×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون ال جی 70UN7380

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
مدل :70UN7380
نوع پنل :IPS
توان خروجی صدا :20 وات
سیستم عامل : WebOS
زاویه دید افقی :178 درجه
سال ساخت : 2020 میلادی
رزولوشن تصویر :4K ULTRA HD
کیفیت صفحه نمایش :3840*2160 پیکسل

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

قیمت و مشخصات تلویزیون 70 اینچ فورکی اسمارت ال جی 70UN7380

شرکت ال جی به واسطه ی تلاش های بی وقفه اش، توانسته در تولید تلویزیون نام درخشانی برای خود دست و پا کند و به یکی از برند های قدرتمند در زمینه تولید تلویزیون و لوازم خانگی در بازار تبدیل شده است. این شرکت سالانه به تولید و ارائه ی مدل های مختلف با امکانات متنوع می پردازد تا هر شخص با هر بودجه ای که در اختیار دارد بتواند بهترین تلویزیون را خریداری نماید.

یکی از تلویزیون های رده متوسط این کمپانی که به خوبی رویش کار شده و از امکانات متنوع و به روز بهره می برد تلویزیون 70UN7380 می باشد. این تلویزیون بیشتر فناوری ها و امکانات برادران بالا رده اش را به ارث برده و به مدلی ایده آل برای همگان بدل شده است.

این شرکت تصمیم گرفته در تلویزیون 75 اینچی خود از رزولوشن فورکی بهره بگیرد، بنابراین بینندگان شاهد کیفیت تصویر بی نظیری خواهند بود. البته این رزولوشن در رسیدن به این میزان کیفیت تنها نیست و در این میان فناوری های مختلفی آن را همراهی می کنند. این فناوری ها شامل فناوری HDR10، Dynamic Colour، 4K Upscaler و ... می باشد.

با خرید تلویزیون ال جی مدل 70UN7380 که در بخش سیستم صوتی به واسطه ی حضور بلندگوهای 20 واتی، تکنولوژی های ULTRA Surround و پاک سازی صدای Clear Voice III برخوردار می باشد، شاهد صدایی با کیفیت شفاف و بی نظیر خواهید بود.

ال جی از جدیدترین فناوری های هوشمند در تلویزیون 70UN7380 بهره گرفته است. این فناوری ها که ThinQ AI، webOS Smart TV نام دارند بساط سرگرمی همه اعضای خانواده را فراهم خواهند ساخت. در طراحی تلویزیون ال جی مدل 70UN7380 از 3 پورت HDMI و دو درگاه USB استفاده شده است که به راحتی می توان انواع وسایل ارتباطی را به این تلویزیون وصل نمود.

داشتن یک تلویزیون با قابلیت های روز دنیا باعث شده تلویزیون 2021 میلادی در کانون توجه خریداران قرار بگیرند. این تلویزیون ها دارای سیستم کاربری آسان، کیفیت تصویرفورکی، اتصال به اینترنت و طراحی زیبا و ...می باشند. یکی دیگر از مدل های اقتصادی و مقرون به صرفه بازار که در سال 2021 در لیست پرفروش ترین تلویزیون های بازار قرار دارد تلویزیون کیولد سامسونگ 50Q60A میباشد.

در این تلویزیون از وای فای داخلی استفاده شده است که می توان از طریق آن به اینترنت دسترسی داشت و فیلم ها و سریال ها را به صورت آنلاین و در قاب 75 اینچی این تلویزیون با کیفیت بالایی تماشا کرد. استفاده از پورت LAN در این تلویزیون باعث شده است که شما بتوانید به راحتی یک شبکه خانگی را راه اندازی کنید. همچنین در این تلویزیون از پورت های ورودی RF، خروجی صدای دیجیتال،کامپوننت و کامپوزیت، خروجی هدفون و اسلات CI استفاده شده است.

70UN7380

طراحی و ساختار تلویزیون 70UN7380

شرکت ال جی برای افزایش جذابیت این تلویزیون میان رده از طراحی مدل های بالا رده الهام گرفته است طراحان ال جی همیشه به طراحی تلویزیون هم فکر کرده اند و تلویزیون های بسیار لوکس و چشمگیری را هم تولید می کنند طوری که در همان نگاه اول هر مخاطبی را حتی در صورت خاموش بودن هم به خود جذب می کند.

قاب باریک مشکی رنگ در پنل جلویی دیده می شود و همین باریک بودن جلوه ای بخصوصی را به تی وی اسمارت داده است پایه های همرنگ مشکی هم که به صوورت دو شاخه ای است تمام وزن تلویزیون را به دوش می کشند.  قاب اطراف صفحه نمایش نیز همانند مدل های بالا رده روند کم شدن ضخامت را پیش روی گرفته، به همین دلیل صفحه نمایش فضای بیشتری از بدنه را به خود اختصاص داده است.

ال جی با مهارت کامل توانسته ضخامت کلی تلویزیون را پایین نگه دارد و پورت ها و درگاه های ضروری را با چینش مرتب بر روی پانل عقب و کناری بچیند. از جمله پورت هایی که در این بخش به آن ها دسترسی خواهید داشت: 3 عدد HDMI، دو عدد پورت USB، یک عدد پورت LAN، کامپوننت و کامپوزیت خواهد بود.

70UN7380

کیفیت 4K، بهترین تجربه‌ی دیداری ممکن در تلویزیون 70UN7380

کیفیت تصویر یکی از پارامتر های مهم در خرید تلویزیون شناخته شده است، ال جی برای مدل تلویزیون 70UN7380 کیفیت تصویر فورکی 4k با رزولوشن 2160×3840 پیکسل به نمایش می گذارد یعنی 2160 پیکسل به صورت عمودی و 3840 پیکسل به صورت افقی در صفحه نمایش شما جای داده شده است و نتیجه این امر صحنه های با کیفیت و زنده می باشد.

نمایشگر تلویزیون ال جی 70UN7380 ال ای دی است. در ال سی دی ها از نور فلورسنت برای روشنایی صفحه استفاده می کنند اما در ال ای دی ها از خود چراغ های ال دی برای روشنایی صفحه استفاده می شود. تکنولوژی ال ای دی باعث شده است لبه ها و کنار های تلویزیون بسیار باریک شود و این باریک بودن جلوه ی خاصی را به تلویزیون شما بخشیده است.

فرمتهای جدید تصویری نظیر HDR10 و HLG از دیگر فرمتهای تصویری است که با پشتیبانی از 4000 نیت روشنایی، روشنایی و وضوح تصویر را افزایش می دهد. فناوری LG Local Contrast می باشد با تعدیل روشنایی و نسبت کنتراست در تمام صفحه نمایش، تصاویری پر وضوح را خلق می کند.

  • فناوری Dynamic Color باعث نمایش جذاب و زنده ی رنگ ها می شود همچنین بصورت دینامیکی رنگ ها را تقویت می کند و هر تصویری که در نمایشگر پخش شود تصاویری بسیار با کیفیت با رنگ های غنی و زنده را تولید می کنند.
  • فناوری 4K Upscaler از دیگر امکانات موجود در تلویزیون هوشمند 70UN7380 می باشد که در هنگام اتصال به سایر دیوایس ها کیفیت تصویر را به فورکی ارتقا می دهد و با کیفیت بالایی به نمایش می گذارد. 

70UN7380

امکانات اسمارت و هوشمند در تلویزیون 70UN7380 ال جی

فناوری ThinQ پیشرفته همان طور که از نام آن پیداست، باعث می شود هر آنچه را که در مورد آن فکر می کنید بتوانید اجرا کنید. از بخش های هیجان انگیز و جالب توجه تلویزیون ال جی امکان پشتیبانی کردن آن از هر کدام یک از دستیار صوتی های Google Assistant و Alexa وGoogle Home Compatible می باشد.

در واقع دستیار صوتی Google Assistant که از آن می توان به عنوان دستیار کاربر یاد کرد با امکان انتقال دستور به تلویزیون تنها از طریق صدای کاربر هر چیزی را در اختیار می گذارد و Alexa، که توسط شرکت آمازون توسعه داده شده است، شما می توانید از طریق صدای خود به وسیله گوشی همراه خود آن را به تلویزیون از هر نقطه از خانه که هستید، ازسال کنید و با استفاده از برنامه ThinQ که در تلویزیون قرار داده شده است به کلیه وسایل هوشمند منزل خود دسترسی داشته باشید و آن ها را مدیریت کنید.

امکان Home Dashboard در این تلویزیون 4K ال جی پشتیبانی می‌شود تا تنظیمات تمامی محصولات اسمارت خانگی را بر روی نمایشگر بزرگ و با کیفیت این محصول در اختیار شما قرار دهد و شاهد کارایی آن‌ها بنا به انتظاراتی که از آن‌ها دارید باشید.

 با نصب برنامه های LG TV Plus  بر روی موبایل هوشمند می توانید تلویزیون خود را با استفاده موبایل کنترل نمایید و انواع محتوای صوتی و تصویری را از گوشی خود به صفحه نمایش تلویزیون انتقال دهید. فناوری miracast و airply2 از ویژگی های این تلویزیون هوشمند است. 

تلویزیون ال جی 65NANO996 هم از دیگر مدل های ال جی می باشد که داری صفحه نمایش 65 اینچ و سیستم عامل WEBOS می باشد.

70UN7380

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
70UN7380

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
70 اینچ
اقلام همراه
پایه رومیزی - ریموت کنترل - باتری - کابل برق - دفترچه راهنما
وزن
وزن با پایه : 31.3 کیلوگرم - وزن بدون پایه : 30.7 کیلوگرم - وزن بسته بندی : 39.7 کیلوگرم
نوع صفحه نمایش
تخت
سرعت رفرش تصویر/ MCI
60 هرتز
رزولوشن فیلم
4K
کیفیت صفحه نمایش
4K ULTRA HD
نسبت تصویر
16:9
رزولوشن تصویر
3840*2160 پیکسل
نوع باند و اسپیکر
2 کاناله
توان خروجی صدا
20 وات
ویژگی های صدا
AI Acoustic Tuning, AI Sound, Auto Notification (Bluetooth easy paring), Bluetooth Surround Ready, Simultaneous Audio Output, Sound Share, فناوری LG Sound Sync, ULTRA Surround, بلندگوهای Down Firing
سیستم عامل
WEBOS
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
3 پورت
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
2 پورت
ورودی Component
دارد
پورت LAN
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
اشتراک گزاری هوشمند
YES
توضیحات صفحه نمایش
- محدوده دینامیکی بالا (HDR10 Pro ،HLG) - (Instant Game Response (ALLM - HDR Dynamic Tone Mapping - قابلیت Filmmaker Mode™ - فناوری Image Enhancing - LG Local Contrast - فناوری 4K Upscaler - 10 حالت تصویر - HGIG Mode
LED
تایمر خاموش
دارد
تله تکست
دارد
فرمان صوتی
دارد
مشخصات تیونر
آنالوگ-دیجیتال
قابلیت DVB-s
YES
قابلیت DVB-T
دارد
سال ساخت
2020 میلادی
اندازه قاب تلویزیون
قاب باریک
ریموت کنترل
دارد
زاویه دید افقی
178 درجه
سری
7
نوع پنل
IPS
تعداد بلندگو
2 بلندگو
سری پردازنده
4 هسته ای
تعداد ورودی Component
1 پورت
ورودی ویدئو Composite
دارد
تعداد وروردی ویدئو Composite
1 پورت
ورودی CI-Slot
دارد
اپتیکال
دارد
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
نرم افزار تلویزیون هوشمند
دارد
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
دارد
4K Upscaler
دارد
ورودی RF
دارد
قابلیت DVB-c
دارد
بلوتوث
دارد
قابلیت پخش USB
دارد
HEVC Codec
دارد
سیستم کاهنده نویز صدا
Clear Voice III
رنگ
مشکی
OSD Language
دارد
ابعاد خالص(سانتی متر)
ابعاد با پایه : 1578x984x299 میلی متر - ابعاد بدون پایه : 1578x913x91 میلی متر
ابعاد بسته (سانتی متر)
ابعاد بسته بندی : 1705x1075x228 میلی متر
امکانات ویژه
LG Store - Amazon Alexa - Google Assistant - Google Home Connection - قابلیت Time Shift
منبع تغذیه
AC 100~240V 50-60Hz
قابلیت ضبط
دارد

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون ال جی
ال جی
88,200,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65C2 صفحه نمایش : OLED خروجی صدا : 40 وات سیستم عامل : Webos رفرش ریت :  120 هرتز سال ساخت :  2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K Ultra HD دستیار های صوتی : Amazon، Alexa فناوری نور صفحه : Pixel Level Dimming
تلویزیون
ال جی
79,800,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 65CSخروجی صدا : 40 واتدارای هوش مصنوعی : ThinQدارای پردازنده ی : آلفا 9 نسل 5سال ساخت : 2022 میلادیپشتیبانی از : وای فای و بلوتوثرفرش ریت : 120 هرتز تصویردارای پنل : SELF-LIT...
تلویزیون
ال جی
69,000,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 75NANO75 توان صوتی : 20 وات رفرش ریت : 60 هرتز سیستم عامل : WEBOS پشتیبانی از : زبان فارسی سال ساخت : 2021 میلادی نوع نمایشگر : NANO Cell فناوری رنگ : Nano color کیفیت تصویر : 4K Ultra HD پورت ها : 3...

فهرست