×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون ال جی 55UN7000

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
مدل :55UN7000
نوع پنل : IPS
توان خروجی صدا : 20 وات
سیستم عامل : WebOS
زاویه دید افقی : 178 درجه
سال ساخت : 2020 میلادی
سیستم های صوتی : Dolby Digital
رزولوشن تصویر : 4K ULTRA HD
کیفیت صفحه نمایش : 3840*2160 پیکسل

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

مشخصات تلویزیون 55 اینچ فورکی اسمارت ال جی 55UN7000

مشخصات تلویزیون 55 اینچ فورکی اسمارت ال جی 55UN7000

تلویزیون ال جی 55UN7000 برای سالن های متوسط و بزرگ مناسب می باشد البته این مدل در سایز های 65 اینچ و 50 اینچ و 43 اینچ هم در فروشگاه اینترنتی دوزین کالا می باشد بنابراین شما بسته به فضای سالنتان می توانید یکی از این سایز ها را انتخاب نمایید.  این تلویزیون در سال 2020 توسط شرکت خوش آوازه ی ال جی پا به میدان رقابت نهاده است. 

تلویزیون ال جی UN7000 دارای هوش مصنوعی ThinQ و سیستم عامل وب او اس web os است که کارایی تلویزیون را چندین برابر کرده است به وسیله این تکنولوژی می توان دستگاه های هوشمند خانه تان را به همدیگر وصل نمود و به راحت آن ها را کنترل نمود همچنین تلویزیون به وسلیه این قابلیت به تلویزیون با قابلیت فکر تبدیل شده است که به تمامی سوال های شما پاسخ می دهد.

ریموت کنترل هوشمند و کنترل جهانی تمای دستگاه تلویزیون را به مدیگر وصل می کند و می توان آن ها را از راه دور کنترل نمود. فناوری Mobile Connectivity هم انواع محتوا های روی گوش تان را تلویزیون منتقل میکند و محتوا های روی تلویزیون هم به گوشی با این قابلیت امکان پذیر است. برنامه lg tv plus هم از دیگر ویژگی های هوشمند تلویزیون است شما می توانید این قابلیت را بر روی گوشی خود نصب نمایید سپس از طریق گوشی تان تلویزیون را خاموش یا روشن کنید.

با پیشرفت تکنولوژی و به کار گیری فناوری های جدید در سیستم های صوتی و تصویری، احتمالا خرید یک تلویزیون هوشمند که قیمت مناسبی داشته باشد میتواند طیف وسیعی از خریداران را به سمت خود بکشاند. این مدل تلویزیونی که میخواهیم به شما معرفی کنیم از مدلها تلویزیون 2021 میلادی می باشد که با امکانات بالا به بازار عرضه شده استتلویزیون سونی 49X85J یکی از بهترین مدل های سونی در بازار میباشد.

قابلیت سرچ صوتی ال جی LG Voice Search برای این منظور تعبیه شده است تا شما هر سوالی از تلویزیون داشته باشید دیگر نیاز نباشد آن را تایپ کنید و تنها با صدای خودتان کار های خود را به تلویزیون بگویید. طبق روال تلویزیون ال جی 55UN7000 به رزولوشن فورکی مجهز شده و وجود فناوری های پیشرفته تصویر و صدا، از نقاط مثبت آن محسوب می شود.

این تلویزیون دارای 2 بلندگو بوده که مجموع خروجی صدا به 20  وات می رسد این میزان صدا متناسب با ابعاد 55 اینچی تلویزیون است و دیگر نیازی به دستگاه های صوتی جداگانه ای نیست. فناوری های به کار رفته در سیستم صوتی تلویزیون فناوری Ultra Surround و AL Surround می باشند که با بهبود فرکانس های ضعیف صدا و به کمک سیستم دو کاناله صدایی همه جانبه و فراگیر را پخش می کنند و در نهایت کیفیت صدا را تا حد زیادی افزایش می دهند و همواره لذت پخش بازی ها ، موزیک ها و فیلم ها را زیاد تر می کند. 

کیفیت تصویر 4K ULTRA HD در تلویزیون ال جی 55UN7000

کیفیت تصویر 4K ULTRA HD در تلویزیون ال جی 55UN7000

شرکت معتبر ال جی برای تلویزیون ال جی UN7000 کیفیت تصویر فورکی 4k با رزولوشن 2160×3840 پیکسل به نمایش می گذارد یعنی 2160 پیکسل به صورت عمودی و 3840 پیکسل به صورت افقی در صفحه نمایش شما جای داده شده است و نتیجه این امر صحنه های با کیفیت و زنده می باشد. فناوری 4K Upscaler از دیگر امکانات موجود در تلویزیون 55UN7000 می باشد که در هنگام اتصال به سایر دیوایس ها کیفیت تصویر را به فورکی ارتقا می دهد و با کیفیت بالایی به نمایش می گذارد.

 فرمتهای جدید تصویری نظیر HDR10 و HLG از دیگر فرمتهای تصویری است که با پشتیبانی از 4000 نیت روشنایی، روشنایی و وضوح تصویر را افزایش می دهد. فناوری LG Local Contrast می باشد با تعدیل روشنایی و نسبت کنتراست در تمام صفحه نمایش، تصاویری پر وضوح را خلق می کند.

 فناوری Dynamic Color در تلویزیون ال جی 55UN7000 باعث نمایش جذاب و زنده ی رنگ ها می شود همچنین بصورت دینامیکی رنگ ها را تقویت می کند و هر تصویری که در نمایشگر پخش شود تصاویری بسیار با کیفیت با رنگ های غنی و زنده را تولید می کنند. نمایشگر تلویزیون ال جی 55 اینچ ال ای دی است در ال سی دی ها از نور فلورسنت برای روشنایی صفحه استفاده می کنند اما در ال ای دی ها از خود چراغ های ال دی برای روشنایی صفحه استفاده می شود.

تکنولوژی ال ای دی باعث شده است لبه ها و کنار های تلویزیون بسیار باریک شود و این باریک بودن جلوه ی خاصی را به تلویزیون ال جی UN7000 بخشیده است. 

سیستم صوتی قدرتمند و عالی در تلویزیون 55 اینچ ال جی 55UN7000

سیستم صوتی قدرتمند و عالی در تلویزیون 55 اینچ ال جی 55UN7000

تلویزیون 55UN7000 دو کاناله بوده و صدایی به قدرت 20 وات را تولید و انتشار می دهد. فناوری صدای مجازی Ultra Surround به شما حس غرق شدن در صدا را می دهد همچنین بدون افزایش دادن تعداد بلندگوها کاری می کند تا صدا در بالای سر کاربر پخش شود. فناوری LG Sound Sync سیستم های صوتی و دستگاه های صوتی بدون نیاز به سیم به همدیگر وصل می کند.

 قابلیت کاهش دهنده نویز صدا Clear Voice III صدای اصلی را از صدای فرعی و صدای پس زمینه تشخیص می دهد و با حذف صدای اضافی و نویز و بافت صدا، صدای اصلی را تقویت می کند و صدایی واضح را به گوش شما می رساند. فناوری دالبی دیجیتال پلاس Dolby Digital Plus در تلویزیون ال جی 55UN700 نقش زیادی در ایجاد صدای فراگیر و همه جانبه دارد. فناوری DTS Decoder باعث افزایش دادن کانال های صوتی شده و صدایی همه جانبه و فراگیر را در محیط طنین انداز می کنند.

ویژگی های هوشمند تلویزیون ال جی UN7000 

ویژگی های هوشمند تلویزیون ال جی UN7000

 هوش مصنوعی ThinQ امکان اجرای صدها دستور صوتی مبتنی بر هوش مصنوعی را فراهم کرده است. یعنی شما می توانید از طریق ریموت کنترل تلویزیون با تلویزیون در ارتباط باشید. فناوری هوش مصنوعی همراه با دستیار صوتی Google Assistant به اوج تکامل خود در این تلویزیون می‌رسد.

وب او اس سیستم عاملی است که برای تلویزیون UN7000 در نظر گرفته شده است ال جی برای تمامی تلویزیون های هوشمندش از این سیستم عامل بهره گرفته است و این سیستم عامل مختص خود شرکت ال جی می باشد با این سیستم عامل دنیای با بیش از هزاران برنامه سرگرم کننده برای مخاطبینش خلق می کند، به طوری که کاربران با وارد شدن به این دنیای بی نظیر قادر خواهند بود که ساعت و یا حتی روز ها خود را با این برنامه ها سرگرم کنند. 

قابلیت AirPlay از ویژگی های متمایز کننده ی تلویزیون ال جی 55UN7000 است که به انواع دستگاه های اپل APPLE نظیر گوشی آیفون و تبلت های آیپد نیز اجازه ی وصل شدن به تلویزیون ال جی را می دهد. فروشگاه محتوای ال جی LG Content Store به شما این امکان را می دهد تا بدون پرداخت هیچ گونه هزینه اضافه ای به فیلم های سینمای و برنامه های روز دنیا دسترسی کامل داشته باشند.

فناوری میراکاست Miracast برای اتصال بی سیم دستگاه به تلویزیون کاربرد دارد تا تصاویر این دستگاه ها از طریق نمایشگر فوق العاده تلویزیون پخش شود. با وجود مرورگر اینترنتی شما می توانید مطالب فراوانی را سرچ و دانلود نمایید و در هر زمان به دیدن ان ها بپردازید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
55UN7000

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
55 اینچ
نوع صفحه نمایش
تخت
قطر نمایشگر (cm)
108 سانتی متر
رزولوشن فیلم
4K
کیفیت صفحه نمایش
4K ULTRA HD
نسبت تصویر
16:9
رزولوشن تصویر
3840*2160 پیکسل
نوع باند و اسپیکر
دو کاناله
توان خروجی صدا
20 وات
سیستم عامل
WEBOS
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
3 پورت
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
2 پورت
پورت LAN
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
اشتراک گزاری هوشمند
YES
توضیحات صفحه نمایش
LED
تایمر خاموش
دارد
تله تکست
دارد
قابلیت DVB-s
NO
سال ساخت
2020 میلادی
اندازه قاب تلویزیون
قاب باریک
ریموت کنترل
دارد
زاویه دید افقی
178 درجه
نوع پنل
IPS
تعداد بلندگو
2 بلندگو
سری پردازنده
4 هسته ای
اپتیکال
دارد
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
نرم افزار تلویزیون هوشمند
دارد
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
دارد
4K Upscaler
دارد
HEVC Codec
دارد
رنگ
مشکی
سیستم های صوتی
Dolby Digital
OSD Language
دارد
منبع تغذیه
AC220-240V 50/60Hz

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون ال جی
ال جی
93,500,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65C2 صفحه نمایش : OLED خروجی صدا : 40 وات سیستم عامل : Webos رفرش ریت :  120 هرتز سال ساخت :  2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K Ultra HD دستیار های صوتی : Amazon، Alexa فناوری نور صفحه : Pixel Level Dimming
تلویزیون
ال جی
79,800,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 65CSخروجی صدا : 40 واتدارای هوش مصنوعی : ThinQدارای پردازنده ی : آلفا 9 نسل 5سال ساخت : 2022 میلادیپشتیبانی از : وای فای و بلوتوثرفرش ریت : 120 هرتز تصویردارای پنل : SELF-LIT...
تلویزیون
ال جی
69,000,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 75NANO75 توان صوتی : 20 وات رفرش ریت : 60 هرتز سیستم عامل : WEBOS پشتیبانی از : زبان فارسی سال ساخت : 2021 میلادی نوع نمایشگر : NANO Cell فناوری رنگ : Nano color کیفیت تصویر : 4K Ultra HD پورت ها : 3...

فهرست