×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون ال جی 55NANO80

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
مدل :55NANO80
نوع صفحه نمایش :LED
توان خروجی صدا :20 وات
سیستم عامل :webOS
فناوری :NanoCell
سال ساخت :2020 میلادی
کیفیت تصویر :4K Nano Cell
سیستم های صوتی : Ultra Surround

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

مشخصات تلویزیون 55 اینچ فورکی اسمارت ال جی 55NANO80

تلویزیون ال جی 55NANO80 با توجه به امکانات بسیار متعدد این تلویزیون قیمت ان در فروشگاه اینترنتی دوزین کالا بسیار مناسب است و با خرید تلویزیون ال جی مدل 55NANO80 محصولی هوشمندی را به خانه خود هدیه می دهید. 

در واقع با پیشرفت تکنولوژی و به کار گیری فناوری های جدید در سیستم های صوتی و تصویری، احتمالا خرید یک تلویزیون هوشمند که قیمت مناسبی داشته باشد میتواند طیف وسیعی از خریداران را به سمت خود بکشاند. تلویزیون سونی 85X90J از مدل تلویزیون 2021 میلادی می باشد که علاوه بر کیفیت تصویر، کیفیت صدای این تلویزیون نیز از وضوح و رسای بسیار مناسبی برخوردار می باشد و صدا را به خوبی به گوش مخاطب می رساند.

تلویزیون ال جی NANO80 از تلویزیون هایی است که نیاز های یک کاربر مدرن را بر آورده می کند چون از امکانات بالا رده و هوشمند پشتیبانی می کند. این شرکت برای تلویزیون 2020 خود سیستم عامل وب اوس web os بهره گرفته است. قابلیت سرچ صوتی، هوش مصنوعی، برنامه LG TV Plus در این تلویزیون حضور دارند تا کاربران از امکانات هوشمند آن نهایت استفاده را ببرند.

پشتیبانی کردن از Google assistant و amazon alexa نیز از ویژگی های بارز تلویزیون ال جی 55 اینچ می باشد این قابلیت ها همان سرچ صوتی گوگل است و دستورات و درخواست هایی در رابطه پخش محتوا و پخش فیلم و سریال از شبکه های ویدیویی مختلف را اجرا می کند.

صدا در تلویزیون 55NANO80 از طریق دو بلندگوی 20 وات در محیط پخش می شود نوع اسپیکر های این تلویزیون Down Firing است. فناوری های صوتی متعددی برای سیستم صوتی تلویزیون 55 اینچ واقع شده است که همه ی این فناوری ها در جهت ارتقا صوتی و کیفیت صوتی به کار برده شده است. 

تلویزیون سری 8 ال جی  دارای کیفیت 4K است و تصاویر را با رزولوشن 2160×3840 پیکسل به معرض نمایش می گذارد. همچنین این تلویزیون همانطور که می دانید یکی از تلویزیون های ال ای دی led ال جی است و در ساخت نمایشگر آن از فناوری ال ای دی بهره گرفته شده است. همچنین قابلیت ارتقا دهنده ی کیفیت تصویر Upscaler نیز برای افزایش کیفیت تصاویری که کیفیت پایینی دارند،وجود دارد. 

پنل IPS باعث شده است که تلویزیون به تلویزیونی ضد ضربه تبدیل شود پنل نام برده شده دارای زاویه گسترده می باشد. به کار گیری فناوری های تصویری نظیر قابلیت HDR، فناوری True Color Accuracy، فرمت HLG , HDR10 کیفیت تصویر را ارتقا داده اند و تصاویر واقعی و شاداب را خلق نموده اند.  

کیفیت تصویر فوق العاده زیبا همراه با فناوری NANOCELL در تلویزیون ال جی 55NANO80

کیفیت تصویر فوق العاده زیبا همراه با فناوری NANOCELL در تلویزیون ال جی 55NANO80

 در تلویزیون ال جی NANO80 از استاندارد کیفیت تصویر Active HDR  استفاده شده است که همین امر باعث پشتیبانی این تلویزیون از فرمت های تصویری Dolby Vision IQ ،HDR10 و HLG شده است. دالبی ویژن آی کیو Dolby Vision IQ قابلیت جدیدی است که قرار است در سال 2020 در تلویزیون‌های ال‌جی و پاناسونیک عرضه شود.

این تکنولوژی، ابرداده‌های پویایی که در محتوای دالبی ویژن وجود دارد را با یک حسگر نوری که در تلویزیون 4K تعبیه شده، ترکیب می‌کند. این دو در کنار هم کیفیت تصویر را به نحوی تنظیم و بهینه سازی می‌کنند که متناسب با محیط اطراف تلویزیون باشد. در واقع پشتیبانی از دالبی ویژن قبلی بسیار محدود بود اما Dolby Vision IQ انعطاف پذیری بیشتری ایجاد کرده و در محیط‌هایی که نور کافی وجود ندارد، تصاویر بهتری ایجاد می‌کند. 

تلویزیون ال جی 55NAN080 از تکنولوژی نانوسل NANOCELL پشتیبانی می کند نانوسل NANOCELL رنگ های شگفت انگیز را با جذب طول موج‌ های نور اضافی ایجاد میکند و خلوص رنگ‌ هایی که در صفحه، نمایش داده میشود را بیشتر میکند. در نمایشگر تلویزیون NANO80 از فناوری 4k و پنل IPS استفاده شده است که باعث می شود تصاویر از هر زاویه، کاملا دقیق و با بالاترین کیفیت نمایش داده شوند.

تلویزیون ال جی 55NANO80 دارای نمایشگر LED است،این نمایشگر  LED مجهز به 2160×3840 پیکسل است. استفاده α7 Gen3 processor 4K می تواند سرعت پردازش تصاویر را بالا ببرد، که علاوه بر سرعت بی نظیر این پردازنده چهار هسته ای قادر است؛ همزمان یک دستور چند گانه را نیز اجرا کنند.

سیستم صوتی تلویزیون 2020 ال جی 55NANO80 

سیستم صوتی تلویزیون 2020 ال جی 55NANO80

ال جی برای تلویزیون 55NANO80 از اسپیکرهای Down Firing استفاده نموده است این قابلیت  صدای واضح و متشکل از فرکانس‌های ریز و درشت را به شما می دهد. سیستم صوتی این تلویزیون دو کاناله بوده و صدایی به قدرت 20 وات در محیط طنین انداز می کند.

پورت اپتیکال OPTICAL در نظر گرفته شده در خروجی های تلویزیون اجازه ی وصل شدن انواع سیستم صوتی مجزا را می دهد تا هم قدرت و هم کیفیت صدای تلویزیون افزایش یابد.

فناوری کاهش دهنده نویز صدا نویز و صدا های اضافی در تصویر را حذف می نماید و صدای اصلی را از صدای پس زمینه تقویت می کند. قابلیت One Touch Sound Tuning نیز این امکان را به شما خواهد داد تا که تنها با یک لمس وضوح صدا و حالت آن را تنظیم نمایید تا صدا به دل تصاویر در حال پخش بنشیند.

فناوری LG Sound Sync در تلویزیون ال جی 55NANO80 به اتصال بی سیم معروف است و تمامی سیستم صوتی ها و سینمای خانگی و سندبار بدوت نیاز به سیم به همدیگر متصل می کند. 

سیستم عامل و امکانات هوشمند تلویزیون ال جی NAN080

سیستم عامل و امکانات هوشمند تلویزیون ال جی NAN080

 تلویزیون NANO80 و همچنین تلویزیون 65 اینچ ال جی مدل 65SK9500 از سیستم عامل وب او اس webos پشتیبانی می کنند که کار کردن با این سیستم عامل بسیار راحت است و می توانید به راحتی به تنظیمات تلویزیون دسترسی داشته باشید.

با استفاده از فناوری Intelligent Voice Recognition صدای خود برنامه ها و کانال ها و کارهای مختلفی را انجام دهد به صورتی که صدای خود را به تلویزیون انتقال داده و تلویزیون با استفاده از امکانات و تشخیص هوشمند، صدا را تشخیص می دهد و فرمانی که به آن داده شده است را اجرا می کند.

تلویزیون ال جی 55NANO80  از HomeKit پشتیبانی می‌کند پس به راحتی کاربران iOS هم می توانند کنترل خانه هوشمند خود را در دست بگیرند همچنین با برنامه Apple AirPlay 2 می‌توانید محتوای روی گوشی یا آیپد اپل خود را روی تلویزیون ال جی NANO80 انتقال داده و از تماشای فیلم و برنامه دلخواهتان بر روی صفحه نمایش بزرگ تلویزیون لذت ببرید.

Freeview Plus دسترسی به محتوا و خدمات را از طریق شبکه های Freeview فراهم می کند. این سرویس یک راهنمای 7 روزه برنامه الکترونیکی ، همه تلویزیون های موجود در تلویزیون توصیه ها و توانایی تنظیم یادآوری ها و موارد دلخواه را فراهم می کند. 

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
55NANO80

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
55 اینچ
اقلام همراه
پایه رومیزی - ریموت کنترل - دفترچه راهنما - کابل برق - باتری
وزن
وزن با پایه : 17.6 کیلوگرم - وزن بدون پایه : 17.4 کیلوگرم - وزن بسته بندی : 22.9 کیلوگرم
نوع صفحه نمایش
تخت
قطر نمایشگر (cm)
139 سانتی متر
سرعت رفرش تصویر/ MCI
TruMotion 120
توان مصرف برق
مصرف برق آماده به کار کمتر از 0.5W
رزولوشن فیلم
4K
کیفیت صفحه نمایش
4K Nano Cell
نسبت تصویر
16:9
رزولوشن تصویر
3840*2160 پیکسل
نوع باند و اسپیکر
2 کاناله
توان خروجی صدا
20 وات
ویژگی های صدا
Ultra Surround - AI Sound - Bluetooth Surround Ready - فناوری LG Sound Sync - ULTRA Surround - بلندگوهای Down Firing
سیستم عامل
WEBOS
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
4 پورت
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
2 پورت
پورت LAN
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
اشتراک گزاری هوشمند
YES
توضیحات صفحه نمایش
Auto Low Latency Mode - FILMMAKER MODE ™ - محدوده رنگ گسترده - فناوری NanoCell
LED
تایمر خاموش
دارد
تله تکست
دارد
فرمان صوتی
Amazon Alexa - Google Assistant
مشخصات تیونر
آنالوگ-دیجیتال
قابلیت DVB-s
YES
قابلیت DVB-T
دارد
سال ساخت
2020 میلادی
اندازه قاب تلویزیون
قاب باریک
ریموت کنترل
دارد
زاویه دید افقی
178 درجه
سری
8
نوع پنل
IPS
تعداد بلندگو
2 بلندگو
سری پردازنده
4 هسته ای
ورودی ویدئو Composite
دارد
تعداد وروردی ویدئو Composite
1 پورت
ورودی CI-Slot
دارد
اپتیکال
دارد
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
نرم افزار تلویزیون هوشمند
دارد
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
دارد
4K Upscaler
دارد
ورودی RF
دارد
DLNA
دارد
قابلیت DVB-c
دارد
بلوتوث
دارد
قابلیت پخش USB
دارد
HEVC Codec
دارد
رنگ
مشکی
ابعاد خالص(سانتی متر)
ابعاد با پایه : 1232*771*232 میلی متر - ابعاد بدون پایه : 1232*716*64 میلی متر
ابعاد بسته (سانتی متر)
ابعاد بسته بندی : 1360*835*152 میلی متر
امکانات ویژه
LG ThinQ AI - گفتار به متن - AI UX - اتصال به موبایل - Google Assistant - AI Recommendation - Home Dashboard - Amazon Echo Compatible - ThinQ App - Google Home Compatible - Auto Device Detection
منبع تغذیه
AC 100 ~ 240V 50-60Hz
قابلیت ضبط
دارد

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون ال جی
ال جی
88,200,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65C2 صفحه نمایش : OLED خروجی صدا : 40 وات سیستم عامل : Webos رفرش ریت :  120 هرتز سال ساخت :  2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K Ultra HD دستیار های صوتی : Amazon، Alexa فناوری نور صفحه : Pixel Level Dimming
تلویزیون
ال جی
79,800,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 65CSخروجی صدا : 40 واتدارای هوش مصنوعی : ThinQدارای پردازنده ی : آلفا 9 نسل 5سال ساخت : 2022 میلادیپشتیبانی از : وای فای و بلوتوثرفرش ریت : 120 هرتز تصویردارای پنل : SELF-LIT...
تلویزیون
ال جی
69,000,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 75NANO75 توان صوتی : 20 وات رفرش ریت : 60 هرتز سیستم عامل : WEBOS پشتیبانی از : زبان فارسی سال ساخت : 2021 میلادی نوع نمایشگر : NANO Cell فناوری رنگ : Nano color کیفیت تصویر : 4K Ultra HD پورت ها : 3...

فهرست