×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون ال جی 49NANO80

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
مدل :49NANO80
نوع صفحه نمایش :LED
سیستم عامل : webOS
توان خروجی صدا :20 وات
فناوری :NanoCell
سال ساخت : 2020 میلادی
کیفیت تصویر :4K Nano Cell
سیستم های صوتی :Ultra Surround

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

مشخصات تلویزیون 49 اینچ فورکی اسمارت ال جی 49NANO80

تلویزیون ال جی 49NANO80

تلویزیون ال جی 49nano80 یکی از جدیدترین تلویزیون­های ال جی است که در سال 2020 به بازار عرضه شد. در ساخت این تلویزیون هوشمند از فناوری نانو ذرات استفاده شده که به همین دلیل این مجموعه را با نام nano و همراه با سری ساخت آن معرفی می کنند.

با خرید تلویزیون ال جی مدل 49nano80 که امکانات بسیاری در آن تعبیه شده است، یک تجربه فوق العاده در دیدن برنامه ­های دلخواه­تان را برای شما به ارمغان می ­آورد و می­توانید این تلویزیون را با قیمتی بسیار مناسب از فروشگاه دوزین کالا تهیه کنید.

در واقع با پیشرفت تکنولوژی و به کار گیری فناوری های جدید در سیستم های صوتی و تصویری، احتمالا خرید یک تلویزیون هوشمند که قیمت مناسبی داشته باشد میتواند طیف وسیعی از خریداران را به سمت خود بکشاند. تلویزیون سونی 85X90J از مدل تلویزیون 2021 میلادی می باشد که علاوه بر کیفیت تصویر، کیفیت صدای این تلویزیون نیز از وضوح و رسای بسیار مناسبی برخوردار می باشد و صدا را به خوبی به گوش مخاطب می رساند.

تلویزیون 49 اینچی ال جی دارای پنل IPS است که با فناوری نانوسل زاویه دید نسبتا وسیع­ تری نسبت به مدل­های استاندارد IPS ایجاد می­کند که در یک دورهمی خانوادگی دیدی مناسب را برای همه ی افراد از زوایای مختلف فراهم می­کند. همچنین با تکنولوژی nano colour، nano black و یک پالت رنگی با بیش از یک میلیارد رنگ و رزولوشن 2160×3840 پیکسل کیفیت بالای 4k  تصاویری متمایزتر و طبیعی تر را به نمایش می گذارند.

پردازشگر 4 هسته­ایی تلویزیون ال جی nano80 نویز در تصویر و صدا را به حداقل می رساند و تصویری با رنگ و کنتراست بهتر را ایجاد می کند. بهره­ مندی از سیستم عامل WebOS 5.0 smart Tv، با قابلیت های هوشمند و برخورداری از هوش مصنوعی Al ThinQ کنترل راحت­تر و دسترسی بیشتری را برای کاربران فراهم می کند.

Al ThinQ در تلویزیون ال جی 49nano80 قابلیت­های چون تشخیص صدای طبیعی، سرچ صوتی گوگل، دسترسی به amazon alexa و... را ممکن می­سازد. کیفیت صدای فوق العاده با دو بلندگوی 20 واتی Down Firing و فعال سازی حالت سینمایی FILMMAKER MODE اتاق نشیمن شما را به یک سینمای خانگی حرفه ایی تبدیل می کند. در تلویزیون هوشمند 49nano80 با استفاده از قابلیت upscaler  کیفیت تصاویر پایین را می توانید افزایش دهید.

صفحه نمایش ال ای دی ال جی 49nano80 با پشتیبانی از کیفیت HDR برای تماشای مسابقات ورزشی و بازی­ها با گرافیک بالا را مناسب ساخته است.

کیفیت تصویر در تلویزیون ال جی 49nano80

قیمت خرید تلویزیون ال جی NANO80

وضوح و کیفیت تصویر یکی از فاکتور­های مهم در انتخاب تلویزیون است. تلویزیون ال جی nano80 با فناوری نانوسل کیفیت تصویری باورنکردنی با رنگی واقعی را به نمایش می­گذارد. نمایشگر LED با رزولوشن 2160×3840 پیکسل (4k) وضوح تصویری 4 برابر بیشتر از تصاویر Full HD برخوردار است که جزئیات بیشتر و بهتر نمایش داده می شود.

با بهره گیری از فناوری nano colour،  nano black و Billion Rich Colors تصاویری با عمق بیشتر و طبیعی­تر را ایجاد می کند. برخورداری از Tru Motion 100 با اسکن نور پس زمینه در کنار Local Dimming،  Local Contrast و nano black عمق رنگ سیاه بیشتر شده و تمایز بین رنگ­ها به خوبی مشخص می­شود. همچنین در تلویزیون ال جی 49nano80 از فرمت­های تصویر HLG, HDR10 pro پشتیبانی می کند و قابلیت نمایش تصویر در مد های ورزشی، سینما، گیمینگ و ... را فراهم می کند.

رنگ های ناب و خالص در تلویزیون 49nano80

تلویزیون 49 اینچ ال جی 49NANO80

نانو ذرات در فناوری نانوسل همانند یک تصفیه کننده­ی رنگ عمل می­کنند و با اصلاح طول موج رنگ قرمز و سبز رنگ­هایی با دقت و وضوح بیشتر تولید می­کند. این رنگ­های ناب کلید کیفیت تصویر واقعی تلویزیون­های نانوسل ال جی است. این ویژگی همراه با رزولوشن 4k تصاویر دقیق و زنده­ایی را به نمایش می­گذارد که نظر هر بیننده ایی را به خود جلب می کند. در تصویر زیر مقایسه ایی از تلویزیون معمولی UHD ال جی و یک تلویزیون ال جی nanocell را مشاهده می کنید.

فناوری Wide Viewing Angle 

فناوری Wide Viewing Angle در تلویزیون­ ال جی 49nano80

گستره زاویه دید یک تلویزیون Wide Viewing Angle به محدوده زاویه­ایی گفته می شود که شما در آن محدوده می توانید به خوبی تصاویر در حال پخش را مشاهده کنید.

یکی از عمده ­ترین معایبی که در اکثر صفحه نمایشگر­ها از جمله تلویزیون وجود دارد. صفحه ­های IPS به طور معمول زاویه دید گسترده ایی را برای تماشای صفحه نمایش ایجاد می­کنند، تلویزیون الجی 49nano80 با بهره گیری از فناوری نانوسل در کنار پنل IPS زاویه­ایی گسترده تر برای تماشای تلویزیون فراهم می­کند. به طوری که در محدوده 60 درجه نیز رنگ­ها با همان کیفیت و کنتراست دیده می­شود.

مراقبت از چشم در برابر نور تلویزیون

                    مراقبت از چشم در برابر نور تلویزیون

تلویزیون 49nano80 با به کارگیری از ال ای دی­ های بدون فوتوبیولوژیک های خطرناک که با آزمون­های Underwriters Laboratories(UL) سنجیده و تایید شده است، از چشم­ها در برابر نور­های مضر مراقبت می­کند. این آزمون که 5 فاکتور از جمله نور آبی، اشعه ماورا بنفش  actinic UV،  نزدیک به ماورا بنفش near UV، مادون قرمز IR و حرارت شبکیه (retinal thermal) را بررسی می­کند. تلویزیون های نانوسل ال جی با کمترین میزان اثرگذاری منفی بر چشم یکی از بهترین و استانداردترین تلویزیون ها می باشد.

سیستم صوتی در تلویزیون ال جی nano80

سیستم صوتی در تلویزیون ال جی nano80

تلویزیون nano80 با به­کار­گیری از اسپیکر­های قدرتمند داخلی Down Firing صدای واضح با کیفیت را عرضه می­کند. دو اسپیکر استریو 20 واتی ال جی NANO80 از فرمت های صوتی Dolby Digital از طریق ARC یا optical پشتیبانی می­کند. سیستم صوتی این تلویزیون قابلیت تنظیم در 6 حالت استاندارد، سینمایی، صدای واضح Clear Voice III ، ورزشی، موسیقی و بازی را دارد که به صورت بی سیم (از طریق وایرلس یا بلوتوث) می تواند به تجهیزات صوتی و بازی متصل شود.

قابلیت Ultra Surround صدای فراگیر که با شنیدن صدا از چند زاویه متفاوت در تماشای فیلم، مسابقات ورزشی و بازی جلوه­ایی زنده و تجربه­ایی شگفت انگیز را در بیننده ایجاد می­کند. با برخورداری از پردازشگر 4 هسته ایی نویز صدا را کاهش می دهد؛ صداهای زائد پس زمینه را از بین می برد و کیفیت صدای اصلی را افزایش می­دهد.

تلویزیون ال جی 49nano80  دارای دو کانال صوتی است در بخش خروجی­های تلویزیون امکان اتصال دستگاه های صوتی جانبی به صورت بی­سیم و با سیم وجود دارد تا به افزایش کیفیت صوت تلویزیون کمک کند.

تلویزیون اولد ال جی 65B9 هم یکی از مدل های کمپانی ال جی می باشد که با مجهز بودن به کانال صوتی 2.2 اینچی و صدا خروجی 40 وات می تواند به تمام نیاز های شما پاسخ دهد.

حالت HGIG در تلویزیون 4K ال جی

حالت HGIG در تلویزیون ال جی 49nano80

گیمرها همیشه به دنبال یک صفحه نمایش با کیفیت و حرفه­ایی هستند تا بتوانند بازی­هایی با گرافیک بالا را با جزئیات و کیفیت بیشتر مشاهده کنند.

شرکت ال جی و شرکت­های تولید کننده بازی برای رسیدن به یک نقطه نظر مشترک در بهبود کیفیت بازی که توسط کنسول­های بازی و... انجام می شود؛ حالت HGIG Mode را طراحی کردند.در حالت HGIG ویژگی­های کنتراست رنگ، عمق و ... معمولی تلویزیون غیرفعال می­شود تا به سبک مناسب بازی­ها تبدیل شوند. در این حالت جزئیات برجسته­تر نمایش داده می­شود.

تاخیر ورودی پایین در حالت بازی

تاخیر ورودی پایین در حالت بازی

ویژگی Low Input Lag در تلویزیون ال جی 49nano80 تاخیر ورودی بسیار کمی دارند. تاخیر کم باعث نمایش سریعتر تصویر و بالطبع عکس العمل سریعتر گیمر­ها می شود. این ویژگی در کنار حالت HGIG، تلویزیون nano80 را به یک صفحه نمایش فوق العاده بی نظیر برای گیمر­ها تبدیل کرده است.

فناوری هوشمند تلویزیون 49 اینچ ال جی

فناوری هوشمند تلویزیون ال جی nano80

تلویزیون هوشمند ال جی 49nano80 یکی از جدیدترین مدل­های تلویزیون ال جی است که از سیستم عامل WebOs نسخه 5 برخوردار است. این سیستم عامل قابلیت­های بیشتری برای تلویزیون ال جی نسبت به مدل­های پیشین حتی مدل­های سال 2019 ایجاد کرده که یک جهش بزرگ برای شرکت LG است. تلویزیون ال جی nano80 باهوش مصنوعی AI ThinQ تلویزیون شما را به یک مرکز اصلی هوشمند و کنترلی تبدیل کرده است.

با قابلیت Home IoT و Amazon Alexa که در داخل تلویزیون تعبیه شده دسترسی و کنترل راحت­تری را بدست می­آورید. از ابرداده­ها یا اینترنت اشیا (LOT) پشتیبانی می کند و شما از این طریق می توانید تجهیزات اطراف خود در خانه را با دستورات صوتی نیز کنترل کنید. هوش مصنوعی قابلیت تشخیص صدای افراد را فراهم می­کند و برای استفاده از آن و کنترل سیستم کافی است بگویید: "Hi, LG" و شروع به صحبت کنید و اطلاعات و دستورات کنترلی را بگویید.

LG ThinQ AI از ویژگی یادگیری عمیق در هوش مصنوعی برخوردار است؛ بدین معنا که هر چه بیشتر از آن استفاده کنید و با آن صحبت کنید، بهتر عمل می کند.  تلویزیون 2020 ال جی 49nano80 از قابلیت Screen Share بهره­مند است و شما می توانید با استفاده از این قابلیت صفحه نمایش موبایل هوشمند خود را روی تلویزیون به اشتراک بگذارید.

تلویزیون­های ال جی دارای دو کنترل می باشند. یک کنترل معمولی و یک کنترل هوشمند که دارای میکروفون هستند و دستورات صوتی را دریافت می کنند. همچنین با Apple AirPlay می توان گوشی­های اپل یا آیپد خود را به تلویزیون وصل کنید و محتوای آن را روی تلویزیون به نمایش بگذارید. لازم به ذکر است برخی از ویژگی­های هوشمند LG ممکن است بسته به موقعیت جغرافیایی متفاوت باشد و یا قابلیت استفاده توسط کاربر را نداشته باشند.

دسترسی به شبکه­ های سرگرمی

تلویزیون ال جی 49NANO80

در تی وی ال جی 49nano80 شبکه­های سرگرمی مثل Netflix, Apple TV, Disney+ موجود است. که مجموعه کاملی از سریال­ها، مستندها، مسابقات ورزشی و جدیدترین فیلم­ها می­باشد. همه­ی این مجموعه­های جذاب را می توانید در این شبکه­ها پیدا کنید و از دیدن آن ها لذت ببرید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
49NANO80

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
49 اینچ
اقلام همراه
پایه رومیزی - ریموت کنترل - دفترچه راهنما - کابل برق - باتری
وزن
وزن خالص : 14.4 کیلوگرم - وزن بسته بندی : 17.1 کیلوگرم
نوع صفحه نمایش
تخت
قطر نمایشگر (cm)
123 سانتی متر
سرعت رفرش تصویر/ MCI
TruMotion 120
توان مصرف برق
مصرف برق آماده به کار کمتر از 0.5W
رزولوشن فیلم
4K
کیفیت صفحه نمایش
4K Nano Cell
نسبت تصویر
16:9
رزولوشن تصویر
3840*2160 پیکسل
نوع باند و اسپیکر
2 کاناله
توان خروجی صدا
20 وات
ویژگی های صدا
Ultra Surround - AI Sound - Bluetooth Surround Ready - فناوری LG Sound Sync - ULTRA Surround - بلندگوهای Down Firing
سیستم عامل
WEBOS
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
4 پورت
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
2 پورت
پورت LAN
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
اشتراک گزاری هوشمند
YES
توضیحات صفحه نمایش
Auto Low Latency Mode - FILMMAKER MODE ™ - محدوده رنگ گسترده - فناوری NanoCell
LED
تایمر خاموش
دارد
تله تکست
دارد
فرمان صوتی
Amazon Alexa - Google Assistant
مشخصات تیونر
آنالوگ-دیجیتال
قابلیت DVB-s
YES
قابلیت DVB-T
دارد
سال ساخت
2020 میلادی
اندازه قاب تلویزیون
قاب باریک
ریموت کنترل
دارد
زاویه دید افقی
178 درجه
سری
8
نوع پنل
IPS
تعداد بلندگو
2 بلندگو
سری پردازنده
4 هسته ای
ورودی ویدئو Composite
دارد
تعداد وروردی ویدئو Composite
1 پورت
ورودی CI-Slot
دارد
اپتیکال
دارد
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
نرم افزار تلویزیون هوشمند
دارد
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
دارد
4K Upscaler
دارد
ورودی RF
دارد
DLNA
دارد
قابلیت DVB-c
دارد
بلوتوث
دارد
قابلیت پخش USB
دارد
HEVC Codec
دارد
رنگ
مشکی
ابعاد خالص(سانتی متر)
ابعاد با پایه : 1096*695*232 میلی متر - ابعاد بدون پایه : 1096*640*63.6 میلی متر
ابعاد بسته (سانتی متر)
ابعاد بسته بندی : 1192*740*152 میلی متر
امکانات ویژه
LG ThinQ AI - گفتار به متن - AI UX - اتصال به موبایل - Google Assistant - AI Recommendation - Home Dashboard - Amazon Echo Compatible - ThinQ App - Google Home Compatible - Auto Device Detection
منبع تغذیه
AC 100 ~ 240V 50-60Hz
قابلیت ضبط
دارد

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون ال جی
ال جی
88,200,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65C2 صفحه نمایش : OLED خروجی صدا : 40 وات سیستم عامل : Webos رفرش ریت :  120 هرتز سال ساخت :  2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K Ultra HD دستیار های صوتی : Amazon، Alexa فناوری نور صفحه : Pixel Level Dimming
تلویزیون
ال جی
79,800,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 65CSخروجی صدا : 40 واتدارای هوش مصنوعی : ThinQدارای پردازنده ی : آلفا 9 نسل 5سال ساخت : 2022 میلادیپشتیبانی از : وای فای و بلوتوثرفرش ریت : 120 هرتز تصویردارای پنل : SELF-LIT...
تلویزیون
ال جی
69,000,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 75NANO75 توان صوتی : 20 وات رفرش ریت : 60 هرتز سیستم عامل : WEBOS پشتیبانی از : زبان فارسی سال ساخت : 2021 میلادی نوع نمایشگر : NANO Cell فناوری رنگ : Nano color کیفیت تصویر : 4K Ultra HD پورت ها : 3...

فهرست