×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون ال جی 65NANO97

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
مدل :65NANO97
سری :9
کیفیت تصویر :8K
نوع صفحه نمایش : LED
سیستم عامل :webOS
توان خروجی صدا : 40 وات
پردازنده : 4 هسته ای
سال ساخت : 2020 میلادی
سیستم های صوتی : Dolby Atmos

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

مشخصات تلویزیون 65 اینچ 8K اسمارت ال جی 65NANO97

مشخصات تلویزیون 65 اینچ 8K اسمارت ال جی 65NANO97

در سال های اخیر ال جی برای به دست گرفتن بازار رقابتی صنعت لوازم صوتی و تصویری دست به ساخت سری تلویزیون های nano زد. این سری از تلویزیون که از انها به عنوان پرچم داران حال حاضر کمپانی ال جی نیز یاد می شود قادر اند با بهره گیری از فناوری های پیشرفته تجربه ای متناسب با میل شما در خدمتان قرار دهند. به این سبب امروز قصد داریم از قبیل این محصولات، تلویزیون ال جی 65nano97 را مورد بررسی قرار دهیم.

ال جی برای ارئه تصاویر زیبا با بهترین کنتراست در این تلویزیون از پنل IPS کمک گرفته است. این پنل شگفت انگیز قادر است تصاویر جذاب با زیباترین و زنده ترین رنگ ها را به نمایش بگذارد. به علاوه یکی از محبوب ترین ویژگی های IPS Panel به نمایش تصاویر زیبا در هر زاویه دید برمیگردد. به طوری که شما میتواند در زاویه های بسته نسبت به این تلویزیون بینشیند و بدون هیچ گونه کاستگی درخشان ترین تصاویر ممکن را ملاحظه نماید.

در کنار این ویژگی کاربران به لطف فناوری Ultra Surround می تواند سطح صدا حیرت اور که در سینما ها ان را تجربه کردن را به خانه های خود بیاورند. به بیان بهتر فناوری Ultra Surround با بکارگیری از بلندگو های ارتفاعی می تواند صدا همه جانبه را به ارمغان بیاورد به گونه ای که کاربران با شنیدن این صدا همه جانبه احساس حضور در تصویر به ان ها دست خواهد داد.

در واقع با پیشرفت تکنولوژی و به کار گیری فناوری های جدید در سیستم های صوتی و تصویری، احتمالا خرید یک تلویزیون هوشمند که قیمت مناسبی داشته باشد میتواند طیف وسیعی از خریداران را به سمت خود بکشاند. تلویزیون ال جی 65NANO90 از مدل تلویزیون 2021 میلادی می باشد که طراحی بسیار شیک و زیبای میباشد و از ضخامت بسیار کمی برخوردار است. همین امر سبب می‌شود تا این تلویزیون آراستگی ظاهری دکوراسیون منزل را تا حد بسیار زیادی زیباتر جلوه دهد و همچنین می توان این تلویزیون را در صورت نیاز بر روی دیوار نصب نمود.

اما به جرعت می توان گفت یکی از جذاب ترین و محبوب ترین ویژگی تلویزیون قدرتمند 65nano97 به سیستم عامل webOS Smart TV مربوط می شود. این سیستم عامل مهیج می تواند هزاران محتوا سرگرم کنند و کاربردی را در اختیار مخاطبینش قرار دهد که با دسترسی به ان کاربران قادر خواهند بود برای مدت ها خود را سرگرم نمایند. اما در نهایت لازم به ذکر است که ال جی برای در دسترس قرار دادن اینترنت در تلویزیون65nano97  از نوآوری Wi-Fi TV On استفاده کرده است.

طراحی  زیبا و مدرن در تلویزیون ال جی اسمارت 65nano97

طراحی زیبا و مدرن در تلویزیون ال جی اسمارت 65nano97

مطمئنا تا الان به این مطلب پی برده اید که در دهه های اخیر تلویزیون ها نقش به سزایی در دکوراسیون خانه ها پیدا کرده اند. این مطلب نیز به نوبه خود موجب شده که دیزاین یک تلویزیون در اولویت بالای قرار گیرد. به این منظور ال جی در دیزاین تلویزیون 65nano97 کولاک کند. قاب باریک موجود در حاشیه اطراف صفحه نمایش 65 اینچی به گونه ای دیزاین شده که توانسته ظاهر مجلل به تلویزیون ال جی اسمارت 65nano97 ببخشد.

علاوه براین موضوع، پایه های این تلویزیون طوری ساخته شده که بتواند در همان نگاه ابتدای حس استحکام بودن را در مخاطبینش القا نماید. اما یکی از خصوصیات که سبب شده این تلویزیون مرکز توجهات واقع شود لبه باریک ان است. ال جی این لبه استثنایی را به گونه ای دیزاین کرده که شما با نگاه کردن انرا همانند یک کتاب صد صفحه ای پنداشت خواهید کرد.

پشت تلویزیون ال جی nano97 به صورت کاملا منظم و یک دست ساخته شده و شما با زیر نظر گرفتن این محصول احساس ملودراماتیک به شما دست خواهد داد.

کیفیت نمایش تصویر در تلویزیون ال جی 65nano97

کیفیت نمایش تصویر در تلویزیون ال جی 65nano97

اگر به مشخصات تصویری این محصول نگاهی بیندازید متوجه این نکته خواهید شد که ال جی جذاب ترین و ممتاز ترین فناوری های خود را در ان گنجانده است. ال جی با تعریف کردن کوالتی 8K در این تلویزیون قول زیبا ترین و واقعی ترین صحنه ها را به شما می دهد. اما همراه شدن این کوالتی با فناوری nanocell  توانست اغازگر نسل جدید از وسایل صوتی و تصویر باشد. ترکیب این دو قابلیت یعنی فناوری 8K NanoCell می تواند ماهیت جدیدی از نمایش تصاویر واقعی را در ذهن افراد ایجاد کند.

اما در این میان باید خاطر نشان کنم ال جی برای رفع این مشکل که کنسول های با کیفیت 8K در حال حاضر غیر قابل دسترس هستند از فناوری 8K Upscaler بهره برده است. برطبق گفته های ال جی شما با وجود این فناوری می توانید تصاویر و ویدیو های خود را به کیفیت 8K نزدیک کنید و از ان نهایت لذت را ببرید. در کنار این خصوصیت ها شما در کنار پردازنده تصویر α9 Gen3 AI Processor 8K می توانید بهینه ترین و بی همتا ترین تصاویر ممکن را دریافت نماید.

صدا شفاف و زیبا در تلویزیون ال جی اسمارت 65nano97

صدا شفاف و زیبا در تلویزیون ال جی اسمارت 65nano97

کانال صوتی 2.2 در کنار خروجی صدا 40 وات می تواند نشانه از ان باشد که شما با پادرمیانی این مشخصات قرار است به طور کامل تجربه هایتان دگرگون شود. اما فناوری که ال جی از ان به عنوان غول صدا یاد کرده و از ان در تلویزیون های پرچم دار خود استفاده می کند DOLBY ATMOS است. این فناوری هیجان انگیز با افزودن کانال های صوتی از هر طرف می تواند محیط سه بعدی برای کاربران خلق نمایند. که کاربران با قرار گرفتن در این محدوده حس کامل صحنه به سمت ان ها کمانه خواهد زد.

تلویزیون ال جی 65nano97 با بهره جویی از تکنولوژی Clear Voice IV می تواند صدا عاری از هر نویز و صدا اضافه را به شما هدیه دهد. در نهایت ال جی برای ارائه صدا هماهنگ با صحنه های پخش شده در این محصولش از تکنولوژی LG Sound Sync کمک گرفته است.

امکانات هوشمندی در تلویزیون ال جی nano97

امکانات هوشمندی در تلویزیون ال جی nano97

به جرعت تمام می توان این ادعا را کرد که در راس استاندار های هوشمندی تلویزیون ال جی 65nano97 هوش مصنوعی ThinQ قرار دارد. این هوش مصنوعی که همانند دستیار هوشمند شما رفتار می کند می تواند این قابلیت را در اختیار شما قرار دهد که تنها با استفاده از صدا خود به خواسته هایتان برسید. این فناوری نیز به نوبه خود با گوش دادن و انجام محاسبات دقیق میتواند در سریع ترین واکنش ممکن به شما پاسخ متناسب بدهد.

اما همراه شدن این هوش مصنوعی با فناوری Home Dashboard توانسته ترکیب رویایی ایجاد کند. شما با بکارگیری از فناوری Home Dashboard می توانید تلویزیون خود را مرکز کنترل وسایل هوشمند خانه یا  محل کارتان قرار دهد. همچنین شما با استفاده از نوآوری Teletext موجود در تلویزیون ال جی nano97 دست به یادادشت بردای نکات مهم و برنامه روز مره خود بزنید.

از دیگر مدل های ال جی میتوان به مانیتور تی وی ال جی مدل 55LV640S اشاره کرد که این مدل با نام نمایشگر تجاری نیز شناخته می شود .

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
65NANO97UNA

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
65 اینچ
اقلام همراه
ریموت کنترل - چهار پیچ اتصال - دفترچه راهنما
نوع صفحه نمایش
تخت
قطر نمایشگر (cm)
165 سانتی متر
سرعت رفرش تصویر/ MCI
120 هرتز
کیفیت صفحه نمایش
8K
نسبت تصویر
16:9
رزولوشن تصویر
4320×7380 پیکسل
توان خروجی صدا
40 وات
ویژگی های صدا
افزایش کیفیت صدا با AI Sound - کانال بازگشت صوتی ARC - ساب ووفر داخلی با توان 20 وات - تنظیم صدای تک لمسی One Touch Sound Tuning
سیستم عامل
WEBOS
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
4 پورت
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
3 پورت
ورودی Component
دارد
پورت LAN
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
اشتراک گزاری هوشمند
YES
توضیحات صفحه نمایش
LED
فناوری نانوسل - افزایش کیفیت تصویر با AI Picture - دقت رنگ واقعی با True Color Accuracy
تایمر خاموش
دارد
تله تکست
دارد
فرمان صوتی
Google Assistant
مشخصات تیونر
آنالوگ-دیجیتال
قابلیت DVB-s
YES
قابلیت DVB-T
دارد
سال ساخت
2020 میلادی
اندازه قاب تلویزیون
قاب باریک
ریموت کنترل
دارد
زاویه دید افقی
178 درجه
سری
9
نوع پنل
IPS
تعداد بلندگو
2 بلندگو
صدا بهینه ساز
3 حالت (Off, Wall-Mount Type, Stand Type)
سری پردازنده
4 هسته ای
تعداد ورودی Component
1 پورت
ورودی ویدئو Composite
دارد
تعداد وروردی ویدئو Composite
1 پورت
اپتیکال
دارد
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
نرم افزار تلویزیون هوشمند
برنامه های کاربردی
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
دارد
4K Upscaler
AI 8K Upscaler
ورودی RF
دارد
قابلیت DVB-c
دارد
بلوتوث
دارد
HEVC Codec
دارد
سیستم کاهنده نویز صدا
Clear Voice III
رنگ
مشکی
حالت صدا
6 حالت مختلف (Standard, News, Music, Cinema, Sport, Game)
رنگ تقویت پویا
دارد
تنظیمات حالت صدا
Standard/Music/Cinema/Game/Sports
سیستم های صوتی
Dolby Atmos
OSD Language
دارد
Local Dimming
دارد
امکانات ویژه
هوش مصنوعی ThinQ - قابلیت اتصال به موبایل از طریق Screen Share - دسترسی سریع (Quick Access) - کنترل جهانی (Universal Control)
منبع تغذیه
100V ~ 240V, 50/60Hz
حسگر روشنایی
دارد
فرمت های ورودی ویدئو
2160/24p, 2160/25p, 2160/30p, 2160/50p, 2160/60p
حالت تصویر
Vivid, Standard, Custom, Photo-Vivid, Photo-Standard, Photo-Custom, Cinema, Game, Graphics, Sports
قابلیت ضبط
دارد
حافظه داخلی
دارد
کنترل جادویی
دارد
ُSimplink
دارد
HDR10
HDR10 Pro
Dolby Vision
دارد
سایر ویژگی و امکانات
موتور تصویر : پردازنده هوشمند a9

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون ال جی
ال جی
93,500,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65C2 صفحه نمایش : OLED خروجی صدا : 40 وات سیستم عامل : Webos رفرش ریت :  120 هرتز سال ساخت :  2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K Ultra HD دستیار های صوتی : Amazon، Alexa فناوری نور صفحه : Pixel Level Dimming
تلویزیون
ال جی
79,800,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 65CSخروجی صدا : 40 واتدارای هوش مصنوعی : ThinQدارای پردازنده ی : آلفا 9 نسل 5سال ساخت : 2022 میلادیپشتیبانی از : وای فای و بلوتوثرفرش ریت : 120 هرتز تصویردارای پنل : SELF-LIT...
تلویزیون
ال جی
69,000,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 75NANO75 توان صوتی : 20 وات رفرش ریت : 60 هرتز سیستم عامل : WEBOS پشتیبانی از : زبان فارسی سال ساخت : 2021 میلادی نوع نمایشگر : NANO Cell فناوری رنگ : Nano color کیفیت تصویر : 4K Ultra HD پورت ها : 3...

فهرست