×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون ال جی 49UN7100

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
مدل :49UN7100
نوع پنل :IPS
توان خروجی صدا : 20 وات
سیستم عامل : WebOS
سری پردازنده : 4 هسته ای
سال ساخت : 2020 میلادی
کیفیت صفحه نمایش : 4K Ultra HD
مشخصات تیونر :  آنالوگ-دیجیتال
تعداد پورت ها :3 عدد HDMI، دو عدد USB

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

مشخصات تلویزیون 49 اینچ فورکی اسمارت ال جی 49UN7100

مشخصات تلویزیون 49 اینچ فورکی اسمارت ال جی 49UN7100

تلویزیون ال جی 49UN7100 از تلویزیون های سری 7 شرکت LG می باشد که با فناوری های بسیار هوشمند و جدید تولید و روانه بازار شده است کمپانی ال جی برای تلویزیون های خود سنگ تمام گذاشته و برای جذب طرفداران بیشتر رو به هر فناوری و تکنولوژی اورده است.  طراحی تلویزیون ال جی دقیقاً برگرفته از یک نوع تلویزیون میان ‌رده که با نگاه کلی به ظاهر آن ساده و در عین حال شیک بودنش را به کاربر القا می‌کند.

در واقع داشتن یک تلویزیون با قابلیت های روز دنیا باعث شده تلویزیون 2021 میلادی در کانون توجه خریداران قرار بگیرند. این تلویزیون ها دارای سیستم کاربری آسان، کیفیت تصویر 4k،اتصال به اینترنت و طراحی زیبا و ...می باشند. تلویزیون سامسونگ 50AU7000 یکی دیگر از مدل های تلویزیون هوشمند 2021 می باشد که در این مدل برای بالا بردن هر چه بیشتر کیفیت تصویر از فناوری کریستال در ساخت صفحه نمایش آن استفاده شده است که این فناوری باعث می شود سطح درخشندگی تصاویری که در خروجی ارائه می‌شود، تا حد بسیار زیادی افزایش یابد.

 تلویزیون ال جی UN7100 همانند دیگر مدل های هوشمند این کمپانی به سیستم عامل webOS مجهز شده است این سیستم عامل رابط کاربری ساده، جذاب و رنگارنگی دارد و سرعت عملکرد مناسبی را پیش روی کاربران قرار می دهد. هوش مصنوعی LG ThinQ AI مانند یک ربات پاسخو است که فکر کردن را دارد و می تواند محصولات خانه شما را به هم وصل کند تا بتوانید آن ها را از راه دور کنترل کنید.

این تکنولوژی پا را فراتر از حد هوشمند بودن گذاشته است بعد از مدتی آشنایی با شما یاد می گیرد که شما به کدام موسیقی یا شبکه علاقه دارید. تلویزیون 49UN7100 دارای کیفیت تصویر 4k می باشد و تصاویر را با رزولوشن 2160×3840 پیکسل به معرض نمایش می گذارد که حتی تا ب این لحظه نیز کیفیت قانع کننده‌ای را به همراه خود آورده است.

موتور پردازشگر تصویر و اسکن تصویر 100 هرتز می تواند تصاویر با کیفیت عالی و قابل قبولی عرضه کند، در واقع موتور پردازشگر تصویر با تجزیه و تحلیل عناصر داخلی تصاویر، به بهبود کیفیت تصویر می پردازد. اسکن تصویر نیز موجب کاهش تاری تصاویر پر سرعت مانند مسابقات ورزشی می شود. قابلیت ارتقاء کیفیت تصویر Upscaler نیز کیفیت فورکی را جایگزین کیفیت‌های پایین می‌کند تا شما از این طریق بتوانید حتی فیلم‌هایی با کیفیت پایین را به خوبی و با دقت و همچنین وضوح بالا ببینید.

توان 20 وات همراه با بلندگوهای همه‌جانبه که از هر جهتی بلندگوهای تلویزیون ال جی 49UN7100 می‌توانند کیفیت خوبی را با خود به همراه بیاورند. فناوری Ultra Surround به منظور شبیه سازی صدای مجازی، صدا را در کانال های مختلف صوتی تفکیک می کند و حس صدایی سه بعدی را کاربر القا خواهد کرد. 

تجربه دیداری وسیع و همه جانبه در تلویزیون ال جی 49UN7100

تجربه دیداری وسیع و همه جانبه در تلویزیون ال جی 49UN7100

در نمایشگر تلویزیون ال جی UN7100 از کیفیت تصویر 4k و پنل IPS استفاده شده است که باعث می شود تصاویر از هر زاویه، کاملا دقیق و با بالاترین کیفیت نمایش داده شوند. تلویزیون ال جی 49 اینچ دارای نمایشگر LED است،این نمایشگر  LED مجهز به 2160 × 3840 پیکسل است.

خصوصیتی که جذابیت این تلویزیون را دو چندان کرده  4K Upscaler است. با استفاده از تکنولوژی 4k Upscaler مخاطبین قادر اند، تصاویر با کیفیت پایین را به رزولوشن 4k نزدیک کنند و از ان تا حد امکان لذت کافی را ببرند. 

همچنین در این تلویزیون از استاندارد کیفیت تصویر Active HDR  استفاده شده است که همین امر باعث پشتیبانی تلویزیون ال جی 49UN7100 از فرمت های تصویری Dolby Vision،  HDR10 و HLGشده است. با استفاده Quad Core Processor می تواند سرعت پردازش تصاویر را بالا ببرد، که علاوه بر سرعت بی نظیر این پردازنده چهار هسته ای قادر است؛ همزمان یک دستور چند گانه را نیز اجرا کنند.

فناوری Advanced Colour Enhancer بر روی تلویزیون un7100 قادر به ارائه ی رنگ های بیشمار جذاب و غنی است. از دیگر خصوصیت این فناوری، تقویت رنگ های بکار گرفته شده در صحنه های این تلویزیون است که سبب می شود رنگ ها به شکلی طبیعی به نمایش گذاشته شوند.

لحظات شنیداری لذت بخشی را با تلویزیون 49UN7100 سپری کنید 

لحظات شنیداری لذت بخشی را با تلویزیون 49UN7100 سپری کنید

اکثر افراد بر این باور اند که کیفیت نمایش تصاویر یک محصول گویای همه چیز است اما این باور چیزی جزء یک باور غلط نیست زیرا دیدن صحنه های جذاب و زیبا به تنهایی قادر به پاسخ گویی نیاز مخاطبین خود نیست بلکه وجود یکی دیگر از ویژگی هایی که سبب می شود تاثیر عالی بر روی مخاطبین خود بگذارد صدای ان محصول است.

خوشبختانه تلویزیون 49UN7100 با خروجی 20 وات و کانال 2.0 و همچنین فناوری های صدایی که دارد سبب شده جایگاه ویژه ای در دل کاربران برای خود به ارمغان بیاورد. از جمله این تکنولوژی می توان LG Sound Sync را نام برد، همگام ساز صدای LG Sound Sync این امکان را به کاربران می دهد که در صورت اتصال این محصول به سینما خانگی یا هر وسیله صوتی دیگر، صدا هماهنگ و شفاف را به کاربران هدیه دهد.

فناوری DTS در تلویزیون ال جی 49UN7100 نیز صداها را به صورت کامل تجزیه می کند و صدای کاملا دیجیتال را تولید می کند و صدای غنی را با تمام جزییات اصلی و به صورت واقعی پخش می کند در واقع صدا با تمام جزییات پخش خواهد شد. فناوری شفاف سازی صدا Clear Voice III نیز با تشخیص صدای اصلی از صدای پس زمینه، نویز و بافت اضافی صدا را حذف کرده و صدای اصلی را تقویت می کند.

کارایی برتر با فناوری‌های اسمارت پیشرفته در تلویزیون 49 اینچ ال جی UN7100 

کارایی برتر با فناوری‌های اسمارت پیشرفته در تلویزیون 49 اینچ ال جی UN7100

در تلویزیون UN7100 و همچنین تلویزیون 50 اینچ ال جی مدل 50UN8100 از سیستم عامل webOS استفاده شده است که انواع امکانات هوشمند را در اختیار شما قرار میدهد. وب او اس دنیای با بیش از هزاران برنامه سرگرم کننده برای مخاطبینش خلق می کند، به طوری که کاربران با وارد شدن به این دنیای بی نظیر قادر خواهند بود که ساعت و یا حتی روز ها خود را با این برنامه ها سرگرم کنند.

فروشگاه محتوای ال جی LG Content Store به شما این امکان را می دهد تا بدون پرداخت هیچ گونه هزینه اضافه ای به فیلم های سینمای و برنامه های روز دنیا دسترسی کامل داشته باشند.  تکنولوژی میراکاست Miracast برای اتصال بی سیم دستگاه به تلویزیون کاربرد دارد تا تصاویر این دستگاه ها از طریق نمایشگر فوق العاده تلویزیون پخش شود.

هوش مصنوعی ThinQ امکان اجرای صدها دستور صوتی مبتنی بر هوش مصنوعی را فراهم کرده است. یعنی شما می توانید از طریق ریموت کنترل تلویزیون با تلویزیون در ارتباط باشید. فناوری هوش مصنوعی همراه با دستیار صوتی Google Assistant به اوج تکامل خود در تلویزیون ال جی 49UN7100 می‌رسد.

 با وجود مرورگر اینترنتی شما می توانید مطالب فراوانی را سرچ و دانلود نمایید و در هر زمان به دیدن ان ها بپردازید. با استفاده از Wi-Fi به تلویزیون متصل به اینترنت می شوید که یک روش بدون سیم است برای استفاده از این قابلیت تلویزیون هم می‌توانید دستورات صوتی خود را به ریموت کنترل بگویید و هم از دستگاه‌های آمازون الکسا استفاده کنید. 

قابلیت AirPlay از ویژگی های متمایز کننده ی تلویزیون ال جی UN7100 است که به انواع دستگاه های اپل APPLE نظیر گوشی آیفون و تبلت های آیپد نیز اجازه ی وصل شدن به تلویزیون ال جی را می دهد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
49UN7100

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
49 اینچ
وزن
وزن خالص : 11.1 کیلوگرم - وزن بسته بندی : 13.5 کیلوگرم
نوع صفحه نمایش
تخت
قطر نمایشگر (cm)
123 سانتی متر
توان مصرف برق
حالت آماده به کار 0.5W
رزولوشن فیلم
4K
کیفیت صفحه نمایش
4K ULTRA HD
نسبت تصویر
16:9
رزولوشن تصویر
3840*2160 پیکسل
نوع باند و اسپیکر
2 کاناله
توان خروجی صدا
20 وات
ویژگی های صدا
Ultra Surround - Bluetooth Surround - Wireless audio synchronization
سیستم عامل
WEBOS
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
3 پورت
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
2 پورت
ورودی Component
دارد
پورت LAN
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
اشتراک گزاری هوشمند
YES
توضیحات صفحه نمایش
Advanced HDR by Technicolor - Auto Low Latency Mode - FILMMAKER MODE
LED
تایمر خاموش
دارد
تله تکست
دارد
مشخصات تیونر
آنلوگ-دیجیتال
قابلیت DVB-s
YES
قابلیت DVB-T
دارد
سال ساخت
2020 میلادی
اندازه قاب تلویزیون
قاب باریک
ریموت کنترل
دارد
زاویه دید افقی
178 درجه
سری
7
نوع پنل
IPS
تعداد بلندگو
2 بلندگو
سری پردازنده
4 هسته ای
تعداد ورودی Component
1 پورت
ورودی ویدئو Composite
دارد
تعداد وروردی ویدئو Composite
1 پورت
ورودی CI-Slot
دارد
اپتیکال
دارد
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
نرم افزار تلویزیون هوشمند
دارد
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
دارد
4K Upscaler
دارد
ورودی RF
دارد
DLNA
دارد
قابلیت DVB-c
دارد
بلوتوث
دارد
قابلیت پخش USB
دارد
HEVC Codec
دارد
رنگ
مشکی
OSD Language
دارد
ابعاد خالص(سانتی متر)
ابعاد با پایه : 1108*708*231 میلی متر - ابعاد بدون پایه : 1108*649*79.5 میلی متر
ابعاد بسته (سانتی متر)
ابعاد بسته بندی : 1197*775*162 میلی متر
امکانات ویژه
Compatibility with LG ThinQ - LG ThinQ - LG Home Dashboard - Google Assistant - Amazon Alexa - دسترسی سریع - TV broadcast recording - اتصال تلفن همراه - Apple HomeKit - Apple AirPlay 2
قابلیت ضبط
دارد
حافظه داخلی
دارد

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون ال جی
ال جی
92,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65C2 صفحه نمایش : OLED خروجی صدا : 40 وات سیستم عامل : Webos رفرش ریت :  120 هرتز سال ساخت :  2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K Ultra HD دستیار های صوتی : Amazon، Alexa فناوری نور صفحه : Pixel Level Dimming
تلویزیون
ال جی
79,800,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 65CSخروجی صدا : 40 واتدارای هوش مصنوعی : ThinQدارای پردازنده ی : آلفا 9 نسل 5سال ساخت : 2022 میلادیپشتیبانی از : وای فای و بلوتوثرفرش ریت : 120 هرتز تصویردارای پنل : SELF-LIT...
تلویزیون
ال جی
72,500,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 75NANO75 توان صوتی : 20 وات رفرش ریت : 60 هرتز سیستم عامل : WEBOS پشتیبانی از : زبان فارسی سال ساخت : 2021 میلادی نوع نمایشگر : NANO Cell فناوری رنگ : Nano color کیفیت تصویر : 4K Ultra HD پورت ها : 3...

فهرست