×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون ال جی 75NANO906

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
مدل :75NANO906
فناوری :NanoCell
سیستم عامل :webOS
نوع صفحه نمایش : LED
 توان خروجی صدا :20 وات
سری پردازنده :α7 Gen3
سال ساخت : 2020 میلادی
سیستم های صوتی : Dolby Digital
کیفیت تصویر : 4K ULTRA HD

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

مشخصات و ویژگی های تلویزیون 75 اینچ فورکی اسمارت ال جی 75NANO906

مشخصات و ویژگی های تلویزیون 75 اینچ فورکی اسمارت ال جی 75NANO906

تلویزیون ال جی 75nano906 در سال 2020 توسط کمپانی ال جی ساخته شد. این تلویزیون خوش سبک توانست در همان ابتدا ورود خود مورد استقبال بی نظیر مردم از سراسر جهان قرار گیرد. اگر شما به مشخصات تلویزیون ال جی nano906 نگاهی بیندازید متوجه این نکته خواهید شد که تمام ویژگی های یک پرچم دار واقعی در ان نقش بسته است.

در واقع با به روز شدن تکنولوژی و کنسول های بازی و همچنین فیلم های باکیفیت باعث شده است تا کاربران خواه ناخواه برای تماشای تصاویر باکیفیت تر تلویزیون های خود را ارتقا دهند. اگر شما هم به فکر خرید تلویزیون با فناوری های روز دنیا هستید، تلویزیون 2021 میلادی در این دسته تلویزیون ها قرار می گیرند. تلویزیون ال جی 55UP8150 از جمله مدل های این شرکت می باشد که از تمام فناوری های روز دنیا بهره مند می باشد که دارای صفحه نمایش ال ای دی می باشد و همچنین کیفیت تصویر خروجی در نظر گرفته شده برای آن به صورت 4K است.

از جمله این مشخصات تلویزیون ال جی 75nano906 میتوان به کوالتی  4K اشاره کرد. این فناوری بی نظیر با 8 میلیون پیکسل که در اختیار دارد می تواند تجربه ای دلنشین از نمایش صحنه های این تلویزیون انتقال دهد. اما قرار گرفتن این ویژگی در کنار تکنولوژی nanocell توانسته نقطه عطفی در تاریخ وسایل صوتی و تصویری ایجاد نماید. یعنی به بیان بهتر تلویزیون ال جی nano906 در زیر سایه این فناوری قادر است تصاویر شفاف و واقعی را از هر زاویه دید به کاربران پیشکش نماید.

علاوه بر این خصوصیات از دیگر مشخصات این تلویزیون خارق العاده میتوان نوآوری صدا LG Sound Sync را نام برد. ممکن است این امر برای شما نیز رخ داده باشد که به هنگام تماشا فیلم صدا با تصاویر پخش شده هماهنگ نباشد. به این منظور ال جی برای رفع این مساله از فناوری LG Sound Sync کمک گرفته است این فناوری با بهره جویی از الگوریتم های پیچیده قادر است صدا کامل هماهنگ را از تلویزیون ال جی nano906 پخش نماید.

اما جدا از این قابلیت ها این کالا برای ایجاد فضایی مدرن و راحت از تکنولوژی Home Dashboard استفاده کرده است. شما به واسطه این فناوری قادر خواهید بود که وسایل هوشمند خود را به این تلویزیون وصل و از طریق ان به کنترل خانه یا محل کارتان بپردازید. در بین انواع برندهای بازار پیشنهاد ما خرید تلویزیون الجی میباشد.

طراحی زیبا و مدرن تلویزیون 75 اینچ ال جی 75NANO906

طراحی زیبا و مدرن تلویزیون 75 اینچ ال جی 75NANO906

تلویزیون ال جی 75nano906 با فاکتور های چشم گیری که در ان تعبیه شده توانسته خود را در دل مخاطبینش خواستنی و جذاب جلوه دهد. از قبیل این فاکتور ها میتوان به صفحه نمایش 75 اینچی ان اشاره کرد. این صفحه نمایش بزرگ توانسته انتخابی عالی برای سالن بزرگ باشد. همچنین وجود ضخامت باریک در این محصول سبب شده جلوه ویژه به ان ببخشد.

به گونه ای که با نگاه کردن به این تلویزیون شما ان را همانند یک اثر هنری متحرک پنداشت خواهید کرد. اما از دیگر فاکتور مهم در این تلویزیون می توان قاب باریک اطراف صفحه نمایش اشاره کرد. این قاب باریک به گونه ای دیزاین شده که شما در نگاه اول ان را جزء از صفحه نمایش پنداشت خواهید کرد که البته با نگاه دقیق تر متوجه ظرافت کاری این قاب شگفت انگیز خواهید شد.

همچنین وجود پایه های هشت شکل در این محصول توانسته حس استحکام بودن را به کاربرانش انتقال دهد. اما در اخر گفتن این نکته دور از لطف نیست که ال جی برای دسترسی فوری به پورت های خروجی بخشی از ان را در اطراف این تلویزیون قرار داده است.

کیفیت تصویر فوق العاده زیبا  در تلویزیون ال جی 75NANO906

کیفیت تصویر فوق العاده زیبا در تلویزیون ال جی 75NANO906

به جرعت می توان گفت که همراه شدن تلویزیون ها با فناوری نانوسل یکی از مهم ترین رویداد های دوره اخیر در محصولات صوتی و تصویری است. اما یکی از اعتبار های این فناروی به Nano Colour برمی گردد. این فناوری با استفاده از ذرات نانو متری قادر است کنتراست تصاویر را به گونه ای افزایش دهد که موجب تولید رنگ های طبیعی شود. علاوه براین خصوصیات تلویزیون ال جی 75nano906 به پردازنده تصویر α7 Gen3 Processor 4K مجهز شده است.

این پردازنده با کمک بیش از هزاران داده بصری که دارد می تواند حرکت، وضوح و حتی صدا تصاویر را بهتر کند تا کاربران بتواند حس کامل صحنه را دریافت نمایند. اما یکی از خصوصیات بارز این محصول به فناوری 4K Upscaler بر می گردد. این فناوری بدون توجه به محتوا  اولیه می تواند ان را به کوالتی فورکی نزدیک نمایید یعنی در یک کلام با وجود این فناوری دیگر لازم نیست نگران کنسول های قدیمی خود باشید.

همچنین لازم به ذکر است که تلویزیون ال جی nano906na قادر به پشتیبانی از تکنولوژی Motion Pro است. این فناوری بی نظیر می تواند خبر دیوانه کننده برای ان دسته از افراد باشد که دنیایی ورزش علاقه شدید دارند زیرا شما با وجود همچنین ویژگی می توانید همه حرکت های سریع را با نرخ باز تولید فوق العاده ببینید. اما در نهایت این تلویزیون امکان پشتیبانی از فرمت های چون HDR10 Pro، HDR و HLG را دارد.

از تلویزیون 49 اینچ ال جی مدل 49UM7300  میتوان بعنوان یک محصول مناسب و با کیفیت نام برد. این محصول یکی از پرفروش ترین مدل های الجی میباشد.

صدای شفاف در تلویزیون ال جی 75nano906

صدای شفاف در تلویزیون ال جی 75nano906

بر خلاف نظر عموم که بر این باور اند که کیفیت نمایش تصویر در یک محصول میتواند جایگاه ان را توصیف نماید ، صدا نیز به همان اندازه میتواند ملاک مهمی باشد. به این منظور ال جی تمام فناوری های صدا خود را این محصول فوق العاده گنجانده است. از قبیل این خصوصیات می توان به کانال صوتی 2.2 و خروجی صدا 40 وات اشاره کرد. این خصوصیات باورنکردنی به تنهایی می توانند گوش های شما را به معاشرت جذاب بکشاند.

همچنین فناوری Dolby Atmos نیز به نوبه خود میتواند صدای همه جانبه به ارمغان بیاورد. یعنی به بیان بهتر این فناوری با اضافه کردن کانال های صوتی می تواند محوطه صوتی ایجاد کند که با قرار گرفتن در این محوطه احساس حضور در دل صحنه به شما انتقال خواهد یافت. جدا از این وجود Clear Voice III این اطمینان را به شما خواهد داد که در تلویزیون ال جی 75nano906 قرار است صدا واضح وشفافی که از هر گونه نویزی به دور است را بشنوید.

علاوه براین ال جی برای ایجاد ارتباط سریع به دنیایی بیرون از فناوری Bluetooth Surround Ready  استفاده کرده است. مخاطبین با بهره برداری از این فناوری میتوانند از طریق بلوتوث وسایل هوشمند خود را به این تلویزیون وصل نمایند.

امکانات هوشمندی در تلویزیون ال جی nano906

امکانات هوشمندی در تلویزیون ال جی nano906

اما یکی از مهم ترین و جذاب ترین قابلیت های این تلویزیون به دستیار هوشمند این تلویزیون بر می گردد. یعنی به عبارت ساده تر ال جی برای ایجاد محیط مدرن و رفاه از هوش مصنوعی LG ThinQ AI بهره برده است. این هوش مصنوعی قادر است مخاطبین خود را به گفتوگو جذاب دعوت نماید یعنی به بیان بهتر شما می توانید از این به بعد تنها با استفاده از صدایتان به خواسته هایتان برسید.

اما این تمام خصوصیات هوشمندی این تلویزیون بی نظیر نیست بلکه وجود سیستم عامل webOS Smart TV در این تلویزیون می تواند محیط سرگرم کنند را به شما هدیه دهد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
75NANO906NA

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
75 اینچ
اقلام همراه
باتری - کنترل - کابل برق
وزن
وزن با پایه : 35.6 کیلوگرم - وزن بدون پایه : 34.9 کیلوگرم - وزن بسته بندی : 45.8 کیلوگرم
نوع صفحه نمایش
تخت
قطر نمایشگر (cm)
190 سانتی متر
سرعت رفرش تصویر/ MCI
TM200 (Refresh Rate 100Hz)
توان مصرف برق
مصرف برق آماده به کار کمتر از 0.5W
رزولوشن فیلم
4K
کیفیت صفحه نمایش
4K ULTRA HD
نسبت تصویر
16:9
رزولوشن تصویر
3840*2160 پیکسل
نوع باند و اسپیکر
2 کاناله
توان خروجی صدا
20 وات
ویژگی های صدا
AC4, AC3 (Dolby Digital), EAC3, HE-AAC, AAC, MP2, MP3, PCM, WMA, apt-X - LG Smart Speaker
سیستم عامل
WEBOS
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
4 پورت
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
3 پورت
ورودی Component
دارد
پورت LAN
دارد
خروجی هدفون
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
اشتراک گزاری هوشمند
YES
توضیحات صفحه نمایش
LED
فناوری NanoCell - موتور پردازنده α7 Gen3 Processor 4K
تایمر خاموش
دارد
تله تکست
دارد
فرمان صوتی
Intelligent Voice Recognition - LG Voice Search - Amazon Alexa Compatible
مشخصات تیونر
آنالوگ-دیجیتال
قابلیت DVB-s
YES
قابلیت DVB-T
دارد
صرفه جویی در انرژی
دارد
سال ساخت
2020 میلادی
اندازه قاب تلویزیون
قاب باریک
ریموت کنترل
دارد
زاویه دید افقی
178 درجه
سری
9
نوع پنل
IPS
تعداد بلندگو
2 بلندگو
سری پردازنده
4 هسته ای
تعداد ورودی Component
1 پورت
ورودی ویدئو Composite
دارد
تعداد وروردی ویدئو Composite
1 پورت
ورودی CI-Slot
دارد
اپتیکال
دارد
Micro Dimming
Full Array Dimming
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
نرم افزار تلویزیون هوشمند
دارد
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
Cinema HDR
4K Upscaler
دارد
ورودی RF
دارد
قابلیت DVB-c
دارد
بلوتوث
دارد
قابلیت پخش USB
دارد
HEVC Codec
دارد
سیستم کاهنده نویز صدا
Clear Voice III
رنگ
مشکی
سیستم های صوتی
Dolby Digital
OSD Language
دارد
ابعاد خالص(سانتی متر)
ابعاد با پایه : 1677*1025*361 میلی متر - ابعاد بدون پایه : 1677*966*72.9 میلی متر
ابعاد بسته (سانتی متر)
ابعاد بسته بندی : 1823*1166*231 میلی متر
امکانات ویژه
LG ThinQ AI - گفتار به متن - AI UX - اتصال به موبایل - Google Assistant - AI Recommendation - Home Dashboard - Amazon Echo Compatible - ThinQ App - Google Home Compatible - Auto Device Detection
تقویت کننده کنتراست پیشرفته (ACE) تصویر
دارد
منبع تغذیه
AC 100 ~ 240V 50-60Hz
قابلیت ضبط
دارد
حافظه داخلی
دارد
کنترل جادویی
دارد
ُSimplink
دارد
HDR10
دارد
HLG
دارد
سایر ویژگی و امکانات
Gallery - Network File Browser - Sports Alert - 360° VR Play - دسترسی به سایت مضر را مسدود کنید- Quick Access - Mobile TV On - حالت هتل

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون ال جی
ال جی
90,500,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65C2 صفحه نمایش : OLED خروجی صدا : 40 وات سیستم عامل : Webos رفرش ریت :  120 هرتز سال ساخت :  2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K Ultra HD دستیار های صوتی : Amazon، Alexa فناوری نور صفحه : Pixel Level Dimming
تلویزیون
ال جی
79,800,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 65CSخروجی صدا : 40 واتدارای هوش مصنوعی : ThinQدارای پردازنده ی : آلفا 9 نسل 5سال ساخت : 2022 میلادیپشتیبانی از : وای فای و بلوتوثرفرش ریت : 120 هرتز تصویردارای پنل : SELF-LIT...
تلویزیون
ال جی
72,500,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 75NANO75 توان صوتی : 20 وات رفرش ریت : 60 هرتز سیستم عامل : WEBOS پشتیبانی از : زبان فارسی سال ساخت : 2021 میلادی نوع نمایشگر : NANO Cell فناوری رنگ : Nano color کیفیت تصویر : 4K Ultra HD پورت ها : 3...

فهرست