×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون ال جی 55UN8060

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
مدل :55UN8060
نوع پنل :IPS
توان خروجی صدا :20 وات
سیستم عامل : WebOS
سری پردازنده : 4 هسته ای
کیفیت صفحه نمایش :4K Ultra HD
سال ساخت :2020 میلادی
مشخصات تیونر : آنالوگ-دیجیتال
تعداد پورت ها : 4 عدد HDMI ، دو عدد USB

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

مشخصات تلویزیون ال جی 55UN8060 با کیفیت 4K

مشخصات تلویزیون 55 اینچ فورکی اسمارت ال جی 55UN8060

 رزولوشن تصویر تلویزیون ال جی 55UN8060 مانند تمامی تلویزیون های 4K دیگر 2160×3840 پیکسل است و در مجموع 8 میلیون پیکسل برای تشکیل یک تصویر دست در دست هم می دهند. روشنایی از نوع Direct LED وظیفه ی تاباندن نور را به صفحه نمایش بر عهده دارد و هیمن عامل دلیل اصلی باریکی و ظرافت بیش از اندازه ی تلویزیون ال جی است. 

فناوری true color Accuracy با پوشش دادن طیف های رنگی تصاویری پر رنگ و شاداب را خلق می کند. فناوری HDR به معنای محدوده ی دینامیکی بالا می باشد و با افزایش دادن طیف رنگی تصویر و زیاد کردن نسبت کنتراست محتوایی با کیفیت و واقعی با رنگ هایی واقعی و زنده را به معرض نمایش می گذارد. قابلیت جدید هوش مصنوعی ThinQ در این تلویزیون کاربری راحت و جذابی را برای شما به ارمغان آورده است.

 در واقع با پیشرفت تکنولوژی و به کار گیری فناوری های جدید در سیستم های صوتی و تصویری، احتمالا خرید یک تلویزیون هوشمند که قیمت مناسبی داشته باشد میتواند طیف وسیعی از خریداران را به سمت خود بکشاند. تلویزیون ال جی 50UP7750 از مدل تلویزیون 2021 میلادی می باشد که صفحه نمایش استفاده شده در تلویزیون ال جی 50UP7750 به صورت ال ای دی می باشد و کیفیت تصویر خروجی آن 4K است. این کیفیت تصویر می تواند خروجی را با وضوح بسیار مناسبی به کاربر نمایش دهد. 

پشتیبانی از قابلیت سرچ صوتی نظیر Google Assistant، Amazon Alexa و .... این تلویزیون را به محصولی هوشمند تبدیل کرده است. گیرنده ی دیجیتالی نیز توانایی پخش انواع کانال های صدا و سیما و خارجی با کیفیت و وضوح بالا را دارد. تلویزیون ال جی UN8060 دارای خروجی 20 وات با بلندگو های 2.0 کاناله است.

تکنولوژی ULTRA Surround می تواند بر روی تلویزیون UN8060 صدای فرا صوت و 360 درجه پخش کند، کاربران با شنیدن این صدای فراگیر احساس حضور در صحنه های این تلویزیون می کنند که این امر بدون خرید هر گونه وسایل صوتی اضافه برای کاربران به ارمغان می آید.

فناوری پاک سازی صدا Clear Voice III صدای تمیز که از هر نوع صدای اضافه به دور است را برای مخاطبین مهیا کند، که ویژگی سبب می شود گفتگو درون برنامه به صورت شفاف و واضح ارائه شود تا کاربران از ان نهایت لذت ممکن را ببرند. قیمت تلویزیون ال جی مدل 55UN8060 با داشتن امکانات فراوان ذکر شده بسیار مناسب می باشد.

کیفیت تصویر 4k 

کیفیت تصویر 4k در تلویزیون ال جی 55UN8060

برای تلویزیون ال جی UN8060 کیفیت فورکی در نظر گرفته شده است که تصاویر واقعی و طبیعی را بر روی صفحه نمایش ظاهر می کند این کیفیت تصویر خبر از 8 میلیون پیکسل بر روی نمایشگر 55 اینچی می دهد. قابلیت ارتقا دهنده کیفیت تصور فورکی 4k upscaler تصاویر کم کیفیت و بی کیفیت را پردازش کرده سپس نزدیک به فورکی نمایش می دهد.

فناوری HDR رنگ‌ها از بازه‌ی گسترده تری به نمایش در آیند و نمایش سایه‌ها و قسمت‌های روشن با دقت بالایی صورت گیرد. فرمت های hdr عبارتند از hdr10 و hlg این دو فرمت از 4000 بیت روشنایی پشتیبانی می کنند و تصاویر را با کیفیت تر و با روشنایی بالاتر نشان می دهد. نرخ رفرش ریت در این تلویزیون 60 هرتز است یعنی در یک ثانیه 60 تصویر پشت سرهم قرار می گیرد تا شما حرکت های پر سرعت را مهار کنید و از دست ندهید.

شرکت های تولید کننده تلویزیون در سال 2020 ویژگی جدید تحت عنوان Filmmaker Mode را در تلویزیون های خود قرار داده اند این ویژگی کمک می کند تا بتوان فیلم ها را در حالت طبیعی و سینمایی تماشا کرد همچیین این قابلیت باعث می‌شود تا هر صحنه اورجینال بودن خود را حفظ کند و بدون اینکه افکتی بر روی آن صورت گیرد به نحوی کاملا زنده و سینمایی جلوه داده شود فناوری LG Local Contrast می باشد. این فناوری با تعدیل روشنایی و نسبت کنتراست در تمام صفحه نمایش، تصاویری پر وضوح را خلق می کند.

تلویزیون ال جی 55UN8060 از وجود فناوری Image Enhancing نیز بهره می‌برد که این امر باعث بهبود تصاویر می‌شود از این طریق صحنه‌ها با سطح بالایی از کیفیت و با وضوح بالا و به نحوی واقعی‌تر و طبیعی‌تر ارائه داده خواهند شد.

سیستم صوتی 20 واتی تلویزیون 55UN8060

سیستم صوتی 20 واتی تلویزیون 55UN8060

تلویزیون 55UN8060 دارای سیستم صوتی با کیفیتی می باشد که صدا را با وضوحیت تمام به پخش می رساند. صدای تولیدی این تلویزیون از طریق دو بلندگو به پخش می رسد که توان خروجی هر یک از ان اها 10 وات است و کل خروجی صدا به 20 وات می رسد میزان صذای تولیدی گر چه بسیار با کیفیت می باشد و برای این تلویزیون با ابعاد 55 اینچی خیلی مناسب است.

سیستم صوتی طراحی شده در تلویزیون UN8060 به فناوری های بسیار عالی هم چون دالبی دیجیتال و dts مجهز شده است و با پشتیبانی از ان ها صدا های مختلف از هم جدا و با کیفیت بسیار بالا به صورت واضح و دقیق به پخش می رسند. سامسونگ یک خروجی اپتیکال را طراحی کرده است تا افرادی که می خواهند به صدای بالایی دسترسی داشته باشند، بتوانند به اسمارت تی وی خود دستگاه های تقویت کننده ی صدا را متصل نمایند و صدای تولیدی را با کیفیت بالا به چندین برابر برسانند.

تلویزیون ال جی 55UN8060 به بسیاری از فرمت های رایج دنیا مجهز شده است و دست کاربران را در پخش صدا های مختلف باز نگه داشته است. 

امکانات هوشمند تلویزیون 55 اینچ ال جی UN8060

امکانات هوشمند تلویزیون 55 اینچ ال جی UN8060

تلویزیون UN8060 و همچنین تلویزیون 43 اینچ ال جی مدل 43UN8100 همانند دیگر مدل های هوشمند این کمپانی به سیستم عامل webOS مجهز شده است. این سیستم عامل رابط کاربری ساده، جذاب و رنگارنگی دارد و سرعت عملکرد مناسبی را پیش روی کاربران قرار می دهد. هوش مصنوعی LG ThinQ AI مانند یک ربات پاسخو است که فکر کردن را دارد و می تواند محصولات خانه شما را به هم وصل کند تا بتوانید آن ها را از راه دور کنترل کنید.

این تکنولوژی پا را فراتر از حد هوشمند بودن گذاشته است بعد از مدت ی آشنایی با شما یاد می گیرد که شما به کدام موسیقی یا شبکه علاقه دارید. دستیار صوتی گوگل Google Assistant و Amazon Alexa Compatible به شما قابلیت های هوشمند نظیر اگاه شدن از اخبار روز، زمان برگذاری مسابقات ورزشی و وضعیت هوا اطلاع داشته باشید نحوه کار کردن با این تکنولوژی ها از طریق صوت است.

ریموت کنترل هوشمند، اتصال به اینترنت، دسترسی سریع Quick Access، مرورگر وب Web Browser از ویژگی های پلتفرم وب او اس است. قابلیت AirPlay 2 شما می توانید تلویزیون ال جی را به این محصولات اپل وصل کنید و محتویات محصولات آیفون را با تلویزیون به اشتراک بگذارید. قابلیت میراکاست محتوا های گوشی را بدون نیاز به سیم به تلویزیون ال جی 55UN8060 منتقل می کند. 

جمع بندی

در سال 2020 میلادی تلویزیون های 55 اینچ بسیار عالی و با کیفیت از برند های مختلف تولید و وارد بازار شدند ، یکی از بهترین و عالی ترین مدل های 55 اینچ سال 2020 میلادی تلویزیون ال جی 55UN8060 می باشد .

این تلویزیون با کیفیت فورکی و پنل IPS هر بیننده را غرق در تصاویر و صحنه های پخش شده می کند و با فناوری ها و قابلیت های نرم افزاری بروز و هوشمند کارای فراوانی را در اختیار کاربر قرار می دهد و با سیستم عامل WEBOS وارد دنیایی از سرگرمی و قابلیت هایی با کارایی بالا شوید و بهترین استفاده را از تلویزیون ببرید .

در کل تلویزیون ال جی UN8060 با داشتن امکانات فوق العاد که در بالا به طور کامل شرح  دادیم یکی از کامل ترین تلویزیون های موجود بوده و قطعا می تواند گزینه عالی برای انتخاب باشد .

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
55UN8060

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
55 اینچ
اقلام همراه
پایه رومیزی - ریموت کنترل هوشمند - دفترچه راهنما - کابل برق - باتری
نوع صفحه نمایش
تخت
قطر نمایشگر (cm)
139 سانتی متر
سرعت رفرش تصویر/ MCI
60 هرتز
توان مصرف برق
مصرف برق آماده به کار کمتر از 0.5W
رزولوشن فیلم
4K
کیفیت صفحه نمایش
4K ULTRA HD
نسبت تصویر
16:9
رزولوشن تصویر
3840*2160 پیکسل
نوع باند و اسپیکر
2 کاناله
توان خروجی صدا
20 وات
ویژگی های صدا
تنظیم صوتی صدا با هوش مصنوعی - Bluetooth Surround Ready - فناوری همگام سازی صدا ال جی - قابلیت اشتراک گذاری صدا - بلندگوهای Down Firing - فناوری Ultra Surround - خروجی صوتی همزمان
سیستم عامل
WEBOS
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
4 پورت
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
2 پورت
ورودی Component
دارد
پورت LAN
دارد
خروجی هدفون
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
اشتراک گزاری هوشمند
YES
توضیحات صفحه نمایش
Instant Game Response (ALLM - قابلیت FILMMAKER MODE - فناوری تقویت کننده‌ی تصویر - نقشه برداری دینامیک HDR - LG Local Contrast - فناوری 4K Upscaler - زاویه دید گسترده - Picture Mode - HGIG Mode - فناوری HEVC
LED
تایمر خاموش
دارد
تله تکست
دارد
فرمان صوتی
Google Assistant - Intelligent Voice Recognition - LG Voice Search
مشخصات تیونر
آنالوگ-دیجیتال
قابلیت DVB-s
YES
قابلیت DVB-T
دارد
سال ساخت
2020 میلادی
اندازه قاب تلویزیون
قاب باریک
ریموت کنترل
دارد
زاویه دید افقی
178 درجه
سری
8
نوع پنل
IPS
تعداد بلندگو
2 بلندگو
سری پردازنده
4 هسته ای
تعداد ورودی Component
1 پورت
ورودی ویدئو Composite
دارد
تعداد وروردی ویدئو Composite
1 پورت
ورودی CI-Slot
دارد
اپتیکال
دارد
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
نرم افزار تلویزیون هوشمند
دارد
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
دارد
4K Upscaler
دارد
ورودی RF
دارد
قابلیت DVB-c
دارد
بلوتوث
دارد
قابلیت پخش USB
دارد
سیستم کاهنده نویز صدا
Clear Voice III
رنگ
مشکی
امکانات ویژه
360° VR Play, AI Home, AI Home Dashboard, Analog DVR, Block access to harmful site , Digital TV Reception , Google Home Connection, Hotel Mode, Intelligent Voice Recognition, LG Store, LG ThinQ AI, LG TV Plus
منبع تغذیه
AC 100~240V 50-60Hz
قابلیت ضبط
دارد
حافظه داخلی
دارد

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون ال جی
ال جی
88,200,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65C2 صفحه نمایش : OLED خروجی صدا : 40 وات سیستم عامل : Webos رفرش ریت :  120 هرتز سال ساخت :  2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K Ultra HD دستیار های صوتی : Amazon، Alexa فناوری نور صفحه : Pixel Level Dimming
تلویزیون
ال جی
79,800,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 65CSخروجی صدا : 40 واتدارای هوش مصنوعی : ThinQدارای پردازنده ی : آلفا 9 نسل 5سال ساخت : 2022 میلادیپشتیبانی از : وای فای و بلوتوثرفرش ریت : 120 هرتز تصویردارای پنل : SELF-LIT...
تلویزیون
ال جی
69,000,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 75NANO75 توان صوتی : 20 وات رفرش ریت : 60 هرتز سیستم عامل : WEBOS پشتیبانی از : زبان فارسی سال ساخت : 2021 میلادی نوع نمایشگر : NANO Cell فناوری رنگ : Nano color کیفیت تصویر : 4K Ultra HD پورت ها : 3...

فهرست