×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون ال جی 82UN8080

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
مدل :82UN8080
سری :8
نوع پنل : IPS
توان خروجی صدا :  20 وات
سیستم عامل :WebOS
زاویه دید افقی : 178 درجه
سال ساخت : 2020 میلادی
کیفیت نمایش : 4K ULTRA HD
رزولوشن تصویر : 3840*2160 پیکسل

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

قیمت و مشخصات تلویزیون 82 اینچ فورکی اسمارت ال جی 82UN8080

 ال جی LG چند سالی است که برای تلویزیون هایش از کیفیت تصویر فورکی و رزولوشن 2160×3840 پیکسل بهره می برد تا تصاویر زنده تر به نظر برسند. ال جی برای تلویزیون 82un8080 فناوری های متعددی واقع کرده است. کمپانی ال جی برای جذاب و غنی‌تر کردن تصاویر و برای اینکه تصاویری تمام و کمال به معرض نمایش گذاشته شود به فقط به کیفیت فورکی توجه نکرده است، بلکه انواع فناوری و قابلیت را برای بخش کیفیت تصویر در نظر گرفته است.

 زاویه دید گسترده پنل تلویزیون IPS شما را مجذوب واقع گرایی تماشایی می کند تقریباً 100٪ دقت رنگ را حتی از زاویه 178 درجه نشان می دهد. به کار گیری فناوری های تصویری نظیر قابلیت HDR، فناوری True Color Accuracy، فرمت HLG , HDR10 کیفیت تصویر را ارتقا داده اند و تصاویر واقعی و شاداب را خلق نموده اند.

 همچنین موتور پردازشگر تصویر Quad Core Processor نقش قابل توجهی در ایجاد صحنه‌هایی غنی و با کیفیت عالی دارد و این امکان را فراهم می‌کند تا با خرید تلویزیون ال جی 82un8080 صحنه‌هایی با حداکثر وضوح و دقت را مشاهده نمایید. در مورد کیفیت تصویر باید گفت این تلویزیون هر آنچه را یک کاربر نیاز دارد در اختیار اون قرار میدهد . 

این تلویزیون در کنار تصویر فوق العاده و طراحی شیک و مدرن از سیستم صوتی قدرتمندی هم بهره میبرد و باید  دانست سیستم صوتی قدرتمند از ویژگی های بارز هر محصولی ست. 

با به روز شدن تکنولوژی و کنسول های بازی و فیلم های باکیفیت باعث شده است تا کاربران خواه ناخواه برای تماشای تصاویر باکیفیت تر تلویزیون های خود را ارتقا دهند. اگر شما هم به فکر خرید تلویزیون با فناوری های روز دنیا هستید، تلویزیون 2021 میلادی در این دسته تلویزیون ها قرار می گیرند. این تلویزیون ها مدرن، در تمام اندازه ها موجود هستند. تلویزیون ال جی 65UP7550 از جمله مدل های این شرکت می باشد که از تمام فناوری های روز دنیا بهره مند می باشد.

سیستم صوتی تلویزیون ال جی 82un8080 تشکیل شده از دو بلندگو که هر کدام 10 وات هستند با قدرت خروجی 20 وات که نیاز هر کاربری رو بر طرف میکنند. البته ال جی فقط به این اکتفا نکرده و با بهره گیری از فناوری هایی همچون Clear Voice III و Dolby Digital در صدد هر چه بهتر شدن و شنیدن صدایی همه جانبه به کار برده شده اند.

سیستم‌عامل webOS به همراه قابلیت Google Accisstane امکان مدیریتی راحت قابلیت‌های هوشمند را به شما خواهد داد تا در تلویزیون 2020 به شما کارایی مطلوب و نوآورانه اسمارت را در اختیارتان بگذارد. قابلیت اشتراک گذاری AirPlay 2 انواع  لوازم جانبی ساخت اپل به این تلویزیون به صورت بی‌سیم وصل می کند. 

82UN8080

تجربه‌ی دیداری جذاب با کیفیت 4k در تلویزیون 82UN8080

تلویزیون ال جی 82un8080 دارای کیفیت تصویر فورکی است در کیفیت تصویر فورکی حدود 8.2 میلیون پیکسل قرار دارد  هرچه تعداد این پیکسل ها بیشتر باشد کیفیت تصویر نیز واقعی تر است کیفیت تصویر فورکی چهار برابر کیفیت تصویر فول اچ دی است در نتیجه تصاویر واقعی تر و با کیفیت بالا نماش داده می شوند.

فناوری LG Local Contrast می باشد. این فناوری با تعدیل روشنایی و نسبت کنتراست در تمام صفحه نمایش، تصاویری پر وضوح را خلق می کند. از وجود فناوری Image Enhancing نیز بهره می‌برد که این امر باعث بهبود تصاویر می‌شود از این طریق صحنه‌ها با سطح بالایی از کیفیت و با وضوح بالا و به نحوی واقعی‌تر و طبیعی‌تر ارائه داده خواهند شد.

روشنایی پس زمینه این تلویزیون از نوع Direct LED است یعنی چراغ های ال ای دی به طور مستقیم به پنل تلویزیون تابیده می شود. پنل IPS در مشخصات فنی تصویر درج شده است این پنل به پنل ضد ضربه معروف است علاوه بر آن زاویه دید گسترده ای هم دارد.

پردازشگر تصویر قلب تلویزیون شناخته شده است و این تلویزیون به پردازنده چهار هسته ای مجهز شده است این فناوری  کمک می‌کند تا صحنه‌های با وضوح و کیفیت پایین نیز به شیوه‌ای عالی و وضوح قابل توجه به نمایش درآیند. قابلیت ارتقای تصویر 4K Upscaler سایر تصاویر اچ دی و فول اچ دی را به فورکی انتقال می دهد و ان ها را با کیفیت بسیار بالایی رویت می سازد.

نرخ حرکت تصویر در تلویزیون 82un8080 به 120 هرتز است یعنی در یک ثانیه  120 تصویر  پشت سر تعویض می شوند این نرخ زیاد است و شما ریز ترین جزئیات را هم از دست نخواهید بخصوص در مسابقات ورزشی و فیلم های اکشن تمامی صحنه های پر سرعت را مهار کنید.

82UN8080

سیستم صوتی دو کاناله به توان 20 وات در تلویزیون ال جی 82UN8080

ال جی برای سیستم صوتی را هم خیلی  اهمیت دانسته است در این تلویزیون دو عدد اسپیکر به کار رفته است که هر کدام با توان خروجی صدای 10 واتی همراه اند که جمعا تلویزیون توان خروجی صدای 20 واتی را دارا میباشد. برای دوست داران صدا بلند این میزا صدا ممکن است که کم به نظر برسید از این رو ال جی یک خروجی دیجیتال optical قرار داده است تا با اتصال سیستم صوتی و سینمای خانگی صدای بیشتری در محیط پخش شود.

قابلیت DTS-HD برای این تلویزیون مسئولیت تولید صدای دیجیتال را بر عهده دارد که شما با بازخوانی و رمزگشایی فایل‌های دانلود شده از اینترنت به این نتیجه خواهید رسید که این فناوری کاراییش را به نحو احسن انجام می‌دهد.

 قابلیت‌های Bluetooth Audio Playback و LG Sound Sync امکان اشتراک گذاری صدا را به صورت بی‌سیم فراهم خواهند کرد. قابلیت Sound Share نیز اشتراک گذاری محتوای صوتی را موجب می شود، که بصورت بی سیم انتقال اطلاعات صوتی را موجب می شود.

82UN8080

امکانات هوشمند تلویزیون 82UN8080 ال جی

تلویزیون ال جی 82un8080 دارای سیستم عامل وب او اس است  ال جی توانست با قرار دادن این سیستم عامل بر تلویزیون های اسمارت خود کنترل و دسترسی به ویژگی های پیشرفته و همچنین دستگاه های متصل به تلویزیون را از طریق یک رابط گرافیکی زیبا به کاربران خود پیشکش کند.

دستیار صوتی گوگل Google Assistant و Amazon Alexa Compatible به شما قابلیت های هوشمند نظیر اگاه شدن از اخبار روز، زمان برگذاری مسابقات ورزشی و وضعیت هوا اطلاع داشته باشید نحوه کار کردن با این تکنولوژی ها از طریق صوت است. 

فناوری که این تلویزیون را بسیار هوشمند ساخته هوش مصنوعی ThinQ است که کارایی تلویزیون را چندین برابر کرده است به وسیله این تکنولوژی می توان دستگاه های هوشمند خانه تان را به همدیگر وصل نمود و به راحت آن ها را کنترل نمود.

فناوری Google Home Compatible تمامی محصولات هوشمند ال جی را به هم وصل کند و مدیریت راحتی را برای شما به ارمغان بیاورد. ریموت کنترل هوشمند و کنترل جهانی تمای دستگاه تلویزیون را به همدیگر وصل می کند و می توان آن ها را از راه دور کنترل نمود.

 تلویزیون ال جی 55UN7100 یکی دیگر از تلویزیون های این کمپانی می باشد که در سال 2020 عرضه شد. در این تلویزیون از رزولوشن 2160×3840 پیکسل یا همان کیفیت تصویر فورکی 4k بهره گرفته است.

82UN8080

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
82UN8080

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
82 اینچ
اقلام همراه
پایه رومیزی - ریموت کنترل - باتری - کابل برق - دفترچه - راهنما
نوع صفحه نمایش
تخت
سرعت رفرش تصویر/ MCI
(TM200 (Refresh Rate 100Hz
توان مصرف برق
مصرف برق آماده به کار کمتر از 0.5W
رزولوشن فیلم
4K
کیفیت صفحه نمایش
4K ULTRA HD
نسبت تصویر
16:9
رزولوشن تصویر
3840*2160 پیکسل
نوع باند و اسپیکر
2 کاناله
توان خروجی صدا
20 وات
ویژگی های صدا
AI Acoustic Tuning - AI Sound - Auto Notification (Bluetooth easy paring) - Bluetooth Surround Ready - Simultaneous Audio Output - Sound Share - فناوری LG Sound Sync - ULTRA Surround - بلندگوهای Down Firing
سیستم عامل
WEBOS
فرمت های قابل اجرا
فرمت های اریج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
4 پورت
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
2 پورت
ورودی Component
دارد
پورت LAN
دارد
خروجی هدفون
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
اشتراک گزاری هوشمند
YES
توضیحات صفحه نمایش
AV1 - Cinema HDR - FILMMAKER MODE™ - Dynamic Tone Mapping - HDR Effect - HGIG Mode - Image Enhancing - Instant Game Response (VRR/ALLM) - LG Local Contrast - VP9 Decoder - پشتیبانی از حالت‌های مختلف تصویر
LED
تایمر خاموش
دارد
تله تکست
دارد
فرمان صوتی
LG Voice Search
مشخصات تیونر
آنالوگ-دیجیتال
قابلیت DVB-s
YES
قابلیت DVB-T
دارد
سال ساخت
2020 میلادی
اندازه قاب تلویزیون
قاب باریک
ریموت کنترل
دارد
زاویه دید افقی
178 درجه
سری
8
نوع پنل
IPS
تعداد بلندگو
2 بلندگو
سری پردازنده
4 هسته ای
تعداد ورودی Component
1 پورت
ورودی ویدئو Composite
دارد
تعداد وروردی ویدئو Composite
1 پورت
ورودی CI-Slot
دارد
اپتیکال
دارد
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
نرم افزار تلویزیون هوشمند
دارد
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
دارد
4K Upscaler
دارد
ورودی RF
دارد
قابلیت DVB-c
دارد
بلوتوث
دارد
قابلیت پخش USB
دارد
HEVC Codec
دارد
سیستم کاهنده نویز صدا
Clear Voice III
رنگ
مشکی
امکانات ویژه
ThinQ App - LG Store - LG ThinQ AI - Art Gallery - Analog TV Reception - AI UX - AI Home
منبع تغذیه
AC 100~240V 50-60Hz
حالت تصویر
(Vivid، Standard، Eco، Cinema، Sports، Game، HDR Effect، FilmMaker، (ISF)Expert (Bright Room)، (ISF)Expert (Dark Room))
قابلیت ضبط
دارد
کنترل جادویی
دارد
ُSimplink
دارد
HDR10
HDR10 PRO
HLG
دارد
سایر ویژگی و امکانات
Hotel Mode - اشتراک گذاری Screen Share - قابلیت تبدیل گفتار به متن - قابلیت Time Shift - DIAL - Music Player - Quick Access - TV On With Mobile - موتور پردازشگر Quad Core Processor 4K

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون ال جی
ال جی
90,500,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65C2 صفحه نمایش : OLED خروجی صدا : 40 وات سیستم عامل : Webos رفرش ریت :  120 هرتز سال ساخت :  2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K Ultra HD دستیار های صوتی : Amazon، Alexa فناوری نور صفحه : Pixel Level Dimming
تلویزیون
ال جی
79,800,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 65CSخروجی صدا : 40 واتدارای هوش مصنوعی : ThinQدارای پردازنده ی : آلفا 9 نسل 5سال ساخت : 2022 میلادیپشتیبانی از : وای فای و بلوتوثرفرش ریت : 120 هرتز تصویردارای پنل : SELF-LIT...
تلویزیون
ال جی
72,500,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 75NANO75 توان صوتی : 20 وات رفرش ریت : 60 هرتز سیستم عامل : WEBOS پشتیبانی از : زبان فارسی سال ساخت : 2021 میلادی نوع نمایشگر : NANO Cell فناوری رنگ : Nano color کیفیت تصویر : 4K Ultra HD پورت ها : 3...

فهرست