×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون 65 اینچ ال جی مدل 65UM7600

0 تومان بدون مالیات
مدل:65UM7600
سری :7
نوع پنل :IPS
سیستم عامل : WebOS
زاویه دید افقی : 178 درجه
توان خروجی صدا : 20 وات
سال ساخت : 2019 میلادی
رزولوشن تصویر : 3840*2160 پیکسل
کیفیت صفحه نمایش : 4K ULTRA HD

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
ناموجود
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

تلویزیون 65 اینچ فورکی اسمارت ال جی مدل 65UM7600

مشخصات و ویژگی های تلویزیون 65 اینچ فورکی اسمارت ال جی مدل 65UM7600

تلویزیون ال جی 65UM7600 از مدل های زیبا و خوش فرم شرکت ال جی است که با نمایشگر تخت و کیفیت فورکی روانه ی بازار شده است. این مدل از تلویزیون های بالارده ی ال جی است که دارای سایز 65 اینچ می باشد و گزینه ای عالی و مناسب برای سالن های بزرگ خواهد بود. در نمایشگر تلویزیون ال جی مدل 65UM7600 تصاویر با کیفیت 4K برای مخاطب نمایش داده می شوند.

در کنار این ویژگی استفاده از پردازنده تصویری 4 هسته ای که تصاویر را به صورت پویا پردازش می کند، باعث شده تصاویر با بالاترین کیفیت و به صورت طبیعی  و بدون هر گونه اعوجاج دیده شوند. استفاده از فناوری HD در این تلویزیون باعث شده است تا تصاویر با کنتراست بالاتر و تفکیک پذیری بیشتر برای بیننده به نمایش گذاشته شوند و همین باعث می شود ازاین تلویزیون از فرمت های تصویری HDR10 Pro و HLG Pro پشتیبانی کند.

اگر قصد خرید تلویزیون جدید را دارید و هنوز موفق به انتخاب نشدید باید این نکته توجه کنید که محصول انتخابی شما مجهز به تکنولوژی و فناوری های روز دنیا باشد. این تکنولوژی ها معمولا در اکثر تلویزیون 2021 میلادی به کار رفته است. این تلویزیون های هوشمند می توانند محیط اطراف را درک کنند و باتوجه به محتوا نمایشی نیز بهترین کیفیت تصویر را ارائه دهند. تلویزیون ال جی 70UP7750 از جمله تلویزیون های هوشمندی می باشد که در بین خریداران دارای محبوبیت زیاد می باشد.

استفاده از فناوری Dynamic Color در این تلویزیون  نیز باعث شده است تا رنگ تصاویر به صورت کاملا واقعی و طبیعی دیده شوند. طبق معمول سیستم عامل webOS و جدیدترین نسخه از آن امکانات اسمارت را به شما ارائه می‌دهد. هر چند که تنوع کارایی و در اختیار گذاشتن امکاناتی بر پایه‌ی هوش مصنوعی بر روی تلویزیون 65UM7600 کارایی را متفاوت ساخته‌اند.

در کنار مجموعه‌ای از امکانات پیشرفته و مبتدی، گیرنده‌ی دیجیتال DVB-T2/C/S2 بر روی این مدل مورد استفاده قرار می‌گیرد تا سرگرمی را برای شما فراهم کند. ال جی از بلندگو های 20 واتی با فناوری دالبی دیجیتال در این تلویزیون استفاده کرده است. این بلندگو ها همراه با دالبی دیجیتال کیفیت صدای مناسبی ارائه داده می شود. 

65um7600

کیفیت فوق العاده تصاویر در تلویزیون 65UM7600 ال جی

تلویزیون ال جی 65UM7600 دارای نمایشگر LED است،این نمایشگر  LED مجهز به 2160 × 3840 پیکسل است. خصوصیتی که جذابیت این تلویزیون را دو چندان کرده  4K Upscaler است. با استفاده از تکنولوژی 4k Upscaler مخاطبین قادر اند، تصاویر با کیفیت پایین را به رزولوشن 4k نزدیک کنند و از ان تا حد امکان لذت کافی را ببرند. در نمایشگر تلویزیون ال جی 65UM7600 از فناوری 4k و پنل IPS استفاده شده است که باعث می شود تصاویر از هر زاویه، کاملا دقیق و با بالاترین کیفیت نمایش داده شوند.

استفاده از فناوری نانوسل در این تلویزیون باعث شده است که تصاویر با جزئیات بیشتر و کاملا دقیق دیده شوند. همچنین در این تلویزیون از استاندارد کیفیت تصویر Active HDR  استفاده شده است که همین امر باعث پشتیبانی این تلویزیون از فرمت های تصویری Dolby Vision،  HDR10 و HLGشده است. با استفاده Quad Core Processor می تواند سرعت پردازش تصاویر را بالا ببرد، که علاوه بر سرعت بی نظیر این پردازنده چهار هسته ای قادر است؛ همزمان یک دستور چند گانه را نیز اجرا کنند.

همچنین سرعت نمایش تصاویر در 4K بیشتر بوده و تقریبا برابر با 50 فریم در ثانیه است؛ یعنی در یک ثانیه از یک فیلم با وضوح Ultra HD 50 عکس از مقابل چشمان شما عبور می‌کند.

65um7600

سیستم صوتی تلویزیون ال جی 65UM7600 

سیستم صوتی این تلویزیون دو کاناله بوده و صدایی به قدرت 20 وات در محیط طنین انداز می کند. پورت اپتیکال OPTICAL در نظر گرفته شده در خروجی های تلویزیون اجازه ی وصل شدن انواع سیستم صوتی مجزا را می دهد تا هم قدرت و هم کیفیت صدای تلویزیون افزایش یابد. فناوری Ultra Surround این امکان را به شما خواهد داد که صحنه‌ها را در کنار صدای سینمایی و همه جانبه گوش دهید.

فناوری DTS برای این تلویزیون مسئولیت تولید صدای دیجیتال را بر عهده دارد که شما با بازخوانی و رمزگشایی فایل‌های دانلود شده از اینترنت به این نتیجه خواهید رسید که این فناوری کاراییش را به نحو احسن انجام می‌دهد. فناوری کاهش دهنده نویز صدا نویز و صدا های اضافی در تصویر را حذف می نماید و صدای اصلی را از صدای پس زمینه تقویت می کند.

 قابلیت One Touch Sound Tuning نیز این امکان را به شما خواهد داد تا که تنها با یک لمس وضوح صدا و حالت آن را تنظیم نمایید تا صدا به دل تصاویر در حال پخش بنشیند. فناوری LG Sound Sync به اتصال بی سیم معروف است و تمامی سیستم صوتی ها و سینمای خانگی و سندبار بدوت نیاز به سیم به همدیگر متصل می کند.

65um7600

سیستم عامل و فناوری های هوشمند 

تلویزیون ال جی از هوش مصنوعی ThinQ و پردازنده ی پیشرفته ی تصویر پشتیبانی می کند. ال جی برای هوش مصونی AI جمله ی گوش بدن، فکر کن و پاسخ بده را مناسب می داند و ادعا دارد که این تلویزیون هوشمند می تواند درخواستهای شما را بشنوند، به آنها فکر کند و به شما پاسخ دهد. دسترسی به شبکه ی Netflix و ضبط آنچه بر روی صفحه نمایش شماست، از ویژگی های هوشمند تلویزیون ال جی است که به لطف هوش مصنوعی AI TV و سیستم عامل وب او اس در اختیار شما قرار می گیرد.

از دیگر فناوری های تلویزیون هوشمند ال جی 65 اینچ قابلیت گوگل اسیستنت Google Assistant را می توان نام برد. این قابلیت همان سرچ صوتی گوگل است و دستورات و درخواست هایی در رابطه پخش محتوا و پخش فیلم و سریال از شبکه های ویدیویی مختلف را اجرا می کند.

قابلیت Air play 2 در حقیقت تنظیمات جدیدی برای کنترل بلندگو در اختیار کاربر قرار می‌دهد به این معنی که کاربر می‌تواند تک تک بلندگوهای ایرپلی خود را به صورت جداگانه از طریق آیفون خود کنترل کند همچنین می توان از طریق این فناوری با دستگاه های اپل ارتباط برقرار کرد. 

سیستم عامل امروزه یکی از امکانات اصلی محصولات صوتی و تصویری میباشد، تلویزیون 55 اینچ ال جی مدل 55NANO91 با تکیه بر امکانات بالایی که دارد یکی محصولاتی میباشد که در بازار جهانی طرفداران بالایی دارد.

65um7600

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
65UM7600

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
65 اینچ
اقلام همراه
پایه رومیزی - ریموت کنترل - دفترچه راهنما - کابل برق - باتری
وزن
وزن با پایه : 24.1 کیلوگرم - وزن بدون پایه : 23 کیلوگرم - وزن بسته بندی : 31.8 کیلوگرم
نوع صفحه نمایش
تخت
قطر نمایشگر (cm)
164 سانتی متر
سرعت رفرش تصویر/ MCI
50Hz
رزولوشن فیلم
4K
کیفیت صفحه نمایش
4K ULTRA HD
نسبت تصویر
16:9
رزولوشن تصویر
3840*2160 پیکسل
نوع باند و اسپیکر
2 کاناله
توان خروجی صدا
20 وات
ویژگی های صدا
Adaptive Sound Control, Auto Notification (Bluetooth easy paring), Bluetooth Audio Playback, Simultaneous Audio Output, فناوری DTS Decoder, فناوری DTS Virtual:X, فناوری LG Sound Sync, فناوری One Touch Sound Tuning, ULTRA Surround, بلندگوهای Down Firing
سیستم عامل
WEBOS
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
4 پورت
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
2 پورت
ورودی Component
دارد
پورت LAN
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
اشتراک گزاری هوشمند
YES
توضیحات صفحه نمایش
2K HFR, 4K Active HDR, Advanced Colour Enhancer, HDR Dynamic Tone Mapping, HDR Effect, Instant Game Response (VRR/ALLM), Noise reduction, True Colour Accuracy, VP9 Decoder, Wide Colour Gamut, Wide Viewing Angle, پشتیبانی از حالت‌های مختلف تصویر
LED
تایمر خاموش
دارد
تله تکست
دارد
فرمان صوتی
Google Assistant - Amazon Alexa - Voice Command & Voice Search
مشخصات تیونر
آنالوگ-دیجیتال
قابلیت DVB-T
دارد
صرفه جویی در انرژی
دارد
سال ساخت
2019 میلادی
اندازه قاب تلویزیون
قاب باریک
ریموت کنترل
دارد
زاویه دید افقی
178 درجه
سری
7
نوع پنل
IPS
تعداد بلندگو
2 بلندگو
سری پردازنده
4 هسته ای
تعداد ورودی Component
1 پورت
ورودی ویدئو Composite
دارد
تعداد وروردی ویدئو Composite
1 پورت
اپتیکال
دارد
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
نرم افزار تلویزیون هوشمند
دارد
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
دارد
4K Upscaler
دارد
ورودی RF
دارد
DLNA
دارد
قابلیت DVB-c
دارد
بلوتوث
دارد
قابلیت پخش USB
دارد
HEVC Codec
دارد
سیستم کاهنده نویز صدا
Clear Voice III
رنگ
مشکی
حالت صدا
Standard, Cinema, Clear Vioce III, Cricket, Music, Game
OSD Language
دارد
سیستم ECO
دارد
ابعاد خالص(سانتی متر)
ابعاد با پایه : 1453*907*340 میلی متر - ابعاد بدون پایه : 1453*840*84 میلی متر
ابعاد بسته (سانتی متر)
ابعاد بسته بندی : 1600*1070*207 میلی متر
امکانات ویژه
Conversational AI - Netflix - Amazon Prime Video - Magic Mobile Connection - Apple Air Play - ThinQ AI - Voice Recognition - App Store - 360 VR - LG Store - AI Home, AI Recommendation, Intelligent Edit - Apple HomeKit
منبع تغذیه
AC 100~240 V 50-60 Hz
حالت تصویر
Vivid, Standard, Eco, Cinema, Sports, Game, HDR Effect, (ISF) Expert (Bright Room), (ISF) Expert (Dark Room)
قابلیت ضبط
دارد

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سونی
سونی
150,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
116,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...

فهرست