×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون ال جی 55GXPUA

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
مدل :55GXPUA
سری :9
نوع صفحه نمایش : OLED
سیستم عامل :webOS
توان خروجی صدا :60 وات
پردازنده : 4 هسته ای
سال ساخت : 2020 میلادی
سیستم های صوتی :Dolby Atmos
کیفیت تصویر :4K ULTRA HD

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

مشخصات تلویزیون 55 اینچ OLED اسمارت ال جی 55GXPUA

مشخصات تلویزیون 55 اینچ OLED اسمارت ال جی 55GXPUA

تلویزیون ال جی 55GX یکی از محدود مدل های بود که توانست بازار رقابت صنعت وسایل صوتی و تصویر را گرم تر کند. تلویزیون ال جی اسمارت 55GX با ظاهر اراسته، کیفیت نمایش تصویر بالا و صدا شفاف که دارد توانسته در همان ابتدا عرضه خود با استقبال باورنکردنی افراد در سراسر دنیا روبه رو شود. این محصول خارق العاده با مجهز بودن به صفحه نمایش OLED قادر خواهد بود تصاویر زنده و زیبا را به وجود بیاورد.

اگر قصد خرید تلویزیون جدید را دارید و هنوز موفق به انتخاب مدل و برند خود نشدید باید این نکته توجه کنید که محصول انتخابی شما مجهز به تکنولوژی و فناوری های روز دنیا باشد. این تکنولوژی ها معمولا در اکثر تلویزیون 2021 میلادی به کار رفته است. تلویزیون سامسونگ 75AU8000 از جمله تلویزیون های هوشمندی می باشد که در بین خریداران دارای محبوبیت زیاد می باشد. پنلی که در این تلویزیون از آن استفاده شده است از نوع VA است که قادر می باشد زاویه دید بسیار گسترده ای را در اختیار کاربر قرار دهد.

تلویزیون 55GX اولد به هنگام نمایش مه تاریکی تمام پیکسل های ان منطقه را خاموش کرده که این امر سبب می شود غلظت نمایش مه تاریکی به صورت چشم گیری بالا رود. فناوری True Color Accuracy Pro نیز به نوبه خود می تواند تصاویر با کنتراست خیره کننده را به وجود اورد. به گونه ای که کاربران با دیدن صحنه های این تلویزیون حس کامل صحنه به سما انها غوطه ور خواهد شد.

علاوه براین ال جی در بخش صدا تلویزیون 55GX نیز سنگ تمام گذاشته است. کانال 4.2 در کنار قدرت خروجی صدا 60 وات می تواند تجربه شنیداری شما را به طور کامل درهم کوبد. اما به جرعت میتوان گفت یکی از بارز ترین فناوری های این تلویزیون خارق العاده به هوش مصنوعی LG ThinQ® AI بر می گردد. کاربران در زیر سایه این فناوری می تواند از صدا خود برای دستیابی به خواسته هایشان استفاده کنند.

این تلویزیون نیز با بکارگیری از فناوری LG ThinQ® AI می تواند به خواسته شما فکر و در سریع ترین واکنیش ممکن به ان پاسخ دهند. اما همراه شدن این هوش مصنوعی با فناوری Home Dashboard می تواند جذابیت این محصول را چندین برابر کنند. بر طبق ادعای ال جی شما با پا درمیانی فناوری Home Dashboard می توانید وسایل هوشمند خانه یا محل کار خود را به طور کامل کنترل نماید. ی

عنی به بیان بهتر شما به کار گیری از این دو فناوری هوشمند می توانید از تلویزیون ال جی 55GX بخواید که چراغ ها را خاموش یا روشن، مدت زمان استفاده از ماشین لباس شویی را افزایش و کار های از این قبیل را انجام دهید.

طراحی زیبا در تلویزیون ای جی اسمارت 55GX

طراحی زیبا در تلویزیون ای جی اسمارت 55GX

ال جی در ساخت و طراحی این محصول بینظیر خود دست به رویکردی تازه زده و از ان می توان به استفاده نکردن از پایه های نگه دارنده اشاره کرد. شاید در نگاه اول این ویژگی یک ایراد برای این محصول به شمار اید اما با نگاه کردن به این محصول متوجه تکنیک جذاب که ال جی به خرج داده می شوید. برطبق گفته ال جی شما در نگاه اول فقط متوجه یک تلویزیون ساده با نمایشگر بزرگ نخواهید شد بلکه شما در نگاه ابتدا به تلویزیون ال جی GX متوجه یک اثر هنری متحرک خواهید شد.

ال جی لبه اطراف صفحه نمایش 55 این محصول را به گونه ای ساخته تا بتوان جلوه ویژه به ان ببخشد. اما ویژگی سبب تعجب همگانی شده ضخامت کم تلویزیون ال جی 55GX است. ال جی در سمینار اختصارش برای توصیف این ضخامت کم از واژه ضخامت به باریکی لبه کاغذ استفاده کرده است. شما با اتصال این محصول به دیوار و نگاه کرد از جانب به این تلویزیون متوجه هیچ گونه برجستگی نخواهید شد چون این محصول با ضخامت کم که دارد می تواند به طور کامل خود را جزء از دیوار نمایش دهد.

نمایش تصاویر با کیفیت زیبا در تلویزیون ال جی اسمارت 55GX

نمایش تصاویر با کیفیت زیبا در تلویزیون ال جی اسمارت 55GX

ال جی برای ارائه تصاویر کامل واقعی و زیبا در تلویزیون ال جی 55GX ماهیت فورکی را تعریف کرده است. فناوری 4K Ultra HD بروی این محصول نشان دهنده تراکم پیکسلی بالا بروی این نمایشگر است که این امر به نوبه خود می توان موجب ایجاد تصاویر زنده و جذاب شود. به گونه ای که این فناوری می تواند به تنهای تمام حواس شما را برانگیزش نماید.

اما تکنولوژی که توانسته ذهنیتی تازه از دیدن صحنه ها بروی این تلویزیون بینظیر ایجاد کند، پردازنده α9 Gen 3 AI Processor 4K است. این پردازنده قدرتمند با بهره گیری از الگوریتم ها یادگیری عمیق می تواند دست به تجزیه و تحلیل تصاویر زده و در نهایت تصاویر زیبا و جذاب متناسب با محیط پیرامون شما را به ارمغان اورد. در کنار این خصوصیت لازم به ذکر است که نرخ باز تولید تصویر در این تلویزیون 120Hz (Native) است.

این ویژگی می تواند تصاویر را با سرعت باور نکردنی ری فرش نماید به طوری که شما با دیدن صحنه های این تلویزیون متوجه هیچ گونه پارگی تصویر نخواهید شد.

صدا شفاف و واضح درتلویزیون ال جی اسمارت 55GXPUA

صدا شفاف و واضح درتلویزیون ال جی اسمارت 55GXPUA

ال جی برای عرضه صدا زیبا و شفاف در تلویزیون 55GX لیست از مدرن ترین و بهترین فناوری های صدا را در محصول خود قرار داده است. از قبیل این فناوری های می توان به LG Sound Sync اشاره کرد. گاهی ممکن است این اتفاق نیز برای شما رخ داده باشد که صدا پخش شده با تصویر مربوط یکسان نیست. به این منظور ال جی برای جلوگیری از این امر ناخوشایند و پخش صدا هماهنگ از فناوری LG Sound Sync استفاده کرد است.

اما یکی از بارز ترین کاری که ال جی توانست با بهره گیری از ان بروی تلویزیون ال جی 55GX انجام دهد استفاده از غول صدا Dolby Atmos بود. این فناوری باورنکردنی صدا می تواند محیط صوتی همه جانبه ای که کاربران ان را در سینما تجربه کردند، به خانه های شما بیاورد. کاربران نیز با قرار گرفتن در این محیط صوتی احساس حضور در دل صحنه به ان ها منتقل خواهد شد.

مجصولات شرکت الجی از کیفیت صدای مناسبی برخوردار میباشند، تلویزیون 32 اینچ ال جی مدل 32LM6300 به بهره گیری از تکنولوژی های روز کیفیت صدا و تصویر بالایی دارد.

امکانات هوشمندی در تلویزیون اولد ال جی 55GX

امکانات هوشمندی در تلویزیون اولد ال جی 55GX

سیستم عامل webOS موجود در تلویزیون ال جی 55GX می تواند شما را به دنیا با بیش از هزاران محتوا گوناگون ببرد. شما با وارد شدن به این دنیای پرکاربرد می توانید برای ساعت ها و حتی روزها خود را سرگرم نماید. همچنین شما از این پس با استفاده از فناوری Gallery Mode می توانید دست به ذخیره سازی کنسول های مورد علاقه خود بزنید. اما یکی از جذاب ترین ویژگی های این تلویزیون در ضمینه امکانات هوشمند به تکنولوژی Apple Airplay2 برمیگردد.

کاربران با بکارگیری از این فناوری می تواند صفحه نمایش دستگاه هوشمند شان از قبیل تلفن همراه، رایانه  و سایر وسایل دیگر را به این تلویزیون انتقال دهند. در نهایت لازم به ذکر ال جی برای ایجاد راه ارتباطی سریع و اسان با انترنت از نوآوری Wi-Fi® Standard کمک گرفته است.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
55GXPUA

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
55 اینچ
اقلام همراه
ریموت کنترل - چهار پیچ اتصال - دفترچه راهنما
نوع صفحه نمایش
تخت
قطر نمایشگر (cm)
139 سانتی متر
کیفیت صفحه نمایش
4K ULTRA HD
نسبت تصویر
16:9
رزولوشن تصویر
3840*2160 پیکسل
توان خروجی صدا
60 وات
ویژگی های صدا
افزایش کیفیت صدا با AI Sound - کانال بازگشت صدا (ARC)
سیستم عامل
WEBOS
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
4 پورت
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
3 پورت
ورودی Component
دارد
پورت LAN
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
اشتراک گزاری هوشمند
YES
توضیحات صفحه نمایش
OLED
حجم گسترده رنگ ها با Wide Colour Gamut - قابلیت نمایش رنگ های مشکی به صورت دقیق - افزایش کیفیت تصویر با AI Picture - کاهش نویز تصویر
تله تکست
دارد
فرمان صوتی
Google Assistant
مشخصات تیونر
آنالوگ-دیجیتال
قابلیت DVB-s
YES
قابلیت DVB-T
دارد
سال ساخت
2020 میلادی
اندازه قاب تلویزیون
قاب باریک
ریموت کنترل
دارد
زاویه دید افقی
178 درجه
سری
9
نوع پنل
IPS
تعداد بلندگو
4 بلندگو
صدا بهینه ساز
3 حالت (Off, Wall-Mount Type, Stand Type)
سری پردازنده
4 هسته ای
تعداد ورودی Component
1 پورت
ورودی ویدئو Composite
دارد
تعداد وروردی ویدئو Composite
1 پورت
اپتیکال
دارد
Micro Dimming
Pixel Dimming
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
نرم افزار تلویزیون هوشمند
برنامه های کاربردی
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
4K Cinema HDR
4K Upscaler
دارد
ورودی RF
دارد
قابلیت DVB-c
دارد
بلوتوث
دارد
سیستم کاهنده نویز صدا
Clear Voice III
رنگ
مشکی
حالت صدا
6 حالت مختلف (Standard, News, Music, Cinema, Sport, Game)
رنگ تقویت پویا
دارد
تنظیمات حالت صدا
Standard/Music/Cinema/Game/Sports
سیستم های صوتی
Dolby Atmos
OSD Language
دارد
سیستم ECO
دارد
امکانات ویژه
سازگار با آمازون الکسا - هوش مصنوعی ThinQ - راهنمای کاربر User Guide - سازگار با برنامه LG TV Plus - دسترسی سریع Quick Access - کنترل جهانی Universal Control - قابلیت اتصال به موبایل از طریق برنامه AirPlay
پورت RS-232C
دارد
منبع تغذیه
100V ~ 240V, 50/60Hz
حسگر روشنایی
دارد
فرمت های ورودی ویدئو
2160/24p, 2160/25p, 2160/30p, 2160/50p, 2160/60p
حالت تصویر
Vivid, Standard, Custom, Photo-Vivid, Photo-Standard, Photo-Custom, Cinema, Game, Graphics, Sports
قابلیت ضبط
دارد
حافظه داخلی
دارد
کنترل جادویی
دارد
ُSimplink
دارد
Dolby Vision
دارد
سایر ویژگی و امکانات
موتور تصویر : پردازنده هوشمند آلفا 9

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون ال جی
ال جی
90,500,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65C2 صفحه نمایش : OLED خروجی صدا : 40 وات سیستم عامل : Webos رفرش ریت :  120 هرتز سال ساخت :  2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K Ultra HD دستیار های صوتی : Amazon، Alexa فناوری نور صفحه : Pixel Level Dimming
تلویزیون
ال جی
79,800,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 65CSخروجی صدا : 40 واتدارای هوش مصنوعی : ThinQدارای پردازنده ی : آلفا 9 نسل 5سال ساخت : 2022 میلادیپشتیبانی از : وای فای و بلوتوثرفرش ریت : 120 هرتز تصویردارای پنل : SELF-LIT...
تلویزیون
ال جی
72,500,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 75NANO75 توان صوتی : 20 وات رفرش ریت : 60 هرتز سیستم عامل : WEBOS پشتیبانی از : زبان فارسی سال ساخت : 2021 میلادی نوع نمایشگر : NANO Cell فناوری رنگ : Nano color کیفیت تصویر : 4K Ultra HD پورت ها : 3...

فهرست