این تلویزیون ال جی از درگاه های مختلف می توان برای اتصال به دستگاه های خارجی بهره گرفت.

50UM7600

کیفیت فوق العاده تصاویر در تلویزیون 50UM7600 ال جی

کیفیت تصویر در تلویزیون ال جی 50UM7600 فورکی است و این کیفیت تصویر 4 برابر کیفیت تصویر فول اچ دی می باشد و صحنه های طبیعی و زنده را بر روی نمایشگر 55 اینچی می آورد. روشنایی پس زمینه این تلویزیون از نوع Direct LED است. تکنولوژی ال ای دی هیچ تفاوتی با ال سی دی ندارند و تنها تفاوت ان ها در نور پس زمینه است. در ال سی دی LCD از نور فلورسنت و در ال ای دی LED از خود چراغ های ال ای دی برای روشنایی صفحه بهره می برند.

 قابلیت HDR باعث افزایش نسبت کنتراست یا همان چگونگی نمایش روشنی و تاریکی بر روی صفحه ‌نمایش تلویزیون و همچنین بالا بردن دقت رنگ یا همان نزدیک بودن رنگ‌های نمایش داده شده به نسخه موجود از آن‌ها در طبیعت می شود با پشتیبانی کردن از دو فرمت HDR10 و HLG به شما این امکان را می دهد تا از هرگونه محتویات ویدیویی را با کیفیت شگفت انگیز لذت ببرید.

 ال جی با استفاده از قابلیت  ارتقا دهنده کیفیت فورکی به کاربران خود این امکان را می دهد تا محتویات تصویری بی کیفیت را به سطح های بالاتری از کیفیت ارتقا دهند. 

50UM7600

امکانات هوشمند 

تلویزیون ال جی 50UM7600 دارای رابط کاربری وب او اس است که به صورت اختصاصی ال جی از این سیستم عامل برای تلویزیون های هوشمندش استفاد نموده است. ریموت کنترل جادویی این تلویزیون از نوع جهانی Universal Control است و قابلیت کنترل نمودن تمامی دستگاه های متصل به تلویزیون ال جی را دارد. یعنی تنها با استفاده از این ریموت کنترل می توانید تلویزیون و دیگر دستگاه های متصل را کنترل کرد. 

دستیار صوتی Google Assistant منابع مختلف و کارایی عالی و متنوع را در اختیار کاربران قررا می دهد بنابراین می توانید با سرعت بالایی از امکانات مختلف استفاده کنید. فناوری Home Dashboard تمامی محصولات هوشمند ال جی را به هم وصل کند و مدیریت راحتی را برای شما به ارمغان بیاورد. برنامه lg tv plus بر روی گوشی خود نصب نمایید سپس از طریق گوشی تان تلویزیون را خاموش یا روشن کنید. پردازنده چهار هسته ای باعث شده است تا تاخیری در رد کردن کانال ها دیگر دیده نشود. 

تلویزیون 65 اینچ ال جی مدل 65NANO81  با امکانات هوشمند و کیفیت بالا یک پرچم دار در بین محصولات شرکت الجی میباشد.

 

50UM7600

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
50UM7600

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
50 اینچ
اقلام همراه
پایه رومیزی - ریموت کنترل - دفترچه راهنما - کابل برق - باتری
وزن
وزن با پایه : 13.3 کیلوگرم - وزن بدون پایه : 12.2 کیلوگرم - وزن بسته بندی : 16.2 کیلوگرم
نوع صفحه نمایش
تخت
سرعت رفرش تصویر/ MCI
50Hz
رزولوشن فیلم
4K
کیفیت صفحه نمایش
4K ULTRA HD
نسبت تصویر
16:9
رزولوشن تصویر
3840*2160 پیکسل
نوع باند و اسپیکر
2 کاناله
توان خروجی صدا
20 وات
ویژگی های صدا
Adaptive Sound Control, Auto Notification (Bluetooth easy paring), Bluetooth Audio Playback, Simultaneous Audio Output, فناوری DTS Decoder, فناوری DTS Virtual:X, فناوری LG Sound Sync, فناوری One Touch Sound Tuning, ULTRA Surround, بلندگوهای Down Firing
سیستم عامل
WEBOS
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
4 پورت
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
2 پورت
ورودی Component
دارد
پورت LAN
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
اشتراک گزاری هوشمند
YES
توضیحات صفحه نمایش
2K HFR, 4K Active HDR, Advanced Colour Enhancer, HDR Dynamic Tone Mapping, HDR Effect, Instant Game Response (VRR/ALLM), Noise reduction, True Colour Accuracy, VP9 Decoder, Wide Colour Gamut, Wide Viewing Angle, پشتیبانی از حالت‌های مختلف تصویر
LED
تایمر خاموش
دارد
تله تکست
دارد
فرمان صوتی
Google Assistant - Amazon Alexa - Voice Command & Voice Search
مشخصات تیونر
آنالوگ-دیجیتال
قابلیت DVB-s
YES
قابلیت DVB-T
دارد
صرفه جویی در انرژی
دارد
سال ساخت
2019 میلادی
اندازه قاب تلویزیون
قاب باریک
ریموت کنترل
دارد
زاویه دید افقی
178 درجه
سری
7
نوع پنل
IPS
تعداد بلندگو
2 بلندگو
سری پردازنده
4 هسته ای
تعداد ورودی Component
1 پورت
ورودی ویدئو Composite
دارد
تعداد وروردی ویدئو Composite
1 پورت
اپتیکال
دارد
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
نرم افزار تلویزیون هوشمند
دارد
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
دارد
4K Upscaler
دارد
ورودی RF
دارد
DLNA
دارد
قابلیت DVB-c
دارد
بلوتوث
دارد
قابلیت پخش USB
دارد
HEVC Codec
دارد
سیستم کاهنده نویز صدا
Clear Voice III
رنگ
مشکی
حالت صدا
Standard, Cinema, Clear Vioce III, Cricket, Music, Game
OSD Language
دارد
سیستم ECO
دارد
ابعاد خالص(سانتی متر)
ابعاد با پایه : 1128*714*249 میلی متر - ابعاد بدون پایه : 1128*658*86.4 میلی متر
ابعاد بسته (سانتی متر)
ابعاد بسته بندی : 1215*810*175 میلی متر
امکانات ویژه
Conversational AI - Netflix - Amazon Prime Video - Magic Mobile Connection - Apple Air Play - ThinQ AI - Voice Recognition - App Store - 360 VR - LG Store - AI Home, AI Recommendation, Intelligent Edit - Apple HomeKit
منبع تغذیه
AC 100~240 V 50-60 Hz
حالت تصویر
Vivid, Standard, Eco, Cinema, Sports, Game, HDR Effect, (ISF) Expert (Bright Room), (ISF) Expert (Dark Room)
قابلیت ضبط
دارد

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سونی
سونی
150,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
116,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...

فهرست