×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون ال جی 65UN711

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
مدل :65UN711
سری :7
توان خروجی صدا :20 وات
سیستم عامل :  WebOS
زاویه دید افقی : 178 درجه
سال ساخت : 2020 میلادی
کیفیت صفحه نمایش :  4K ULTRA HD
رزولوشن تصویر :3840*2160 پیکسل

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

مشخصات تلویزیون 65 اینچ فورکی 4k اسمارت ال جی 65UN711

مشخصات تلویزیون 65 اینچ فورکی 4k اسمارت ال جی 65UN711

تلویزیون ال جی 65UN711 یکی از محصولات شرکت ال جی است که به انواع فناوری های متعدد وارد بازار شده است بهتر است بدانید که سایت دوزین کالا ال ای دی 2020 ال جی مدل 65n711 را با قیمت مناسب به فروش می رساند.راین تلویزیون به عنوان تلویزیونی اسمارت شناخته می شود که خرید تلویزیون ال جی un711 نیاز های یک کاربر مدرن را بر آورده می سازد، این مدل دارای پنل IPS و نور پس زمینه Direct LED است و برای محیط های روشن گزینه مناسبی است.

این تلویزیون دارای تکنولوژی Wide Viewing Angle است و زاویه دید گسترده ای ارائه می دهد یعنی شما در هر زاویه ای نسبت به تلویزیون بنشینید شاهد تصاویر با کیفیت خواهید بود.  فناوری Image processing تصاویر را بهبود پیدا می‌کنند بدین وسیله صحنه‌ها بدون عیب و نقص و با سطح بالایی از کیفیت به معرض دید گذاشته می‌شوند. موتور Quad Core 4K Processor کارایی تلویزیون را بالا می‌برد و با آنالیز کردن دقیق تصاویر آن‌ها را در بهترین وجه پخش خواهد نمود.

در واقع با به روز شدن تکنولوژی و کنسول های بازی و همچنین فیلم های باکیفیت باعث شده است تا کاربران خواه ناخواه برای تماشای تصاویر باکیفیت تر تلویزیون های خود را ارتقا دهند. اگر شما هم به فکر خرید تلویزیون با فناوری های روز دنیا هستید، تلویزیون 2021 میلادی در این دسته تلویزیون ها قرار می گیرند. تلویزیون ال جی 43UP8150 از جمله مدل های این شرکت می باشد که از تمام فناوری های روز دنیا بهره مند می باشد.

همچنین تلویزیون ال جی 65UN711 با استفاده از الگوریتم های خاص تصاویر کم کیفیت را پردازش می کند سپس آن ها را با کیفیت بالا به تلویزیون انتقال می دهد. فناوری HDR به معنای محدوده ی دینامیکی بالا می باشد و با افزایش دادن طیف رنگی تصویر و زیاد کردن نسبت کنتراست محتوایی با کیفیت و واقعی با رنگ هایی واقعی و زنده را به معرض نمایش می گذارد.

در این تلویزیون جدیدترین فرمت های hdr مانند hdr10، hlg پشتیبانی می شود.  تلویزیون ال جی un711 دارای خروجی 20 وات با بلندگو های 2.0 کاناله است. تکنولوژی DTS می تواند بر روی این تلویزیون صدای فرا صوت و 360 درجه پخش کند، کاربران با شنیدن این صدای فراگیر احساس حضور در صحنه های این تلویزیون می کنند که این امر بدون خرید هر گونه وسایل صوتی اضافه برای کاربران به ارمغان می آید.

قابلیت کاهش دهنده نویز صدا Clear Voice III صدای اصلی را از صدای فرعی و صدای پس زمینه تشخیص می دهد و با حذف صدای اضافی و نویز و بافت صدا، صدای اصلی را تقویت می کند و صدایی واضح را به گوش شما می رساند. قابلیت جدید هوش مصنوعی ThinQ در این تلویزیون کاربری راحت و جذابی را برای شما به ارمغان آورده است.

پشتیبانی از قابلیت سرچ صوتی نظیر Google Assistant، Amazon Alexa و .... این تلویزیون را به محصولی هوشمند تبدیل کرده است. گیرنده ی دیجیتالی نیز توانایی پخش انواع کانال های صدا و سیما و خارجی با کیفیت و وضوح بالا را دارد. 

کیفیت تصویر فورکی و موتور پردازشگر Quad Core 4K Processor در تلویزیون ال جی 65UN711

کیفیت تصویر فورکی و موتور پردازشگر Quad Core 4K Processor در تلویزیون ال جی 65UN711

تلویزیون ال جی UN7111 تصاویر را با کیفیت تصویر فورکی نمایش می دهد در کیفیت تصویر فورکی حدود 8.2 میلیون پیکسل در صفحه نمایش تلویزیون 2020 ال جی جای گرفته است هرچه تعداد این پیکسل ها بیشتر باشد، کیفیت تصویر نیز واقعی تر است. کیفیت تصویر فورکی چهار برابر کیفیت تصویر فول اچ دی است در نتیجه تصاویر واقعی تر و با کیفیت بالا نماش داده می شوند.

در بخش مشخصات فنی تلویزیون ال جی 65UN711 رزولوشن 2160×3840 پیکسل درج شده است رزولوشن عاملی برای تشخیص کیفیت تصویر است هر کیفیت تصویری رزولوشن خاص خودش را دارد و در کیفیت تصویر فورکی 2160 پیکسل به صورت عمودی و 3840 به صورت افقی در صفحه نمایش 65 اینچی جای گرفته اند تا تصاویری با دقت بالا و جزییات دقیق بر روی صفحه نمایش 60 اینچی به نمایش گذاشته شود.

با تکنولوژی نور پس زمینه Direct LED در تلویزیون 65UN711 صحنه ها را با کیفیت بالاتری تماشا کنید این پنل نمایشگر صحنه ها را با روشنایی بالا و وضوح عالی به نمایش می گذارد تا در نهایت تصاویری شفاف با کیفیت عالی دریافت کنید و با موتور پردازشگر تصویر Quad Core Processor صحنه ها را با حداکثر وضوح و دقت تماشاگر باشید.

این موتور در طی فرایندی محتواها را از خود عبور می‌دهد و پردازش آن‌ها را انجام خواهد داد بدین وسیله صحنه‌ها با پیکسل‌های دقیق و با سطح بالایی از رزولوشن نمایش داده می‌شوند. پردازنده در یک تلویزیون درست همانند آنچه در یک کامپیوتر وجود دارد عمل کرده و به عنوان مغز تلویزیون تلقی می شود.

نمایش بی عیب و نقص تصاویر با ویژگی های تصویر تلویزیون 65UN711

نمایش بی عیب و نقص تصاویر با ویژگی های تصویر تلویزیون 65UN711

 برای تقویت کنتراست در این تلویزیون 65UN7111 فناوری HDR مورد استفاده قرار گرفته است تا صحنه‌هایی متشکل از صحنه‌های واقعی و با سایه‌های دقیق را مشاهده نمایید. فناوری HDR10 نیز از امکانات عالی دیگری است که به ارتقاء سطح کنتراست به میزان قابل توجه کمک خواهد کرد.

فناوری LG Local Contrast می باشد. این فناوری با تعدیل روشنایی و نسبت کنتراست در تمام صفحه نمایش، تصاویری پر وضوح را خلق می کند و از وجود فناوری Image Enhancing در تلویزیون 2020 ال جی 65UN711 نیز بهره می‌برد که این امر باعث بهبود تصاویر می‌شود از این طریق صحنه‌ها با سطح بالایی از کیفیت و با وضوح بالا و به نحوی واقعی‌تر و طبیعی‌تر ارائه داده خواهند شد.

قابلیت Filmmaker Mode یکی از ویژگی های کاربردی تصویر تلویزیون ال جی 65UN711 است این قابلیت خیلی عالی و کاربردی خواهد بود چرا که در این حالت محتوای فیلم دقیقا مطابق با هدف سازنده اصلی بر روی صحنه می‌رود و بنابراین صحنه‌های مختلف خیلی به واقعیت نزدیک‌تر خواهند بود. این حالت ارمغان یک تجربه سینمایی کامل خواهد بود. فناوری ارتقا دهنده کیفیت تصویر فورکی هم شبکه هایی که دارای کیفیت کم هستند را پردازش می کند سپس آن ها را با کیفیت بالاتری به تلویزیون انقال می دهد. 

تلویزیون ال جی UN711 سایز 65 اینچ دارای پنل IPS است و برخلاف پنل VA برای محیط های روشن مناسب است همچنین زاویه دید بالاتری دارند و در برابر هر ضربه ای مقاوم هستند. این تلویزیون به تکنولوژی Wide View Angle مجهز شده است این فناوری باعث شده است تا دیگر گوشه و کنار تلویزیون هم بنشینید باز هم شاهد تصاویر بالایی خواهید بود.

انتشار صدایی تکامل یافته و همه جانبه با سیستم صوتی 2 کاناله 20 واتی در تلویزیون 65un711

انتشار صدایی تکامل یافته و همه جانبه با سیستم صوتی 2 کاناله 20 واتی در تلویزیون 65un711

تلویزیون UN711 دارای صدای 20 وات است و این صدا از طریق سیستم دو کاناله تولید و پخش می شود یعنی اسپیکر ها هر کدام صدایی به توان 10 وات را دارند و در مجموع صدایی به قدرت 20 وات در محیط تولید و پخش می شود.

شرکت ال جی فناوری های متعددی هم برای سیستم صوتی در نظر گرفته است یکی از این فناوری ها قابلیت AL Sound نام دارد که خودکار و اتوماتیک وار عمل می کند کارایی این فناوری تنظیم حجم صدا بسته به تصویر در حال پخش به صورت خودکار می باشد.

استفاده از قابلیت Bluetooth Surround Ready می‌توانید یک سیستم صوتی را به صورت بی‌سیم به تلویزیون ال جی 65UN711 متصل کنید تا از صدایی قدرتمند و فراگیر لذت ببرید، به این صورت از شلوغ کاری کابل‌های متعدد نیز جلوگیری می‌شود.

فناوری LG Sound Sync اتصال انواع سینمای خانگی ،ساند بار و سیستم های صوتی به تلویزیون به صورت بی سیم و از طریق بلوتوث را می دهد. فناوری Ultra Surround به فناوری شبیه سازی صدای مجازی معروف است و حس غرق شدن در صدا را به شنونده می دهد. فناوری  One Touch Sound Tuning تنها با لمس یک دکمه دسترسی به تنظیمات صدا را می دهد. فناوری دالی دیجیتال پلاس هم باعث می شود صدایی همه جانبه و فراگیر به گوشتان برسد. 

امکانات تلویزیون اسمارت ال جی UN711 با سیستم عامل WebOS

امکانات تلویزیون اسمارت ال جی UN711 با سیستم عامل WebOS

تلویزیون ال جی 65UN711 همانند دیگر مدل های هوشمند این کمپانی به سیستم عامل webOS مجهز شده است این سیستم عامل رابط کاربری ساده، جذاب و رنگارنگی دارد و سرعت عملکرد مناسبی را پیش روی کاربران قرار می دهد.

 هوش مصنوعی LG ThinQ AI در تلویزیون ال جی 65UN711 مانند یک ربات پاسخو است که فکر کردن را دارد و می تواند محصولات خانه شما را به هم وصل کند تا بتوانید آن ها را از راه دور کنترل کنید این تکنولوژی پا را فراتر از حد هوشمند بودن گذاشته است بعد از مدت ی آشنایی با شما یاد می گیرد که شما به کدام موسیقی یا شبکه علاقه دارید.

دستیار صوتی گوگل Google Assistant و Amazon Alexa Compatible به شما قابلیت های هوشمند نظیر اگاه شدن از اخبار روز، زمان برگذاری مسابقات ورزشی و وضعیت هوا اطلاع داشته باشید نحوه کار کردن با این تکنولوژی ها از طریق صوت است.

ریموت کنترل هوشمند، اتصال به اینترنت، دسترسی سریع Quick Access، مرورگر وب Web Browser از ویژگی های پلتفرم وب او اس است. قابلیت AirPlay 2 شما می توانید تلویزیون UN711  را به محصولات اپل وصل کنید و محتویات محصولات آیفون را با تلویزیون به اشتراک بگذارید. قابلیت میراکاست محتوا های گوشی را بدون نیاز به سیم به تلویزیون منتقل می کند. 

از دیگر مدل های این برند محبوب میتوان به تلویزیون 55 اینچ ال جی مدل 55UN7300 اشاره کرد که قابلیت جدید هوش مصنوعی ThinQ در این تلویزیون کاربری راحت و جذابی را برای شما به ارمغان می آورد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
65UN711

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
65 اینچ
اقلام همراه
پایه رومیزی - ریموت کنترل - دفترچه راهنما - کابل برق - باتری
وزن
وزن با پایه: 28.4 کیلوگرموزن بدون پایه: 21 کیلوگرموزن بسته بندی: 28.6 کیلوگرم
نوع صفحه نمایش
تخت
سرعت رفرش تصویر/ MCI
100 هرتز
توان مصرف برق
مصرف برق آماده به کار کمتر از 0.5W
رزولوشن فیلم
4k
کیفیت صفحه نمایش
4K ULTRA HD
نسبت تصویر
16:9
رزولوشن تصویر
3840*2160 پیکسل
نوع باند و اسپیکر
2 کاناله
توان خروجی صدا
20 وات
ویژگی های صدا
AI Acoustic Tuning, AI Sound, Auto Notification (Bluetooth easy paring), Bluetooth Surround Ready, Simultaneous Audio Output, Sound Share, فناوری LG Sound Sync, ULTRA Surround, بلندگوهای Down Firing
سیستم عامل
WEBOS
فرمت های قابل اجرا
دارد
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
3 پورت
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
2 پورت
ورودی Component
دارد
پورت LAN
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
اشتراک گزاری هوشمند
YES
توضیحات صفحه نمایش
- (Instant Game Response (VRR/ALLM - محدوده دینامیکی بالا (HDR10 Pro ،HLG) - HDR Dynamic Tone Mapping - قابلیت Filmmaker Mode™ - فناوری Image Enhancing - LG Local Contrast - فناوری 4K Upscaler - Active HDR
LED
تایمر خاموش
دارد
تله تکست
دارد
بازی
دارد
فرمان صوتی
دارد
مشخصات تیونر
آنالوگ-دیجیتال
قابلیت DVB-s
YES
قابلیت DVB-T
دارد
صرفه جویی در انرژی
دارد
سال ساخت
2020 میلادی
اندازه قاب تلویزیون
قاب باریک
ریموت کنترل
دارد
زاویه دید افقی
178 درجه
سری
سری 7
نوع پنل
IPS
سری پردازنده
4 هسته ای
تعداد ورودی Component
1 پورت
ورودی ویدئو Composite
دارد
تعداد وروردی ویدئو Composite
1 پورت
ورودی CI-Slot
دارد
خروجی VIDEO
دارد
اپتیکال
دارد
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
نرم افزار تلویزیون هوشمند
دارد
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
دارد
4K Upscaler
دارد
ورودی RF
دارد
DLNA
دارد
قابلیت DVB-c
دارد
بلوتوث
دارد
HEVC Codec
دارد
سیستم کاهنده نویز صدا
دارد
رنگ
مشکی
حالت صدا
دارد
OSD Language
دارد
ابعاد خالص(سانتی متر)
ابعاد با پایه : 1468x913x255 میلی‌متر - ابعاد بدون پایه : 1468x854x89 میلی‌متر
ابعاد بسته (سانتی متر)
1600x970x190 میلی متر
امکانات ویژه
ThinQ - LG Voice Search - AI Home - ThinQ App - LG Store - کنترل جهانی - TV On With Mobile - 360° VR Play - DIAL گفتار به متن - Home Dashboard - اتصال به موبایل - AI UX
کلید روشن/خاموش
دارد
منبع تغذیه
AC 100~240V 50-60Hz

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون ال جی
ال جی
88,200,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65C2 صفحه نمایش : OLED خروجی صدا : 40 وات سیستم عامل : Webos رفرش ریت :  120 هرتز سال ساخت :  2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K Ultra HD دستیار های صوتی : Amazon، Alexa فناوری نور صفحه : Pixel Level Dimming
تلویزیون
ال جی
79,800,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 65CSخروجی صدا : 40 واتدارای هوش مصنوعی : ThinQدارای پردازنده ی : آلفا 9 نسل 5سال ساخت : 2022 میلادیپشتیبانی از : وای فای و بلوتوثرفرش ریت : 120 هرتز تصویردارای پنل : SELF-LIT...
تلویزیون
ال جی
69,000,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 75NANO75 توان صوتی : 20 وات رفرش ریت : 60 هرتز سیستم عامل : WEBOS پشتیبانی از : زبان فارسی سال ساخت : 2021 میلادی نوع نمایشگر : NANO Cell فناوری رنگ : Nano color کیفیت تصویر : 4K Ultra HD پورت ها : 3...

فهرست