×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون ال جی 77ZX

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
مدل :77ZX
کیفیت تصویر :8K
نوع صفحه نمایش : OLED
سیستم عامل : webOS
توان خروجی صدا : 60 وات
پردازنده :4 هسته ای
سال ساخت :2020 میلادی
سیستم های صوتی :Dolby Atmos

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

قیمت و مشخصات تلویزیون 77 اینچ OLED اسمارت ال جی 77ZXPUA

در سال 2020 کمپانی ال جی برای تصاحب بازار دست به  رویکردی باورنکردنی زد که از ان می توان به ساخت تلویزیون  77ZXPUA اشاره کرد. ثبت تصاویر کاملا طبیعی و همچنین پخش صدای شفاف و همه جانبه از ویژگی های باور نکردنی این محصول است که با خرید تلویزیون ال جی مدل 77ZXPUA شما میتوانید صحنه ها را کاملا حس کنید.

با پیشرفت تکنولوژی و به کار گیری فناوری های جدید در سیستم های صوتی و تصویری، احتمالا خرید یک تلویزیون هوشمند که قیمت مناسبی داشته باشد میتواند طیف وسیعی از خریداران را به سمت خود بکشاند. تلویزیون ال جی 65B1 از مدل تلویزیون 2021 میلادی می باشد که علاوه بر کیفیت تصویر، کیفیت صدای این تلویزیون نیز از وضوح و رسای بسیار مناسبی برخوردار می باشد و صدا را به خوبی به گوش مخاطب می رساند که برای وقوع این امر از توان صوتی ۴۰ وات در این مدل استفاده شده است. 

تلویزیون ال جی 77ZXPUA با گنجاندن تمامی فناوری های مدرن صوتی و تصویری در خود توانسته  خود را به عنوان یکی از پرچم دار های این کمپانی مشهور جلوه دهد. از جمله این فناوری های مدرن می توان AI 8K Upscaling را نام برد. با بکارگیری از این فناوری تلویزیون ال جی 77ZXPUA قادر خواهد بود که فارغ از توجه به کیفیت تصویر، کنسول های شما را بسیار نزدیک به کیفیت 8k به نمایش بگذارد.

بله درست شندید این محصول بی نظیر کیفیت تصویر 8K را به رخ هواداران خود می کشد. رزولوشن 8K با مجهز بودن با بیش از 33 میلیون پیکسل قادر است واقعیت را از دل تصویر بیرون بکشد و ان را با تمام محتوا در خدمت بینندگان خود بگذارد.

همان طور که اگاه هستید مسلما نمایش تصاویر زیبا برای لذت برد از تماشای فایل های صوتی و تصویر کافی نخواهد بود و در این راه صدا نیز می تواند تاثیری به سزایی بگذارد، به این جهت ال جی در محصول خود از بلندگو های Down Firing کمک گرفته است. این بلندگو بی نظیر با خصوصیت هایی که دارد می تواند به تنهای ذهن کاربران را به سمت و سوی تلویزیون ال جی 77ZXPUA بکشاند.

از این ویژگی ها می توان به خروجی صدا با توان 60 وات اشاره کرد، این ویژگی در کنار صدا هماهنگ می تواند امتیاز چشم گیر برای این محصول بی نظیر به شمار اید. اما جدا از این خصوصیت ها این تلویزیون مجهز به دستیار Alexa است. بر طبق ادعای ال جی از دستیار صوتی امازون الکسا تنها در تلویزیون های رده بالا خود استفاده می شود و طبق شعار های امازون درباره این دستیار، از ان برای ایجاد زندگی راحت تر استفاده شده است. در یک کلام می توان گفت کاربران می توانند به جای استفاده از ریموت برای کنترل این تلویزیون از صدایشان، برای رسیدن به اهدافشان کمک بگیرند.

77GXPUA

شیوه دیزاین تلویزیون ال جی 77ZXPUA

همان طور که خبر دارید افراد به هنگام خرید یک تلویزیون عالی ملاک های متنوعی در ذهنشان مطرح می شود که به جرعت می توان گفت یکی از مهم ترین ان ها، طراحی یک محصول است. خوشبختانه تلویزیون ال جی 77ZXPUA با طراحی زیبا و بی نظیری که دارد توانسته در همان ابتدا کار با استقبال بی سابقه مردم روبه رو شود.

یکی از خصوصیت هایی که سبب شده جلوه لوکس و مدرن به این محصول بدهد ضخامت بسیار کم ان است. افراد می توانند با نظارگر بودن از زاویه ی کناری به این محصول متوجه ضخامت کم یا به معنایی واقعی کلمه ضخامت کاغذی مانندی ان شوند، این لبه باریک همچنین باعث شده که در صورت اتصال به دیوار این محصول دسترسی به پورت های عقبی اسان تر شود.

همان طور که اشاره شد یکی دیگر از ویژگی های این محصول بی نظیر قابلیت اتصال به دیوار ان است. با نصب تلویزیون ال جی 77ZXPUA به دیوار خود را مانند یک تابلوی نقاشی متحرک نمایش می دهد یعنی به بیان بهتر ال جی این اطمینان را به کاربران می دهد که این محصول می تواند تمام توجهات مخاطبین را به خود جلب کند.

نمایشگر OLED در تلویزیون 77ZXPUA

اما یکی از مهم ترین ویژگی های بارز این محصول که قادر است تجربه ای نفس گیر از نمایش تصویر را به کاربران خود بدهد، نمایشگر OLED است. نمایشگراولد از مجموعه دیود های ساطع کننده نور ساخته شده است. این دیود های الی به هنگام تماس با الکتریسیته نور درخشان از خود ساطع می کنند که همین امر، عمق و زنده بودن رنگ ها را به بیان دقیق در هر پیکسل صفحه نمایش بهبود می دهد.

علاوه براین یکی دیگر از ویژگی های بارز این نمایشگر در نمایش رنگ سیاه است به گونه ای که در صورت نمایش رنگ سیاه، پیکسل ها این صفحه نمایش به طور کامل خاموش می شوند تا بتواند کنتراست خیره کننده از مه تاریکی را برای کاربران به نمایش بگذارد.

صدای همه جانبه با Dolby Atmos

کمپانی ال جی در تلویزیون 77ZXPUA در بخش صدا سنگ تمام گذاشته و با کمک برنامه Dolby Atmos این امکان را به شما می دهد تا به صورت کامل در میان صحنه های خلق شده توسط این تلویزیون غرق شوید. این فناوری به کمک تکنولوژی های روز دنیا قادر است که صدا ایجاد شده توسط این تلویزیون را به صورت 360 پخش کند.

به بیان بهتر این فناوری قادر است فضا را از انچه که هست متفاوت تر و صد البته همانند یک محیط سینمایی در فکر مخاطبین جلوه دهد. لازم به ذکر است بر طبق ادعای سازندگان این فناوری احساسات یک خواننده را می توان از طریق Dolby Atmos بهتر درک کنید.

سیستم عامل webOS تلویزیون 77ZXPUA ال جی

یکی دیگر از قابلیت های متنوع تلویزیون ال جی 77ZXPUA و همچنین تلویزیون 49 اینچ ال جی مدل 49LK5100 سیستم عامل وب او اس است. این سیستم عامل بی نظیر قادر است محیط متفاوت با سایر محیط های دیگر برای کاربران خلق کند به گونه ای که کاربران با دستیابی به این محیط خارق العاده قادر خواهند بود به بیش از هزاران برنامه سرگرم کننده و کاربردی  دسترسی پیدا کنند.

لازم به ذکر که برای دسترسی کامل به این برنامه ها، اتصال کامل به اینترنت ضروری است. به این منظور ال جی برای دسترسی هوادران خود به اینترنت، این تلویزیون را به فناوری WiFi مجهز کرده است. اما در یک کلام ختم کلام می توان گفت که این سیستم عامل webOS جای هیچ گونه ایرادی را باقی نگذاشته است.

lg 77GXPUA

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
77ZXPUA

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
75 اینچ
اقلام همراه
ریموت کنترل - چهار پیچ اتصال - دفترچه راهنما
نوع صفحه نمایش
تخت
قطر نمایشگر (cm)
195 اینچ
کیفیت صفحه نمایش
8K
نسبت تصویر
16:9
رزولوشن تصویر
7680×4320 پیکسل
توان خروجی صدا
60 وات
ویژگی های صدا
افزایش کیفیت صدا با AI Sound - کانال بازگشت صدا (ARC)
سیستم عامل
WEBOS
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
4 پورت
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
3 پورت
ورودی Component
دارد
پورت LAN
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
اشتراک گزاری هوشمند
YES
توضیحات صفحه نمایش
OLED
حجم گسترده رنگ ها با Wide Colour Gamut - قابلیت نمایش رنگ های مشکی به صورت دقیق - افزایش کیفیت تصویر با AI Picture - کاهش نویز تصویر
تله تکست
دارد
فرمان صوتی
Google Assistant
مشخصات تیونر
آنالوگ-دیجیتال
قابلیت DVB-s
YES
قابلیت DVB-T
دارد
سال ساخت
2020 میلادی
اندازه قاب تلویزیون
قاب باریک
ریموت کنترل
دارد
زاویه دید افقی
178 درجه
سری
9
نوع پنل
WRGB
تعداد بلندگو
4 بلندگو
صدا بهینه ساز
3 حالت (Off, Wall-Mount Type, Stand Type)
سری پردازنده
4 هسته ای
تعداد ورودی Component
1 پورت
ورودی ویدئو Composite
دارد
تعداد وروردی ویدئو Composite
1 پورت
اپتیکال
دارد
Micro Dimming
Pixel Dimming
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
نرم افزار تلویزیون هوشمند
برنامه های کاربردی
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
Cinema HDR
4K Upscaler
AI 8K Upscaling
ورودی RF
دارد
قابلیت DVB-c
دارد
بلوتوث
دارد
حالت عریض تصویر
Full/Normal/Wide Zoom/Zoom
HEVC Codec
دارد
سیستم کاهنده نویز صدا
Clear Voice III
رنگ
مشکی
حالت صدا
6 حالت مختلف (Standard, News, Music, Cinema, Sport, Game)
رنگ تقویت پویا
دارد
تنظیمات حالت صدا
Standard/Music/Cinema/Game/Sports
سیستم های صوتی
Dolby Atmos
OSD Language
دارد
بلندگوی دیجیتال
دارد
امکانات ویژه
سازگار با آمازون الکسا - هوش مصنوعی ThinQ - راهنمای کاربر User Guide - سازگار با برنامه LG TV Plus - دسترسی سریع Quick Access - کنترل جهانی Universal Control - قابلیت اتصال به موبایل از طریق برنامه AirPlay
پورت RS-232C
دارد
منبع تغذیه
100V ~ 240V, 50/60Hz
حسگر روشنایی
دارد
فرمت های ورودی ویدئو
2160/24p, 2160/25p, 2160/30p, 2160/50p, 2160/60p
حالت تصویر
Vivid, Standard, Custom, Photo-Vivid, Photo-Standard, Photo-Custom, Cinema, Game, Graphics, Sports
قابلیت ضبط
دارد
حافظه داخلی
دارد
کنترل جادویی
دارد
ُSimplink
دارد
HDR10
دارد
Dolby Vision
دارد
سایر ویژگی و امکانات
موتور تصویر : پردازنده هوشمند آلفا 9 - حالت گالری - قابلیت ضبط از طریق Time Shift

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون ال جی
ال جی
93,500,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65C2 صفحه نمایش : OLED خروجی صدا : 40 وات سیستم عامل : Webos رفرش ریت :  120 هرتز سال ساخت :  2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K Ultra HD دستیار های صوتی : Amazon، Alexa فناوری نور صفحه : Pixel Level Dimming
تلویزیون
ال جی
79,800,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 65CSخروجی صدا : 40 واتدارای هوش مصنوعی : ThinQدارای پردازنده ی : آلفا 9 نسل 5سال ساخت : 2022 میلادیپشتیبانی از : وای فای و بلوتوثرفرش ریت : 120 هرتز تصویردارای پنل : SELF-LIT...
تلویزیون
ال جی
69,000,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 75NANO75 توان صوتی : 20 وات رفرش ریت : 60 هرتز سیستم عامل : WEBOS پشتیبانی از : زبان فارسی سال ساخت : 2021 میلادی نوع نمایشگر : NANO Cell فناوری رنگ : Nano color کیفیت تصویر : 4K Ultra HD پورت ها : 3...

فهرست