×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون ال جی 43UN7000

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
مدل :43UN7000
نوع پنل : IPS
توان خروجی صدا :20 وات
سیستم عامل :  WebOS
زاویه دید افقی : 178 درجه
سال ساخت : 2020 میلادی
سیستم های صوتی : Dolby Digital
کیفیت صفحه نمایش :4K ULTRA HD
رزولوشن تصویر :  3840*2160 پیکسل

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

مشخصات تلویزیون 43 اینچ فورکی اسمارت ال جی 43UN7000

مشخصات تلویزیون 43 اینچ فورکی اسمارت ال جی 43UN7000

تلویزیون ال جی 43UN7000 یکی از بهترین تلویزیون های سال 2020 میلادی است. این تی وی اسمارت با بهره گیری از فناوری های پیشرفته توانسته در سطح جهانی به شهرت و آوازه دست پیدا کند. با وجود هوش مصنوعی ThinQ AI شما می‌توانید امکانات عالی تری را بر روی آن شاهد باشید. با این قابلیت جواب تمامی کنجکاوی‌های شما تنها با ارا کردن خواسته‌یتان به صورت صوتی خواهید رسید و بر روی تلویزیون نمایش داده می شود.

 دستیار صوتی گوگل Google Assistant و آمازون الکسا Amazon Alexa به عنوان دستیاران صوی تلویزیون به کار رفته اند و در هوشمند ساختن خانه تان کمک کرده اند. پشتیبانی از فناوری های اشتراک گذاری Bluetooth وMiracast می توانید داده های پخش شده روی گوشی و تبلت را به تلویزیون ال جی انتقال دهید و با کیفیت بالاتری به دیدن ان ها بپردازید.

با پیشرفت تکنولوژی و به کار گیری فناوری های جدید در سیستم های صوتی و تصویری، احتمالا خرید یک تلویزیون هوشمند که قیمت مناسبی داشته باشد میتواند طیف وسیعی از خریداران را به سمت خود بکشاند. تلویزیون ال جی از مدل تلویزیون 2021 میلادی می باشد که دارای امکانات بالایی میباشد. تلویزیون ال جی 50NANO80 یکی از این مدلها  است.

پردازنده ی قدرتمند چهار هسته ای سرعت اجرای برنامه ها در اسمارت تی وی 2020 ال جی به میزان چشم گیری بالا برده است و با بهره گیری از ان در کم ترین زمان می توانید برنامه های مورد نظر تان را روی اسمارت تی وی اجرا کنید.

با قابلیت وای فای به اینترنت دسترسی داشته باشید و ارشیو برنامه های مورد نظر دسترسی داشته باشید.  صفحه نمایشگر تلویزیون ال جی UN7000 ال ای دی است. تفاوت ال ای دی و ال سی دی در نور پس زمینه می باشد. در تلویزیون های ال سی دی از نور فلورسنت بهره می برد اما در تلویزیون های ال ای دی از خود چراغ های ال ای دی بهره گرفته است. کیفیت تصویر در تلویزیون  43un7000  فورکی است.

در کنار کیفیت تصویر فورکی رزولوشن 2160×3840 پیکسل در نظر گرفته شده است. نمایشگر فورکی با دارا بودن تعداد زیادی پیکسل تصاویر کاملا طبیعی را نمایش خواهد داد، به صورتی که جزئی ترین موارد را هم پخش می نماید و لذت تماشای فیلم و سریال را به چندین برابر می رساند. سیستم صوتی تلویزیون اسمارت صدایی معادل 20 وات را از طریق دو اسپیکر پخش خواهد کرد. ال جی این سیستم صوتی را به فناوری های پیشرفته ی صدا مجهز کرده که با وجود ان صدا با وضوحیت و شفافیت بالایی پخش خواهد شد.

از جمله این فناوری ها می توان دالبی دیجیتال و DTS را نام برد که هر یک از ان تاثیر بالایی بر کیفیت صدا دارند. طبق معمول سیستم عامل webOS و جدیدترین نسخه از آن امکانات اسمارت را به شما ارائه می‌دهد. هر چند که تنوع کارایی و در اختیار گذاشتن امکاناتی بر پایه‌ی هوش مصنوعی بر روی تلویزیون ال جی 43UN7000 کارایی را متفاوت ساخته‌اند.

کیفیت تصویر 4K ULTRA HD در تلویزیون ال جی 43UN7000

کیفیت تصویر 4K ULTRA HD در تلویزیون ال جی 43UN7000

تلویزیون ال جی UN7000 اینچ با بهره گیری از تکنولوژی 4K Upscaler قادر است تصاویر با رزولوشن پایین را به کیفیت فورکی نزدیک کنند تا کاربران بتوان لذت کافی را از صحنه های پخش شده از این تلویزیون ببرند. در کل می توان گفت دیگر لازم نیست افراد نگران کیفیت پایین تصاویر پخش شده از کنسول های بازی خود باشند چون این محصول ان را با کیفیت 4k به نمایش می گذارد. 

نرخ حرکت تصویر یا همان رفرش ریت 120 هرتز است  نرخ حرکت تصویر در یک ثانیه 120 تصویر را پشت سر هم برای شما نمایش می دهد این نرخ زیاد است و شما ریز ترین جزئیات را هم از دست نخواهید بخصوص در مسابقات ورزشی و فیلم های اکشن تمامی صحنه های پر سرعت را مهار کنید.

پردازنده چهار هسته ای بکار گرفته شده در این تلویزیون توانایی به نمایش گذاشتن تصاویر کاملا شفاف و واقعی است، این خصوصیات موجب می شود حس کامل حضور صحنه را تجربه کنید. فناوری Advanced Colour Enhancer بر روی تلویزیون ال جی 43UN7000 قادر به ارائه ی رنگ های بیشمار جذاب و غنی است. از دیگر خصوصیت این فناوری، تقویت رنگ های بکار گرفته شده در صحنه های این تلویزیون است که سبب می شود رنگ ها به شکلی طبیعی به نمایش گذاشته شوند. 

سیستم صوتی قدرتمند و عالی در تلویزیون 43 اینچ ال جی 43UN7000

سیستم صوتی قدرتمند و عالی در تلویزیون 43 اینچ ال جی 43UN7000

قدرت صدا در تلویزیون 43UN7000 به 20 وات رسیده است و این صدا از طریق سیستم دو کاناله تولید و پخش می شود یعنی اسپیکر ها هر کدام صدایی به توان 10 وات را دارند و در مجموع صدایی به قدرت 20 وات در محیط تولید و پخش می شود. این دو اسپیکر از نوع Down Firing است به وسیله این تکنولوژی صدا پر قدرت در محیط سالن شما پخش می شود.

فناوری LG Sound Sync اتصال انواع سینمای خانگی ،ساند بار و سیستم های صوتی به تلویزیون به صورت بی سیم و از طریق بلوتوث را می دهد. فناوری Ultra Surround در تلویزیون ال جی 43UN7000 به فناوری شبیه سازی صدای مجازی معروف است و حس غرق شدن در صدا را به شنونده می دهد. فناوری  One Touch Sound Tuning تنها با لمس یک دکمه دسترسی به تنظیمات صدا را می دهد.

فناوری دالی دیجیتال پلاس هم باعث می شود صدایی همه جانبه و فراگیر به گوشتان برسد. شرکت ال جی فناوری های متعددی هم برای سیستم صوتی در نظر گرفته است قابلیت دیگر در این تلویزیون هوشمند AL Sound نام دارد که خودکار و اتوماتیک وار عمل می کند. کارایی این فناوری تنظیم حجم صدا بسته به تصویر در حال پخش به صورت خودکار می باشد. فناوری Clear Voice III نویز های اضافی در صدا را حذف می کند همچنین صدای اصلی را از صدای پس زمینه تقویت می کند. 

ویژگی های هوشمند تلویزیون ال جی 43UN7000 

ویژگی های هوشمند تلویزیون ال جی 43UN7000

 از بخش های هیجان انگیز و جالب توجه تلویزیون UN7000 امکان پشتیبانی کردن آن از هر کدام یک از دستیار صوتی های Google Assistant و Alexa وGoogle Home Compatible می باشد. در واقع دستیار صوتی Google Assistant که از آن می توان به عنوان دستیار کاربر یاد کرد با امکان انتقال دستور به تلویزیون تنها از طریق صدای کاربر هر چیزی را در اختیار می گذارد.

از طریق Alexa، که توسط شرکت آمازون توسعه داده شده است، شما می توانید از طریق صدای خود به وسیله گوشی همراه خود آن را به تلویزیون از هر نقطه از خانه که هستید، ازسال کنید و با استفاده از برنامه ThinQ که در تلویزیون ال جی UN7000 قرار داده شده است به کلیه وسایل هوشمند منزل خود دسترسی داشته باشید و آن ها را مدیریت کنید. امکان Home Dashboard در این تلویزیون 4K ال جی پشتیبانی می‌شود تا تنظیمات تمامی محصولات اسمارت خانگی را بر روی نمایشگر بزرگ و با کیفیت این محصول در اختیار شما قرار دهد و شاهد کارایی آن‌ها بنا به انتظاراتی که از آن‌ها دارید باشید.

 با نصب برنامه های LG TV Plus  بر روی موبایل هوشمند می توانید تلویزیون خود را با استفاده موبایل کنترل نمایید و انواع محتوای صوتی و تصویری را از گوشی خود به صفحه نمایش تلویزیون انتقال دهید. فناوری miracast و airply2 از ویژگی های تلویزیون ال جی 43UN7000 است.  

تلویزیون 55 اینچ ال جی مدل 55UN6950 یکی دیگر از مدل های این شرکت می باشد که در سال 2020 تولید شده است. این کالا با بهره گیری از فناوری های پیشرفته توانسته در سطح جهانی به شهرت و آوازه دست پیدا کند.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
43UN7000

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
43 اینچ
نوع صفحه نمایش
تخت
قطر نمایشگر (cm)
108 سانتی متر
رزولوشن فیلم
4K
کیفیت صفحه نمایش
4K ULTRA HD
نسبت تصویر
16:9
رزولوشن تصویر
3840*2160 پیکسل
نوع باند و اسپیکر
دو کاناله
توان خروجی صدا
20 وات
سیستم عامل
WEBOS
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
3 پورت
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
2 پورت
پورت LAN
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
اشتراک گزاری هوشمند
YES
توضیحات صفحه نمایش
LED
تایمر خاموش
دارد
تله تکست
دارد
قابلیت DVB-s
NO
سال ساخت
2020 میلادی
اندازه قاب تلویزیون
قاب باریک
ریموت کنترل
دارد
زاویه دید افقی
178 درجه
نوع پنل
IPS
تعداد بلندگو
2 بلندگو
سری پردازنده
4 هسته ای
اپتیکال
دارد
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
نرم افزار تلویزیون هوشمند
دارد
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
دارد
4K Upscaler
دارد
HEVC Codec
دارد
رنگ
مشکی
سیستم های صوتی
Dolby Digital
OSD Language
دارد
منبع تغذیه
AC220-240V 50/60Hz

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون ال جی
ال جی
88,200,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65C2 صفحه نمایش : OLED خروجی صدا : 40 وات سیستم عامل : Webos رفرش ریت :  120 هرتز سال ساخت :  2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K Ultra HD دستیار های صوتی : Amazon، Alexa فناوری نور صفحه : Pixel Level Dimming
تلویزیون
ال جی
79,800,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 65CSخروجی صدا : 40 واتدارای هوش مصنوعی : ThinQدارای پردازنده ی : آلفا 9 نسل 5سال ساخت : 2022 میلادیپشتیبانی از : وای فای و بلوتوثرفرش ریت : 120 هرتز تصویردارای پنل : SELF-LIT...
تلویزیون
ال جی
69,000,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 75NANO75 توان صوتی : 20 وات رفرش ریت : 60 هرتز سیستم عامل : WEBOS پشتیبانی از : زبان فارسی سال ساخت : 2021 میلادی نوع نمایشگر : NANO Cell فناوری رنگ : Nano color کیفیت تصویر : 4K Ultra HD پورت ها : 3...

فهرست