×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون ال جی 65SM9000

برند سازنده:
0 تومان بدون مالیات
سال ساخت : 2019 میلادی
سیستم عامل : webOS
پردازنده : α7 Gen 2
خروجی صدا : 40 وات
قابلیت اسمارت :LG ThinQ AI
ویژگی های صفحه :NanoCell، فورکی، HDR
پورت ها: 3 عدد USB و 4 عدد HDMI و Bluetooth و 3 عدد RF In

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
ناموجود
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

تلویزیون 65 اینچی فورکی اسمارت ال جی مدل SM9000 | 65SM9000

مشخصات تلویزیون 65 اینچ فورکی اسمارت ال جی مدل  65SM9000

یکی از پرچمدار های شرکت ال جی که در سال 2019 روانه ی بازار شده، تلویزیون SM9000 می باشد. این تلویزیون به عنوان یکی از بهترین تلویزیون های فورکی تا به امروز شناخته می شود و به عنوان جایگزین تلویزیون سال قبل یعنی SK9000 روانه ی بازار شده است. تلویزیون جدید امسال از مشخصات تقریبا یکسان به نسبت نسل قبلی بهره می برد، اما ال جی آن را بهبود هایی نیز رو به رو ساخته است.

در واقع با پیشرفت تکنولوژی و به کار گیری فناوری های جدید در سیستم های صوتی و تصویری، احتمالا خرید یک تلویزیون هوشمند که قیمت مناسبی داشته باشد میتواند طیف وسیعی از خریداران را به سمت خود بکشاند. این مدل تلویزیونی که میخواهیم به شما معرفی کنیم از مدلها تلویزیون 2021 میلادی می باشد که با امکانات بالا به بازار عرضه شده است. تلویزیون ال جی 55C1 یکی از بهترین مدل های هوشمند می باشد که برای رابط کاربری این محصول از سیستم عامل WebOs استفاده شده است.

این تلویزیون به دلیل دارا بودن ویژگی های به روز و امکانات فراوان به رقیب سرسختی برای مدل های سایر برند ها تبدیل شده است. تلویزیون ال جی به دلیل دارا بودن فناوری های بسیار پیشرفته ی صفحه نمایش مانند پردازنده α7 Gen 2 Intelligent، فرمت های مختلف HDR، پنل IPS، فناوری نانو سل و ... کیفیت تصویر زیبا، زاویه دید عالی و روشنایی شکفت انگیز را عرضه می کند.

پردازنده α7 Gen 2 Intelligent علاوه بر این که در افزایش کیفیت تصویر نقش دارد، بر روی صدا نیز اثر می گذارد و مطلوب ترین صدا ها را به بیرون عرضه می کند. البته این صدا ها به کمک سیستم صوتی قدرت مند 40 واتی تولید می شوند. تلویزیون مجهز به هوش مصنوعی LG ThinQ AI شده تا کاربران در اسرع وقت به خواسته های خود برسند.

طراحی زیبا تلویزیون ال جی SM9000

تلویزیون ال جی SM9000 از طراحی بسیار خوبی برخوردار است و از لحاظ ظاهری شباهت زیادی به برادر بزرگترش یعنی SM9500 دارد. این تلویزیون از یک پایه ی کمانی بهره می برد که در مرکز صفحه نمایش واقع شده، به همین دلیل به فضای کمتری برای قرار گیری بر روی میز نیاز دارد. تلویزیون از قاب بسیار باریک به اندازه ی 1.1 سانتی متر بهره می برد به همین دلیل فضای بیشتری به صفحه نمایش اختصاص یافته است.

به دلیل کاهش ضخامت این قاب بر روی قاب پایین خبری از آرم ال جی نیست. در کل می توان گفت که تلویزیون از یک ظاهر مینیمالیستی و مدرن بهره می برد به همین دلیل به مرکز توجه همگان تبدیل خواهد شد. پانل پشتی تلویزیون به صورت صاف و یک دست طراحی شده، در این بخش تنها فضای های مختص به پورت ها دیده می شود.

این تلویزیون از نمای کناری نیز بسیار باریک است و هنگام نصب بر روی دیوار فاصله ی کمی با دیوار خواهد داشت. در این تلویزیون مجموعه ای از پورت ها در سمت کناری تلویزیون و بقیه در پشت قرار گرفته اند.

کیفیت تصویر بالا در تلویزیون 65SM9000 ال جی

ال جی تلویزیون بالا رده ی خود را مجهز به فناوری Slim LED و رزولوشن فورکی نموده است. در کنار این از فناوری های بسیار پیشرفته استفاده کرده تا تلویزیونی با کیفیت تصویر باور نکرده پیش روی همگان قرار دهد. یکی از این فناوری ها پردازنده α7 Gen 2 Intelligent می باشد، این پردازنده به کمک سنسور نور، میزان نور محیط اطراف را تشخیص داده و با توجه به آن به تنظیم روشنایی تصویر می پردازد تا یک تصویر روشن و شفاف را عرضه کند.

فناوری جدید دیگر که ال جی چند سالی از آن بهره می گیرد، نانو سل می باشد، این فناوری نیز به حفظ کیفیت رنگ می پردازد تا حتی زمانی که از زاویه کناری به تلویزیون نگاه کنید کیفیت رنگ ها تغییر نکند. این تلویزیون بالا رده با پشتیبانی از بیشتر فرمت های HDR مانند HDR 10 Pro، Dolby Vision HDR، HLG و ... تصاویر با عمق باور نکردنی را عرضه می کند.

حال بیایید به طور ملموس تر در مورد کیفیت تصویر این تلویزیون بالا رده ی ال جی به صحبت بنشینیم. در تست های انجام شده بر روی این تلویزیون مشخص شد که تلویزیون SM9000 ال جی به طور کلی کیفیت بسیار خوبی ارائه می دهد. تلویزیون از روشنایی خوبی بهره می برد و به نظر می رسد این روشنایی مناسب به دلیل حضور پردازنده ی α7 Gen 2 Intelligent باشد. این تلویزیون دارای طیف گسترده ای از رنگ ها می باشد و از زاویه دید خوبی بهره می برد.

فناوری صدا در تلویزیون ال جی SM9000

ال جی به دلیل اینکه این تلویزیونش در دسته ی بالا رده ها قرار دارد از سیستم صوتی قدرتمند در این تلویزیون خود بهره گرفته است. تلویزیون با مجهز شدن به بلندگو های 40 واتی همراه با تکنولوژی های Dolby Atmos، Dolby Surround و فناوری پاک سازی صدا از کیفیت صدای عالی بهره می برد. در این تلویزیون گفت و گو های داخل فیلم ها به صورت بلند و واضح شنیده می شود تا لذت مشاهده فیلم ها برای بینندگان دو چندان شود.

هوش مصنوعی LG ThinQ AI در تلویزیون 65 اینچ ال جی مدل 65SM9000

یکی از محبوب ترین فناوری های بکار رفته در این محصول هوش صمنوعی LG ThinQ AI است. با استفاده از این فناوری کاربران می توانند به جای استفاده از ریموت و تنها با استفاده از صوت به خواسته های خود برسند، که این هوش مصنوعی با انجام عملیات دقیق و سریع به کم ترین زمان ممکن به خواسته مخاطب خود واکنش نشان می دهد. قابل ذکر است که این امکان تنها با فشار دادن دکمه LG Magic Remote میسر می شود.

جمع بندی

تلویزیون های سال 2019 میلادی ال جی در سطح های بالارده توانستند توجه ها را به خود جلب کنند و همواره بهترین عملکرد را داشته باشند . تلویزیون 65 اینچ ال جی مدل 65SM9000 یکی از مدل های بالارده این برند در سال 2019 میلادی می باشد که با وجود امکانات و فناوری های گسترده و هوشمند قطعا یکی از بهترین مدل های بالارده موجود در بازار می باشد .

ال جی تلویزیون 65 اینچ 65SM9000 را به فناوری فوق العاده نانوسل مجهز ساخته تا کیفیت تصاویر 4K خود را به بالاترین سطح ببرد و در این راه موفق عمل کرده چراکه با پخش صحنه ها توسط این تلویزیون چشم هر بیننده ای را به خود می گیرد . تلویزیون 65 اینچ ال جی مدل 65SM9000 دارای سیستم عامل WebOS نیز می باشد که قابلیت ها و کارایی هوشمند و گسترده ای را در اختیار کاربر قرار می دهد و بهترین عملکرد را خواهد داشت . 

در کنار این مدل یک محصول دیگر بنام تلویزیون 49 اینچ ال جی مدل 49LK5400 وجود دارد که از سری محصولات زیبا الجی میباشد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
65SM9000

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
65 اینچ
اقلام همراه
کنترل از راه دور، پایه، پیچ های اتصال دهنده
وزن
28.1 کیلوگرم
نوع صفحه نمایش
تخت
قطر نمایشگر (cm)
165.1cm
سرعت رفرش تصویر/ MCI
TruMotion 240 (Native 120Hz)
رزولوشن فیلم
2160 × 3840
کیفیت صفحه نمایش
4K
تکنولوژی سه بعدی
ندارد
نسبت تصویر
16:9
نوع باند و اسپیکر
2.2 Channel
توان خروجی صدا
40 وات
ویژگی های صدا
Dolby Atmos,Clear Voice,LG Sound Sync,Bluetooth Audio Playback,DTS Decoder,Surround Mode,
سیستم عامل
WEBOS
فرمت های قابل اجرا
AC4, AC3(Dolby Digital), EAC3, HE-AAC, AAC, MP2, MP3, PCM, DTS, DTS-HD, DTS Express, WMA, apt-X
مرورگر وب
webOS
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
4 عدد
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
3 عدد
ورودی Component
ندارد
پورت LAN
دارد
ورودی تیونر
ندارد
خروجی هدفون
دارد
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
اشتراک گزاری هوشمند
YES
توضیحات صفحه نمایش
NanoCell
تله تکست
دارد
قابلیت DVB-s
YES
قابلیت DVB-T
دارد
صرفه جویی در انرژی
دارد
سال ساخت
2019 میلادی
اندازه قاب تلویزیون
75 اینچی
ریموت کنترل
دارد
زاویه دید افقی
178 درجه
سری
9
نوع پنل
ISP
تعداد بلندگو
2.2 کاناله
صدا بهینه ساز
دارد
سری پردازنده
Quad
ورودی CI-Slot
دارد
اپتیکال
دارد
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
نرم افزار تلویزیون هوشمند
LG ThinQ AI
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
قابلیت HDR
دارد
4K Upscaler
دارد
ورودی RF
دارد
بلوتوث
دارد
قابلیت پخش USB
دارد
سیستم کاهنده نویز صدا
دارد
رنگ
مشکی
رنگ تقویت پویا
Nano Cell Colour Pro
ابعاد خالص(سانتی متر)
1455 × 906 × 323.7 میلی متر
امکانات ویژه
Gallery,Mobile TV On,Music Player,Wi-Fi TV On,Live Plus
منبع تغذیه
AC 100~240V 50-60Hz

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سونی
سونی
150,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
116,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...

فهرست