×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون ال جی 88ZX

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
مدل :88ZX
کیفیت تصویر :8K
نوع صفحه نمایش :OLED
توان خروجی صدا : 80 وات
سیستم عامل :webOS
پردازنده :4 هسته ای
سال ساخت :2020 میلادی
سیستم های صوتی : Dolby Atmos

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

قیمت و مشخصات تلویزیون 88 اینچ OLED اسمارت ال جی 88ZXPUA

ال جی یکی از مشهور ترین کمپانی ها در ساخت وسایل صوتی و تصویری است که همه سال با معرفی مدل های جدید هوادارن خود را به طور کامل سوپرایز می کند. به این منظور ال جی در سال 2020 دست به ساخت تلویزیون ال جی مدل 88ZXPUA زد، ال جی این محصول بی نظیر خود را با سبک متفاوت نسبت به سایر محصولات خود ساخته است به گونه ای که بتواند قدرت و شکوهش را به رخ سایر رقیبا خود بکشد.

با پیشرفت تکنولوژی و به کار گیری فناوری های جدید در سیستم های صوتی و تصویری، احتمالا خرید یک تلویزیون هوشمند که قیمت مناسبی داشته باشد میتواند طیف وسیعی از خریداران را به سمت خود بکشاند. تلویزیون ال جی 65B1 از مدل تلویزیون 2021 میلادی می باشد که علاوه بر کیفیت تصویر، کیفیت صدای این تلویزیون نیز از وضوح و رسای بسیار مناسبی برخوردار می باشد و صدا را به خوبی به گوش مخاطب می رساند که برای وقوع این امر از توان صوتی ۴۰ وات در این مدل استفاده شده است. 

به عنوان مثال می توان به صفحه نمایش OLED 8K اشاره کرد. این صفحه نمایش OLED از ماده ای ساخته شده است که به هنگام تماس با الکتریسیته موجب تابش نور زیادی می شود که این ویژگی باور نکردنی سبب می شود رنگ های روشن، روشن تر نمایش داده شود. همچنین از دیگر خصوصیت این نمایشگر خاموش شدن کامل پیکسل ها به هنگام نمایش رنگ سیاه است. به عبارت دیگر صفحه نمایش  OLED 8K تلاش می کنند که واقعیت را از دل صحنه بیرون بکشد و ان را برای مخاطبین خود به نمایش بگذارد.

علاوه براین هیجان انگیز ترین بخش تلویزیون به رمز گشایی دیجیتالی DTS-HD بر می گردد. این رمز گشایی دیجتالی با رمزگشایی  کردن صدا موجود در تلویزیون قادر است صدای کاملا واضح و شفاف را به کاربران هدیه دهد. طبق ادعای ال جی این فناوری خارق العاده همچنین متشکل از فرکانس های گوناگونی بوده به طوری که می تواند به تنهایی گوش شما را به چالش باور نکردنی بکشاند.

در کنار این ویژگی های ال جی برای ان دسته از هوادارن خود که علاقه بیش از حدی به امکانات هوشمندی دارند محیط webOS را قرار داده است. کاربران می توانند با بکار گیری از این محیط گسترده به بیش از هزاران برنامه سرگرم کننده و در عین حال کاربردی دسترسی سریع پیدا کنند.

شیوه دیزاین تلویزیون ال جی 88ZXPUA

بنا به عادت های گذشته افراد به هنگام انتخاب یک نوع تلویزیون اولین چیزی که در سر می گذرانند طراحی ان محصول می باشد. به این منظور ال جی برای جذب رضایت مخاطبین خود در طراحی این محصول  به استفاده از سبکی متمایز تر با سایر سبک های دیگر پرداخته است بنابراین توانسته اثری کاملا هنری و حرفه ای در تلویزیون 88ZXPUA خلق کند.

توجه به لبه های کاغذی مانندی این محصول از یک سو و همچنین قاب باریک در کنار پایه زیبا ان از طرف دیگر، همگی گویای یک دیزاین لوکس و مدرن این تلویزیون بی نظیر است. به جرعت می توان گفت یکی از مهم ترین خصوصیات این تلویزیون در ظاهر به ضخامت کاغذی مانندی ان بر میگردد. کاربران می توانند با نگاه کردن به بخش های کناری این محصول متوجه ضخامت خیلی کم ان شوند، این ضخامت باریک علاوه بر جلوه ویژه که به این محصول داده است بلکه دسترسی به پورت های عقبی برای کاربران اسان تر باشد.

درکنار این خصوصیات ها یکی از برجسته ترین ویژگی های این محصول می توان به پایه مستطیلی شکل ان اشاره کرد. این پایه زیبا که توانسته در همان نگاه اول حس استوار و محکم بودن را به مخاطبین انتقال دهد،  سبب شده این محصول با هر محیط و دکوراسیون سازگار کامل داشته باشد.

پردازنده تصویر α9 Gen 2

پردازنده هوشمند الفا 9 که به هوش مصنوعی ال جی نیز مشهور است طبق گفته های ال جی تنها در مدل های پرچم دار استفاده شده. این پرازنده α9 که متشکل از میلیون ها محتوا اصلی است قادر می باشد با پردازش تصویر و تشخیص متحوا های اصلی به کار گرفته شده تصاویر تمیز و زیبا را با رنگ های پویا و طبیعی به کاربران خود هدیه دهد. به بیان بهتر افراد با دیدن صحنه های موجود در این تصویر می توانند احساس خاصی را تجربه کنند.

محدوده فرا صوت با فناوری Dolby Atmos

فناوری کیفیت صدا دالبی اتمس که دقیقا مانند غول صدا عمل می کنند و نیز هم اکنون در بین فناوری های صدا در محصولات صوتی و تصویری حرف اول را می زند. این قابلیت می تواند محدوده فراصوت  برای کاربران ایجاد کند به بیان بهتر این فناوری این فرصت را به کاربران می دهد که با قرار گرفتن در این محدوده سه بعدی احساس حضور در سینما به ان دست دهد.

در یک کلام می توان گفت که ال جی این اطمینان را به هوداران خود می دهد که با وجود این تکنولوژی صدا دیگر لازم به پرداخت هزینه های اضافه برای خرید بلندگو های سه بعدی نیست بلکه  Dolby Atmos به تنهای قادر است صدا های گیرا و سه بعدی را تولید کنید.

محیط سرگرم کننده وب اس تلویزیون 88ZXPUA

همان طور که در بالا نیز به ان اشاره شد تلویزیون ال جی 88ZXPUA و همچنین تلویزیون 65 اینچ ال جی مدل 65UK6300 مبتنی بر فناوری webOS می باشند. این سیستم عامل با محیط کاربری جذابیش، توانسته قابلیت های متنوع را در اختیار کاربران خود قرار دهد. از جمله این قابلیت ها می توان به امکان دسترسی به برنامه های فراوان اشاره کرد. یعنی به عبارت دیگر کاربران می توانند با این سیستم عامل webOS وارد دنیای با بیش از هزاران برنامه های سرگرم کننده و کاربردی شوند.

هوش مصنوعی LG ThinQ® AI

اما در اخر یکی از مهم ترین خصوصیات این تلویزیون بی نظیر، هوش مصنوعی LG ThinQ® AI است. با بکارگیری از این فناوری فوق العاده مخاطبین می توانند خواسته های خود را با این هوش مصنوعی به صورت صوتی در میان بگذارند و تلویزیون ال جی 88ZXPUA با استفاده از تکنولوژی  LG ThinQ® AIمی تواند به خوسته های شما گوش دهد و با فکر کردن و در اخر با تحیلیل و پردازش خواسته های شما قادر خواهد بود در سریع ترین واکنش ممکن به خواسته شما عکس عمل نشان دهد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
88ZXPUA

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
85 اینچ
اقلام همراه
ریموت کنترل - چهار پیچ اتصال - دفترچه راهنما
نوع صفحه نمایش
تخت
قطر نمایشگر (cm)
223 سانتی متر
کیفیت صفحه نمایش
8K
نسبت تصویر
16:9
رزولوشن تصویر
7680×4320 پیکسل
توان خروجی صدا
80 وات
ویژگی های صدا
ساب ووفر 20 وات - افزایش کیفیت صدا با AI Sound - کانال بازگشت صدا (ARC)
سیستم عامل
WEBOS
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
4 پورت
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
3 پورت
ورودی Component
دارد
پورت LAN
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
اشتراک گزاری هوشمند
YES
توضیحات صفحه نمایش
OLED
حجم گسترده رنگ ها با Wide Colour Gamut - قابلیت نمایش رنگ های مشکی به صورت دقیق - افزایش کیفیت تصویر با AI Picture - کاهش نویز تصویر
تله تکست
دارد
فرمان صوتی
Google Assistant
مشخصات تیونر
آنالوگ-دیجیتال
قابلیت DVB-s
YES
قابلیت DVB-T
دارد
سال ساخت
2020 میلادی
اندازه قاب تلویزیون
قاب باریک
ریموت کنترل
دارد
زاویه دید افقی
178 درجه
سری
9
نوع پنل
WRGB
تعداد بلندگو
4 بلندگو
صدا بهینه ساز
3 حالت (Off, Wall-Mount Type, Stand Type)
سری پردازنده
هسته ای
تعداد ورودی Component
1 پورت
ورودی ویدئو Composite
دارد
تعداد وروردی ویدئو Composite
1 پورت
اپتیکال
دارد
Micro Dimming
Pixel Dimming
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
نرم افزار تلویزیون هوشمند
برنامه های کاربردی
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
Cinema HDR
4K Upscaler
AI 8K Upscaling
ورودی RF
دارد
قابلیت DVB-c
دارد
بلوتوث
دارد
حالت عریض تصویر
Full/Normal/Wide Zoom/Zoom
HEVC Codec
دارد
سیستم کاهنده نویز صدا
Clear Voice III
رنگ
مشکی
حالت صدا
6 حالت مختلف (Standard, News, Music, Cinema, Sport, Game)
رنگ تقویت پویا
دارد
تنظیمات حالت صدا
Standard/Music/Cinema/Game/Sports
سیستم های صوتی
Dolby Atmos
OSD Language
دارد
بلندگوی دیجیتال
دارد
امکانات ویژه
سازگار با آمازون الکسا - هوش مصنوعی ThinQ - راهنمای کاربر User Guide - سازگار با برنامه LG TV Plus - دسترسی سریع Quick Access - کنترل جهانی Universal Control - قابلیت اتصال به موبایل از طریق برنامه AirPlay
پورت RS-232C
دارد
منبع تغذیه
100V ~ 240V, 50/60Hz
حسگر روشنایی
دارد
فرمت های ورودی ویدئو
2160/24p, 2160/25p, 2160/30p, 2160/50p, 2160/60p
حالت تصویر
Vivid, Standard, Custom, Photo-Vivid, Photo-Standard, Photo-Custom, Cinema, Game, Graphics, Sports
قابلیت ضبط
دارد
حافظه داخلی
دارد
کنترل جادویی
دارد
ُSimplink
دارد
HDR10
دارد
Dolby Vision
دارد
سایر ویژگی و امکانات
موتور تصویر : پردازنده هوشمند آلفا 9

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون ال جی
ال جی
93,500,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65C2 صفحه نمایش : OLED خروجی صدا : 40 وات سیستم عامل : Webos رفرش ریت :  120 هرتز سال ساخت :  2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K Ultra HD دستیار های صوتی : Amazon، Alexa فناوری نور صفحه : Pixel Level Dimming
تلویزیون
ال جی
79,800,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 65CSخروجی صدا : 40 واتدارای هوش مصنوعی : ThinQدارای پردازنده ی : آلفا 9 نسل 5سال ساخت : 2022 میلادیپشتیبانی از : وای فای و بلوتوثرفرش ریت : 120 هرتز تصویردارای پنل : SELF-LIT...
تلویزیون
ال جی
69,000,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 75NANO75 توان صوتی : 20 وات رفرش ریت : 60 هرتز سیستم عامل : WEBOS پشتیبانی از : زبان فارسی سال ساخت : 2021 میلادی نوع نمایشگر : NANO Cell فناوری رنگ : Nano color کیفیت تصویر : 4K Ultra HD پورت ها : 3...

فهرست