×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون 55 اینچ ال جی مدل 55SM8500

0 تومان بدون مالیات
مدل:55SM8500
سیستم عامل : WebOS
توان خروجی صدا : 40 وات
سال ساخت : 2019 میلادی
سیستم های صوتی :Dolby Atmos
رزولوشن تصویر :3840*2160 پیکسل
کیفیت صفحه نمایش :4K SUPER UHD

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
ناموجود
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

تلویزیون 55 اینچ فورکی اسمارت ال جی مدل 55SM8500

مشخصات و ویژگی های تلویزیون 55 اینچ فورکی اسمارت ال جی مدل 55SM8500

 ال جی هر ساله در کنار پرچمداران خود به معرفی مدل هایی می پردازد که آن ها را یک پله پایین تر از پرچمدارانش  قرار دارند. ال جی این مدل های خود را در سری 8 قرار داده و آن ها را با قیمت مناسب تری نسبت به پرچمدارانش معرفی کرده است. البته این مدل ها از بیشتر امکانات پرچمداران این کمپانی بهره مند هستند و چیزی از مدل های بالا رده کم ندارند.

از جمله مدل های موجود در این سری تلویزیون 55SM8500 می باشد که با امکانات و فناوری های بسیار پیشرفته روانه ی بازار شده است. از جمله فناوری های مفید تعبیه شده در این تلویزیون قابلیت نانو سل می باشد که بر روی کیفیت تصویر تلویزیون اثر مثبت می گذارد. این فناوری با دارا بودن تعداد بسیار زیاد ذرات کوچک نانومتری روشنایی بیشتر، وضوح و دقت رنگ بالا تر و در نهایت زاویه دید عالی تر را تضمین می کند.

در واقع با گذشت زمان امکانات و محصولات صوتی و تصویری پیشرفت چشمگیری داشته است. این پیشرفت و امکانات در محصولات تلویزیون 2021 میلادی بسیار چشم گیرتر می باشد. در مورد معرفی یک محصول باکیفیت می توان به تلویزیون ال جی 65NANO80 اشاره کرد، که می توان این محصول را به عنوان یکی از تلویزیون های مدرن امروزی دانست. شما همچنین می توانید در بین دیگر مدل های این شرکت محصولاتی با ویژگی های خاص و امکانات بالا مشاهده نمایید.

البته تلویزیون ال جی برای رسیدن به وضوح و کیفیت بالا تنها به این فناوری بسنده نکرده و از تکنولوژی های به روز دیگری مانند α7 Gen 2 Intelligent Processor ، نرخ رفرش تصویر 3,300 PMI ، رزولوشن فورکی ، HDR،Enhancer ، Frequency based Sharpness Enhancer، True Colour Accuracy ، Ultra Luminance و ... بهره گرفته است.

همانطور که می دانید در کنار کیفیت تصویر کیفیت صدا نیز بسیار مهم است تا بتواند انتظارات شما را موقع نمای محتویات مختلف بر آورده سازد. ال جی برای این مدل 55 اینچی از بلندگوی های دو کاناله با قدرت صدای 20 وات در نظر گرفته است. این میزان قدرت صا شاید در خود شان این تلویزیون سری 8 نباشد.

اما ال جی تمامی جوانب را در نظر گرفته و با استفاده از فناوری های مانند Clear Voice III ، DTS Decoder ، Dolby Atmos و ... کیفیت صدای مطلوب را به شنوندگان عرضه می کند. وجود فناوری های هوشمند ThinQ AI و دستیار صوتی Google Assistant موجب شده این تلویزیون در رده ی هوشمند ترین تلویزیون های بازار تا به امروز قرار گیرد و امکانات خاص و جدید را در اختیار کاربران قرار دهد.

تلویزیون ال جی 49SM8500

 

طراحی باریک تلویزیون ال جی 55SM8500

امروزه گرایش و علاقه ی کاربران به تلویزیون های بدون حاشیه یا کم حاشیه غیر قابل انکار است به همین دلیل شرکت های تولید کننده در خط تولید خود تا جایی که توانسته اند ضخامت این قاب را کاهش داده اند. این روند رو به کاهش ضخامت قاب در مدل های بالا رده به صورت محسوس تر دیده می شود به طوری که با نگاه به آن ها فریب خواهیم خورد گویی که صفحه نمایش تمام کل بدنه را فرا گرفته.

ال جی برای جلب نظر مخاطبانش به کاهش ضخامت این لبه در تلویزیون 55SM8500 پرداخته است. در تلویزیون SM8500 بر خلاف برادرانش که از پایه ی هلالی بهره می برند از پایه های دو شاخه ای استفاده شده. این پایه البته ظاهری متفاوتی به نسبت سایر پایه های دو شاخه ای بهره می برد و ظاهری تراش خورده و باریک دارد. رنگ این پایه ها همرنگ با بدنه انتخاب شده به همین دلیل ظاهری مدرن و بسیار مرتب پیدا کرده است.

این تلویزیون سری 8 قابلیت اتصال به دیوار دارد و به دلیل ضخامت مناسب کل بدنه موقع اتصال به دیوار فاصله ی خوبی با آن پیدا می کند. همانطور که می دانید پورت ها و در گاه ها در قسمت پشتی تلویزیون ها نصب می شوند، برخی از این پورت ها نیز رو به لبه های کناری طراحی می شوند تا موقع اتصال به دیوار بتوان به آن ها دسترسی داشت. این قائده در تلویزیون 55SM8500 نیز رعایت شده.

پورت ها نصب شده در بخش عقب این تلویزیون شامل چهار عدد HDMI ، جک هدفون ، پورت اترنت و سه عدد USB و ... می باشد.

تلویزیون ال جی 49SM8500

 

فناوی نانوسل و کیفیت بالای تلویزیون ال جی 55SM8500

ال جی در تلویزیون 55SM8500 همانند دیگر مدل های بالا رده از فناوری نانو سل بهره گرفته است. این فناوری موجب شده نمایشگر این تلویزیون چیزی از سایر مدل های بازار کم نداشته باشد و کیفیت مثال زدنی را پیش روی چشم بینندگان قرار دهد.

نانوسل که فناوری اختصاصی کمپانی ال جی است نسخه ی بهبود یافته ی فناوری IPS می باشد. در این فناوری البته از ذرات نانو استفاده شده، همین عامل موجب شده روشنایی و وضوح تصویر ارتقا یابد. این فناوری همچنین کیفیت رنگ ها را بهبود می دهد و موجب عرضه ی رنگ های غنی و دقیق می شود.

از دیگر ویژگی های خوب این فناوری افزایش کیفیت زاویه دید می باشد بنابراین در زاوایای مختلف با مشکل رو به رو نخواهید شد. ال جی در این مدل خود از رزولوشن فورکی بهره گرفته ، این رزولوشن موجب ارائه ی جزئیات بیشتر می شود.

از دیگر فناوری های تعبیه شده در این تلویزیون تکنولوژی α7 Gen 2 Intelligent Processor می باشد ، ال جی با کمک هوش مصنوعی توانسته یکی از پیشرفته ترین فناوری ها را با نمایش گر القا کند. این فناوری از هوش مصنوعی برای افزایش کیفیت تصویر کمک می گیرد و نویز تصویر را کاهش می دهد.

قابلیت های دیگری مانند 4K Cinema HDR ، Advanced Colour Enhancer ، Frequency based Sharpness Enhancer، True Colour Accuracy ، Ultra Luminance و نرخ رفرش تصویر 3,300 PMI موجب شده اند تلویزیون کیفیت تصویر بسیار بالایی را عرضه کند.

تلویزیون ال جی 49SM8200

 

قابلیت های هوشمند در تلویزیون ال جی 55SM8500

اشاره به این مسئله که سیستم عامل webOS به صورت اختصاصی توسط ال جی ساخته شده تکراری به نظر می رسد اما ال جی به خوبی توانسته بر روی این رابط کاربری کار کند و در کنار ظاهر زیبا و کاربرپسند منویی ساده را پیش روی کاربران قرار دهد. در این منوی رنگارنگ که در پایین صفحه نمایش ظاهر می شود برنامه ها و بازی های متنوع قرار گرفته.

همچنین وجود پردازنده ی چهار هسته ای در این تلویزیون موجب شده سرعت اجرای برنامه ها بالا باشد و مشکلی در اجرا و کارکرد بازی و برنامه ها رخ ندهد. از دیگر ویژگی های هوشمند این تلویزیون سری 8 دو فناوری ThinQ AI و دستیار صوتی Google Assistantمی باشد. این دو قابلیت از هوش مصنوعی کمک می گیرند و امکان مکالمه با تلویزیون را برایتان فراهم می کنند.

بطور کلی محصولات الجی قابلیت های بالایی دارند، تلویزیون 55 اینچ ال جی مدل 55B8 یکی از محصولاتی است که میتوان بعنوان یک تلویزیون درجه یک به آن اشاره کرد.

تلویزیون ال جی 49SM8500

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
55SM8500

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
55 اینچ
نوع صفحه نمایش
تخت
قطر نمایشگر (cm)
139 سانتی متر
کیفیت صفحه نمایش
4K SUPER UHD
نسبت تصویر
16:9
رزولوشن تصویر
3840*2160 پیکسل
توان خروجی صدا
40 وات
ویژگی های صدا
اسپیکر WiSA, Dolby™ Digital, DTS Codec, LG Sound Sync, فناوری Clear Voice III, همگام سازی صدای ال جی, پخش صدا از طریق بلوتوث
سیستم عامل
WEBOS
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
4 پورت
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
3 پورت
پورت LAN
دارد
خروجی هدفون
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
اشتراک گزاری هوشمند
YES
توضیحات صفحه نمایش
LED
فناوری نانوسل- تقویت کننده رنگ (Advanced Color Enhancer), تنظیم عمق تصویر با هوش مصنوعی, درخشندگی فوق العاده, فناوری Nano Cell
تایمر خاموش
دارد
تله تکست
دارد
فرمان صوتی
دارد
مشخصات تیونر
آنالوگ-دیجیتال
قابلیت DVB-s
YES
قابلیت DVB-T
دارد
سال ساخت
2019 میلادی
اندازه قاب تلویزیون
قاب باریک
ریموت کنترل
دارد
زاویه دید افقی
178 درجه
سری
8
نوع پنل
IPS
تعداد بلندگو
2 بلندگو
صدا بهینه ساز
3 حالت (Off, Wall-Mount Type, Stand Type)
ورودی CI-Slot
دارد
اپتیکال
دارد
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
نرم افزار تلویزیون هوشمند
دارد
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
دارد
ورودی RF
دارد
قابلیت DVB-c
دارد
بلوتوث
دارد
قابلیت پخش USB
دارد
حالت عریض تصویر
Full/Normal/Wide Zoom/Zoom
HEVC Codec
دارد
سیستم کاهنده نویز صدا
Clear Voice
حالت صدا
6 حالت مختلف (Standard, News, Music, Cinema, Sport, Game)
تنظیمات حالت صدا
Standard/Music/Cinema/Game/Sports
سیستم های صوتی
Dolby Atmos
OSD Language
دارد
سیستم ECO
دارد
Local Dimming
دارد
کنترل والدین
دارد
بلندگوی دیجیتال
دارد
امکانات ویژه
هوش مصنوعی ThinQ
پورت RS-232C
دارد
منبع تغذیه
AC110-120V 50/60Hz
حسگر روشنایی
دارد
فرمت های ورودی ویدئو
2160/24p, 2160/25p, 2160/30p, 2160/50p, 2160/60p
حالت تصویر
Vivid, Standard, Custom, Photo-Vivid, Photo-Standard, Photo-Custom, Cinema, Game, Graphics, Sports
کنترل جادویی
دارد
ُSimplink
دارد
HDR10
دارد
HLG
دارد
Dolby Vision
دارد
سایر ویژگی و امکانات
پردازنده هوشمند آلفا 7-Active HDR, Dolby Vision, Full Array Dimming Pro, HDR Dynamic Tone Mapping Pro, HDR Effect, Local Dimming, Motion Pro, Nano Cell Colour Pro, True Color Accuracy

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سونی
سونی
150,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
116,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
107,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN85B کیفیت تصویر : 4Kخروجی صدا :  60 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : تایزن 7.0سیستم عامل : 2.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیپردازنده تصویر : Neo Quantum 4Kفناوری...

فهرست