×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون 49 اینچ ال جی مدل 49SM8200

0 تومان بدون مالیات
مدل:49SM8200
سیستم‌ عامل :WEBOS
سری پردازنده :4 هسته‌ای
سیستم های صوتی : Dolby Atmos
رزولوشن تصویر : 3840*2160 پیکسل
کیفیت صفحه‌ نمایش :4K SUPER UHD
ورودی ها و خروجی ها :  4 پورت HDMI و 3 پورت USB و پورت LAN

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
ناموجود
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

تلویزیون 49 اینچ فورکی اسمارت ال جی مدل 49SM8200

مشخصات و ویژگی های تلویزیون 49 اینچ فورکی اسمارت ال جی مدل 49SM8200

تلویزیون ال جی مدل SM8200 محصول دیگری از خط تولید کارخانه ی ال جی می باشد که تمام ویژگی های پرچمداران را به ارث برده است. ال جی تمام سعی خود را به کار گرفته در تولید این تلویزیون سری 8 از تمامی ویژگی های پرطرفدار پرچمدار این شرکت یعنی SM9000 بهره بگیرد. در واقع شما با خرید تلویزیون ال جی SM8200 می توانید با قیمت کمتر از تمام امکانات یک تلویزیون پرچمدار بهره مند شوید.

در واقع داشتن یک تلویزیون با قابلیت های روز دنیا باعث شده تلویزیون 2021 میلادی در کانون توجه خریداران قرار بگیرند. این تلویزیون ها دارای سیستم کاربری آسان، کیفیت تصویرفورکی، اتصال به اینترنت و طراحی زیبا و ...می باشند. تلویزیون ال جی 50UP7750 یکی دیگر از مدل های اقتصادی و مقرون به صرفه بازار که در سال 2021 در لیست پرفروش ترین تلویزیون های بازار قرار دارد.

طراحی تلویزیون  ال جی SM8200 شبیه به برادران بزرگترش طراحی شده به همین دلیل ظاهری خواستنی پیدا کرده است. صفحه نمایش مورد استفاده در این تلویزیون مجهز به تمامی فناوری های پیشرفته می باشد تا تصاویر با کیفیت عالی و واقعی را عرضه نماید.

در واقع این تلویزیون با مجهز شدن به فناوری های NanoCell ، Nano Cell Colour ، Ultra Luminance ، پردازنده ی Quad Core Processor ، قابلیت 4K Active HDR ، Advanced Colour Enhancer و ... جزئیات بالا، رنگ های غنی و کنتراست بی نظیری را ارائه می کند.

در این تلویزیون فناوری نانو سل به کمک ذرات نانومتری تصاویر با رنگ های دقیق، روشنایی بالا و وضوح بی نظیر ارائه می دهد. ال جی برای این تلویزیون سری 8 خود بلندگوی های 2 کاناله با توان 20 وات را در نظر گرفته. البته برای بالا بردن کیفیت صدا از فناوری های دیگری کمک گرفته که شامل Clear Voice III ، DTS Virtual:X ، DTS Decoder و ... می باشد.

این تلویزیون رده بالا مجهز به به روز ترین نسخه ی سیستم عامل WebOS یعنی 4.5 شده است. در کنار این سیستم عامل از فناوری های بسیار پیشرفته ی دیگری مانند دستیار صوتی Google و هوش مصنوعی ThinQ AI بهره گرفته تا بتوانید از طریق صدا و تعامل با تلویزیون به خواسته های خود در سریع ترین زمان ممکن دست یابید.

تلویزیون ال جی ظاهری شبیه به پرچمدار این کمپانی یعنی SM9000 دارد و با صفحه نمایش نسبتا تمام صفحه اش نمای جذاب و مدرن به نشیمن شما خواهد بخشید.

ال جی مدل 49SM8200

 

طراحی امروزی و مدرن تلویزیون ال جی 49SM8200

طراحی پنل جلویی تلویزیون ال جی مدل 49SM8200 شباهت بسیار زیادی با پرچمدار این شرکت یعنی SM9000 دارد. در این تلویزیون دوست داشتنی تقریبا صفحه نمایش کل بدنه را فرا گرفته و تنها شاهد یک لبه ی بسیار باریک در اطراف صفحه نمایش خواهید بود. البته اگر به طور دقیق تر به مقایسه ظاهر این تلویزیون با برادر بزرگترش یعنی SM9000 بپردازیم باید گفت این لبه ها کمی ضخامت بیشتری دارند.

ال جی ترجیح داده از همان پایه های مرکزی هلالی شکل که در SM9000 استفاده کرده، در این مدل خود بهره بگیرد. این نوع طراحی پایه منجر به ثبات بیشتر صفحه نمایش بر روی میز تلویزیون خواهد شد. در بخش پشتی این پایه شاهد شیاری برای مدیریت کابل خواهید بود، پس با استفاده از این شیار می توانید کابل ها را به راحتی سازمان دهی کنید و ظاهر مدرن تری به نمای اطراف تلویزیون بدهید.

پورت ها و درگاه های اساسی این تلویزیون در بخش پشتی واقع شده اند ، البته نحوه ی چینش طوری است که از نمای کناری نیز بتوان به برخی از آن ها دسترسی داشت.

این تلویزیون با مجهز شدن به 4 عدد پورت HDMI ، دو عدد USB ، کامپوزیت ، کامپوننت ، LAN و ... به تمام نیاز های شما پاسخ می دهد. در کل می توان گفت این تلویزیون با نمای جذاب و باریکش ظاهری زیبا به نشیمن شما خواهد داد.

 تلویزیون ال جی 49SM8200

کیفیت تصویر عالی و با کیفیت تلویزیون نانو سل ال جی 49SM8200

ال جی در صفحه نمایش تلویزیون 49SM8200 از پیشرفته ترین تکنولوژی خود با نام نانو سل بهره گرفته است. این فناوری انحصاری ال جی با دارا بودن اجزای بسیار کوچک نانومتری قادر به تولید رنگ های غنی، دقیق می باشد. جدا از این فناوری نانو سل زاویه دید را بهبود می بخشد به طوری که در عریض ترین زوایا با افت کیفیت مواجه نخواهید شد و در هر زاویه ای که باشید دقت رنگ همچنان حفظ خواهد شد.

جدا از این با تلویزیون NanoCell ال جی 49SM8200 روشنایی و وضوح بیشتر را تجربه خواهید کرد ، به عبارت دیگر ذرات نانو مورد استفاده در این صفحه نمایش با جذب امواج نور اضافی به بهبود وضوح و روشنایی کمک می کند و دامنه گسترده تری از رنگ ها را به نمایش می گذارد.

از دیگر فناوری های مفید به کار گرفته شده در صفحه نمایش این تلویزیون قابلیت 4K HDR می باشد. این ویژگی با افزایش عمق تصویر تجربه ی بی نظیری را موقع تماشای فیلم ها و حتی بازی به شما می دهد. برای کاهش تاخیر و تاری تصاویر سریع از اسکن تصویر 2,300 PMI استفاده شده ، این ویژگی به خوبی کار خود را انجام داده و تصاویر صافی را پیش روی کاربران قرار می دهد.

این تلویزیون 49 اینچی مجهز به پردازنده ی Quad Core Processor می باشد بنابراین جزئیات بیشتری را در هنگام تماشای تصاویر دریافت خواهید کرد. از دیگر فناوری های مفید تعبیه شده در این صفحه نمایش Nano Cell Colour ، Ultra Luminance ، قابلیت 4K Active HDR ، Advanced Colour Enhancer می باشد.

تلویزیون ال جی 49SM8200

 

قابلیت های هوشمند ThinQ AI در تلویزیون ال جی SM8200

تلویزیون SM8200 مجهز به آخرین نسخه ی سیستم عامل WebOS یعنی 4.5 است. این نسخه ی جدید به نسبت نسخه های قبلی تنها با تغییرات جزئی مواجه بوده است. منوی برنامه ها همانیست که در نسخه های پیشین با آن مواجه شده ایم. یک منوی رنگارنگ در پایین صفحه نمایش که به سمت چپ و راست حرکت می کند. در سیستم عامل WebOS 4.5 تنوع برنامه ها زیاد است به همین دلیل می توانید تا ساعت ها به وسیله ی این رابط کاربری سرگرم شوید.

در این منو برنامه های پر استفاده مانند Netflix ، Movistar + ، DAZN ، Amazon Prime Video ، YouTube یا HBO از قبل نصب شده اند. برای گفتگو با تلویزیون می توانید روی دستیار صوتی Google حساب باز کنید و سریعا به خواسته های خود برسید. سری SM8200 مجهز به قابلیت هوشمند ThinQ AI می باشد. این ویژگی نیز به کمک هوش مصنوعی توانایی تعامل با کاربران را پیدا کرده است.

از دیگر مدل های تلویزیون ال جی مدل 49UK6200 میباشد، تلویزیون 49 اینچ ال جی مدل 49UK6200 دارای پردازنده ی چهار هسته است که موجب افزایش سرعت اجرای برنامه ها می شود.

lg 55SM8200

 

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
49SM8200

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
49 اینچ
نوع صفحه نمایش
تخت
قطر نمایشگر (cm)
127 سانتی متر
سرعت رفرش تصویر/ MCI
240 هرتز
رزولوشن فیلم
4K
کیفیت صفحه نمایش
4K SUPER UHD
نسبت تصویر
16:9
رزولوشن تصویر
3840*2160 پیکسل
توان خروجی صدا
20 وات
سیستم عامل
WEBOS
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
4 پورت
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
3 پورت
پورت LAN
دارد
خروجی هدفون
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
اشتراک گزاری هوشمند
YES
توضیحات صفحه نمایش
LED
فناوری نانوسل
تایمر خاموش
دارد
فرمان صوتی
دارد
مشخصات تیونر
آنالوگ-دیجیتال
سال ساخت
2019 میلادی
اندازه قاب تلویزیون
قاب باریک
ریموت کنترل
دارد
زاویه دید افقی
178 درجه
سری
8
نوع پنل
IPS
تعداد بلندگو
2 بلندگو
ضبط صدا
دارد
صدا بهینه ساز
3 حالت (Off, Wall-Mount Type, Stand Type)
ورودی CI-Slot
دارد
اپتیکال
دارد
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
نرم افزار تلویزیون هوشمند
برنامه های کاربردی
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
دارد
4K Upscaler
دارد
ورودی RF
دارد
DLNA
دارد
قابلیت DVB-c
دارد
قابلیت پخش USB
دارد
حالت عریض تصویر
Full/Normal/Wide Zoom/Zoom
HEVC Codec
دارد
سیستم کاهنده نویز صدا
Clear Voice
رنگ
مشکی
حالت صدا
6 حالت مختلف (Standard, News, Music, Cinema, Sport, Game)
تنظیمات حالت صدا
Standard/Music/Cinema/Game/Sports
سیستم های صوتی
Dolby Atmos
کنترل والدین
دارد
بلندگوی دیجیتال
دارد
امکانات ویژه
هوش مصنوعی ThinQ
پورت RS-232C
دارد
کنترل نور پس زمینه پویا
دارد
منبع تغذیه
AC110-120V 50/60Hz
حالت تصویر
Vivid, Standard, Custom, Photo-Vivid, Photo-Standard, Photo-Custom, Cinema, Game, Graphics, Sports
کنترل جادویی
دارد
WiDi
دارد
ُSimplink
دارد
HDR10
دارد
HLG
دارد
Dolby Vision
دارد
سایر ویژگی و امکانات
پردازنده هوشمند آلفا 7

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سونی
سونی
150,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
116,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
107,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN85B کیفیت تصویر : 4Kخروجی صدا :  60 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : تایزن 7.0سیستم عامل : 2.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیپردازنده تصویر : Neo Quantum 4Kفناوری...

فهرست