×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون ال جی 75NANO97

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
مدل :75NANO97
سری :9
کیفیت تصویر : 8K
نوع صفحه نمایش :LED
سیستم عامل :webOS
توان خروجی صدا : 40 وات
پردازنده :4 هسته ای
سال ساخت :2020 میلادی
سیستم های صوتی :Dolby Atmos

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

مشخصات تلویزیون 75 اینچ 8K اسمارت ال جی 75NANO97

مشخصات تلویزیون 75 اینچ 8K اسمارت ال جی 75NANO97

در سال 2020 کمپانی ال جی بار دیگر برای پاسخ گویی به تمام نیاز های کاربرانش دست به رویکرد باور نکردنی زد که از ان میتوان به ساخت و توزیع سری تلویزیون های ال جی nano اشاره کرد.

در واقع با پیشرفت تکنولوژی و به کار گیری فناوری های جدید در سیستم های صوتی و تصویری، احتمالا خرید یک تلویزیون هوشمند که قیمت مناسبی داشته باشد میتواند طیف وسیعی از خریداران را به سمت خود بکشاند. تلویزیون ال جی 65NANO90 از مدل تلویزیون 2021 میلادی می باشد که طراحی بسیار شیک و زیبای میباشد و از ضخامت بسیار کمی برخوردار است. همین امر سبب می‌شود تا این تلویزیون آراستگی ظاهری دکوراسیون منزل را تا حد بسیار زیادی زیباتر جلوه دهد و همچنین می توان این تلویزیون را در صورت نیاز بر روی دیوار نصب نمود.

تلویزیون های قدرتمند nano همان طور که از نامش پیداست با بهره گیری فناوری نانوسل می تواند تصاویر زیبا در کنار صدا همه جانبه به شما هدیه دهد. از جمله این سری محصولات نانو می توان تلویزیون ال جی 75nano97 را نام برد. خرید تلویزیون ال جی 75nano97 که جزء پرچم دار های این سری به حساب می اید قادر است یک بار برای همیشه تجربه شما را دگرگون سازد.

پردازنده تصویر α9 Gen3 AI Processor 8K با بکارگیری از بیش هزاران داده بصری می تواند تصویر اصلی تشخیص داده و با پردازش ان سبب بهینه سازی چشم گیر تصویر شود، به گونه ای کاربران با دیدن صحنه ایجاد شده توسط این فناوری احساس حضور در دل صحنه به ان ها دست خواهد داد. علاوه براین پردازنده تصویر الفا9 نسل سوم که اپدیت شده پردازنده تصویر نسل دوم خود است می تواند به نوبه خود صدا شفاف و زیبا نیز ایجاد کند.

در کنار این خصوصیت ال جی برای ایجاد صدا پرقدرت و شفاف از بلندگو های با قدرت خروجی صدا 40 وات و کانال صوتی 2.2 استفاده کرده است. به بیان بهتر ال جی با مجهز کردن این تلویزیون به این بلندگو ها می خواهد این نکته را حائز اهمیت قرار دهد که شما دیگر با وجود این بلندگو های لازم به پرداخت هزینه اضافه برای خرید وسایل صوتی اضافه نخواهید بود. اما به جرعت برجسته ترین ویژگی تلویزیون ال جی nano97 به بخش هوشمندی ان بازمیگردد.

ال جی برای ایجاد فضای مدرن در خانه هایتان از سیستم عامل webOS Smart TV استفاده کرده است. این سیستم عامل بینظیر با دارا بودن به بیش از صدها و هزاران برنامه می تواند شما را برای ساعت ها و حتی روز های سرگرم نماید.

طراحی تلویزیون ال جی اسمارت 75nano97

طراحی تلویزیون ال جی اسمارت 75nano97

افراد بخصوص بانو های خانه معمولا به هنگام انتخاب یک تلویزیون اولین ملاکی که در سر خود می گذرانند شیوه طراحی ان محصول می باشد. برای این منظور ال جی شیوه قابل تحسینی برای دیزاین این تلویزیون در نظر گرفته است. صفحه نمایش 75 اینچی این محصول به گونه ای دیزاین شده که می تواند دیدی خیره کنندهای از به نمایش گذاشتن تصاویر در ذهن شما ایجاد کند. علاوه بر این ضخامت این تلویزیون به گونه ای دیزاین شده که جلوی خاصی به تلویزیون ال جی nano97 بدهد.

اما خصوصیت بارز این تلویزیون هماهنگی بین اجازی ان است به گونه ای که شما با نگاه کردن به ان حس هنماهنگی و انسجام به سمت شما کمانه خواهد زد. جدا از این ویژگی ال جی از دو پایه هشتی شکل برای حمایت کامل از این تلویزیون کمک به عمل اورده است.

در نهایت باید ذکر کنم که ال جی برای ایجاد دسترسی سریع تر به پورت های خروجی، بعضی از ان ها را در کناره تلویزیون nano97 قرار داده است.

تصاویر شفاف و زیبا با فناوری 8K NanoCell در تلویزیون ال جی 75NANO97

تصاویر شفاف و زیبا با فناوری 8K NanoCell در تلویزیون ال جی 75NANO97

ای شرکت با تعریف کردن کوالتی 8K در تلویزیون ال جی 75nano97 توانسته خدمت بزرگی به کاربران خود انجام دهد. این کوالتی با استفاده از 7680*4320 پیکسل که در اختیار دارد می تواند واقعیت تصویر را از دل صحنه های بیرون کشیده و ان را به رخ کاربرانش بکشد.

علاوه براین یکی از مهم ترین خبر های که توانست جذابیت این محصول را دو چندان نماید همراه شدن کوالتی ایتکی با فناوری NanoCell بود. ال جی با استفاده از فناوری نانوسل قول زیبا ترین و جذابترین رنگ ها را به شما می دهد. اما این تمام خصوصیات این فناوری نیست بلکه شما با بکارگیری از این ترکیب بینظیر 8K NanoCell می تواند در هر زاویه این تلویزیون بنشنید و زیبا ترین و واقعت ترین تصاویری ممکن را با رنگ های زیبا ملاحظه نماید.

صدای واضح و جذاب در تلویزیون ال جی اسمارت 75nano97

صدای واضح و جذاب در تلویزیون ال جی اسمارت 75nano97

یکی از نفس گیر ترین ویژگی تلویزیون ال جی 75nano97 به مشخصات صوتی ان بازمیگردد. یعنی به عبارت بهتر اگر شما به این لیست فناوری صوتی تلویزیون ال جی nano97 نگاهی بیندازید متوجه خواهید شد که ال جی تمامی فناوری های هیجان انگیز خود را در این محصولش جاسازی کرده است.

فناوری صدا همه جانبه Dolby Atmos که از ان به عنوان غول صدا در تلویزیون های رده بالا نیز یاد می شود می تواند محیط همه جانبه برای کاربران به ارمغان بیاورد. به بیان مختصر تر این فناروی با افزودن کانال های صوتی به تلویزیون ال جی nano97 می توان صدای همه جانبه به وجود بیاورد. در کنار این خاصیت ال جی برای رفع نویز و صدا های اضافه در این محصولش از فناوری  Clear Voice استفاده کرده است.

اما مطمئنا برای شمام این مشکل رخ داده که گاهی ممکن است صدای مجری تلویزیون با صدا پخش شده هنماهنگ نباشد. به این موجب ال جی برای رفع این معضل از فناوری هماهنگ کننده صدای LG Sound Sync یاری به عمل اورده است.

فناروی های هوشمندی در تلویزیون ال جی nano97

فناروی های هوشمندی در تلویزیون ال جی nano97

ال جی با مجهز کردن تلویزیون nano97 و همچنین تلویزیون 49 اینچ ال جی مدل 49UK6450 به فناوری های هوشمندی توانسته تکاملی از یک زندگی جذاب و مدرن را برایتان فراهم اورد.

از قبیل این تکنولوژی های هوشمند می توان به هوش مصنوعی ThinQ اشاره کرد. این هوش مصنوعی با بهره گیری از المان های پیچیده میکروالکترونیکی خود می تواند شما را به گفتوگوی جذاب و بی پایان دعوت نماید. یعنی شما با استفاده از این هوش مصنوعی می توانید از این پس به جای استفاده از ریموت برای رسیدن به خواسته هایتان از صداتان استفاده نماید. این هوش مصنوعی نیز به نوبه خود قادر به گوش فرا دادن به خواسته هایتان است و با انجام محاسبات دقیق در کوتاه ترین زمان ممکن به شما پاسخ متناسب با درخواستان را خواهد داد.

اما شما زمانی می توانید به پتانسیل نهایی این قابلیت دست پیدا کنید که ان را موازی با فناروی Home Dashboard به کار ببرید. نوآوری Home Dashboard این قابلیت را به شما می دهد که تلویزیون خود را مقعر فرماندهی وسایل هوشمند خانه یتان قرار بدهید و از طریق ان وسایل اطرافتان را کنترل نماید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
75NANO97UNA

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
75 اینچ
اقلام همراه
ریموت کنترل - چهار پیچ اتصال - دفترچه راهنما
نوع صفحه نمایش
تخت
قطر نمایشگر (cm)
190 سانتی متر
سرعت رفرش تصویر/ MCI
120 هرتز
کیفیت صفحه نمایش
8K
نسبت تصویر
16:9
رزولوشن تصویر
4320×7380 پیکسل
توان خروجی صدا
40 وات
ویژگی های صدا
افزایش کیفیت صدا با AI Sound - کانال بازگشت صوتی ARC - ساب ووفر داخلی با توان 20 وات - تنظیم صدای تک لمسی One Touch Sound Tuning
سیستم عامل
WEBOS
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
4 پورت
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
3 پورت
ورودی Component
دارد
پورت LAN
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
اشتراک گزاری هوشمند
YES
توضیحات صفحه نمایش
LED
فناوری نانوسل - افزایش کیفیت تصویر با AI Picture - دقت رنگ واقعی با True Color Accuracy
تایمر خاموش
دارد
تله تکست
دارد
فرمان صوتی
Google Assistant
مشخصات تیونر
آنالوگ-دیجیتال
قابلیت DVB-s
YES
قابلیت DVB-T
دارد
سال ساخت
2020 میلادی
اندازه قاب تلویزیون
قاب باریک
ریموت کنترل
دارد
زاویه دید افقی
178 درجه
سری
9
نوع پنل
IPS
تعداد بلندگو
2 بلندگو
صدا بهینه ساز
3 حالت (Off, Wall-Mount Type, Stand Type)
سری پردازنده
4 هسته ای
تعداد ورودی Component
1 پورت
ورودی ویدئو Composite
دارد
تعداد وروردی ویدئو Composite
1 پورت
اپتیکال
دارد
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
نرم افزار تلویزیون هوشمند
برنامه های رایج
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
دارد
4K Upscaler
AI 8K Upscaler
ورودی RF
دارد
قابلیت DVB-c
دارد
بلوتوث
دارد
HEVC Codec
دارد
سیستم کاهنده نویز صدا
Clear Voice III
رنگ
مشکی
حالت صدا
6 حالت مختلف (Standard, News, Music, Cinema, Sport, Game)
رنگ تقویت پویا
دارد
تنظیمات حالت صدا
Standard/Music/Cinema/Game/Sports
سیستم های صوتی
Dolby Atmos
OSD Language
دارد
Local Dimming
دارد
امکانات ویژه
هوش مصنوعی ThinQ - قابلیت اتصال به موبایل از طریق Screen Share - دسترسی سریع (Quick Access) - کنترل جهانی (Universal Control)
منبع تغذیه
100V ~ 240V, 50/60Hz
حسگر روشنایی
دارد
فرمت های ورودی ویدئو
2160/24p, 2160/25p, 2160/30p, 2160/50p, 2160/60p
حالت تصویر
Vivid, Standard, Custom, Photo-Vivid, Photo-Standard, Photo-Custom, Cinema, Game, Graphics, Sports
قابلیت ضبط
دارد
حافظه داخلی
دارد
کنترل جادویی
دارد
ُSimplink
دارد
HDR10
HDR10 Pro
Dolby Vision
دارد
سایر ویژگی و امکانات
موتور تصویر : پردازنده هوشمند a9 -

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون ال جی
ال جی
93,500,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65C2 صفحه نمایش : OLED خروجی صدا : 40 وات سیستم عامل : Webos رفرش ریت :  120 هرتز سال ساخت :  2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K Ultra HD دستیار های صوتی : Amazon، Alexa فناوری نور صفحه : Pixel Level Dimming
تلویزیون
ال جی
79,800,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 65CSخروجی صدا : 40 واتدارای هوش مصنوعی : ThinQدارای پردازنده ی : آلفا 9 نسل 5سال ساخت : 2022 میلادیپشتیبانی از : وای فای و بلوتوثرفرش ریت : 120 هرتز تصویردارای پنل : SELF-LIT...
تلویزیون
ال جی
69,000,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 75NANO75 توان صوتی : 20 وات رفرش ریت : 60 هرتز سیستم عامل : WEBOS پشتیبانی از : زبان فارسی سال ساخت : 2021 میلادی نوع نمایشگر : NANO Cell فناوری رنگ : Nano color کیفیت تصویر : 4K Ultra HD پورت ها : 3...

فهرست