×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون 55 اینچ ال جی مدل 55UT661

مدل:55UT661
نوع پنل : IPS
سیستم عامل : WebOS
سیستم صوتی : دوکاناله
توان خروجی صدا : 20 وات
زاویه دید افقی : 178 درجه
قابلیت ها : HDR و HDR10
رزولوشن تصویر : 3840*2160 پیکسل
کیفیت صفحه نمایش : 4K ULTRA HD
درگاه ها :3 عدد پورت HDMI ، دو عدد پورت USB ، پورت LAN
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

تلویزیون 55 اینچ فورکی اسمارت ال جی مدل 55UT661

مشخصات و ویژگی های تلویزیون 55 اینچ فورکی اسمارت ال جی مدل 55UT661

کمپانی بزرگ ال جی را قطعا همه ی ما با لوازم خانگی بسیار باکیفیت و عالی مانند یخچال ، لباسشویی ، تلویزیون و ... می شناسیم و در سرتاسر جهان دارای مشتریان فراوان می باشد . ال جی در محصولات خود برای کسب رضایت کامل استفاده کننده های خود از فناوری ها و تکنولوژی های بروز و کاربردی استفاده می کند و توانسته با تولید بهترین و باکیفیت ترین محصولات جزء برترین برند ها در سطح جهانی باشد. یکی از بهترین محصولات کمپانی ال جی تلویزیون های این برند می باشد.

تلویزیون های ال جی همیشه از لحاظ کیفیت تصویری ، سیستم صوتی و امکانات هوشمند و کاربردی جزء بهترین تلویزیون ها بوده و با ارائه ی کارایی فراوان در کنار کیفیت بینظیر تصویر رضایت هر استفاده کننده را کامل جلب می کند . در این متن دوزین کالا سعی دارد یکی از مدل های عالی تلویزیون های ال جی را معرفی کند تا شما با دید بازتر و شناخت بیشتر تلویزیون را خرید و با خیال آسوده از آن استفاده کنید. 

تلویزیون 55 اینچ ال جی مدل 55UT661 یکی از مدل های عالی شرکت ال جی می باشد که این مدل را در انداره های ( 43 اینچ ، 49 اینچ ، 55 اینچ و 65 اینچ ) تولید کرده و شما می توانید بهترین اندازه را برای استفاده خود انتخاب کنید . تلویزیون اسمارت 55UT661 دارای امکانات بسیار عالی و کاربردی می باشد و در کنار کیفیت بسیار بالای تصاویر از سیستم صوتی  قدرتمندی نیز بهره می برد . ال ای دی UT661 دارای طراحی شیک و همه پسند نیز می باشد و می توانید آن را به زیباترین شکل در دکوراسیون خود ترکیب کنید. 

قیمت و خرید تلویزیون 55 اینچ ال جی مدل 55UT661

کیفیت تصویر عالی در تلویزیون 55 اینچ ال جی مدل 55UT661

تلویزیون 55UT661 دارای کیفیت تصویر بسیار عالی و خیره کننده می باشد که چشم هر بیننده ای را به خود جلب می کند . ال ای دی 55UT661 دارای پنل IPS بوده که یکی از بهترین پنل های موجود در تلویزیون ها می باشد. پنل IPS دارای کیفیت تصویر بسیار بالا و عالی و همچنین یکی از ویژگی های عالی این پنل مقاومت بسیار بالای آن در برابر ضربه می باشد که نقطه ی قوت عالی برای این تلویزیون می باشد.

تلویزیون 55UT661 دارای کیفیت صفحه نمایش 4K ULTRA HD می باشد، کیفیت فورکی امروزه بالاترین کیفیت موجود در بازار می باشد البته با وجود کیفیت 8K نمی توان گفت که فورکی بالاترین کیفیت هستش اما باتوجه به اینکه فعلا کیفیت 8K وارد بازار نشده است الان می توان گفت کیفیت فورکی بهترین کیفیت موجود می باشد، البته هنوز هم اکثر شبکه های تلویزیونی دارای کیفیت فول اچ دی یا اچ دی می باشند ولی تلویزیون های فورکی امروزی با داشتن فناوری ها و قابلیت های عالی سطح کیفیت تصویری پایین را ارتقاء داده و می توانند نزدیک به کیفیت فورکی پخش کنند.

کیفیت فورکی به معنای وجود بیش از 8 میلیون پیکسل در صفحه نمایش تلویزیون بوده که با وجود این تعداد پیکسل در تلویزیون شاهد خلق تصاویری با ریزترین و دقیق ترین جزئیات و با کیفیت خیره کننده خواهید بود. وجود طیف گسترده ای از رنگ ها در ال ای دی 55UT661 باعث پخش تصاویری با رنگ های زنده و غنی و بسیار نزدیک به واقعیت می شود و هر بیننده را در دل صحنه ها غرق می کند.

یکی از قابلیت های عالی بکار رفته در تلویزیون 55UT661 فناوری HDR می باشد ، فناوری HDR نقش افزایش عمق و کنتراست تصاویر را برعهده دارد و با داشتن طیف وسیعی از رنگ های زنده و غنی تصاویری با کیفیت و وضوح فوق العاده بالا را به نمایش می گذارد. فناوری HDR با داشتن طیف گسترده رنگ ها تصاویر را با عمق اصلی به نمایش می گذارد، مثلا رنگ های سفید را در طیف های گسترده و با عمق های متفاوت به نمایش می گذارد و در صحنه ای که چندین رنگ سفید وجود داشته باشد هر کدام را با مناسب ترین رنگ پخش می کند و عمق واقعی و بالای را به تصاویر می بخشد.

تلویزیون 55UT661 با داشتن کنتراست بالا و عمق عالی در تصاویر و فناوری های عالی در صفحه نمایش تصاویر را با بالاترین سطح کیفیت پخش می کند و هر بیننده را در صحنه ها غرق می کند . 

قیمت و خرید تلویزیون 55 اینچ ال جی مدل 55UT661

قدرت صدای عالی و همه جانبه در سیستم صوتی تلویزیون 55UT661

کمپانی ال جی برای تلویزیون 55 اینچ 55UT661 در کنار صفحه نمایش بسیار باکیفیت و عالی که دارد سیستم صوتی قدرتمند و با وضوح بالای را تعبیه کرده است تا در کنار کیفیت بالای صحنه ها صدای آنها را نیز با بهترین کیفیت و وضوح پخش کند و بیننده را به صورت کامل مجذوب خود کند.

سیستم صوتی این تلویزیون 2 کاناله بوده که صدایی همه جانبه و فراگیر را در سطح سالن پخش می کند. تلویزیون 55UT661 دارای 2 بلندگو بوده که توان خروجی صدای هرکدام 10 وات می باشد که در مجموع قدرت صدای خروجی تلویزیون به 20 وات می رسد، قدرت صدای 20 وات برای تلویزیون 55 اینچ UT661 می تواند بسیار مناسب و قدرتمند باشد. با توان 20 وات خروجی صدا شما در سالن خود صدا را به صورت همه جانبه و یکنواخت بشنوید و از دیدن برنامه های مورد علاقه یتان نهایت لذت را ببرید.

با وجود درگاه های عالی برای انتقال صدا به سیستم صوتی های جانبی شما می توانید صدایی با توان خروجی بسیار بالا پخش کنید ، ورودی اپتیکال در تلویزیون 55UT661 به شما امکان انتقال صدای تلویزیون بدون هیچ گونه افت کیفیت را به سیستم صوتی های جانبی همچون سینما خانگی ، ساندبار و ... را می دهد و می توانید توان خروجی صدا را تا حد دلخواه افزایش دهید. صدای پخش شده از سیستم صوتی تلویزیون 55UT661 صدایی شفاف ، واضح و بدون هیچ گونه نویزی می باشد و در سالن صدایی واقعی و رسا پخش خواهد شد.

تلویزیون 55UT661 با کیفیت تصویر عالی که دارد و همچنین صدایی واضح و قدرتمند هر بیننده ای را مجذوب خود می کند. در کل سیستم صوتی ال ای دی UT661 به شنونده حس حضور در سینما را خواهد داد و یا هنگام تماشای مسابقات هیجانی فوتبال حس حضور در ورزشگاه را به مخاطب القاء می کند . شما در هر قسمت از سالن که باشید با سیستم صوتی عالی این تلویزیون صدایی کاملا یکنواخت و شفاف را خواهید شنید و هیچ گونه نویز یا صدای اضافه را پخش نخواهد کرد و این ویژگی عالی می تواند بسیار مهم و و رضایت بخش واقع شود . 

تلویزیون 50 اینچ ال جی مدل 50UN7300 هم از دیگر مدل های برند الجی می باشد که از دو اسپیکر برای بهبود صدا و بالا رفتن کیفیت استفاده کرده است. توان خروجی صدای اسپیکرهای تلویزیون 50 اینچ ما 20 وات میباشد و هرکدام از اسپیکر ها 10 وات صدا را به گوش ما انتقال میدهند.

قیمت و خرید تلویزیون 55 اینچ ال جی مدل 55UT661

سایر ویژگی های تلویزیون 55 اینچ ال جی مدل 55UT661

یکی از مهم ترین ویژگی های که امروزه باید یک تلویزیون عالی از آنها بهره مند باشد وجود فناوری ها و قابلیت های اسمارت و هوشمند می باشد که باتوجه به پیشرفت زیاد تکنولوژی این ویژگی بسیار مهم و کاربردی خواهد بود و می توان گفت نقش مهمی در کسب  رضایت مشتری دارد . کمپانی ال جی نیز که همیشه یکی از پیشگامان تکنولوژی و نوآوری در تولیدات لوازم خانگی بوده تلویزیون های خود را نیز با بهترین و کاربردی ترین قابلیت های اسمارت ارائه می کند.

تلویزیون های ال جی معمولا از لحاظ امکانات هوشمند همیشه جزء بهترین مدل های تلویزیون بوده و توانسته اند بسیار مفید واقع شوند. ال جی در تلویزیون های هوشمند خود از سیستم عامل قدرتمند و غنی WebOS استفاده می کند. با سیستم عامل WebOS در واقع کاربر به برنامه ها و نرم افزار های بسیار زیادی دسترسی خواهد داشت و می تواند آنها را برروی تلویزیون خود نصب کند ، همچنین رابط کاربری این سیستم عامل بسیار عالی و سریع می باشد که استفاده و مدیریت آن بسیار ساده و در سریع ترین زمان خواهد بود.

با اتصال تلویزیون به اینترنت از طریق پورت LAN و شبکه ی بی سیم وای فای کاربر می تواند دسترسی نامحدودی را به دنیای اینترنت داشته باشد و با مرورگر وب هرچه را که می خواهد جستجو کند و ساعت ها وبگردی و مطالعه را برای خود مهیا سازد، همچنین با برنامه هایی چون نتفلیکس و یوتیوب می توانید وارد دنیایی مملو از فیلم و سرگرمی شوید و آنها را با کیفیت فورکی به تماشا بنشینید. در کل با تلویزیون هوشمند 55UT661 می توانید از برنامه های کاربردی و عالی استفاده کنید.

یکی از ویژگی های بسیار مهم تلویزیون وجود قابلیت Smart Hotel TV می باشد که تلویزیون را به یکی ار بهترین گزینه ها برای استفاده در هتل ها و ... تبدیل کرده است ، این قابلیت با داشتن ویژگی ها و امکانات متنوع و تنظیمات جداگانه راحتی استفاده از تلویزیون را در هتل ها مهیا می سازد و بسیار عالی و کاربردی خواهد بود . تلویزیون 55UT661 از لحاظ امکانات هوشمند بسیار غنی می باشد و می تواند برای استفاده کننده بسیار کاربردی باشد.

شرکت ال جی برای ال ای دی 55UT661 درگاه های متنوعی را نیز تعبیه کرده است که امکان اتصال تلویزیون به لوازم جانبی را مقدور می سازد و دسترسی بیشتری را در اختیار کاربر قرار می دهد، از جمله درگاه های ورودی و خروجی تلویزیون می توان به 3 پورت HDMI برای اتصال لوازمی چون کنسول بازی ، گیرنده های جانبی سیستم صوتی و ... ، 2 پورت USB برای اتصال حافظه های جانبی همچون فلش ها ، مموری کارت ها و ... و استفاده و پخش محتوای داخل آنها ، پورت LAN و شبکه ی بی سیم وای فای برای اتصال به اینترنت، ورودی اپتیکال برای انتقال صدای تلویزیون به سیستم صوتی های جانبی مانند سینما خانگی، ساندبار و ... ، ورودی RF و ... اشاره کرد که می توانند بسیار مفید و کاربردی باشند.

تلویزیون 55UT661 در کنار کیفیت تصویر عالی ، سیستم صوتی قدرتمند و امکانات هوشمند عالی دارای طراحی شیک و مدرن نیز می باشد که می تواند چشم هر بیننده را به خود جلب کند . تلویزیون 55 اینچ ال جی مدل 55UT661 با داشتن ویژگی های فوق العاده قطعا یکی از بهترین گزینه ها برای خرید شما خواهد بود . 

قیمت و خرید تلویزیون 55 اینچ ال جی مدل 55UT661

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
55UT661

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
55 اینچ
نوع صفحه نمایش
تخت
قطر نمایشگر (cm)
139 سانتی متر
رزولوشن فیلم
4K
کیفیت صفحه نمایش
4K ULTRA HD
نسبت تصویر
16:9
رزولوشن تصویر
3840*2160 پیکسل
نوع باند و اسپیکر
دو کاناله
توان خروجی صدا
20 وات
سیستم عامل
WEBOS
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
3 پورت
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
2 پورت
ورودی Component
دارد
پورت LAN
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
اشتراک گزاری هوشمند
YES
توضیحات صفحه نمایش
LED
مشخصات تیونر
آنالوگ-دیجیتال
قابلیت DVB-s
YES
صرفه جویی در انرژی
دارد
سال ساخت
2020 میلادی
اندازه قاب تلویزیون
قاب باریک
ریموت کنترل
دارد
زاویه دید افقی
178 درجه
نوع پنل
IPS
تعداد بلندگو
2 بلندگو
سری پردازنده
4 هسته ای
تعداد ورودی Component
1 پورت
اپتیکال
دارد
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
نرم افزار تلویزیون هوشمند
دارد
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
دارد
4K Upscaler
دارد
ورودی RF
دارد
قابلیت DVB-c
دارد
قابلیت پخش USB
دارد
رنگ
مشکی
ابعاد خالص(سانتی متر)
ابعاد با پایه : 1244*780*303 میلی متر - ابعاد بدون پایه : 1244*726*87.1 میلی متر
ابعاد بسته (سانتی متر)
ابعاد بسته بندی : 1410*860*207 میلی متر
منبع تغذیه
100 ~ 240V, 50/60Hz

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
179,700,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN95Bخروجی صدا : 70 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : TIZEN 7.0سیستم صوتی : 4.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیفناوری تصویر : Quantum HDRپردازشگر : Neural Quantum 4k...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سونی
سونی
150,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
116,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...

فهرست