×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون ال جی 65WX

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
مدل :65WX
پردازنده : 4 هسته ای
سیستم عامل :webOS
توان خروجی صدا :60 وات
نوع صفحه نمایش : OLED
سال ساخت : 2020 میلادی
سیستم های صوتی :Dolby Atmos
کیفیت تصویر :4K ULTRA HD

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

قیمت و مشخصات تلویزیون 65 اینچ OLED اسمارت ال جی 65WXPUA

در سال 2020 ال جی تلویزیون مدل 65WXPUA خود را همراه با قابلیت های بی نظیر و نوین معرفی کرد، از جلمه ویژگی های جذاب این تلویزیون خارق العاده می توان به کیفیت تصاویر زیبا، امکانات اسمارت، شیوه دیزاین لوکس و زیبا، صدا شفاف و همه جانبه و ... اشاره کرد.

با پیشرفت تکنولوژی و به کار گیری فناوری های جدید در سیستم های صوتی و تصویری، احتمالا خرید یک تلویزیون هوشمند که قیمت مناسبی داشته باشد میتواند طیف وسیعی از خریداران را به سمت خود بکشاند. تلویزیون ال جی 65B1 از مدل تلویزیون 2021 میلادی می باشد که علاوه بر کیفیت تصویر، کیفیت صدای این تلویزیون نیز از وضوح و رسای بسیار مناسبی برخوردار می باشد و صدا را به خوبی به گوش مخاطب می رساند که برای وقوع این امر از توان صوتی ۴۰ وات در این مدل استفاده شده است. 

بر طبق ادعای ال جی قابلیت هایی که جذابیت این محصول را دو چندان کرده صفحه نمایش OLED است. نمایشگر اولد با مجهز بودن به تکنولوژی دیود ساطع کننده نور قادر است در صورت تلاقی شدن با الکترسیته، نور روشنی از خود ساطع کند یعنی به بیان بهتر این نمایشگر بی نظیر می تواند رنگ های روشن را روشن تر و شفاف تر به نمایش بگذارد، همچنین از دیگر خصوصیات باور نکردنی نمایشگر OLED عرضه مه تاریکی با عمق و غلظت بیشتری است زیرا بر طبق گفته ال جی این نمایشگر قادر است به هنگام نمایش رنگ های سیاه پیکسل های خود را به طور کامل خاموش نماید.

از دیگر قابلیت های به کار گرفته شده در تلویزیون ال جی 65WXPUA می توان بلندگو های Front Firing را نام برد. بلندگو های Front Firing با دارا بودن کانال های 4.2 و همچنین قدرت خروجی با صدا 60 وات می تواند صدای پرقدرت و شفافی را به کاربران خود هدیه دهد. درکنار این خصوصیت ها سیستم عامل webOS موجود در این محصول محیط با بیش از هزاران برنامه های متنوع برای کاربران فراهم ساخته است، به گونه ای که افراد با وارد شدن به این محیط می توانند ساعت ها و حتی روز های خود را با برنامه ها و بازی ها جذاب سرگرم کنند.

اما لازم به ذکر است که کاربران برای دسترسی به برنامه ها وبازی موجود در این سیستم عامل نیاز به متصل شدن به اینترنت را دارند. به این منظور ال جی برای دسترسی سریع هودارن خود به اینترنت در این محصول فوق العاده از تکنولوژی wifi کمک گرفته است.


ال جی مدل 77GXPUA

طراحی زیبا و جذاب تلویزیون 65WXPUA

توجه به ضخامت کاغذی مانند تلویزیون ال جی 65WXPUA از یک جهت و همچنین پایه جذاب در کنار قاب باریک همگی حاکی از ساختار مدرن و هارمونی کاملا خاص است و انگار بویی از اصالت را می توان در این محصول احساس کرد.

ال جی با قرار دادن پایه های اسپیکر دار توانسته اثر کاملا هنری و جذابی را خلق کند به گونه ای که با نگاه کردن به تلویزیون بخصوص پایه های ان حس استوار و محکم به کاربران القا می شود یعنی به بیان دیگر ال جی این اطمینان را به شما می دهد که بدون هیچ گونه نگرانی تلویزیون ال جی 65WXPUA را در نقاط مختلف خانه بگذارید و از ان خاطره اسود باشد.

از طرف دیگر این تلویزیون با صفحه نمایش 65 اینچی که دارد علاوه بر این که می تواند به صورت کامل با محیط اطراف خود سازگار شود بلکه حس و حال دکوراسیون خانه یا محل که در ان قرار دارد را به طور کامل دگرگون می سازد.  

ال جی مدل 77GXPUA

صدا همه جانبه با Dolby Atmos      

کمپانی ال جی برای جذب رضایت هواداران خود، تمام تکنولوژی های جذاب صوتی خود را در تلویزیون 65WXPUA گنجانده است. از این مجموعه بی نظیر می توان به صدا همه جانبه توسط فناوری Dolby Atmos اشاره کرد. این فناوری جذاب قادر است صدا ایجاد شده توسط تلویزیون 65WXPUA را گرفته و ان را به صورت 360 درجه پخش کنند و محیط سینمایی برای کاربران فراهم سازد. به گونه ای که با قرار گرفتن در محدوده احساس حضور در دل صحنه به شما دست خواهد داد.

همچنین در کنار این ویژگی تلویزیون ال جی 65WXPUA دارای فناوری Bluetooth Sound Ready است. کاربران می توانند به جای استفاده از کابل برای انتقال داده های صوتیشان از بلوتوث برای انتقال این داده ها استفاده کنند و صدا هماهنگ و شفاف را بشنوند. همچنین لازم به گفتن است ال جی برای ایجاد صدای هماهنگ بین این محصول با سایر دستگاه هوشمند از قبیل: تلفن هوشمند، سینما خانگی و.. از تکنولوژی LG Sound Sync کمک گرفته است. 

77GXPUA

پردازنده تصویر α9 Gen 3

اکثر افراد به هنگام انتخاب یک تلویزیون بر این باور اند که کیفیت نمایش تصویر یک محصول، با جایگاه ان رابطه ای مستقیم دارد یعنی به عبارت بهتر هر چه کیفیت تصویر بهتر باشد ان محصول از منزلت و شهرت بالاتری برخوردار اند. به این منظور ال جی در تلویزیون 65WXPUA از پردازنده تصویر α9 Gen 3 بهره گرفته است.

طبق مطالب علمی منتشره شده پردازنده الفا 9 شامل میلیون ها محتوا کیفیتی است که با کمک تکنولوژی های بکار رفته در این پردازنده قادر است محتوای اصلی تصاویر را شناسایی کند و با انجام تجزیه و تحلیل های لازم زیبا ترین و شفاف ترین تصاویر را به کاربران خود هدیه می دهد. یعنی در یک کلام می توان گفت که این پردازنده هیچ جای ایرادی را برای این محصول باقی نگذاشته است.

ال جی مدل 77GXPUA

هوش مصنوعی LG ThinQ® AI در تلویزیون 65WXPUA

طبق گفته های سازنده این محصول هوش مصنوعی LG ThinQ® AI قدر است زندگی کاملا مدرن و راحتی را به خانه های شما بیاورد و تعاملی بدون مرز را با این محصول برای شما فراهم سازد. این قابلیت مدرن این امکان را برای شما فراهم می سازد که به صورت صوتی خواسته های خود را با تلویزیون ال جی 65WXPUA در میان بگذارید و این محصول با بکار گیری از این فناوری قادر به فکر کردن در مورد خواسته شما است و با انجام محاسبات سریع در کوتاه ترین زمان ممکن به خواسته شما پاسخ می دهد.

لازم به ذکر است که برای دستیابی به این ویژگی باورنکردنی کافی است دکمه وسط ریموت تلویزیون که به شکل میکروفن است را فشار دهید.

اگر به دنبال خرید تلویزیون هوشمند با رابط کاربری آسان هستید تلویزیون ال جی 50UM751 گزینه ی پیشنهادی دوزین کالا به شما می باشد.

lg 77GXPUA

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
65WXPUA

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
65 اینچ
اقلام همراه
ریموت کنترل - چهار پیچ اتصال - دفترچه راهنما
نوع صفحه نمایش
تخت
قطر نمایشگر (cm)
165 اینچ
کیفیت صفحه نمایش
4K ULTRA HD
نسبت تصویر
16:9
رزولوشن تصویر
3840*2160 پیکسل
توان خروجی صدا
60 وات
ویژگی های صدا
افزایش کیفیت صدا با AI Sound - کانال بازگشت صدا (ARC)
سیستم عامل
WEBOS
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
4 پورت
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
3 پورت
ورودی Component
دارد
پورت LAN
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
اشتراک گزاری هوشمند
YES
توضیحات صفحه نمایش
OLED
حجم گسترده رنگ ها با Wide Colour Gamut - قابلیت نمایش رنگ های مشکی به صورت دقیق - افزایش کیفیت تصویر با AI Picture - کاهش نویز تصویر
تله تکست
دارد
فرمان صوتی
Google Assistant
مشخصات تیونر
آنالوگ-دیجیتال
قابلیت DVB-s
YES
قابلیت DVB-T
دارد
سال ساخت
2020 میلادی
اندازه قاب تلویزیون
قاب باریک
ریموت کنترل
دارد
زاویه دید افقی
178 درجه
سری
9
نوع پنل
WRGB
تعداد بلندگو
4 بلندگو
صدا بهینه ساز
3 حالت (Off, Wall-Mount Type, Stand Type)
سری پردازنده
4 هسته ای
تعداد ورودی Component
1 پورت
ورودی ویدئو Composite
دارد
تعداد وروردی ویدئو Composite
1 پورت
اپتیکال
دارد
Micro Dimming
Pixel Dimming
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
نرم افزار تلویزیون هوشمند
برنامه های کاربردی
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
4K Cinema HDR
4K Upscaler
دارد
ورودی RF
دارد
قابلیت DVB-c
دارد
بلوتوث
دارد
حالت عریض تصویر
Full/Normal/Wide Zoom/Zoom
HEVC Codec
دارد
سیستم کاهنده نویز صدا
Clear Voice III
رنگ
مشکی
حالت صدا
6 حالت مختلف (Standard, News, Music, Cinema, Sport, Game)
رنگ تقویت پویا
دارد
تنظیمات حالت صدا
Standard/Music/Cinema/Game/Sports
سیستم های صوتی
Dolby Atmos
OSD Language
دارد
بلندگوی دیجیتال
دارد
امکانات ویژه
سازگار با آمازون الکسا - هوش مصنوعی ThinQ - راهنمای کاربر User Guide - سازگار با برنامه LG TV Plus - دسترسی سریع Quick Access - کنترل جهانی Universal Control - قابلیت اتصال به موبایل از طریق برنامه AirPlay
پورت RS-232C
دارد
منبع تغذیه
100V ~ 240V, 50/60Hz
حسگر روشنایی
دارد
فرمت های ورودی ویدئو
2160/24p, 2160/25p, 2160/30p, 2160/50p, 2160/60p
حالت تصویر
Vivid, Standard, Custom, Photo-Vivid, Photo-Standard, Photo-Custom, Cinema, Game, Graphics, Sports
قابلیت ضبط
دارد
حافظه داخلی
دارد
عملکرد سازگار با براویا
دارد
کنترل جادویی
دارد
ُSimplink
دارد
HDR10
دارد
Dolby Vision
دارد
سایر ویژگی و امکانات
موتور تصویر : پردازنده هوشمند آلفا 9 - حالت گالری - قابلیت ضبط از طریق Time Shift

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون ال جی
ال جی
90,500,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65C2 صفحه نمایش : OLED خروجی صدا : 40 وات سیستم عامل : Webos رفرش ریت :  120 هرتز سال ساخت :  2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K Ultra HD دستیار های صوتی : Amazon، Alexa فناوری نور صفحه : Pixel Level Dimming
تلویزیون
ال جی
79,800,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 65CSخروجی صدا : 40 واتدارای هوش مصنوعی : ThinQدارای پردازنده ی : آلفا 9 نسل 5سال ساخت : 2022 میلادیپشتیبانی از : وای فای و بلوتوثرفرش ریت : 120 هرتز تصویردارای پنل : SELF-LIT...
تلویزیون
ال جی
72,500,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 75NANO75 توان صوتی : 20 وات رفرش ریت : 60 هرتز سیستم عامل : WEBOS پشتیبانی از : زبان فارسی سال ساخت : 2021 میلادی نوع نمایشگر : NANO Cell فناوری رنگ : Nano color کیفیت تصویر : 4K Ultra HD پورت ها : 3...

فهرست