×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
(1)

تلویزیون ال جی 70UP7750

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
سیستم عامل :Webos
سال ساخت : 2021 میلادی
دارای قابلیت : Dolby Digital
استفاده از فناوری :Local Dimming
دارای قابلیت : Image Inhancing
دارای پردازشگر :α5 AI Processor 4K 
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

قیمت و مشخصات تلویزیون ال جی 70UP7750 سایز 70 اینچ

تلویزیون 70 اینچ ال جی 70UP7750

یکی از مدل هایی که در سال ۲۰۲۱ توسط برند الجی روانی بازار گردیده است تلویزیون ال جی 70UP7750 نام دارد که این برند در اندازه و سایز های متفاوتی با توجه به نیازهای مختلف کاربران طراحی شده است. در واقع می توان گفت این تلویزیون مدل جدیدتر و بروزتره سری UN7440 می باشد که در سال ۲۰۲۰ طراحی شده بود. در این بخش قصد داریم اندازه ۷۰ اینچ این تلویزیون را مورد بررسی قرار دهیم و ویژگی های آن را برای شما عزیزان تشریح کنیم.
تلویزیون ال جی 70UP7750 با توجه به سایز بزرگی که دارد برای منازل با متراژ بالا بسیار مناسب می باشد و زیبایی بسیار فوق العاده ای به دکوراسیون داخلی منزل می بخشد.این تلویزیون همچنین قابلیت نصب روی دیوار را دارد که در این صورت می توان از تلویزیون به عنوان یک قاب هنری بسیار زیبا استفاده کرد.
تلویزیون ال جی 70UP7750 از صفحه نمایش ال ای دی استفاده می کنند و دارای کیفیت تصویر خروجی 4K می باشد که این کیفیت تصویر تا حد بسیار زیادی رضایت کاربران را از خروجی نمایش داده شده در  تلویزیون خواهد داشت‌. برای بهبود و ارتقا کیفیت تصاویر از پردازشگر بسیار قدرتمندی استفاده شده است که با استفاده از روش های مختلف می تواند تصویر خروجی را تا حد بسیار زیادی باکیفیت تر جلوه دهد.

اگر بدنبال خرید تلویزیون 2021 هستید و میخواهید جدید ترین مدل های تمامی شرکت های مطرح از قبیل سامسونگ، ال جی، هایسنس، شیائومی و سونی را بصورت یکجا مشاهده کنید از طریق منو سایت به قسمت تلویزیون و دسته تلویزیون های 2021 مراجعه نمایید.

کیفیت صدای این تلویزیون نیز از وضوح و رسای بسیار مناسبی برخوردار می باشد و برای این منظور از توان صوتی ۲۰ وات در خروجی استفاده می کند. سیستم عامل WebOs از جمله سیستم عامل های بسیار محبوب در میان تلویزیون های مختلف می باشد که برای تلویزیون ال جی 70UP7750 از این سیستم عامل استفاده شده است که مجموعه امکانات بسیار متنوعی را در اختیار کاربران خود قرار می دهد.
این تلویزیون همچنین مجهز به یک مرورگر وب می باشد که کاربر با استفاده از این مرورگر می‌تواند در اینترنت به وبگردی مشغول شود و محتویات مورد نیاز خود را به سادگی جستجو کند. برای اتصال سایر دستگاه ها مانند فلش مموری و هارد اکسترنال نیز می توان از درگاه USB استفاده کرد. 

طراحی منحصر به فرد تلویزیون ال جی 70UP7750

قیمت و خرید تلویزیون 75 اینچ ال جی 70UP7750

تلویزیون ال جی 70UP7750 دارای طراحی زیبا و منحصر به فرد است که توجه زیادی را به خود جلب کرده است .ضخامت کم این محصول باعث می شود که بسیار برای نصب روی دیوار مناسب باشد و شما می توانید با نصب ان دکوراسیون و هارمونی خاصی را در منزل خود به وجود اورید.این تلویزیون دارای دو پایه در کناره تلویزیون است که استحکام تلویزیون را افزایش می دهد و شما می توانید با قرار دادن ان روی میز از تماشای ان لذت ببرید.همچنین فریم نازک این تلویزیون گستره دید بیشتری را هنگام تماشای محتوای مورد علاقه تان در اختیارشما  قرار می دهد.

کیفیت تصویر تلویزیون 2021 ال جی 70UP7750

مشخصات و بررسی دقیق تلویزیون 70 اینچ ال جی 70UP7750

طراحان و سازندگان تلویزیون های مختلف هنگام ساخت و طراحی یک تلویزیون هوشمند کیفیت تصویر بالا تر از همه عوامل و فاکتور و اهمیت می دهند و وسواس بسیار زیادی را بر روی این بخش دارند. تلویزیون ال جی 70UP7750 از صفحه نمایش ال ای برخوردار می باشد و همچنین کیفیت تصویر خروجی آن 4K است. این کیفیت تصویر به نسبت تلویزیونهای با کیفیت تصویر HD و Full HD می تواند تا چندین برابر تصاویر بهتری را به کاربر ارائه دهد.
رزولوشن این تلویزیون 2160*3840 پیکسل می باشد که این تراکم پیکسلی قادر است جزئیات بسیار زیادی از تصویر را در اختیار مخاطب قرار دهد. برای بهبود محتوای تصاویر از تکنولوژی Active HDR در این تلویزیون بهره گرفته شده است که این تکنولوژی از فرمت های HLG‌ و  HDR10 PRO پشتیبانی می کند.
به صورت کلی فناوری HDR سبب می‌شود تا تفاوت بین رنگ های تاریک و روشن به صورت واضح تر در خروجی نمایش داده شود و همچنین کنتراست تصاویر و طیف رنگی قابل نمایش در تلویزیون تا حد بسیار زیادی ارتقا داده می شود برای نمونه استفاده از فرمت HLG سبب می شود تا رنگ به کار رفته در تصاویر تا حد بسیار زیادی ارتقا پیدا کند و تصاویر به صورت زنده را جذاب‌تر در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد.
برای علاقه مندان به فیلم و سریال نیز از قابلیت فوق العاده FilmMaker تلویزیون استفاده شده است که این قابلیت باعث می شود تا تصاویر دقیقاً مشابه آنچه مد نظر فیلمساز کارگردان بوده است به مخاطب منتقل گردد.پنل استفاده شده در این تلویزیون از نوع IPS می باشد.
این تلویزیون به علت اینکه برای کنترل کنتراست تصاویر و بهبود آن از تکنولوژی Local Dimming بهره نمی برد ،نمی تواند عمق رنگ مشکی را به خوبی نمایش دارد ولی با استفاده از تکنولوژی LG Local Contrast می تواند تا حدودی به بهبودی کنتراست تصاویر کمک کند. 

قابلیت اسمارت تلویزیون 70 اینچ ال جی UP7750

قیمت و خرید تلویزیون 70 اینچ ال جی UP7750

تلویزیون ال جی 70UP7750 قابلیت های اسمارت زیادی را در اختیارکاربران خود قرار داده است.این تلویزیون دارای سیستم عامل Webos است که دسترسی به منوی ان بسیار اسان بوده و شما می توانید به راحتی از امکانات ان استفاده کنید.یکی از قابلیت های جذاب تلویزیون ال جی TV On With Mobile که با استفاده از ان می توانید به وسیله گوشی هوشمند خود تلویزیون را روشن کنید.

تلویزیون ال جی با استفاده از فناوری های Intelligent Voice Recognition و LG Voice Search  قابلیت جستجوی صوتی دارد و شما می توانید به صدای هوشمند خود دستورات را به تلویزیون دهید و به برخی از امکانات و تنظیمات تلویزیون دسترسی پیدا کنید.این تلویزیون دارای 2 عدد پورت HDMI و 1 عدد پورت USB است همچنین شما می توانید به وسیله  وای فای و بلوتوث دستگاه های هوشمند خود مانند لپتاپ،تبلت و گوشی هوشمند خود را به تلویزیون متصل کنید و از تماشای محتوای مورد نظر خود لذت ببرید.

پردازشگر قدرتمند تلویزیون ال جی UP7750 سایز 70 اینچ

مشخصات و بررسی دقیق تلویزیون ال جی UP7750 سایز 70 اینچ

استفاده از پردازشگر مجزا این مزیت را برای تلویزیون در پی دارد که المان های مختلف آن از جمله کیفیت صدا و تصویر و همچنین کنتراست تصاویر ارائه شده در خروجی و به علاوه طیف رنگ قابل نمایش در تلویزیون تا حد بسیار زیادی ارتقا پیدا می کند و تصاویر در بالاترین کیفیت و استاندارد ممکن به کاربر خواهد رسید.
در تلویزیون ۷۰ اینچ ال جی سری UP7750 از پردازشگر α5 AI Processor 4K استفاده می‌کند که این پردازش کرد به صورت لحظه‌ای و فریم به فریم قبل از اینکه تصاویر در خروجی نمایش داده شود، با استفاده از الگوریتم های مختلفی به بهبود کیفیت تصاویر می پردازد و سپس آن را در خروجی نمایش میدهد. یکی از قابلیت های بسیار جالبی را برای ارتقای محتوای تصویر این تلویزیون به کار گرفته شده است، 4K Upscaling نام دارد که در صورت پایین بودن کیفیت تصاویر دریافتی،با استفاده از این قابلیت کیفیت آن تصاویر در حد کیفیت 4K بهبود داده می شود و تصاویر همواره با بالاترین سطح ممکن به کاربر خواهد رسید.
برای اینکه تصویر کلی پخش شده از تلویزیون کیفیت بالاتری پیدا کند از قابلیت فوق العاده Image Inhancing در این تلویزیون استفاده شده است. در تلویزیون ال جی 70UP7750 از تکنولوژی AI Brightness Control استفاده شده است که این قابلیت از سنسور تعبیر شده در تلویزیون استفاده کرده و میزان نور موجود در محیط را به صورت خودکار تشخیص می‌دهد و نور صفحه نمایش را متناسب با این میزان نور را تنظیم میکند.برای نمونه هنگامی که کاربر در حال مشاهده صحنه های تاریک میباشد, نور صفحه نمایش به صورت اتومات کمتر می گردد تا جزئیات بیشتری از تصویر به مخاطب منتقل شود. 

کیفیت صدا در تلویزیون ال جی 70UP7750

قیمت و خرید تلویزیون هوشمند 70UP7750

تلویزیون ال جی دارای سیستم صوتی دو کاناله و دو عدد بلندگو است که توان هر کدام 10 وات است و در مجموع این تلویزیون از توان خروجی 20 وات برخوردار است.یکی از فناوری های تعبیه شده در این تلویزیون Simultaneous Audio Output است که در صورت اتصال ساندبار باعث ایجاد صدایی هماهنگ و همزمان از تلویزیون و ساندبار می شود.

در تلویزیون ال جی 70UP7750 به وسیله قابلیت Bluetooth Surround Ready می توانید دو عدد بلند گوی مجزا را از طریق بلوتوث به تلویزیون وصل کنید و صدای با قدرت و کیفیت بهتر داشته باشید.همچنین این تلویزیون دارای فناوری  Al Sound  است که صدا را با توجه به محتوای در حال پخش تنظیم می کنید و شما میتوانید لذت بیشتری از دیدن محتوای مورد نظرتان ببرید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
70UP7750

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
70 اینچ
اقلام همراه
باتری ، ریموت کنترل
نوع صفحه نمایش
تخت
سرعت رفرش تصویر/ MCI
50 هرتز
کیفیت صفحه نمایش
4K
رزولوشن تصویر
2160*3840
نوع باند و اسپیکر
2 کاناله
توان خروجی صدا
20 هرتز
ویژگی های صدا
Dolby DigitalDolby AC4Dolby Digital PlusUltra Surround
سیستم عامل
WEBOS
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
2
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
1
پورت LAN
دارد
خروجی هدفون
ندارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
اشتراک گزاری هوشمند
NO
تایمر خاموش
دارد
تله تکست
دارد
فرمان صوتی
دارد
سال ساخت
2021
ریموت کنترل
دارد
سری
UP77
نوع پنل
VA
تعداد بلندگو
2
سری پردازنده
α5 Gen4 AI Processor 4K
ورودی CI-Slot
دارد
اپتیکال
دارد
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
نرم افزار تلویزیون هوشمند
دارد
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
دارد
4K Upscaler
دارد
ورودی RF
دارد
DLNA
دارد
قابلیت DVB-c
دارد
بلوتوث
دارد
قابلیت پخش USB
دارد
سیستم کاهنده نویز صدا
دارد
حالت فیلم
دارد
زمان پاسخ دهی
سریع
فرمت های ورودی ویدئو
فرمت های رایج
حالت تصویر
(ISF) Expert (Dark Room)StandardGameEco(ISF) Expert (Bright Room)VividCinemaSportsFilmmaker
قابلیت ضبط
دارد

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

5.0
1 نظر
عالی 1
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (1)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون ال جی
ال جی
88,200,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65C2 صفحه نمایش : OLED خروجی صدا : 40 وات سیستم عامل : Webos رفرش ریت :  120 هرتز سال ساخت :  2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K Ultra HD دستیار های صوتی : Amazon، Alexa فناوری نور صفحه : Pixel Level Dimming
تلویزیون
ال جی
79,800,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 65CSخروجی صدا : 40 واتدارای هوش مصنوعی : ThinQدارای پردازنده ی : آلفا 9 نسل 5سال ساخت : 2022 میلادیپشتیبانی از : وای فای و بلوتوثرفرش ریت : 120 هرتز تصویردارای پنل : SELF-LIT...
تلویزیون
ال جی
69,000,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 75NANO75 توان صوتی : 20 وات رفرش ریت : 60 هرتز سیستم عامل : WEBOS پشتیبانی از : زبان فارسی سال ساخت : 2021 میلادی نوع نمایشگر : NANO Cell فناوری رنگ : Nano color کیفیت تصویر : 4K Ultra HD پورت ها : 3...

فهرست