×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
(1)

تلویزیون ال جی 65UP8150

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
مدل :65UP8150
کیفیت تصویر :4K
سیستم عامل : Webos
سال ساخت :2021 میلادی
دارای قابلیت : LG Local Contrast
استفاده از فناوری: AI Brightness Control
دارای پردازشگر : Quad Core Processor 4K
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

قیمت و مشخصات تلویزیون ال جی 65UP8150 سایز 65 اینچ فورکی اسمارت

تلویزیون 65 اینچ ال جی 65UP8150

از جمله مدل های که در سال ۲۰۲۱ توسط این شرکت تولید شده است UP8150 می باشد که این مدل با توجه به نیاز کاربران در سایز های متفاوت طراحی گردیده است و در این بخش قصد داریم بزرگترین سایز تولید شده یعنی ۶۵ اینچ را مورد بررسی قرار دهیم و در رابطه با ویژگی های آن به صورت کامل برای شما عزیزان توضیح دهیم. تلویزیون ال جی 65UP8150 از طراحی بسیار زیبایی برخوردار می باشد و دارای ضخامت بسیار کمی است که می‌ تواند با هرگونه چیدمان و دکوراسیون داخلی منزل سازگاری پیدا کند.
شرکت ال‌ جی از دیرباز در زمینه تولید محصولات خانگی به ویژه تلویزیونهای هوشمند فعالیت داشته است و محصولات این شرکت در کشورهای مختلف از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار می باشد. در واقع می‌ توان گفت تلویزیون‌های هوشمند برند ال جی علاوه بر این که از ظاهر و شمایل بسیار زیبایی برخوردار می باشد، در ساخت آن از جدیدترین و بروزترین تکنولوژی ها نیز استفاده گردیده است که این دو عامل با یکدیگر باعث رضایت مشتریان این شرکت شده است.
اگر بدنبال خرید تلویزیون 2021 هستید و میخواهید جدید ترین مدل های تمامی شرکت های مطرح از قبیل سامسونگ، ال جی، هایسنس، شیائومی و سونی را بصورت یکجا مشاهده کنید از طریق منو سایت به قسمت تلویزیون و دسته تلویزیون های 2021 مراجعه نمایید.
تلویزیون همچنین قابلیت نصب بر روی دیوار را دارا می باشد که در این صورت می‌ توان از این مدل به عنوان یک قاب هنری بسیار زیبا استفاده کرد. تلویزیون ال جی 65UP8150 از صفحه نمایش ال ای دی بهره گرفته است و همچنین کیفیت تصویر خروجی آن به صورت 4K می باشد که این کیفیت تصویر می تواند تصاویر را با وضوح و شفافیت بسیار عالی در اختیار مخاطب قرار دهد.
در رابطه با پردازشگر این تلویزیون نیز باید گفت که برای پردازش هرچه بهتر تصاویر و ارتقاء کیفیت تصویر خروجی از یک پردازشگر قدرتمند در این مدل استفاده شده است. صدای تلویزیون ال جی 65UP8150 از وضوح و رسای بسیار مناسبی برخوردار می باشد که برای این منظور از سیستم صوتی دو کاناله جهت انتقال صدا استفاده شده است.
سیستم عامل WebOs در میان تلویزیون های مختلف از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار می باشد و در این تلویزیون نیز از این سیستم عامل استفاده گردیده است که می تواند امکانات بسیار متنوعی را در اختیار کاربران قرار دهد. برای اتصال دستگاه هایی مانند فلش مموری و هارد اکسترنال نیز می توان از درگاه USB که در این تلویزیون تعبیه شده است، استفاده کرد. 

طراحی زیبا در تلویزیون ال جی 65UP8150

قیمت و خرید تلویزیون 65 اینچ ال جی 65UP8150

تلویزیون ال جی 65UP8150 دارای طراحی زیبا ومنحصر به فردی است.این تلویزیون با حاشیه باریک خود امکان تمرکز بیشتری را هنگام تماشای برنامه مورد علاقه تان به شما می دهد. همچنین با استفاده از پایه محکم این تلویزیون می توانید تلویزیون را بدون هیچ گونه نگرانی روی میز قرار دهید و از تماشای محتوای موردنظرتان لذت ببرید. ضخامت کم تلویزیون ال جی باعث می‌شود که بسیار برای نصب روی دیوار  مناسب باشد و شما میتوانید با قرار دادن تلویزیون روی دیوار دکوراسیون خاصی را در منزل خود ایجاد کنید. 

کیفیت تصویر در تلویزیون 2021 ال جی 65UP8150

مشخصات و بررسی دقیق تلویزیون 65 اینچ ال جی 65UP8150

هنگام بررسی مشخصات یک تلویزیون اولین فاکتوری که در نظر می آید، کیفیت تصویر آن است و در واقع می‌توان چنین گفت کیفیت تصویر تلویزیون مهمترین مشخصه و المان موجود در آن می باشد که می تواند مشتری را به خرید یک تلویزیون ترغیب کند. برای همین منظور سازندگان یک تلویزیون هوشمند تمام سعی و تلاش خود را می‌کنند که از بهترین تکنولوژی ها برای ارتقاء سطح کیفی خروجی تصویر و رضایت هرچه بیشتر مشتریان خود استفاده کنند.
صفحه نمایش تلویزیون ال جی 65UP8150 به صورت ال ای دی طراحی شده است و کیفیت تصویر خروجی آن صورت 4K است. در واقع این کیفیت تصویر از وضوح بسیار بیشتری به نسبت کیفیت هایی مانند HD  یا Full HD برخوردار می باشد. این مدل دارای رزولوشن تصویر 2160*3840 پیکسل می باشد که این تراکم پیکسلی می تواند جزئیات بسیار زیادی از تصویر را در اختیار مخاطب قرار دهد.
برای بهبود محتوای تصویر نیز از فناوری HDR استفاده شده است که این فناوری از فرمتهای HDR10 PRO و HLG پشتیبانی می کند. در واقع به صورت کلی می‌توان گفت که تکنولوژی HDR سبب می‌شود تا کنتراست تصاویر ارائه شده در تلویزیون و همچنین طیف رنگی قابل نمایش در آن در حد بسیار زیادی بهبود داده شود. برای نمونه پشتیبانی از فرمت HLG سبب می شود تا رنگ های به کار رفته در تصویر تقویت شوند و تصاویر به صورت جذاب تری در اختیار مخاطب قرار بگیرد.
برای علاقه مندان به فیلم و سریال یک حالت بسیار جالب در این تلویزیون طراحی شده است که آن را به نام FilmMaker می شناسند و در واقع باعث می شود تا تصاویر دقیقاً مشابه آنچه مد نظر فیلمساز و کارگردان بوده است به بیننده منتقل شود.
برای کنترل و بهبود کنتراست تصاویر این تلویزیون مجهز به فناوری Local Dimming نمی باشد ولی برای این که تا حد بسیار زیادی بتواند این مشکل را رفع کند از قابلیت LG Local Contrast استفاده شده است. پنل استفاده شده برای این تلویزیون از نوع IPS می باشد و نور پس زمینه ان از فناوری Direct LED بهره می برد. 

پردازشگر تلویزیون 65 اینچ ال جی UP8150

قیمت و خرید تلویزیون 65 اینچ ال جی UO8150

یکی از موارد بسیار الزامی در بهبود کیفیت تصویر و حتی صدای یک تلویزیون استفاده از پردازشگر در تلویزیون می باشد. پردازشگر با استفاده از روش‌های مختلفی که برای آن تعریف شده است و همچنین هوش مصنوعی که درون آن قرار دارد می‌تواند به بهبود هرچه بیشتر کیفیت صدا و تصویر تلویزیون کمک شایانی کند.
تلویزیون ۶۵ اینچ ال جی سری UP8150 از پردازشگر تصویر Quad Core Processor 4K بهره گرفته است این پردازشگر تصاویر را به صورت لحظه‌ای و فریم به فریم پردازش می کند و هنگامی که کیفیت آن را در حد قابل قبولی ارتقا داد، تصویر را به خروجی منتقل میکند.
یکی از ویژگی های بسیار جالبی که برای بهبود محتوای تصویر در این تلویزیون از آن استفاده شده است 4k Upscqling نام دارد و عملکرد آن به این گونه است که در صورتی که کیفیت تصاویر دریافتی از مبدا پایین و نامطلوب باشد با استفاده از این قابلیت کیفیت آن تصاویر در حد کیفیت 4K بهبود داده می شود و نیازی نیست کاربر از بابت پایین بودن کیفیت تصاویر هیچگونه نگرانی داشته باشد و تصاویر همواره با بالاترین کیفیت ممکن در اختیار او قرار خواهد گرفت.
همچنین می توان به قابلیت Image Inhancing اشاره داشت که می تواند به صورت کلی تصاویر پخش شده در تلویزیون را بهبود دهد تا تصاویر به صورت واضح و شفاف در اختیار بیننده قرار بگیرد. قابلیت AI Brightness Control نیز در این تلویزیون تعبیه شده است که با استفاده از سنسوری که درون تلویزیون قرار دارد میزان موج نور موجود در محیط به صورت خودکار تشخیص داده می‌شود و نور ساطع شده از صفحه نمایش متناسب با میزان نور محیط تنظیم می گردد. 

کیفیت صدا در تلویزیون ال جی UP8150 سایز 65 اینچ

مشخصات و بررسی دقیق تلویزیون 65 اینچ ال جی UP8150

تلویزیون ال جی دارای صدایی با کیفیت و وضوح بالا است این تلویزیون از سیستم صوتی دو کاناله و توان خروجی ۲۰ وات برخوردار است .یکی از قابلیت های این تلویزیون Dolby AC-3، Dolby AC-4، Dolby Digital است که کیفیت صدای پخش شده از تلویزیون را افزایش می دهند.شما می توانید با استفاده از فناوری Bluetooth Surround Ready  دو عدد بلند گوی جانبی را از طریق بلوتوث به تلویزیون متصل کنید و صدای خروجی از ان را افزایش دهید.

یکی دیگر از قابلیت های تلویزیون ال جی  AI Sound است که صدا را با توجه به محتوای در حال پخش  برای شما تنظیم می کند. همچنین این تلویزیون دارای ویژگی Clear Voice III است که نویز های اضافه  موجود در صدا را کاهش دهد و وضوح صدای پخش شده از تلویزیون را بالا میبرد

هوشمند بودن تلویزیون ال جی 65UP8150

قیمت و خرید تلویزیون 65UP8150

تلویزیون ال جی دارای سیستم عامل است که دسترسی به منوی آن بسیار آسان است برنامه های مختلف و امکانات زیادی را در اختیار شما قرار میدهد. این تلویزیون ۳ عدد پورت HDMIو ۲ عدد پورت ‏USB برخوردار است که شما می توانید برای دیدن محتوای فلش مموری یا هارد اکسترنال خود از کابل USB استفاده کنید.
یکی از قابلیت های تلویزیون ال جی که توجه زیادی را به خود جلب کرده Sports Alert است که زمان شروع یا پایان رویدادهای مهم ورزشی را به شما یادآوری می کند حتی اگر شما در حال دیدن محتوای دیگری باشید اتفاقات مهم بازی را به صورت اعلان به شما نشان می دهد .همچنین شما می توانید با استفاده از وای فای و بلوتوث دستگاه های خارجی خود را مانند لب تاپ تبلت و گوشی هوشمند خود را به تلویزیون متصل کنید و از تماشای برنامه یا فیلم مورد علاقه خود لذت ببرید.
تلویزیون ال جی 65UP8150 دارای هوش مصنوعی LG ThinQ است که کارهای مربوط به تلویزیون را به صورت هوشمند انجام می دهد همینطور با استفاده از فناوری  Mirror Screen می‌توانید صفحه نمایش گوشی خود را به نمایشگر تلویزیون منتقل کنید و از امکانات آن لذت ببرید.شما می‌توانید با استفاده از قابلیت مرورگر وب تعبیه شده در تلویزیون به وبگردی بپردازید 
ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
65UP8150

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
65 اینچ
وزن
وزن با پایه: (کیلوگرم)21.8وزن بدون پایه: (کیلوگرم)21.5
نوع صفحه نمایش
تخت
قطر نمایشگر (cm)
164
سرعت رفرش تصویر/ MCI
50 هرتز
کیفیت صفحه نمایش
4K
رزولوشن تصویر
2160*3840
نوع باند و اسپیکر
2 کاناله
توان خروجی صدا
20 وات
ویژگی های صدا
Dolby AC4Dolby Digital PlusUltra SurroundDolby Digital
سیستم عامل
WEBOS
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
3
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
2
پورت LAN
دارد
خروجی هدفون
ندارد
ندارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
اشتراک گزاری هوشمند
YES
تایمر خاموش
دارد
تله تکست
دارد
فرمان صوتی
دارد
سال ساخت
2021
ریموت کنترل
دارد
سری
UP81
نوع پنل
IPS
تعداد بلندگو
2
سری پردازنده
α5 Gen4 AI Processor 4K
اپتیکال
دارد
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
دارد
4K Upscaler
دارد
ورودی RF
دارد
DLNA
دارد
قابلیت DVB-c
دارد
بلوتوث
دارد
قابلیت پخش USB
دارد
سیستم کاهنده نویز صدا
دارد
حالت فیلم
دارد
ابعاد خالص(سانتی متر)
1157x271 میلی متر
ابعاد بسته (سانتی متر)
1600x970x172 میلی متر
پورت RS-232C
ندارد
فرمت های ورودی ویدئو
فرمت های رایج
حالت تصویر
(ISF) Expert (Dark Room)StandardGameEco(ISF) Expert (Bright Room)VividCinemaSportsFilmmaker
قابلیت ضبط
دارد

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

5.0
1 نظر
عالی 1
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (1)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون ال جی
ال جی
93,500,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65C2 صفحه نمایش : OLED خروجی صدا : 40 وات سیستم عامل : Webos رفرش ریت :  120 هرتز سال ساخت :  2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K Ultra HD دستیار های صوتی : Amazon، Alexa فناوری نور صفحه : Pixel Level Dimming
تلویزیون
ال جی
79,800,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 65CSخروجی صدا : 40 واتدارای هوش مصنوعی : ThinQدارای پردازنده ی : آلفا 9 نسل 5سال ساخت : 2022 میلادیپشتیبانی از : وای فای و بلوتوثرفرش ریت : 120 هرتز تصویردارای پنل : SELF-LIT...
تلویزیون
ال جی
69,000,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 75NANO75 توان صوتی : 20 وات رفرش ریت : 60 هرتز سیستم عامل : WEBOS پشتیبانی از : زبان فارسی سال ساخت : 2021 میلادی نوع نمایشگر : NANO Cell فناوری رنگ : Nano color کیفیت تصویر : 4K Ultra HD پورت ها : 3...

فهرست